Перелік замовників закупівель

Статуc:договір укладено

Назва: Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052554
Поштовий індекс:
50079
Адміністративний район: Тернівський
Адреса:
вулиця Короленка буд. 1А
Керівник: Солод Віталій Михайлович
Телефон: 35-14-45  
Email: trnvk@trnvk.gov.ua  

Останні зареєстровані у розділі




Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації



Перейти до сторінки:

Заохочувальні призи ( радіоприймач колонка)

Вид закупівлі: товар Кількість: 36
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Полезнюк Микола Миколайович
Дата договору: 1 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Радіоприймачі колонка JBJ Charge Mina USB, SD, FM, Bluetooth - 36 шт.

Бланки

Вид закупівлі: товар Кількість: 6
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ольшаннікова Ірина Юріївна
Дата договору: 28 жовтня 2019 р.
Детальний опис:

Бланки: 1) заява на зняття з реєстрації А4 - 3400 шт; 2) Довідка про реєстрацію місця проживання особи А5 - 9000 шт.; 3) Довідка про зняття з реєстрації А5 - 7000 шт.; 4)Адресна картка А5, картон - 5000 шт.; 5) Особова картка А5, картон - 5000 шт.; 6) Заява на реєстрацію А4 - 5000 шт.

Виготовлення технічної документації по водопостачанню

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
КП "Кривбасводоканал"
Код юридичної особи: 03341316
Детальний опис:

Виготовлення технічної документації по водопостачанню у будівлі виконкому Тернівської районної у місті ради (вул. Короленка, 1а) Топозйомку - (9136 м2)

Папір

Вид закупівлі: товар Кількість: 57
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "Офікс"
Код юридичної особи: 39541310
Детальний опис:

Папір А4, щільність 80 г/м2

Канцелярські твари

Вид закупівлі: товар Кількість: 42
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "Офікс"
Код юридичної особи: 39541310
Детальний опис:

1. Біндери 32мм-24 шт; 2. Біндери 51мм-24 шт; 3. Блок білого паперу для нотаток 80х80х30-20 шт; 4. Закладки з клейким шаром - 20 шт; 5. Книга обліку 192 арк кліт.- 20 шт; 6. Книга обліку 96 арк. - 20 шт; 7. Швидкозшивач А 4 картон - 200 шт; 8. Діркопробивач металевий- 6 шт; 9. Щоденик А5 (5 шт червоного кольору, 3 шт. синього) - 8 шт; 10. Офісний календар 1 шт; 11. Календар перекидний - 6 шт.; 12. Клей ПВА 100 мл. - 10 шт; 13. Кліпборд папка А4-3 шт; 14. Зошит канцелярський А4 48 арк. - 20 шт; 15. Книга А4 96 арк картонна обкладинка - 20 шт; 16. Килимок - 2 шт; 17. Коригуюча рідина - 20 шт; 18. Гумка комбінована - 20 шт; 19. Блок паперу з клейким шаром 75х75 - 20 шт; 20. Текст маркер - 3 шт; 21. Реєстратор А4 70 - 108 шт; 22. Ніж канцелярський 18мм-10 шт.; 23. Ніж універсальний 9 мм-10 шт; 24. Ножиці 21 см-6 шт; 25. Папка-швидкозшивач А4 з пружинним механізмом-20 шт; 26. Планінг датований - 1 шт; 27. Папка для паперів А 4 з завязками - 200 шт; 28. Ручка гелева (синя ампулка) - 10 шт; 29. Ручка гелева (чорна ампулка) - 10 шт; 30. Ручка кулькова (синя ампулка) - 30 шт; 31.Ручка масляна (чорна ампулка) - 20 шт; 32. Папка швидкозшивач А4- 20 шт; 33. Клейка стрічка 18х30- 10 шт; 34. Клейка стрічка 48х200х40- 10 шт; 35. Скріпки оцинковані 25 мм - 40 шт; 36. Зошит 12 арк-20 шт; 37. Зошит 24 арк-20 шт; 38. Зошит 48 арк-20 шт; 39. Чинка - 20 шт; 40. Файли А4 - 10 уп. 41. Файли А5 - 1 уп.

Компютерна техніка

Вид закупівлі: товар Кількість: 4
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Шевадзуцька Тетяна Євгенівна
Дата договору: 28 жовтня 2019 р.
Детальний опис:

Компютерна техніка, а саме: 1. Системний блок - 4 шт.; 2. Комплект Logitech Desktop MK120(920-002561)- 4in/$ 3. Монітор діагональ дисплея 21,5 - 4 шт.

Приладдя для компютерної техніки

Вид закупівлі: товар Кількість: 4
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Шевадзуцька Тетяна Євгенівна
Дата договору: 28 жовтня 2019 р.
Детальний опис:

1. Веб-камера Logitech Webcam C270 HD (960-001063) - 4шт.; 2. Зчитувач ID паспортів - 4 шт.; 3. Багатофункціональний пристрій Kyocera - 4 шт.; 4. Адаптер Bluetooth 4.0 - 4 шт.; 5. Картридж Kyocera ТК1110 - 4 шт., тонер - 2 шт.; 6. Мережевий фільтр 6 розеток 3 м - 4 шт.

Виготовлення ПКД «Улаштування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення приміщень І-го поверху Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Проскурня Сергій Валерійович
Дата договору: 10 жовтня 2019 р.

Виготовлення ПКД «Улаштування модульного автоматичного пожежогасіння приміщень І-го поверху Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг».

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Проскурня Сергій Валерійович
Дата договору: 10 жовтня 2019 р.

Придбання банерів для участі у міському святі "Нащадки мамая" до Дня Українського козацтва та свята Покрови Пресвятої Богородиці (оформлення Тернівського куреня)

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Жаботинський Андрій Вікторович
Дата договору: 10 жовтня 2019 р.
Детальний опис:

1. 1,9х2,5; 2. 3,6х1,95. Детально ознайомитися з зображеннями банерів можливо за адресою замовника.

Тонери, картриджі, стрічки

Вид закупівлі: товар Кількість: 5
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Землянікін Андрій Валерійович
Дата договору: 11 жовтня 2019 р.
Детальний опис:

1. Картриджі ОКІ ML 5521- 3 шт.; 2. Стрічка WWM 13мм*12м - 10 шт.; 3. Стрічка WWM13мм*30м - 5 шт.; 4. Тонер HP LJ 1005 (50 гр.) - 49 шт.; 5. Тонер HP LJ 1005 (85 гр.) - 34 шт.

Оновлення програмного забезпечення

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Оксюк Сергій Микитович
Дата договору: 30 жовтня 2019 р.
Детальний опис:

Послуги з оновлення програмного забезпечення Samsung Xpress M2870

Грамоти, подяки

Вид закупівлі: товар Кількість: 240
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Болотова Олена Володимирівна
Дата договору: 8 жовтня 2019 р.
Детальний опис:

1. Бланки грамот - 200 шт. (формат А4, фарбованість - 4 фарби,сировина - кртон крейдований односторонній, щільність 210г/м2, оздоблення - тиснення золотом); 2. Бланки подяк - 200 шт. (формат А4, фарбованість - 4 фарби,сировина - кртон крейдований односторонній, щільність 210г/м2, оздоблення - тиснення сріблом); ВИМОГИ: Бланки грамот і подяк мають бути в стриманому стилі, із зображенням державних символів та дотриманням відповідного поля для розміщення тексту.

Господарчі товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 18
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Башта Дмитро Вікторович
Дата договору: 4 жовтня 2019 р.
Детальний опис:

1. Пласкогубці 160 мм - 1 шт.; 2. Шило - 2 шт.; 3. Розетка подвійна зовн. - 2 шт.; 4. Макловиця - 10 шт.; 5. Пензель для фарб - 13 шт.; 6. Рукавички гумові - 20 пар.; 7. Рукавички господарчі - 10 пар.; 8. Валік для фарби 250 мм - 5 шт.; 9. Пугмент для фарби 10 мм - 20 шт.; 10. Плівка сомоклійка ш-45 см. - 15 м.; 11. Шпаклівка фініш 1х25 - 7 міш.; 12. Шпаклівка старт 1х30 - 12 міш.; 13. Фарба в/емульс. 15 л - 20 кг - 8 шт.; 14. Корзина для паперів - 10 шт.; 15. Емаль ПФ-266 2,8 кг.- 2 бан.; 16. Замок навісний - 1 шт.4 17. Грунтівка 10 л. - 4 шт.4 18. Гачок метал. 2-х ріжк. - 4 шт.

Таблички для кабінетів зі шрифтом Брайля

Вид закупівлі: товар Кількість: 25
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Калмиков Євген Маратович
Дата договору: 8 жовтня 2019 р.
Детальний опис:

1. Вивіска фасадна в мет. профілі 500х700 мм - Управління - 1 шт.; 2. Вивіска фасадна в мет. профілі 500х700 мм - Офіс - 1 шт.; 3. Табличка шрифтом Брайля Управління з графіком роботи 100х700- 1 шт.; 4. Табличка шрифтом Брайля Прозорий офіс з графіком роботи 100х700- 1 шт.; 5. Табличка начальник управління - 1 шт.; 6. Табличка громадська приймальня - 1 шт.; 7. Табличка Приймальня - 1 шт.; 8. Табличка Робоче місце - 1 шт.; 9. Табличка Сектор прийняття рішень - 5 шт.; 10. Табличка Службове приміщення - 3 шт.; 11. Табличка Архів - 3 шт.; 12. Номер Робочого місця - 4 шт.; 13. Кнопка виклику з безпровідним дзвінком - 1 шт.; 14. Знак доступності Туалет - 1 шт.

Канцелярські товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "Офікс"
Код юридичної особи: 39541310
Детальний опис:

1. Папка швидкозшивач - 693 шт.; 2. Ручка синя - 111 шт.

Скляні перегородки

Вид закупівлі: товар Кількість: 18
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ «АГРО БУД ГРУПП»
Код юридичної особи: 40446865
Детальний опис:

1. Скляні перегородки (термічно полірована, поверхня товщиною 10 мм); Кількість - 18,2 м2; Термін поставки - 3 дні; Термін гарантії - 1 рік.

Вхідні та міжкімнатні двері

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "Агро Буд Групп"
Код юридичної особи: 40446865
Детальний опис:

1. Вхідна металеві двері - 2,56 м2; 2. Міжкімнатні двері (дверні деревяні блоки ДДВ ОдГ 21-9, 21-10 (глухі) з наличниками, типу Н-1, Н-2- 12 шт.; Термін поставки - 3 дні; Термін гарантії - 1 рік.

Перила

Вид закупівлі: товар Кількість: 8
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ «АГРО БУД ГРУПП»
Код юридичної особи: 40446865
Детальний опис:

1. Перила (огорожа сходів з нержавіючої сталі) - 8 погонних метрів; Термін поставки - 3 дні; Термін гарантії - 1 рік

Поточний ремонт зі встановлення скляних перегородок та перильної огорожі в будівлі Управління праці та соціального захисту населення

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ «АГРО БУД ГРУПП»
Код юридичної особи: 40446865

Поточний ремонт зі встановлення вхідних та міжкімнатних дверей в будівлі Управління праці та соціального захисту населення

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ «АГРО БУД ГРУПП»
Код юридичної особи: 40446865

Медалі, грамоти, спортивний інвентар

Вид закупівлі: товар Кількість: 196
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Полезнюк Микола Миколайович
Дата договору: 1 жовтня 2019 р.
Детальний опис:

Грамоти № 25 - 96 шт; медалі 4,5 см. - 56 шт; кубки 32 см. - 2 шт; шахи/шашки/нарди 3в1 - 2шт; тенісні ракетки комплект - 1шт; набор склянок - 17 шт; кольорові олівці по 18шт - 5 шт; альбоми - 3шт.; олівці - 10 шт; м'яч футбольний - 4 шт.

Виготовлення інвентарної справи на квартиру, яка визнана відумерлою спадщиною, за адресою вул. Ухтомського, 1/68

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Чернокульська Ірина Борисівна
Дата договору: 23 вересня 2019 р.

Послуги з технічного обслуговування сенсорного інформаційного кіоску

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
ФОП Оксюк Сергій Микитович
Дата договору: 24 вересня 2019 р.
Детальний опис:

ремонт блока живлення Інформаційного сенсорного кіоску СК-ИР1 (заміна накопичувачів 4шт. та мікросхеми); ремонт системної плати Інформаційного сенсорного кіоску СК-ИР1 (заміна накопичувачів 2 шт. та перепрограмування біоса).

Канцелярські набори

Вид закупівлі: товар Кількість: 25
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Болотова Олена Володимирівна
Дата договору: 16 вересня 2019 р.
Детальний опис:

Альбом для малювання з картонною різнокольоровою обкладинкою, щільність паперу 100г/м2 - 25 шт.; Зошит 36 арк. в клітинку з картонною різнокольоровою обкладинкою - 125 шт.; Зошит 36 арк. в косу лінію з картонною різнокольоровою обкладинкою - 125 шт.; Лінійка металева - 25 шт.; Олівець простиці графітний Koh-i-Noor - 25шт.; Папка А4 пластикова з боковим притиском синя/червана - 25 шт.; Набір кольорового паперу А4 12 арк. щільність 80г/м2 - 25шт.; Ручка кулькова "Maxriter XS" синя 0,7мм - 25шт.; Щоденник шкільний з твердою обкладинкою кольоровий - 25 шт.

Оновлення програмного забезпечення

Вид закупівлі: послуги Кількість: 16
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне підприємство ,
ПП "Елтекс"
Код юридичної особи: 23651059
Детальний опис:

Послуги з оновлення програмного забезпечення Samsung Xpress M2870

Обслуговування засобів протипожежної безпеки

Вид закупівлі: послуги Кількість: 61
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "АПС-Кривий Ріг"
Код юридичної особи: 36607394
Детальний опис:

Послуги з обслуговування засобів протипожежної безпеки, а саме: - діагностика порошкових вогнегасників ВП - 5 - 17шт.; - перезарядка вогнегасника порошкового ВП-5 - 7шт.; - дігностика вуглекислих вогнегасників ВВК-1,4 - 8шт.; - перезарядка вогнегасників ВВК-1,4 - 4шт.; - діагностика вуглекислих вогнегасників ВВК-2 - 7шт.; - перезарядка вогнегасників ВВК-2 - 5шт.; - заміна ЗПП до ВКК - 3 шт.; - вибраковка вогнегаснику ВП-5 - 10шт.

Послуги з технічного обслуговування системи центрального опалення (промивка продувка)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Цунаєв Андрій Сергійович
Дата договору: 9 вересня 2019 р.

Канцелярські товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 32
Умови поставки:

вул. Короленка, 1а
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІКС"
Код юридичної особи: 39541310
Детальний опис:

1. Папір для нотаток - 20 шт.; 2. Папка-коробка - 5 шт.; 3. Зошит 24 арк. - 20 шт.; 4. Зошит 48 арк. - 20 шт.; 5. Ручка кольорова чорна - 30 шт.; 6. Стрижень кульковий чорний - 30 шт.; 7. Швидкозшивач А4 картон - 100 шт.; 8. Ручка кулькова масляна синя - 30 шт.; 9. Зошит канцелярський А4 96 арк. клітинка - 15 шт.; 10. Кліпборд А 4 - 3 шт.; 11. Книга обліку 192 арк. - 20 шт.; 12. Олівець графітний з гумкою - 50 шт.; 13. Папір А4 120 Г-М - 2 пачки; 14. Папір А4 160 А-Г - 500 арк.; 15. Скріпки оцинковані 25 мм - 20 шт.; 16. Гумка мяка "Слон" - 10 шт." 17. Папка швидкозшивач А4 з пружинним механізмом - 30 шт.; 18. Скоби № 24 - 20 шт.; 19. Стрічка поліпропіленова з липким шаром (48х200) - 5 шт.; 20. Діркопробивач металевий до 25 арк. - 1 шт.; 21. Клей ПВА 200 мл ковпачок-дозатор - 20 шт.; 22. Реєстратор А4 70 мм. - 63 шт.; 23. Маркер водостійкий чорний - 5 шт.; 24. Антизшивач з фіксатором для скоб - 2 шт.; 25. Коригуюча рідина з пензликом - 15 шт.; 26. Ножиці 18 см. - 5 шт.; 27. Книга обліку А4 96 арк. - 10 шт.; 28. Папка для паперів А4 із завязками - 100 шт.; 29. Папка швидкозшивач А4 глянець - 30 шт.; 30. Скоби № 10 - 20 шт.; 31. Папка А4 з боковим притиском - 10 шт.; 32. Папка куточок А4 - 5 шт.

Господарчі товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 7
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Куліш Олена Леонідівна
Дата договору: 28 серпня 2019 р.

Засоби збереження інформації

Вид закупівлі: товар Кількість: 4
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне акціонерне товариство,
ПАТ "Інститут інформаційних технологій"
Код юридичної особи: 22723472
Детальний опис:

Клч електронний "Алмаз - 1К" - 4 шт.

Заохочувальні призи

Вид закупівлі: товар Кількість: 950
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Куліш Олена Леонідівна
Дата договору: 23 серпня 2019 р.
Детальний опис:

фарби гуаш -30 шт.; олівці - 30 шт.; міні бульбашки - 30 шт. повітряні кульки - 860 шт.

Послуги з технічного обслуговування системи центрального опалення (промивка продувка)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Фізична особа-підприємець - Цунаєв Андрій Сергійович
Код юридичної особи: 2999607456

Встановлення лічильників холодної води

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Цунаєв Андрій Сергійович
Дата договору: 9 вересня 2019 р.

Поточний ремонт громадської вбиральні

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "Град"
Код юридичної особи: 24230118
Детальний опис:

1. Перекриття холодного водопостачання 2. Злив води з сантехнічного обладнання - 12 од., - зливні бачки - 7 од. - змішувач - 3 од. - кран для набору води (обслуговування приміщень) - 1од. - система холодного водопостачання - 1 од. 3. Зняття бачка зливного з гнучкими шлангами та кранами - 7од., 4. Встановлення нових зливних бачків - 7 од., 5. Підключення зливних бачків - 7 од., - встановлення нових гнучких шлангів - 7 од. - встановлення нових кранів - 7 од. 6.Зняття змішувачів з гнучкими шлангами та кранами - 3 од., 7. Встановлення нових змішувачів - 3 од., 8. Підключення нових змішувачів - 3 од., - втсановлення нових гнучких шлангів - 3 од. - встановлення нових кранів - 3 од. 9. Зняття крану для набору води (технічного обслуговування приміщення) - 1 од., 10. Встановлення нового крану для набору води (обслуговування приміщення) - 1 од. 11. Зняття каркасу та облицювання захисту системи холодного водопостачання - 1м2., 12. Встановлення фітингів на системі холодного водопостачання - 1 компл., 13. Встановлення існуючого каркасу та облицювання захисту системи холодного водопостачання - 1 м2., 14. Відновлення холодного воопостачання., 15. Проведення пуско-налагоджувальних робіт на встановлення зливних бачків - 7од., 16. Проведення пуско-налагоджувальних робіт змішувачів - 3 од., 17. Встановлення нових тримачів для туалетного паперу - 7 од., 18. Встановлення гачків для одежі - 7 од., 19. Встановлення нових дзеркал - 6 од.

Канцелярскі набори

Вид закупівлі: товар Кількість: 17
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Болотова Олена Володимирівна
Дата договору: 21 серпня 2019 р.
Детальний опис:

1. Зошит 12 арк., (клітинка) 110 шт; 2. Зошит 12 арк., (лінія) - 110 шт; 3. Олівець простий- 13 шт., 4. Ручка - 13 шт., 5. Гумка - 13 шт., 6. Папка на гумці - 10 шт., 7. Альбом для малювання - 13 шт., 8. Олівці кольорові - 13 шт., 9. Лінійки - 13 шт., 10. Клей - 13 шт., 11. Точилка - 13 шт., 12. Пластилін - 10 шт., 13. Папір кольоровий - 10 шт., 14. Картон кольоровий - 10 шт., 15. Дошка для пластиліну - 10 шт., 16. Ножиці - 10 шт., Картон - 1 шт.

Медалі, грамоти, спортивний інвентар

Вид закупівлі: товар Кількість: 7
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Полезнюк Микола Миколайович
Дата договору: 23 серпня 2019 р.
Детальний опис:

1. Грамоти- 40 шт.; 2. Медалі - 21 шт.; 3. Кубки - 2 шт.; 4. Тенісні ракетки - 1 комп.; 5. Скакалки - 10 шт.; 6. Набор склянок - 10 шт.; 7. Сумка-рюкзак - 9 шт.

Послуги з обстеження технічного та фізичного стану компютерної, офісної, побутової техніки

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
УКРСЕРВІС М
Код юридичної особи: 39461251
Детальний опис:

Послуги з обстеження технічного та фізичного стану компютерної, офісної, побутової техніки та надання актів обстеження (технічного висновку) на (не) придатність техніки до експлуатації

Господарчі товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 33
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Башта Дмитро Вікторович
Дата договору: 12 серпня 2019 р.
Детальний опис:

1. Серп’янка 45м - 1 шт; 2. Тримач для наждачної сітки - 1 шт.; 3. Сітка абразивна Р240 - 2 шт.; 4. Сітка абразивна Р320 - 2 шт.; 5. Ручка для валика 150х6мм - 2 шт.; 6. Запаска для валика 30х150 - 2 шт.; 7. Пігмент кремовий - 6 шт.; 8. Фарба водоемульсійна 15л - 8 шт.; 9. Фарба водоемульсійна 10л - 8 шт.; 10. Ґрунтовка анцерглоб 10л - 5 шт.; 11. Запаска для валика 180 - 2 шт.; 12. Запаска для валика 250 - 2 шт.; 13. Рукавички гумові пара - 2 шт.; 14. Ґрунтовка церезит 10л - 1 шт.; 15. Круг відрізний по металу 150 - 3 шт.; 16. Диск шліфований 150*6, - 1 шт.; 17. Напилок круглий 300мм - 1шт.; 18. Напилок плоский - 1шт.; 19. Свердло 3,5*100мм -2 шт.; 20. Саморіз дерев’яний 25 - 200 шт.; 21 Саморіз дерев’яний 45 - 200 шт.; 22. Ізоляційна стрічка чорна - 2 шт.; 23. Ізоляційна стрічка синя - 2шт.; 24. Лезо для ножа - 2 шт.; 25. Засув дверний - 1 шт.; 26. Батарейка LR 6 - 30 шт.; 27. Батарейка LR 3 - 30 шт.; 28. Батарейка 23 А - 2 шт.; 29. Емаль світло-сіра 2,8 кг - 3 шт.; 30. Емаль біла 2,8 кг - 1 шт.; 31. Пігмент чорний - 3 шт.; 32. Розчинник 440 г - 2 шт.; 33. Ґрунтовка 10 л - 3 шт.

Послуга з оновлення програмного забезпечення "Інформаційний термінал SSI Q-Mate"

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "Сервус Сістемз Інтегрейшн"
Код юридичної особи: 31089403
Детальний опис:

Послуга з оновлення програмного забезпечення "Інформаційний термінал SSI Q-Mate"

Святкове оформлення (елементи розквічування)

Вид закупівлі: товар Кількість: 20
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Орищенко Дмитро Миколайович
Дата договору: 1 серпня 2019 р.

Сувеніри з українською символікою (керамічні горщики)

Вид закупівлі: товар Кількість: 20
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кулик Світлана Іванівна
Дата договору: 5 серпня 2019 р.

Сувеніри з україниською символікою (картини)

Вид закупівлі: товар Кількість: 20
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кулик Світлана Іванівна
Дата договору: 5 серпня 2019 р.

Послуга зі збирання сміття на територіях загального користування

Вид закупівлі: послуги Кількість: 2 784
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне підприємство ,
ПП "Деродез"
Код юридичної особи: 37065985
Детальний опис:

Території загального користування, що перебувають у межах Тернівського району 1. Адмірала Головка, 1 - 100 м2 2. Адмірала Головка, 12 - 100 м2 3. Адмірала Головка, 19 - 100 м2 4. Адмірала Головка, 19а - 50 м2 5. Адмірала Головка, 28 - 50 м2 6. Адмірала Головка, 41 - 100 м2 7. Адмірала Головка, 46 - 50 м2 8. Адмірала Головка, 55 - 150 м2 9. Доватора, 7 - 50 м2 10. Доватора, 16 - 50 м2 11. Доватора, 18 - 50 м2 12. Доватора, 21 - 50 м2 13. Доватора, 25 - 50 м2 14. Маршка, 3 - 50 м2 15. Маршака, 8 - 50 м2 16. Бірюзова, 8 - 50м2 17. Бірюзова, 12 - 50м2 18. Вартаняна, 3 - 50м2 19. Вогнева, 9 - 25 м2 20. Вартаняна, 36 - 50 м2 21. Астрономічна, 1 - 50 м2 22. Астрономічна, 9 - 50 м2 23. Івана Сірка, 24 - 50 м2 24. Івана Сірка, 30 - 50 м2 25. Івана Сірка, 44 - 50 м2 26. Івана Сірка, 48 - 75 м2 27. Івана Сірка, 72 - 50 м2 28. Латвійська, 9 - 50 м2 29. Малиновського, 3 - 50 м2 30. Малиновського, 9 - 50 м2 31. Петлякова, 1 - 50 м2 32. Устіяновича, 11 - 50 м2 33. Ухтомського, 4 - 150 м2 34. Ухтомського, 8 - 100 м2 35. Ухтомського, 20 - 50 м2 36. Ухтомського, 27 - 39 м2 37. Ухтомського, 30 - 100 м2 38. В. Терещенка, 9 - 150 м2 39. В. Терещенка, 12 - 50 м2 40. В. Терещенка, 24 - 50 м2 41. Черкасова, 1 (20) - 70 м2 42. Черкасова, 28 - 50 м2 43. Юрія Смирнова, 10 - 50 м2 Загальна площа 2784 м2, 35 раз на місяць, 2 місяці (липень-серпень): - підмітання сміття; - прибирання випадкового сміття.

Послуги з розробки проектної документації на облаштування вузла обліку води

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
КП "Кривбасводоканал"
Код юридичної особи: 03341316

Лічильники води

Вид закупівлі: товар Кількість: 6
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Івасенко Олександр Володимирович
Дата договору: 11 липня 2019 р.
Детальний опис:

Лічильник води NOVATOR ЛК-15х ½ 1,5 куб х/в

Приладдя для компютерної техніки (мишки клавіатури)

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "Офікс"
Код юридичної особи: 39541310
Детальний опис:

1. Мишки - 13 шт.; 2. Клавіатури - 10 шт.

Канцелярські товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 36
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "Офікс"
Код юридичної особи: 39541310
Детальний опис:

1. Лоток пластиковий горизонтальний - 3шт.; 2. Ручка кольорова масляна синя - 10 шт.; 3. Діркопробивач 40 арк. - 1 шт.; 4. Діркопробивач 30 арк. - 1 шт.; 5. Ручка гелева чорна - 12 шт.; 6. Ручка масляна чорна - 22 шт.; 7. Стержень масляний чорний - 10 шт.; 8. Папка коверт А4 - 2 шт.; 9. Папка на кнопці А4 - 10 шт.; 10. Папка-пенал на блискавці - 30 шт.; 11. Тест-маркер зелений - 8 шт.; 12. Тест маркер жовтий - 1шт.; 13. Тест маркер помаранчевий - 1 шт.; 14. Реєстратор А4 70 мм -37 шт.; 15. Файли А4 - 10 шт. 16. Скоби №24/6 - 5 пач.; 17. Біндер 25 мм - 12 шт.; 18. Біндер 51 мм - 12 шт.; 19. Книга облікова 96 арк. - 5 шт.; 20. Зошит канцелярський А4 - 10 шт.; 21. Клей ПВА 200 мл. - 5 шт.; 22. Швидкозшивач картонний - 50шт.; 23. Стрічка самокл. 48/200 - 5 шт.; 24. Папка А4 - 10 шт.; 25. Папка А4 з боковим притиском - 1шт.; 26. Папір для заміток 85/85 300л. - 5 шт.; 27. Тека з 30 файлами А4 -2 шт.; 28. Книга обліку А4 192 арк. - 2 шт.; 29. Папка на завязках А4 кортонна - 50 шт.; 30. Зошит Тетрада 48 арк. - 5 шт.; 31. Зошит Тетрада 24 арк. - 56 шт.; 32. Папка швидкозшивач А4 з пружинним механізмом - 2 шт.; 33. Олівець графітовий чорно-неоновий з гумкою - 30 шт.

Бланки

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Оксюк Сергій Микитович
Дата договору: 1 серпня 2019 р.
Детальний опис:

1. Особовий рахунок № 2 картон 180 г/м2 А4.1- 3117 шт.; 2. Бланк "Акт обстеження матеріально-побутових умов сімї" 45 г/м2 А4.2 - 1214 шт.

Бланки

Вид закупівлі: товар Кількість: 3
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Боровець Євген Павлович
Дата договору: 10 липня 2019 р.
Детальний опис:

1. Заява про реєстрацію малолітньої дитини - 1000 шт.; 2. Заява про реєстрацію - 3000 шт.; 3. Довідка про реєстрацію місця проживання особи - 3000 шт.


Перейти до сторінки: