Перелік замовників закупівель

Статуc:договір укладено

Назва: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Поштовий індекс:
50086
Адміністративний район: Довгинцівський
Адреса:
вулиця Дніпровське шосе буд. 16
Керівник: Лопатнюк Олександр Миколайович
Телефон: 405-14-54  
Email: dolgincevskij_rvo@ukr.net  

Останні зареєстровані у розділі




Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації





Крупи для закладів освіти

Вид закупівлі: товар Кількість: 5 500
Умови поставки:

Поставка товару здійснюється спеціалізованим автотранспортом Постачальника згідно заявок Замовника, за наявності всіх належних документів.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Панікаревич Олеся Юріївна
Дата договору: 27 січня 2020 р.
Детальний опис:

Крупи: рис фас. – 1200 кг, крупа гречана фас. – 1500 кг, крупа пшенична фас. – 700 кг, крупа ячна, фас. –900 кг, крупа вівсяна, фас. – 450 кг, крупа перлова фас. – 250 кг, крупа пшоно фас. – 500 кг Крупи повинні мати притаманний їм смак та запах, бути чистими сухими без затхлості та плісняви: крупа пшенична повинна мати коричневий колір з кремовим відтінком, крупа ячна - бежевий колір з кремовим чи жовтим відтінком, крупа гречана - ядро коричневого відтінку, пшоно - яскраво-жовтий колір, перлова крупа – білий з темними смужками колір, крупа вівсяна – пластівці кремового кольору з коричневим відтінком, рис – зерна білого напівпрозорого кольору. Фасування в пакети по 1 кг. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства – виробника , вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання. Залишки термінів зберігання на момент поставки продуктів повинні бути не менше 80% загального терміну зберігання. Не допускається наявність пошкодженої шкідниками, ураженої хворобами продукції. Товар, що постачається повинен мати необхідні сертифікати якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 22.01.2020 року до 15:00 години в каб. 311

Посуд для Криворізької педагогічної гімназії Криворізької міської ради за адресою: вул. Героїв АТО, 88, м. Кривий Ріг.

Вид закупівлі: товар Кількість: 2 200
Умови поставки:

згідно з договором, доставка в заклад, розвантаження коштом Учасника
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ковальчук Ірина Олександрівна
Дата договору: 17 січня 2020 р.
Детальний опис:

тарілка мілка d 18см, біла - 1000шт., тарілка глибока d20см, біла - 200шт., склянка 250мл - 600шт., веделка нержавіюча - 400 шт.Товар запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 17.01.2020 року до 12:00 години в каб. 311

Послуги доступу до мережі Інтернет для централізованої бухгалтерії на січень 2020 року

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з договором
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"РІАД"
Код юридичної особи: 32410038
Детальний опис:

Вимоги до параметрів якості доступу до Інтернету визначені Показниками якості послуг із передачі даних, доступу до Інтернету та їх рівнів, затвердженими наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 28.12.2012 № 803, зареєстрованого в МінЮсті 21.01.2013 № 135/2267. Швидкість надання послуг доступу до мережі Інтернет - 100 МБіт/сек. При підготовці пропозиції Учасник повинен включити такі значення технічних параметрів лінії зв’язку підключення до мережі Інтернет: - затримка передачі ІР пакетів (час доставки ІР пакету від одного із серверів точки обміну Іитернет-трафіком, що знаходиться на території України (далі – Точка тестування) до Кінцевого обладнання споживача) – не більше - 100 мсек; - варіація затримки ІР пакетів або Jitter (зміна затримки передачі 1Р пакетів в мережі) - не більше 50 мсек; - коефіцієнт втрати ІР пакетів (співвідношення кількості недоставлених ІР пакетів до кількості надісланих ІР пакетів між Кінцевим обладнанням споживача та Точкою тестування) – не більше 0.1 %; - коефіцієнт помилок ІР пакетів (співвідношення сумарної кількості ІР пакетів, прийнятих з помилками, до загальної кількості ІР пакетів, отриманих (як успішно, так і з помилками) Кінцевим обладнанням споживача) – не більше 0.01%. Учасник повинен бути оператором України згідно ЗУ «Про телекомунікації», мати власну національну оптоволоконну магістральну мережу з можливістю надання сервісів Ethernet over SDH та L2 VPN, мати власну експлуатаційну службу, працюючи в режимі 24*7*365 з єдиним номером технічної підтримки «0800», мати власну бригаду для усунення поривів волоконно-оптичного кабелю та заміну каналообразуючого обладнання, наявність у постачальника «Атестату відповідності доступу на захищений вузол». Учасник гарантує високу якість матеріалів, використаних для виконання Послуги, високу якість технічного виконання. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 13.01.2020 року до 10:00 години в каб. 311

Мак, дріжджі для закладів освіти району

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 000
Умови поставки:

згідно договору, доставка (перевезення) та розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок постачальника
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Панікаревич Олеся Юріївна
Дата договору: 10 січня 2020 р.
Детальний опис:

Мак - 200 кг, дріжджі - 800 кг. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також відповідати вимогам діючим в Україні ДСТУ. Залишки термінів зберігання на момент поставки продуктів повинні бути не менше 80% загального терміну зберігання. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 03.01.2020 року до 15:00 години в каб.311

Молоко не менше 2,5% жирн., фас. для закладів освіти району

Вид закупівлі: товар Кількість: 8 400
Умови поставки:

згідно з договором, постачання до кожного закладу згідно з заявками, доставка, розвантаження за рахунок Учасника
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Новопільський молокозавод"
Код юридичної особи: 42257917
Детальний опис:

Молоко коров’яче, пастеризоване, не менше 2,5% жирності, фасоване, чисте, відповідного кольору, без стороннього запаху та смаку, з терміном придатності не менше 5 діб. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також відповідати вимогам діючим в Україні (ДСТУ, ГОСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ). Доставка товару повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів. Водії (експедитори) та всі працівники, які безпосередньо контактують з товаром обов’язково повинні мати особисті санітарні книжки з усіма відмітками результатів медичного огляду. Товар постачається в заклади освіти Довгинцівського району. При кожному постачанні товару обов’язково надаються супровідні документи, що підтверджують його походження, безпечність та якість, Замовнику та в кожний заклад. В разі виявлення неякісного товару Учасник зобов’язаний замінити цей товар на якісний товар протягом 24 годин. Доставка (перевезення) та розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок Учасника. Обов'язковим є надання документів, що посвідчують якість товару: - декларація виробника (про якість) або якісне посвідчення на товар, який пропонується до постачання, чинне на дату розкриття пропозицій; - відомості про відповідність товару ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ; - копія сертифікату, що підтверджують застосування виробником вимог ДСТУ ISО 22000:2007 (ISО 22000:2005)" "СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕЧНІСТЮ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданих на ім'я виробника товару, або довідка уповноваженого органу щодо проведення процедури сертифікації ДСТУ ISО 22000:2007 (ISО 22000:2005)" або лист роз’яснення Учасника щодо дотримання виробником вищезазначених вимог; - копії сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якістю. Вимоги" або копії сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" та ДСТУ ISО 22000:2007 "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданих на ім'я учасника або лист роз’яснення Учасника щодо дотримання вищезазначених вимог; - висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар; або зареєстровані ТУ на виготовлення товару у Держстандарті, тощо, встановлений діючим законодавством на запропонований товар; або протокол випробувань, виданий акредитованою лабораторією, на вміст окремих забруднюючих речовин, згідно «Регламенту максимальних рівнів окремих забруднюючих речовин у харчових продуктах» затвердженого наказом МОЗУ від 13.05.2013 р. №368, або протокол випробувань або експертний висновок, видані акредитованою лабораторією, на вміст: токсичних елементів, мікотоксинів, пестицидів, ГМО (для овочів, на які розповсюджуються дані випробування), радіонуклідів або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації, тощо). Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 03.01.2020 року до 15:00 години в каб.311

Хліб пшеничний, в/г; хліб житній, в/г; булочки, в/г для закладів освіти району

Вид закупівлі: товар Кількість: 11 500
Умови поставки:

знідно з договором, доставка (перевезення) та розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок Учасника
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
2Криворізький хлібозавод №1"
Код юридичної особи: 00381539
Детальний опис:

Хліб пшеничний, в/г - 7200 кг; хліб житній, в/г - 4000 кг; булочки, в/г - 300 кг. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також вимогам діючим в Україні (ДСТУ, ГОСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ). Товар повинен бути непошкоджений (відповідає виду виробу), пропечений, зі смаком та ароматом властивому даному виду виробу. Товар, що постачається повинен мати необхідні сертифікати якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. Доставка товару повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів. Водії (експедитори) та всі працівники, які безпосередньо контактують з товаром обов’язково повинні мати особисті санітарні книжки з усіма відмітками результатів медичного огляду. Товар постачається в заклади освіти Довгинцівського району. При кожному постачанні товару обов’язково надаються супровідні документи, що підтверджують його походження, безпечність та якість, Замовнику та в кожний заклад. В разі виявлення неякісного товару Учасник зобов’язаний замінити цей товар на якісний товар протягом 24 годин. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 03.01.2020 року до 15:00 години в каб.311

Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з договором
Договір укладено: юридична особа,
Акціонерне товариство ,
"ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ"
Код юридичної особи: 23359034
Детальний опис:

Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 03.01.2020 року до 15:00 години в каб. 311

Крохмалі та крохмалепродукти для закладів освіти району

Вид закупівлі: товар Кількість: 3 800
Умови поставки:

згідно з договором, доставка (перевезення) та розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок постачальника
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Панікаревич Олеся Юріївна
Дата договору: 27 січня 2020 р.
Детальний опис:

Крохмаль - 600 кг, манна крупа - 3200 кг. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також відповідати вимогам діючим в Україні ДСТУ. Манна крупа - фасування в пакети по 1 кг. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства – виробника , вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання. Залишки термінів зберігання на момент поставки продуктів повинні бути не менше 80% загального терміну зберігання. Не допускається наявність пошкодженої шкідниками, ураженої хворобами продукції. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 03.01.2020 року до 15:00 години в каб.311

Мед натуральний для закладів освіти району

Вид закупівлі: товар Кількість: 500
Умови поставки:

згідно договору, доставка (перевезення) та розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок постачальника
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"БондарчукОп"
Код юридичної особи: 42914567
Детальний опис:

Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також відповідати вимогам діючим в Україні ДСТУ. Залишки термінів зберігання на момент поставки продуктів повинні бути не менше 80% загального терміну зберігання. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 03.01.2020 року до 15:00 години в каб.311

Какао та цукрові кондитерські вироби для закладів освіти району

Вид закупівлі: товар Кількість: 2 250
Умови поставки:

згідно договору, доставка (перевезення) та розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок постачальника
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Панікаревич Олеся Юріївна
Дата договору: 27 січня 2020 р.
Детальний опис:

какао - 450кг, цукерки карамель - 1000 кг, цукерки шоколадні - 800 кг. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також відповідати вимогам діючим в Україні ДСТУ. Залишки термінів зберігання на момент поставки продуктів повинні бути не менше 80% загального терміну зберігання. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 03.01.2020 року до 15:00 години в каб.311

Сіль та приправи для закладів освіти району

Вид закупівлі: товар Кількість: 7 000
Умови поставки:

згідно договору, доставка (перевезення) та розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок постачальника
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Панікаревич Олеся Юріївна
Дата договору: 27 січня 2020 р.
Детальний опис:

Сіль харчова - 6200 кг, лавровий лист, уп. 20гр - 200 уп., ванільний цукор уп.10гр - 300 уп., паприка мелена уп. 15гр - 300 уп. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також відповідати вимогам діючим в Україні ДСТУ. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 03.01.2020 року до 15:00 години в каб.311