Архів Архів 2016 рік

Статуc:договір укладено

Назва: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Криворізький центр професійної освіти робітничих кадрів торгівлі та ресторанного сервісу" (колишнє ПТУ № 62)
Код ЄДРПОУ: 01566502
Поштовий індекс:
50074
Адміністративний район: Саксаганський
Адреса:
вулиця Гетьманська буд. 78
Керівник: Скрипник Ольга Олександрівна
Телефон: 404-11-98  
Email: ptu_62@ukr.net  

Прямі закупівлі за 2016 рік (архів)



Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації



Перейти до сторінки:

Перезарядка картриджа (150)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне підприємство ,
"Статсервіс"
Код юридичної особи: 24995177
Детальний опис:

Перезарядка картриджа Samsung 1641 тонером (Static Control), Canon 703 тонером (Static Control) згідно калькуляції

Продукти харчування

Вид закупівлі: товар Кількість: 580
Умови поставки:

Строк поставки (передачі) товарів встановлюється в 1 (одну) добу з моменту отримання заявки від Покупця.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Афонін Сергій Андрійович
Дата договору: 26 грудня 2016 р.
Детальний опис:

Поставка товару здійснюється на підставі заявки Покупця, яка передається Замовником за телефоном, не пізніше 14-00 годин, в день, передуючий дню постачання товару.Поставка товару Замовнику здійснюється в порядку централізованої доставки за погодженим сторонами графіком.

Оргінізаційно-технічні послуги з організації та підтримання доступу до ЄДЕБО (2166-IV)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Протягом п`яти робочих днів з дати отримання заяви про організацію доступу до ЄДЕБО створити персональні поштові скриньки на поштовому сервері ЄДЕБО та секретні ключі для Користувачів ЄДЕБО. Забезпечити доступ Користувачів ЄДЕБО до персональних поштових скриньок на поштовому сервері ЄДЕБО та до ЄДЕБО.НЕ пізніше п`яти робочих днів після надання послуг підписувати, скріплювати печаткою та направляти на адресу Навчального закладу Акт здачі-приймання робіт(надання послуг) у двох примірниках.
Договір укладено: юридична особа,
Державне підприємство ,
"Інфоресурс"
Код юридичної особи: 37533381
Детальний опис:

Технічний адміністратор ЄДЕБО зобов`язується надати технічні послуги з організації та підтримання доступу до ЄДЕБО.

Барвник харчовий для аерографу (Ковтун /2 від 16.12.16)

Вид закупівлі: товар Кількість: 36
Умови поставки:

Поставка товару здійснюється транспортом Покупця і оплачується згідно з накладною. Моментом поставки товару Покупцеві є момент підписання ним накладної про приймання товару.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ковтун Тетяна Олександрівна
Дата договору: 16 грудня 2016 р.
Детальний опис:

Барвник харчовий для аерографу 18,43г - 36 шт. Якість товару повинна відповідати стандартам і технічним умовам виробника, чинним на момент поставки.

Оргінізаційно-технічні послуги з організації та підтримання доступу до ЄДЕБО (2166)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Протягом п`яти робочих днів з дати отримання заяви про організацію доступу до ЄДЕБО створити персональні поштові скриньки на поштовому сервері ЄДЕБО та секретні ключі для Користувачів ЄДЕБО. Забезпечити доступ Користувачів ЄДЕБО до персональних поштових скриньок на поштовому сервері ЄДЕБО та до ЄДЕБО.НЕ пізніше п`яти робочих днів після надання послуг підписувати, скріплювати печаткою та направляти на адресу Навчального закладу Акт здачі-приймання робіт(надання послуг) у двох примірниках.
Договір укладено: юридична особа,
Державне підприємство ,
"Інфоресурс"
Код юридичної особи: 37533381
Детальний опис:

Технічний адміністратор ЄДЕБО зобов`язується надати технічні послуги з організації та підтримання доступу до ЄДЕБО.

Продукти харчування

Вид закупівлі: товар Кількість: 13
Умови поставки:

Поставка товару здійснюється в порядку централізованої доставки за погодженим графіком. Строк поставки товарів встановлюється в одну добу з моменту отримання заявки.
Договір укладено: юридична особа,
Приватне акціонерне товариство,
«КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1»
Код юридичної особи: 00444932
Детальний опис:

Поставка продуктів харчування здійснюється на підставі заявки, яка передається за телефоном, не пізніше 14-00 годин, в день, передуючий дню постачання товару.

Продукти харчування

Вид закупівлі: товар Кількість: 925
Умови поставки:

Строк поставки (передачі) товарів встановлюється в 1 (одну) добу з моменту отримання заявки від Покупця.
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Афонін Сергій Андрійович
Код юридичної особи: 2150707712
Детальний опис:

Поставка товару здійснюється на підставі заявки Покупця, яка передається Замовником за телефоном, не пізніше 14-00 годин, в день, передуючий дню постачання товару.Поставка товару Замовнику здійснюється в порядку централізованої доставки за погодженим сторонами графіком.

Кутова шліф машина (Коновал/ 1 від 08.12.16)

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Поставка товару здійснюється транспортом Покупця і оплачується згідно з накладною. Моментом поставки товару Покупцеві є момент підписання ним накладної про приймання товару.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Коновал Ольга Вікторівна
Дата договору: 8 грудня 2016 р.
Детальний опис:

кутова шліф машина 125 мм STANLEY STG9125 - 1 шт.

Калькулятор та канцтовари (Труцуненко/ 3 від 08.12.16)

Вид закупівлі: товар Кількість: 10
Умови поставки:

Поставка товару здійснюється транспортом Покупця і оплачується згідно з накладною. Моментом поставки товару Покупцеві є момент підписання ним накладної про приймання товару.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Труцуненко Світлана Михайлівна
Дата договору: 8 грудня 2016 р.
Детальний опис:

-калькулятор Citizen SDC-888B - 1 шт, -зошит в тв. ламін. обкл. шита А4 96л. Україна - 4 шт, -скріпки трикутні 25мм никелир, 100 шт. BuroMax - 4 шт., - олівець з гумкою треуг. Marco - 1 шт.

Продукти харчування

Вид закупівлі: товар Кількість: 22
Умови поставки:

Поставка товару здійснюється в порядку централізованої доставки за погодженим графіком. Строк поставки товарів встановлюється в одну добу з моменту отримання заявки.
Договір укладено: юридична особа,
Приватне акціонерне товариство,
«КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1»
Код юридичної особи: 00444932
Детальний опис:

Поставка продуктів харчування здійснюється на підставі заявки, яка передається за телефоном, не пізніше 14-00 годин, в день, передуючий дню постачання товару.

Продукти харчування

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 102
Умови поставки:

Строк поставки (передачі) товарів встановлюється в 1 (одну) добу з моменту отримання заявки від Покупця.
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Афонін Сергій Андрійович
Код юридичної особи: 2150707712
Детальний опис:

Поставка товару здійснюється на підставі заявки Покупця, яка передається Замовником за телефоном, не пізніше 14-00 годин, в день, передуючий дню постачання товару.Поставка товару Замовнику здійснюється в порядку централізованої доставки за погодженим сторонами графіком.

Перезарядка картриджа (136)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне підприємство ,
"Статсервіс"
Код юридичної особи: 24995177
Детальний опис:

Перезарядка картриджа Samsung 1641 тонером (Static Control), Canon 703 тонером (Static Control) згідно калькуляції

Папір, канцтовари (Труцуненко/ 7 від 17.11.16)

Вид закупівлі: товар Кількість: 14
Умови поставки:

Поставка товару здійснюється транспортом Покупця і оплачується згідно з накладною. Моментом поставки товару Покупцеві є момент підписання ним накладної про приймання товару.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Труцуненко Світлана Михайлівна
Дата договору: 17 листопада 2016 р.
Детальний опис:

зошит офсет обкл. повнокольорова А4 48л Укр (5), зошит в тв. ламін. обкл. шита А4 96л. Укр.(10), швидкозшивач картон Укр (100), Тека для паперів Укр (100), Скріпки трикутні 25мм нікельов. 100 шт. (4), клей ПВА 200гр. Economix (2), коректор-рідина водн. Гамма 20мл. (3), скоби № 10 BuroMax (6), скоби № 24 BuroMax (4), кишеня-вкладиш А4 30мк за 100 шт. Укр. (3), папір А4 -500л. (43), Тека з кнопкою А4 (2), Олівець з гумкою BuroMax (11).

Книги та бланки (Юлія /14)

Вид закупівлі: товар Кількість: 169
Умови поставки:

Поставка товару здійснюється транспортом Покупця і оплачується згідно з накладною. Моментом поставки товару Покупцеві є момент підписання ним накладної про приймання товару.
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Фірма "Юлія ЛТД"
Код юридичної особи: 19427280
Детальний опис:

Касова книга с/к (2шт.), Прибутковий касовий ордер бл.100 шт. (1 блок), видатковий касовий ордер бл. 100 шт. (1 блок), товарний звіт бл/100 шт. (5-блок), книга зворотніх відомостей, т/м 100 аркуш. (10 шт.), особова карточка працівника П-2 (100 шт.), особовий Лист по обліку кадрів (50 шт.)

Послуги з використання комп'ютерної програми "М.Е.DОС"

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Для ідентифікації Замовника в якості правомірного користувача Програмою та належного здійснення системного супроводу Замовнику надається код доступу у строк до 5 календарних днів після зарахування на поточний рахунок Виконавця суми, вказаної в цьому договорі.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Зарудняк Олександр Сергійович
Дата договору: 16 листопада 2016 р.
Детальний опис:

-Право на використання комп'ютерної програми "М.Е.DОС" -Послуги у сфері інформатизації: Інформаційно-консультативні послуги з супроводження ПЗ "М.Е.DОС"

Принтер БФП (Труцуненко/ 2 від 15.11.16)

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Поставка товару здійснюється транспортом Покупця і оплачується згідно з накладною. Моментом поставки товару Покупцеві є момент підписання ним накладної про приймання товару.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Труцуненко Світлана Михайлівна
Дата договору: 15 листопада 2016 р.
Детальний опис:

товар згідно специфікації: принтер БФП CANON MF3010 - 1 шт.

Приладдя до микрофону (Заславський/ 1 від 15.11.16)

Вид закупівлі: товар Кількість: 3
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Суб'єкт підприємницької діяльності Заславський Олександр Наумович
Дата договору: 15 листопада 2016 р.
Детальний опис:

товари згідно специфікації: стійка для микрофону - 2 шт.; роз'єм канон для соед. комутації - 8 шт.; кабель мікрофонний - 40 м.

Модуль пам'яті, миша оптична (Труцуненко/ 3 від 15.11.16)

Вид закупівлі: товар Кількість: 3
Умови поставки:

Поставка товару здійснюється транспортом Покупця і оплачується згідно з накладною. Моментом поставки товару Покупцеві є момент підписання ним накладної про приймання товару.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Труцуненко Світлана Михайлівна
Дата договору: 15 листопада 2016 р.
Детальний опис:

товар згідно специфікації: Модуль пам'яті Flash Drive 4Gb - 1 шт., Модуль пам'яті Flash Drive 8Gb - 1 шт., миша оптична - 1 шт.

Посуд (Ковтун /1 від 14.11.16)

Вид закупівлі: товар Кількість: 123
Умови поставки:

Поставка товару здійснюється транспортом Покупця і оплачується згідно з накладною. Моментом поставки товару Покупцеві є момент підписання ним накладної про приймання товару.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ковтун Тетяна Олександрівна
Дата договору: 14 листопада 2016 р.
Детальний опис:

товари згідно специфікації: миска 200мм 500мл (60шт.), тарілка мілка 200мм (60шт.), сито (1шт.), форма силіконова Кекси (1шт.), сито 24см (1шт.)

Лампи, світильники (Вероніка/ 11)

Вид закупівлі: товар Кількість: 35
Умови поставки:

Сроком відвантаження товару вважається дата, коли "ПОКУПЕЦЬ" забрав товар зі складу "ПОСТАЧАЛЬНИКА". поставка здійснюється на умовах самовивозу "ПОКУПЦЕМ".
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Вероніка"
Код юридичної особи: 21932179
Детальний опис:

товари згідно виписаного рахунку: - лампа LED A60 12W 4100K 220V E27 AL 1-GBL-166 TM - 27 шт; - світильник люмінесцентний меб. PLF30 T8 2x18W - 2 шт; - лампа люмінісцентна Т8 18W/54 - 6шт.

Медикаменти (20/3)

Вид закупівлі: товар Кількість: 43
Умови поставки:

Постачальник відпускає Замовнику товар на самовивіз. Оплата накладної або рахунок-фактури здійснюється після отримання товарів.
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
центральна районна аптека №76
Код юридичної особи: 05411203
Детальний опис:

Замовник зобов'язаний прийняти та оплатити товар, а саме: лікарські засоби, перев`язувальни матеріали, дезінфекційні та лік. косметичні засоби, вироби медичного призначення згідно специфікації.

Монітор, детектор валют (22/2016)

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Місце передачі товару є місце фактичного знаходження Покупця, або місце, яке він вказав при дачі письмової або усної заявки. Покупець приймає від Продавця Товар по кількості і якості, у відповідності з Інструкцією № П-6, П-7, згідно супровідних документів, виданих Продавцем.
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Техновік ЛТД"
Код юридичної особи: 21880910
Детальний опис:

товари згідно специфікації (Монітор Hanns HL161 - 1шт.; детектор валют PRO4 - 1 шт.)

Продукти харчування

Вид закупівлі: товар Кількість: 21
Умови поставки:

Поставка товару здійснюється в порядку централізованої доставки за погодженим графіком. Строк поставки товарів встановлюється в одну добу з моменту отримання заявки.
Договір укладено: юридична особа,
Приватне акціонерне товариство,
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1»
Код юридичної особи: 00444932
Детальний опис:

Поставка продуктів харчування здійснюється на підставі заявки, яка передається за телефоном, не пізніше 14-00 годин, в день, передуючий дню постачання товару.

Продукти харчування

Вид закупівлі: товар Кількість: 470
Умови поставки:

Строк поставки (передачі) товарів встановлюється в 1 (одну) добу з моменту отримання заявки від Покупця.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Афонін Сергій Андрійович
Дата договору: 4 листопада 2016 р.
Детальний опис:

Поставка товару здійснюється на підставі заявки Покупця, яка передається Замовником за телефоном, не пізніше 14-00 годин, в день, передуючий дню постачання товару.Поставка товару Замовнику здійснюється в порядку централізованої доставки за погодженим сторонами графіком.

Послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів (949/7)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 14,3
Умови поставки:

Послуги надаються замовнику за планово-подвірною (прибудинковою) системою збирання ТПВ. Для збирання (завантаження) ТПВ замовник обладнує контейнерні майданчики з можливістю під'їзду , для маневрування сміттєвозів та виставляє контейнери місткістю 0,75-1,1 куб.метрів або укладає угоду про користування з іншими підприємствами.
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Екоспецтранс"
Код юридичної особи: 33265283
Детальний опис:

Вивезення та захоронення твердих побутових відходів

Оренда контейнера (429/6)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

тверді побутові відходи маються на увазі відходи, які утворюються в процесі життя і діяльності людини, що накопичуються у житлових будинках, закладах соцкультпобуту, громадських, навчальних, лікувальних та інших закладах/харчові відходи, предмети домашнього вжитку, сміття. майно може використовуватись виключно для збирання та зберігання твердих побутових відходів.
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Екоспецтранс"
Код юридичної особи: 33265283
Детальний опис:

оренда металевого контейнера (старого зразка) об'ємом 1,1 м3 для збирання твердих побутових відходів

Продукти харчування

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 323
Умови поставки:

Строк поставки (передачі) товарів встановлюється в 1 (одну) добу з моменту отримання заявки від Покупця.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Афонін Сергій Андрійович
Дата договору: 26 жовтня 2016 р.
Детальний опис:

Поставка товару здійснюється на підставі заявки Покупця, яка передається Замовником за телефоном, не пізніше 14-00 годин, в день, передуючий дню постачання товару.Поставка товару Замовнику здійснюється в порядку централізованої доставки за погодженим сторонами графіком.

Комп'ютерні комплекти (1 від 17.10.16)

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Поставка товару здійснюється транспортом Покупця і оплачується згідно з накладною. Моментом поставки товару Покупцеві є момент підписання ним накладної про приймання товару.
Договір укладено: юридична особа,
Приватне підприємство ,
"Евроофис"
Код юридичної особи: 24426652
Детальний опис:

Комп'ютерні комплекти (кількість - 2): Персональний комп'ютер в сборі AMD A4-7300/2x3,8GHz/Asus A88XM-E/DDR3-4Gb/HDD-500GB/400W/Монітор LG 19M38A-B/Клавіатура HQ-Tech KB-001 Black, USB/Мишь Maxxtro Mc-201.

Періодичні видання (Укрпошта/ 2 від 13.10.16)

Вид закупівлі: товар Кількість: 10
Умови поставки:

Доставка періодичних видань здійснюється на зазначену адресу Замовника.
Договір укладено: юридична особа,
Державне підприємство ,
Українське державне підприємство поштового зв'зку "Укрпошта"
Код юридичної особи: 25771603
Детальний опис:

Виконавець зобов'язується передплатити періодичні видання (газети, журнали), а Замовник сплатити вартість передплати на 2017р. Найменування, кількість, термін передплати та ціна зазначається у бланку замовлення форма П-16 (додаток №1).

Касовий бокс, Касовий апарат Datecs MP01 (21/2016)

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Місце передачі товару є місце фактичного знаходження Покупця, або місце, яке він вказав при дачі письмової або усної заявки. Покупець приймає від Продавця Товар по кількості і якості, у відповідності з Інструкцією № П-6, П-7, згідно супровідних документів, виданих Продавцем.
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Техновік ЛТД"
Код юридичної особи: 21880910
Детальний опис:

товари згідно специфікації (Касовий апарат Datecs MP-01 - 1шт.; касовий бокс - 1 шт.)

Лампи, світильники (Вероніка/ 9)

Вид закупівлі: товар Кількість: 104
Умови поставки:

Сроком відвантаження товару вважається дата, коли "ПОКУПЕЦЬ" забрав товар зі складу "ПОСТАЧАЛЬНИКА". поставка здійснюється на умовах самовивозу "ПОКУПЦЕМ".
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Вероніка"
Код юридичної особи: 21932179
Детальний опис:

товари згідно виписаного рахунку: - лампа LED A60 8W E27 4100K - 100 штук; - світильник люмінесцентний PLF30 T8 2x36W - 4 штуки.

Продукти харчування

Вид закупівлі: товар Кількість: 505
Умови поставки:

Строк поставки (передачі) товарів встановлюється в 1 (одну) добу з моменту отримання заявки від Покупця.
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Фізична особа-підприємець Афонін Сергій Андрійович
Код юридичної особи: 2150707712
Детальний опис:

Поставка товару здійснюється на підставі заявки Покупця, яка передається Замовником за телефоном, не пізніше 14-00 годин, в день, передуючий дню постачання товару.Поставка товару Замовнику здійснюється в порядку централізованої доставки за погодженим сторонами графіком.

Продукти харчування

Вид закупівлі: товар Кількість: 29
Умови поставки:

Поставка товару здійснюється в порядку централізованої доставки за погодженим графіком. Строк поставки товарів встановлюється в одну добу з моменту отримання заявки.
Договір укладено: юридична особа,
Приватне акціонерне товариство,
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1»
Код юридичної особи: 00444932
Детальний опис:

Поставка продуктів харчування здійснюється на підставі заявки, яка передається за телефоном, не пізніше 14-00 годин, в день, передуючий дню постачання товару.

Продукти харчування

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 514
Умови поставки:

Строк поставки (передачі) товарів встановлюється в 1 (одну) добу з моменту отримання заявки від Покупця.
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Фізична особа-підприємець Афонін Сергій Андрійович
Код юридичної особи: 2150707712
Детальний опис:

Поставка товару здійснюється на підставі заявки Покупця, яка передається Замовником за телефоном, не пізніше 14-00 годин, в день, передуючий дню постачання товару.Поставка товару Замовнику здійснюється в порядку централізованої доставки за погодженим сторонами графіком.

Продукти харчування

Вид закупівлі: товар Кількість: 38
Умови поставки:

Строк поставки (передачі) товарів встановлюється в 1 (одну) добу з моменту отримання заявки від Покупця.
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Фізична особа-підприємець Афонін Сергій Андрійович
Код юридичної особи: 2150707712
Детальний опис:

Поставка товару здійснюється на підставі заявки Покупця, яка передається Замовником за телефоном, не пізніше 14-00 годин, в день, передуючий дню постачання товару.Поставка товару Замовнику здійснюється в порядку централізованої доставки за погодженим сторонами графіком.

Продукти харчування

Вид закупівлі: товар Кількість: 26
Умови поставки:

Поставка товару здійснюється в порядку централізованої доставки за погодженим графіком. Строк поставки товарів встановлюється в одну добу з моменту отримання заявки.
Договір укладено: юридична особа,
Приватне акціонерне товариство,
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1»
Код юридичної особи: 00444932
Детальний опис:

Поставка продуктів харчування здійснюється на підставі заявки, яка передається за телефоном, не пізніше 14-00 годин, в день, передуючий дню постачання товару.

Комплекс заходів з дератизації та дезінсекції (209 від 05.09.16)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Виконавець зобов'язаний якісно та в срок провести дератизацію та дезінсекцію відповідно до плану-графіку .
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
"Криворізька профдезінфекція" Дніпропетровської обласної ради"
Код юридичної особи: 19090810
Детальний опис:

Комплекс заходів з дератизації та дезінсекції

Медикаменти (20/2)

Вид закупівлі: товар Кількість: 43
Умови поставки:

Постачальник відпускає Замовнику товар на самовивіз. Оплата накладної або рахунок-фактури здійснюється після отримання товарів.
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
центральна районна аптека №76
Код юридичної особи: 05411203
Детальний опис:

Постачання лікарських засобів, перев`язувальних матеріалів, виробів медичного призначення згідно специфікації.

Продукти харчування

Вид закупівлі: товар Кількість: 512
Умови поставки:

Строк поставки (передачі) товарів встановлюється в 1 (одну) добу з моменту отримання заявки від Покупця.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Афонін Сергій Андрійович
Дата договору: 23 серпня 2016 р.
Детальний опис:

Поставка товару здійснюється на підставі заявки Покупця, яка передається Замовником за телефоном, не пізніше 14-00 годин, в день, передуючий дню постачання товару.Поставка товару Замовнику здійснюється в порядку централізованої доставки за погодженим сторонами графіком.

Послуга з постачання електричної енергії (436029)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 113 581
Умови поставки:

Постачальник продає електричну енергію Споживачу у точці продажу електричної енергії для забезпечення потреб електроустановок Споживача з приєднаною потужністю 138,0 кВт , величини якої по об'єктах Споживача визначені додатком,а Споживач оплачує Постачальнику вартість використаної електричної енергії та здійснює інші платежі згідно з умовами цього Договору.
Договір укладено: юридична особа,
Публічне акціонерне товариство,
"ДТЕК ДНІПРООБЛЕНЕРГО"
Код юридичної особи: 23359034
Детальний опис:

Електрична енергія

Телекомунікаційні послуги з доступу до мережі Інтернет

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Для надання послуг за замовленням оператор зобов`язаний виконати роботи в обсязі, передбаченому замовленням.Виконати роботи у строк, надавати абоненту послуги за замовленням цілодобово. надавати інформацію про послуги.
Договір укладено: юридична особа,
Приватне акціонерне товариство,
"Датагруп"
Код юридичної особи: 31720260
Детальний опис:

Надання доступу до мережі Інтернет за технологією Ethernet

Послуга з постачання електричної енергії (426029)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 2 825
Умови поставки:

Постачальник продає електричну енергію Споживачу у точці продажу електричної енергії для забезпечення потреб електроустановок Споживача з приєднаною потужністю 138.0 кВт , величини якої по об'єктах Споживача визначені додатком,а Споживач оплачує Постачальнику вартість використаної електричної енергії та здійснює інші платежі згідно з умовами цього Договору.
Договір укладено: юридична особа,
Публічне акціонерне товариство,
"ДТЕК ДНІПРООБЛЕНЕРГО"
Код юридичної особи: 23359034
Детальний опис:

Електрична енергія

Послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів (949/6)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 15,4
Умови поставки:

Послуги надаються замовнику за планово-подвірною (прибудинковою) системою збирання ТПВ. Для збирання (завантаження) ТПВ замовник обладнує контейнерні майданчики з можливістю під'їзду , для маневрування сміттєвозів та виставляє контейнери місткістю 0,75-1,1 куб.метрів або укладає угоду про користування з іншими підприємствами.
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Екоспецтранс"
Код юридичної особи: 33265283
Детальний опис:

Вивезення та захоронення твердих побутових відходів

Оренда контейнера (429/5)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

тверді побутові відходи маються на увазі відходи, які утворюються в процесі життя і діяльності людини, що накопичуються у житлових будинках, закладах соцкультпобуту, громадських, навчальних, лікувальних та інших закладах/харчові відходи, предмети домашнього вжитку, сміття. майно може використовуватись виключно для збирання та зберігання твердих побутових відходів.
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Екоспецтранс"
Код юридичної особи: 33265283
Детальний опис:

оренда металевого контейнера (старого зразка) об'ємом 1,1 м3 для збирання твердих побутових відходів

Бланки (довіреність) (Юлия /11)

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Количество, ассортимент, срок поставки устанавливаются по согласованию сторон, Доставка товара производится транспортом "Покупателя". Срок поставки оговаривается взаимной договоренностью сторон.
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ООО "фирма "Юлия ЛТД"
Код юридичної особи: 19427280
Детальний опис:

Довіреність бл/50шт. - 2 блока

Журнали (Косей/ 2 від 16.06.16)

Вид закупівлі: товар Кількість: 57
Умови поставки:

Продавець відповідає за якість товару та наявність відповідних документів,а Покупець відповідає за своєчасну сплату та вчасний вивіз товару.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Косей Лілія Леонідівна
Дата договору: 16 червня 2016 р.
Детальний опис:

Журнал обліку виробничого навчання, м. пал. - 10 шт.; журнал реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності учнів - 12 шт.; журнал планування та обліку роботи гуртків - 10 шт.; журнал обліку, реєстрації підсумків організації виховної роботи - 10 шт.; журнал обліку теоретичного навчання, м. пал. - 15 шт.

послуги ЕЦП

Вид закупівлі: послуги Кількість: 4
Умови поставки:

Факт постачання програмного комплексу "FREEDOM" (поверненню не підлягає) засвідчується Центром шляхом формування сертифіката Клієнта.
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Центр сертифікації ключів "Україна"
Код юридичної особи: 36865753
Детальний опис:

Центр надає Клієнту послуги з обробки даних, видачі сертифікатів та їх обслуговування (послуги ЕЦП), центр зобов'язується здійснити постачання та передати у користування програмний комплекс "FREEDOM".

Покупка засобів криптографічного захисту інформації (160610-6-6)

Вид закупівлі: товар Кількість: 3
Умови поставки:

Передача товару ПОКУПЦЕВІ здійснюється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ протягом 5 робочих днів з моменту підписання договору та за умови надання ПОКУПЦЕМ оригіналу довіреності на отримання товару.
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"О-2"
Код юридичної особи: 36376733
Детальний опис:

Засіб криптографічного захисту інформації "Secure Token-337" (ТУ У 30.0-32248356-017:2011,експертний висновок ДССЗЗІ України № 05/02/02-615 від 15.02.2016 р.) з ліцензією на програмний продукт "Надійний засіб ЕЦП "CryptoLibV2 "(ТУ У 26.2-32248356-019:2013,експертний висновок ДССЗЗІ України № 05/02/02-5253 від 08.12.2015 р.)

Продукти харчування

Вид закупівлі: товар Кількість: 225
Умови поставки:

Строк поставки (передачі) товарів встановлюється в 1 (одну) добу з моменту отримання заявки від Покупця.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Афонін Сергій Андрійович
Дата договору: 27 травня 2016 р.
Детальний опис:

Поставка товару здійснюється на підставі заявки Покупця, яка передається Замовником за телефоном, не пізніше 14-00 годин, в день, передуючий дню постачання товару.Поставка товару Замовнику здійснюється в порядку централізованої доставки за погодженим сторонами графіком.

Метрологічні послуги (258М)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 16,3
Умови поставки:

Виконавець приступає до виконання послуг за цим договором після: - надання Замовником Виконавцю документації згідно положень відповідних нормативних актів та безпосередньо об'єктів послуг - ЗВТ або іншого обладнання; -Допущення працівників Виконавця безпосередньо до об'єкту( приладів , обладнання , тощо) у випадку виконання послуг за місцем його розташування. При неможливості виконання послуг в установлений термін , термін виконання додатково погоджується Сторонами. Після виконання послуг Замовник зобов'язаний : підписати , скріпити печаткою та один примірник Акту здачі-приймання виконаних послуг повернути Виконавцю не пізніше п'ятиденного терміну з моменту отримання такого акту від Виконавця; не пізніше 20 календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі послуг повинен забрати ЗВТ або інше обладнання.
Договір укладено: юридична особа,
Державне підприємство ,
КРИВОРІЗЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ , МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ
Код юридичної особи: 02568093
Детальний опис:

Виконання робіт з повірки теплолічильника з одним електромагнітним перетворювачем витрат, згідно вимог МПУ 041/06-2003 "Теплолічильники складені. Методика повірки"


Перейти до сторінки: