Перелік замовників закупівель

Статуc:закупівлю розпочато

Назва: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Поштовий індекс:
50086
Адміністративний район: Довгинцівський
Адреса:
вулиця Дніпровське шосе буд. 16
Керівник: Лопатнюк Олександр Миколайович
Телефон: 405-14-54  
Email: dolgincevskij_rvo@ukr.net  

Останні зареєстровані у розділі




Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації





Послуги з поточного ремонту по встановленню металевих вогнестійких дверей евакуаційного виходу з приміщення їдальні та протипожежного люку, що веде на покрівлю будівлі Криворізького навчально-виховного комплексу №81 «Загально-освітня школа І-ІІ ступенів – ліцей» Криворізької міської ради за адресою: вул. Симонова, 10, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:
згідно договору
Кінцевий термін подання пропозиції до: 19 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Послуги з поточного ремонту по встановленню металевих вогнестійких дверей евакуаційного виходу з приміщення їдальні та протипожежного люку, що веде на покрівлю будівлі Криворізького навчально-виховного комплексу №81 «Загально-освітня школа І-ІІ ступенів – ліцей» Криворізької міської ради за адресою: вул. Симонова, 10, м. Кривий Ріг. Протипожежні двері та протипожежний люк повинні мати відповідну межу вогнестійкості. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 19.02.2019 року до 16:00 години в каб.311. До цінової пропозиції обов'язково надавати копії документів, що підтверджують якість та відповідність вимогам протипожежної безпеки на протипожежні двері та протипожежний люк. Усі копії документів повинні бути завірені підписом уповноваженої посадової особи Учасника, а також містити відбиток печатки (за наявності). У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.

Швейна машина Minerva A832B або її аналог з відповідними технічними характеристиками для Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №183» Криворізької міської ради за адресою: вул. Соборності, 85А, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:
згідно договору
Кінцевий термін подання пропозиції до: 19 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Швейна машина Minerva A832B або її аналог з відповідними технічними характеристиками для Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №183» Криворізької міської ради за адресою: вул. Соборності, 85А, м. Кривий Ріг. Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Гарантійний термін - не менше 24 місців. В разі надання еквіваленту товару, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічних характеристиках, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 19.02.2019 року до 16:00 години в каб.311. Усі копії документів повинні бути завірені підписом уповноваженої посадової особи Учасника, а також містити відбиток печатки (за наявності). Довідки в довільній формі повинні бути оформлені на фірмовому бланку.

Пилосос Philips FC9734/01 або його аналог з відповідними технічними характеристиками для Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №183» Криворізької міської ради за адресою: вул. Соборності, 85А, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:
згідно договору
Кінцевий термін подання пропозиції до: 19 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Пилосос Philips FC9734/01 або його аналог з відповідними технічними характеристиками для Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №183» Криворізької міської ради за адресою: вул. Соборності, 85А, м. Кривий Ріг. Товар повинен відповідати Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII та іншим документам, що діють на території України. Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Гарантійний термін - не менше 24 місців.В разі надання еквіваленту товару, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічних характеристиках, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. інцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 19.02.2019 року до 16:00 години в каб.311. Усі копії документів повинні бути завірені підписом уповноваженої посадової особи Учасника, а також містити відбиток печатки (за наявності). Довідки в довільній формі повинні бути оформлені на фірмовому бланку.

Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:
згідно договору
Кінцевий термін подання пропозиції до: 19 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 19.02.2019 року до 16:00 години в каб.311.

Рідке мило «Промінь» для миття рук або його аналог, фас. 5л для навчально-виховних закладів району

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 177
Умови поставки:
згідно договору, доставка в кожний заклад транспортом та за рахунок Учасника
Кінцевий термін подання пропозиції до: 15 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Рідке мило «Промінь» для миття рук або його аналог , фас.5л.Товар повинен відповідати Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII та іншим документам, що діють на території України. При постачанні товару Учасник повинен дотримуватися цілісності стандартної упаковки з необхідними реквізитами виробника. Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим (2018-2019 року виготовлення), якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Учасник-переможець повинен забезпечити поставку товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду. Вартість поставки до кожного закладу замовника та розвантаження входить до ціни товару. Відповідно до кількості навчально-виховних закладів Учасником-переможцем, при доставці товару - надаються документи, що підтверджують якість та безпеку товару - в кількості на кожний навчальний заклад. В дійсному висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи в розділі сфера застосування обов'язково повинно бути зазначено застосування в навчально-виховних закладах усих типів. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 15.02.2019 року до 16:00 години в каб.311. Усі копії документів повинні бути завірені підписом уповноваженої посадової особи Учасника, а також містити відбиток печатки (за наявності). У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.

Послуги з виготовлення проектно-кошторисної документації на встановлення автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в Криворізькому навчально-виховному комплексі №81 «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей» Криворізької міської ради за адресою: вул. Симонова , 10, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:
згідно договору
Кінцевий термін подання пропозиції до: 11 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Послуги з виготовлення проектно-кошторисної документації на встановлення автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в Криворізькому навчально-виховному комплексі №81 «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей» Криворізької міської ради за адресою: вул. Симонова , 10, м. Кривий Ріг. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 11.02.2019 року до 16:00 години в каб.311.

Послуги з виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт ганку Криворізької педагогічної гімназії Криворізької міської ради за адресою: вул. Героїв АТО, 88, м. Кривий Ріг за проектом «Громадський бюджет» №59 – «Сучасний вхід до Країни Знань – мрія учнів гімназії»

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:
згідно договору
Кінцевий термін подання пропозиції до: 11 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Послуги з виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт ганку Криворізької педагогічної гімназії Криворізької міської ради за адресою: вул. Героїв АТО, 88, м. Кривий Ріг за проектом «Громадський бюджет» №59 – «Сучасний вхід до Країни Знань – мрія учнів гімназії». Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 11.02.2019 року до 12:00 години в каб.311.

Журнал – альманах «Саксагань» для загальноосвітніх шкіл району

Вид закупівлі: товар Кількість: 55
Умови поставки:
згідно договору
Кінцевий термін подання пропозиції до: 11 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Журнал – альманах «Саксагань» для загальноосвітніх шкіл району. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 11.02.2019 року до 12:00 години в каб.311.