Перелік замовників закупівель

Статуc:договір укладено

Назва: Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052554
Поштовий індекс:
50079
Адміністративний район: Тернівський
Адреса:
вулиця Короленка буд. 1А
Керівник: Солод Віталій Михайлович
Телефон: 35-14-45  
Email: trnvk@trnvk.gov.ua  

Останні зареєстровані у розділі




Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації



Перейти до сторінки:

Заохочувальні призи

Вид закупівлі: товар Кількість: 5
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Борисюк Євген Олександрович
Дата договору: 19 листопада 2018 р.

Святкове оформлення

Вид закупівлі: товар Кількість: 41
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Дидимов Володимир Юрійович
Дата договору: 19 листопада 2018 р.

Заохочувальні призи

Вид закупівлі: товар Кількість: 15
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Самойлова Євгенія Анатоліївна
Дата договору: 19 листопада 2018 р.

Заохочувальні призи

Вид закупівлі: товар Кількість: 15
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Квач Олег Анатолійович
Дата договору: 19 листопада 2018 р.

Канцелярські товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 19
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Офікс"
Код юридичної особи: 39541310

Коригування ПКД "Капітальний ремонт комплексного центру по наданню адміністративних послуг на І-му поверсі виконавчого комітету Тернівської районної у місті ради"

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Проскурня Сергій Валерійович
Дата договору: 1 листопада 2018 р.

Господарчі товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Куліш Олена Леонідівна
Дата договору: 26 жовтня 2018 р.

Бланки

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Оксюк Станіслав Микитович
Дата договору: 29 жовтня 2018 р.

Господарчі товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 12
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Куліш олена Леонідівна
Дата договору: 31 жовтня 2018 р.
Детальний опис:

1. Арматура для зливного бачка (2 шт.); 2. Ел. лампа Е 14 LED 6 W (30 шт.); 3. Ел. лампа Е 27 LED 10 W (24 шт.); 4. Емаль ПФ-116 чорна 2,8 кг. (1 шт.); 5. Щітка для фарби (5 шт.); 6. Дюбель б/м 6/60 (200 шт.); 7. Дюбель б/м 8/80 (100 шт.); 8. Фарба в/ем. 14 кг. (2 шт.); 9. Грунтовка 10 л. (2 шт.); 10. Мило рідке 5 л. (2 шт.); 11. Бур 6х160 (1 шт.); 12. Туалетний папір (3 шт.).

Капітальний ремонт будівлі Управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг («Капітальний ремонт (з частковим утепленням) фасаду управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»; черги 1,3,4)

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Агро Буд Групп"
Код юридичної особи: 40446865

Капітальний ремонт будівлі Управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг («Капітальний ремонт системи електропостачання будівлі Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради, що розташована за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»)

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Агро Буд Групп"
Код юридичної особи: 40446865

Здійснення технічного нагляду робочого проекту («Капітальний ремонт системи опалення будівлі Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради, що розташована за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бихно Марина Володимирівна
Дата договору: 23 жовтня 2018 р.

Здійснення технічного нагляду робочого проекту («Капітальний ремонт системи електропостачання будівлі Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради, що розташована за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бихно Марина Володимирівна
Дата договору: 23 жовтня 2018 р.

Здійснення технічного нагляду робочого проекту («Капітальний ремонт (з частковим утепленням) фасаду управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»; черги 1,3,4)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бихно Марина Володимирівна
Дата договору: 23 жовтня 2018 р.

Здійснення авторського нагляду робочого проекту («Капітальний ремонт системи опалення будівлі Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради, що розташована за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Проскурня Сергій Валерійович
Дата договору: 23 жовтня 2018 р.

Здійснення авторського нагляду робочого проекту («Капітальний ремонт системи електропостачання будівлі Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради, що розташована за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Проскурня Сергій Валерійович
Дата договору: 23 жовтня 2018 р.

Здійснення авторського нагляду робочого проекту («Капітальний ремонт (з частковим утепленням) фасаду управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»; черги 1,3,4)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Проскурня Сергій Валерійович
Дата договору: 23 жовтня 2018 р.

Капітальний ремонт будівлі Управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг («Капітальний ремонт системи опалення будівлі Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради, що розташована за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»)

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Агро Буд Групп"
Код юридичної особи: 40446865

Капітальний ремонт системи електрозабезпечення будівлі виконкому Тернівської районної у місті ради, що розташована за адресою: вулиця Корорленка, 1а в Тернівському районі м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

м. Кривий Ріг, вул. Короленка, 1а
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Ремпроект"
Код юридичної особи: 40662868
Детальний опис:

Детальніше ознайомитися з Проектно-кошторисною документацією можливо за запитом

Марки, поштові конверти

Вид закупівлі: товар Кількість: 48 176
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне акціонерне товариство,
Укрпошта
Код юридичної особи: 25771603

Канцелярські товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 992
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Офікс
Код юридичної особи: 39541310
Детальний опис:

1. Швидкозшивач картонний 2. Фарба штемпельна

Сувеніри

Вид закупівлі: товар Кількість: 225
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
куліш олена Леонідівна
Дата договору: 5 жовтня 2018 р.

Благоустрій зупиночних павільйонів (облаштування покриття під зупиночними павільйонами) на зупинках громадського транспорту "Астраханська" та "вул. Черкасова" ("Тернівський хлібзавод")

Вид закупівлі: послуги Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Головченко Олександр Андрійович
Дата договору: 23 жовтня 2018 р.
Детальний опис:

Роботи з благоустрою зупинки "Тернівський хлібзавод" 1. Демонтаж старого бетонного облаштування - 2,0 м кв; 2. Установка бордюр: Т-150 mm, L- 4m, H- 250 mm - 4,0 м/п; 3. Улашування бетонного покриття - 3,0 м кв.; 4. Прибирання сміття - 2,0 м кв.; 5. Виготовлення щита обяв 1,0 х1,3 м з урною (металеві) -1,0 кмп.; 6. Виготовлення щита з назвою зупинки 0,5мх3,0 м -1,0 шт; 7. Встановлення щита обяв 1,0 мх 1,3 м з урною (металеві) висотою над поверхнею 1,8м- 1,0 кмп.; 8. Встановлення щита з назвою зупинки 0,5мх3,0м - 1,0 шт. 2. Роботи з благоустрою зупинки "Астраханська" 1. Підготовчі роботи для влаштування твердого покриття - 35,0 м кв.; 2. Установка бордюр - 15,5 м/п; 3.Установка захисних стовпчиків з кулею 80х80мм - 6шт; 4. Влаштування твердого покриття тротуарною плиткою (старе місто) - 30,0 м кв.; 5. Виготовлення щита обяв 1,0х1,3 мз урною (металеві) - 1,0 кмп.; 6. Виготовлення щита з назвою зупинки 0,5 мх3,0 м - 1,0 шт.; 7. Встановлення щита обяв 1,0 м х 1,3 м з урною (металеві) висотою над землею 1,8 м - 1,0 кмп.; 8. Встановлення щита з назвою зупинки 0,5 м х 3,0 м - 1,0 шт.

Послуги з переплетення документів

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
Жовтнева районна друкарня
Код юридичної особи: 31550265

Придбання та встановлення зупиночних павільйонів

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Головченко Олександр Андрійович
Дата договору: 17 жовтня 2018 р.
Детальний опис:

Придбання та встановлення зупиночних павільйонів на зупинках громадського транспорту "Астраханська" та "вул. Черкасова"("Тернівський хлібзавод") відповідно до концепції зупиночних павільйонів з розмірами : висота - 3,38 м; довжина - 4,5 м: ширина - 2,5 м. ЗУПИНОЧНИЙ ПАВІЛЬЙОН ЗУПИНКИ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ "АСТРАХАНСЬКА" : 1. зупиночний павільйон - двостінковий; Тип матеріалу стінок: - стінка головного фасаду (металопрофіль колір коричневий не менше 0,5 мм.); - стінка бокового фасаду (полікарбонат колір бронза не менше 10 мм.); - стеля (металопрофіль коричневий не менше 0,5 мм.) Полікарбонат обладнаний торцевим U-профілем, а між собою зєднаний Н-профілем. Кріплення до металоконструкції через кожні 20 см., із застосуванням термошайб. ЗУПИНОЧНИЙ ПАВІЛЬЙОН ЗУПИНКИ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ "ВУЛ. ЧЕРКАСОВА" ("ТЕРНІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД"): 1. зупиночний павільйон - двостінковий; Тип матеріалу стінок: - стінка головного фасаду (металопрофіль колір бронза не менше 0,5 мм.); - стінка бокового фасаду (полікарбонат колір бронза не менше 10 мм.); - стеля (металопрофіль коричневий не менше 0,5 мм.) Полікарбонат обладнаний торцевим U-профілем, а між собою зєднаний Н-профілем. Кріплення до металоконструкції через кожні 20 см., із застосуванням термошайб.

Господарчі товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 10
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Котис Михайло Сергійович
Дата договору: 17 вересня 2018 р.
Детальний опис:

1. Емаль ПФ-266 жовто-коричнева 2,8 кг. (2 шт.); 2. Емаль ПФ-115 світло-сіра 2,8 кг. (4 шт.); 3. Емаль ПФ-115 сіра 2,8 кг. (4 шт.); 4. Емаль ПФ-115 темно-сіра 2,8 кг. (2 шт.); 5. Емаль ПФ-115 біла 2,8 кг. (5 шт.); 6. Валик для фарби (10 шт.); 7. Бітумна мастика (1 шт.); 8. Провод ШВВП 2х2,5 (10 м.); 9. Ел. лампа LED Е 277W (21 шт.).

Бланки

Вид закупівлі: товар Кількість: 5
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Оксюк Сергій Микитович
Дата договору: 17 вересня 2018 р.
Детальний опис:

1. Бланк "Адресна картка особи" - (1600 шт.); 2. Бланк "Заява про зняття з реєстрації) - (1000 шт.); 3. Бланк "Заява про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини" - (1000 шт.); 4. "Довідка про зняття з реєстрації місця проживання" - (760шт.); 5. "Картка реєстрації особи" - (1600 шт.).

Папір

Вид закупівлі: товар Кількість: 12
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Офікс"
Код юридичної особи: 39541310

Канцелярські товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 19
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Офікс"
Код юридичної особи: 39541310
Детальний опис:

1.Біндер 25мм, 12 шт. (60 шт); 2.Папка А4 з боковим притиском (10 шт.); 3.Папка швидкозшивач А4 з пружинним механізмом, ( 40 шт.); 4. Калькулятор (3 шт.); 5. Біндер для паперу 19 мм (60 шт.); 6. Скоби №24/6 (10 шт.); 7. Файл для документів А4 (10 шт.); 8. Папка А4 з 30 файлами (10 шт.); 9. Біндер В001 51 мм «Чорний» (60 шт.); 10. Скріпки оцинковані, 25мм 100 шт. (10шт.); 11. Реєстратор двосторонній А4, 70 мм, чорний РР збірний (30 шт.); 12. Калькулятор (2 шт.); 13. Фарба штемпельна 30 мл син. (2 шт.); 14. Зошит 48 арк. (30 шт.); 15. Клейка стрічка двосторонній спінений (3 шт.); 16. Зошит Тетрада 24 арк, картонна обкладинка (50 шт.); 17. Блок паперу з клейким шаром 75х75 мм, 100 арк. (10 шт.); 18. Ножиці 20 см. пласт. ручки (3 шт.); 19. Скоби №10 (100 шт.) (10 шт.).

Сувеніри

Вид закупівлі: товар Кількість: 16
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Болотова Олена Володимирівна
Дата договору: 10 вересня 2018 р.

Канцелярські набори

Вид закупівлі: товар Кількість: 9
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Болотова олена Володимтрівна
Дата договору: 10 вересня 2018 р.
Детальний опис:

1. Зошит 12 арк. в косу лінію; 2. Зошит 12 арк. в клітинку; 3. Ручка кулькова; 4. Щоденник; 5. Олівець; 6. Набір кольорового паперу; 7. Альбом для малювання; 8. Лінійка; 9. Папка А4.

Навчання посадових осіб та спеціалістів (охорона праці)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
"Навчально-виробничий центр"
Код юридичної особи: 03363200

Тонери, картриджі

Вид закупівлі: товар Кількість: 4
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Басов Станіслав Микитович
Дата договору: 23 серпня 2018 р.

Канцелярські товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 15
Умови поставки:

м. Кривий Ріг, вул. Короленка, 1а
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бріжак Наталія Борисівна
Дата договору: 22 серпня 2018 р.
Детальний опис:

1 Альбом «Коленкор» 20л. (14 шт.) 2 Папка конверт на кнопці (14 шт.) 3 Набір А4 «Картон+бум.» 20 л. (14 шт.) 4 Набір лінійок в пеналі 4 пред. (14 шт.) 5 Набір моделина 12 шт. (14 шт.) 6 Обкладинка для зошитів 10шт. (14 шт.) 7 Олівець с ластиком (42 шт.) 8 Олівець кол. 2-х сторон. 12 шт. (14 шт.) 9 Пенал (14 шт.) 10 Фарби мед. «Гамма» 10 кол. (14 шт.) 11 Зошит 12 л. (червона) (70 шт.) 12 Зошит 12 л. (в клітинку) (70 шт.) 13 Ручка Cell Silke (14 шт.) 14 Ручка масляна Piano (14 шт.) 15 Ручка Piano (14 шт.)

Нерегулярні пасажирські перевезення

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з додатковою відповідальністю ,
АТП 11205
Код юридичної особи: 23935584

Придбання дорожніх знаків

Вид закупівлі: товар Кількість: 51
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
КП "Парковка та реклама"
Код юридичної особи: 34811376
Детальний опис:

1. Знак дорожній 5.38 Місце для стоянки - 4 шт.; 2. Знак дорожній 7.17 Інвалід - 3 шт.; 3. Знак дорожній 2.1 Дати дорогу - 13 шт.; 4. Знак дорожній 3.21 Вїзд заборонено - 2 шт.; 5. Знак дорожній 4.1 Рух прямо - 1 шт.; 6. Знак дорожній 1.1 Пагорб - 4 шт.; 7. Знак дорожній 3.29 Обмеження максимальної швидкості - 4 шт.; 8. Знак дорожній 5.35.1 Пішохідний перехід - 6 шт.; 9. Знак дорожній 5.28.1 Напрямок руху для вантажних автомобілів - 6 шт.; 10. Знак дорожній 5.28.2 Напрямок руху для вантажних автомобілів - 1 шт.; 11. Знак дорожній 5.39 Зона стоянки - 1 шт.; 12. Знак дорожній 5.40 Кінець зони стоянки - 1 шт.; 13. Знак дорожній 7.6.4 Спосіб поставлення транспортного засобу на стоянку - 1 шт.; 14. Знак дорожній 5.7.1 Виїзд на дорогу з одностороннім рухом - 1 шт.; 15. Знак дорожній 5.7.2 Виїзд на дорогу з одностороннім рухом - 1 шт.; 16. Знак дорожній Крім службового транспорту - 1 шт.; 17. Знак дорожній Рух вантажних автомобілів заборонено - 1 шт.;

Встановлення дорожніх знаків

Вид закупівлі: послуги Кількість: 51
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
"Парковка та реклама"
Код юридичної особи: 34811376
Детальний опис:

1. Знак дорожній 5.38 Місце для стоянки - 4 шт.; 2. Знак дорожній 7.17 Інвалід - 3 шт.; 3. Знак дорожній 2.1 Дати дорогу - 13 шт.; 4. Знак дорожній 3.21 Вїзд заборонено - 2 шт.; 5. Знак дорожній 4.1 Рух прямо - 1 шт.; 6. Знак дорожній 1.1 Пагорб - 4 шт.; 7. Знак дорожній 3.29 Обмеження максимальної швидкості - 4 шт.; 8. Знак дорожній 5.35.1 Пішохідний перехід - 6 шт.; 9. Знак дорожній 5.28.1 Напрямок руху для вантажних автомобілів - 6 шт.; 10. Знак дорожній 5.28.2 Напрямок руху для вантажних автомобілів - 1 шт.; 11. Знак дорожній 5.39 Зона стоянки - 1 шт.; 12. Знак дорожній 5.40 Кінець зони стоянки - 1 шт.; 13. Знак дорожній 7.6.4 Спосіб поставлення транспортного засобу на стоянку - 1 шт.; 14. Знак дорожній 5.7.1 Виїзд на дорогу з одностороннім рухом - 1 шт.; 15. Знак дорожній 5.7.2 Виїзд на дорогу з одностороннім рухом - 1 шт.; 16. Знак дорожній Крім службового транспорту - 1 шт.; 17. Знак дорожній Рух вантажних автомобілів заборонено - 1 шт.;

Інвентаризація об'єктів благоустрою

Вид закупівлі: послуги Кількість: 5
Умови поставки:

вул. Короленка, 1а
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
Парковка та реклама
Код юридичної особи: 34811376
Детальний опис:

Технічна інвентаризація (технічний паспорт) та паспортизація (розрахунок допустимої площі земельної ділянки для утримання обєктів благоустрою на тогеодезичній основі М 1: 500 з нанесенням інформації щодо існуючих меж землекористування) зупиночних павільйонів на зупинках громадського транспорту: 1. "вул. Короленка2 на вул. Короленка, 44; 2. "вул. Пляжна" на вул. Короленка, 78; 3. "Тернівський райовиконком" на вул. Матросова; 4. "Тернівський райовиконком" (біля стадіону на вул. Черкасова, 1а) 5. "105 школа" на вул. І.Сірка, 31

Господарчі товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 6
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Куліш Олена Леонідівна
Дата договору: 15 серпня 2018 р.
Детальний опис:

1.Стремянка трансф.; 2. Набір інструментів; 3. Ножовка по металу; 4. Ножовка по дереву; 5. Кельма штукатура; 6. Набір ключів.

Бланки

Вид закупівлі: товар Кількість: 200
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Колор ейм
Код юридичної особи: 24243463

Сувеніри з українською символікою

Вид закупівлі: товар Кількість: 40
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Куліш Олена Леонідівна
Дата договору: 13 серпня 2018 р.

Заохочувальні призи

Вид закупівлі: товар Кількість: 100
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Рейх Анжела Павлівна
Дата договору: 13 серпня 2018 р.
Детальний опис:

1. набір олівців - 50 шт. 2. фарби 12 кольорів - 50 шт.

Рекламно-тематична композиція із гелієвих кульок

Вид закупівлі: товар Кількість: 4
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Дидимов Володимир Юрійович
Дата договору: 14 серпня 2018 р.

Поточний ремонт зупиночних павільйонів в Тернівському районі

Вид закупівлі: послуги Кількість: 7
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Горяшко Тетяна Володимирівна
Дата договору: 14 серпня 2018 р.
Детальний опис:

1. "Автостанція Терни" вул. Байрачна, 2б; 2. "Автостанція Терни" вул. Байрачна, 9; 3. "вул. Короленка" вул. Короленка, 44; 4. "вул. Норільська" вул. Каширська, 181; 5. "Першотравневий рудник" 6. "Рудник ім. Рози Люксембург" вул. С. Колачевського. (детально ознайомитися з Дефектним актом можливо за запитом) 7. "Тернівський хлібзавод" на вул. Черкасова

Інформаційний стенд

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Яцковська Яна Володимирівна
Дата договору: 13 серпня 2018 р.

Господарчі товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 122
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Куліш Олена Леонідівна
Дата договору: 13 серпня 2018 р.
Детальний опис:

Мішки

Господарчі товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 32
Умови поставки:

вул. Короленка, 1а
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Башта Сергій Вікторович
Дата договору: 13 серпня 2018 р.
Детальний опис:

1. Кюветка д/фарби шт. 2; 2. Фарба в/ем. 10 л шт. 1; 3. Колорант д/фарби шт. 6; 4. Шпакл. Стартова 30 кг. міш 1; 5. Шпакл. Фініш 25 кг. міш. 1; 6. Шпатель 100 мм шт. 2; 7. Валик парал. 250мм. шт. 5; 8. Щітка для фарби шт. 8; 9. Замок навісний шт. 2; 10. Ел. лампа 18 Вт 60 ам. шт. 30; 11. Ел. лампа LED 6 WE 27 шт. 30; 12. Ел. лампа LED 10 WE 27 шт. 30; 13. Скоби д/ степл. 12 уп. 20; 14. Перчатки госп. пар 20; 15. Сверло 13 100 мм шт. 4; 16. Батарейки RGAA шт. 24; 17. Батарейки LR 3 шт. 24; 18. Мило хоз. 72% 200 г. шт. 50; 19. Мило банне 200 г. шт. 30; 20. Туалетний папір шт. 20; 21. Круг відрізний 150 шт. 2; 22. Совок для сміття шт. 3; 23. Ел. лампа 500 Вт. Е 40 шт. 4; 24. Замок врізн. з ручкою шт. 3; 25. Віник господарчий шт. 5; 26. Розчинник для фарби шт. 10; 27. Короб д/проводів м. 12; 28. Уголок д/плинтусу шт. 10; 29. Емаль ПФ-115 сіра 2,8 кг. шт. 2; 30. Емаль ПФ-115 біла 2,8 кг. шт. 2; 31. Емаль ПФ-266 жовто-корич. 2,8кг. шт. 5; 32. Лак паркетний 2,3 кг. шт. 2;

Кондиціонери

Вид закупівлі: товар Кількість: 9
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Радченко Сергій Юрийович
Дата договору: 7 серпня 2018 р.
Детальний опис:

1. каб. № 103 (S=21,5 кв. м.); 2. каб. № 104 (S=9,9 кв. м.); 3. каб. № 312 (S=15,0 кв. м.); 4. каб. № 411 (S=15,8 кв. м.); 5. каб. № 414 (S=32,8 кв. м.); 6. каб. № 415 (S=16,0 кв. м.); 7. каб. № 417 (S=15,1 кв. м.); 8. каб. № 126 (S=19,1 кв. м.); каб. № 126 (S=3,22 кв. м.);

Корегування проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт системи електрозабезпечення будівлі виконкому Тернівської районної у місті ради, що розташована за адресою: вулиця Короленка, 1а в Тернівському районі м. Кривий Ріг»

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Архінвест
Код юридичної особи: 41448177

Офісні меблі

Вид закупівлі: товар Кількість: 6
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Орищенко Тетяна Василівна
Дата договору: 7 серпня 2018 р.
Детальний опис:

1. Стіл письмовий - 1шт.; 2. Стіл для компютера - 1 шт.; 3. Стіл письмовий - 1 шт.; 4. Шафа для одягу - 1 шт.; 5. Шафа для паперів - 1 шт.; 6. Крісло офісне - 1шт.


Перейти до сторінки: