Архів Архів 2018 рік

Статуc:договір укладено

Назва: Управління благоустрою та житлово-комунального господарства виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 42155106
Поштовий індекс:
50071
Адміністративний район: Саксаганський
Адреса:
вулиця Володимира Великого буд. 32
Керівник: Головченко Олександр Геннадійович
Телефон: (056) 405-59-91  

Прямі закупівлі за 2018 рік (архів)



Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації





Комплект покриття з гумової крихти для дитячого майданчика,з монтажем

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

строк поставки товару- до 31 грудня 2018 року
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Вейда Олександр Андрійович
Дата договору: 1 листопада 2018 р.
Детальний опис:

Комплект покриття з гумової крихти для дитячого майданчика,з монтажем,за адресою: м.Кривий Ріг,вул. Покровська,38 (біля колишнього кінотеатру "Юність") -вартість пропозиції повинна включати доставку,розвантаження,встановлення,влаштування основи під покриття,приведення території майданчика до належного санітарного стану,у т.ч. вивіз та утилізація сміття,проведення підготовчих робот щодо влаштування твердої основи під покриття.Якість товару має відповідати технічним вимогам або бути кращою,згідно Держстандартів та технічних умов,встановлених для кожного виду товару і підтверджено сертифікатом якості/відповідності/походження та/або паспортом виробника (чи інш.документами,що підтверджують якість товару).Документи надавати за адресою: вул.В. Великого,32 -каб.409-до 17,00 год., 04.10.2018.

Придбання зупиночного павільйону, з монтажем,за адресою: зупинка громадського транспорту "Першотравнева",на вулиці Світлогірській (навпроти вулиці Байди Вишневецького,1).

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Строк поставки-до 03 грудня 2018 року.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Вейда Олександр Андрійович
Дата договору: 23 жовтня 2018 р.
Детальний опис:

Придбання зупиночного павільйону,з монтажем,за адресою: зупинка громадського транспорту "Першотравнева", на вулиці Світлогірській (навпроти вулиці Байди Вишневецького,1)-орієнтовний розмір:9000*2140*2785. Матеріали, що будуть використовуватись для виготовлення зупиночного павільйону мають відповідати вимогам ДСТУ Б Б. 2.2-11:2016 "Елементи (частини) об'єктів благоустрою населенних пунктів".Павільйон має бути обладнаний лавами для сидіння,У вартість товару мають бути включені всі витрати,пов'язані з постачанням та встановленням, у т.ч. витрати на транспортування,навантаження,сплату податків та зборів тощо. Зупиночний павільйон має бути обладнаний лавами для сидіння. Для покриття дерев'яних частин виробу застосовується сучасний атмосферостійкий двокомпонентний склад фарби,що гарантує надійний захист деревини та бездоганні експлуатаційні характеристики. Якість товару має відповідати технічним вимогам або бути кращою,згідно Держстандартів та технічних умов і підтверджено сертифікатом якості/відповідності/походження та/або паспортом виробника (чи іншими документами,що підтверджують якість товару).Гарантійний термін на товар становить не менше 1 року з дати поставки товару. Документи надавати за адресою: вул. В.Великого,32 каб.409-до 17,00 год.04.10.2018.

Спортивний інвентар для полів і кортів (придбання воріт міні футбольних з баскетбольним кільцем,зі встановленням)

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

На етапі поставки, товар повинен мати всі необхідні дозвільні документи, відповідні сертифікати/паспорти (якщо це передбачено законодавством) та інші документи, які підтверджують якість предмету закупівлі (як що це передбачено законодавством). У разі поставки Товару у розібраному вигляді,додатково до основного зобов’язання, постачальник зобов’язується зібрати Товар.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Козидуб Юрій Миколайович
Дата договору: 1 жовтня 2018 р.
Детальний опис:

Придбання воріт футбольних міні з баскетбольним кільцем-орієнтовний розмір : ворота-2,0*3,0 м,глибина-1 м;баскетбольний щит з вологостійкої фанери-1200*900 мм. Матеріали, що будуть використовуватись для виготовлення елементів мають відповідати вимогам ДСТУ Б Б.2.2-11:2016 «Елементи (частини) об’єктів благоустрою населених пунктів». У вартість товару мають бути включені всі витрати, пов’язані з постачанням та встановленням товару, у тому числі: витрати на транспортування, страхування, навантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів, тощо),планування території,встановлення та бетонування обладнання,ущільнення відсіву,встановлення бордюрів та ін.види робіт,що необхідні для встановлення вказаного обладнання. Якість товару має відповідати технічним вимогам або бути кращою, згідно з Державними стандартами та технічними умовами, встановлених для кожного виду товару і підтверджено сертифікатом якості/відповідності/походження та/або паспортом виробника (чи іншими документами, що підтверджують якість товару). Гарантійний термін на товар становить не менше одного року з дати поставки товару .Документи надавати за адресою: вул. В. Великого,32 каб. 409-до 17,00 год. 28.09.2018. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть.

Поточний ремонт стели-пам'ятника загиблим працівникам РУ ім.Кірова на площі О.Поля,вул. В. Великого

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Сапсан-КР"
Код юридичної особи: 39543297
Детальний опис:

Надання послуг з поточного ремонту стели-пам'ятника загиблим працівникам РУ ім.Кірова на площі О.Поля,вул. В. Великого,згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися в управлінні благоустрою та житлово-комунального господарства (каб.409). Документи надавати за адресою- вул. В.Великого,32- каб. 409 . Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 27.09.2018 до 17-00 року каб. 409 .

Послуги з технічного огляду елементів дитячого майданчика на мкрн.Сонячному, 33,34

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"ЕКО ПРОЕКТ ГРУП"
Код юридичної особи: 41750951
Детальний опис:

Проведення візуального огляду на предмет пошкоджень;оцінка технічного стану;перевірка стану металоконструкцій та його складових частин (відсутність тріщин,деформацій,ослаблення болтових або клепаних з'єднань та інш.дефектів); визначення умов експлуатації та строку чергового технічного огляду,тощо.Послуги з технічного огляду елементів дитячого майданчика віднесених до атракціонів техніки,мають бути надані відповідно до вимог нормативно-технічної документації НПАОП 92.7-01-06 "Правила будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки". Документи надавати за адресою: вул. В. Великого,32 каб.409-до 17,00 год.31.08.2018

Поточний ремонт дитячого майданчика на проспекті 200-річчя Кривого Рогу (між будинками №3 та №5)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Борейко Роман Леонідович
Дата договору: 17 серпня 2018 р.
Детальний опис:

Надання послуг з поточного ремонту дитячого майданчика на проспекті 200-річчя Кривого Рогу (між будинками №3 та №5), згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися в управлінні благоустрою та житлово-комунального господарства (каб.409). Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 14.08.2018 до 17-00 року каб. 409 .

Поточний ремонт дитячого майданчика на проспекті Гагаріна,біля буд.39

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Борейко Роман Леонідович
Дата договору: 17 серпня 2018 р.
Детальний опис:

Надання послуг з поточного ремонту дитячого майданчикана проспекті Гагаріна,біля будинку 39 ,згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися в управлінні благоустрою та житлово-комунального господарства (каб.409). Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 14.08.2018 до 17-00 року каб. 409 .

Поточний ремонт дитячого майданчика на проспекті Героїв-підпільників,36

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Борейко Роман Леонідович
Дата договору: 17 серпня 2018 р.
Детальний опис:

Надання послуг з поточного ремонту дитячого майданчикана проспекті Героїв-підпільників,36 ,згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися в управлінні благоустрою та житлово-комунального господарства (каб.409). Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 14.08.2018 до 17-00 року каб. 409 .

Поточний ремонт дитячого ігрового майданчика на вулицях:Космонавтів,Генерала Радієвського, І.Авраменка (навпроти будинку 10 на вул. Івана Авраменка)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Борейко Роман Леонідович
Дата договору: 17 серпня 2018 р.
Детальний опис:

Надання послуг з поточного ремонту дитячого майданчика на вул. Космонавтів,Генерала Радієвського, І.Авраменка (навпроти будинку 10 на вул.І.Авраменка), згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися в управлінні благоустрою та житлово-комунального господарства (каб.409). Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 14.08.2018 до 17-00 року каб. 409 .

Послуги з поточного ремонту дитячого майданчика у парку "Саксаганський"

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Хаммербуд"
Код юридичної особи: 41230449
Детальний опис:

Надання послуг з поточного ремонту дитячого майданчика у парку "Саксаганський",згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися в управлінні благоустрою та житлово-комунального господарства (каб.409). Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 14.08.2018 до 17-00 року каб. 409 .

Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них (лавки)

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ворошилова Анна Георгіївна
Дата договору: 14 серпня 2018 р.
Детальний опис:

Орієнтовний розмір лавки: довжина-1600-1800 мм,ширина-400-600 мм, висота-400-900 мм.Для покриття дерев'яних частин виробу необхідно застосувати сучасний атмосферостійкий двокомпонентний склад фарби,що гарантує надійний захист деревини та бездоганні експлуатаційні характеристики. Документи надавати за адресою- вул. В.Великого,32- каб. 409 .Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 13.08.2018 до 10-00.

Дорожнє обладнання (урни)

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"САПСАН-КР"
Код юридичної особи: 39543297
Детальний опис:

Урна металева-для виробу необхідно застосувати сучасний атмосферостійкий двокомпонентний склад фарби,що гарантує надійний захист та бездоганні експлуатаційні характеристики.Ціну вказувати за одиницю товару. Матеріали,що будуть використовуватись для виготовлення, мають відповідати вимогам ДСТУ Б Б.2.2-11:2016 "Елементи (частини) об'єктів благоустрою населенних пунктів".Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 10.08.2018 до 17-00, каб. 409 .

Послуги з озеленення земельної ділянки за адресою: вул. В.Великого,32

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
"Сансервіс" КМР
Код юридичної особи: 30644336
Детальний опис:

Номенклатура послуг з утримання зелених насаджень навколо будівлі Саксаганської районної у місті ради за адресою:вул.В.Великого,32: включає-догляд за живоплотом (стрижка),хвойними та листяними деревами (поливання,прополювання та обкопування на зиму),чагарниками (прополювання та обкопування на зиму),догляд за трояндами та газонами (очищення від опалого листя,викошування газонів,прополювання троянд,обрізування квіток троянд що відцвіли,підгортання,розгортання),догляд за квітниками однорічників та багаторічників (поливання,прополювання). Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 10.08.2018 до 17-00, каб. 409 .

Влаштування покриття,крім дорожнього,зупиночних павільйонів тротуарною плиткою

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"САПСАН_КР"
Код юридичної особи: 39543297
Детальний опис:

Надання послуг з влаштування покриття тротуарною плиткою зупиночних павільйонів "Комунальний заклад 2-га міська лікарня" та "вул.Світлогірська",згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися в управлінні благоустрою та житлово-комунального господарства (каб.409). Цінову пропозицію надавати з розрахунком вартості надання послуг. До пропозиції надати копію аналогічного договору. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть.. Кінцевий термін подання пропозицій 09.08.2018 до 17-00 каб. 409 .

Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій (послуги з поточного ремонту зупиночних павільйонів)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Хаммербуд"
Код юридичної особи: 41230449
Детальний опис:

Надання послуг з поточного ремонту зупиночних павільйонів "Комунальний заклад 2-га міська лікарня" та "вул.Світлогірська",згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися в управлінні благоустрою та житлово-комунального господарства (каб.409). Цінову пропозицію надавати з розрахунком вартості надання послуг. До пропозиції надати копію аналогічного договору. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 09.08.2018 до 17-00, каб. 409 .

Послуга з технічного огляду за функціонуванням механізму пам'ятника на честь 66-річниці визволення України,з його налагодженням.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

періодичність надання послуги -1 раз на квартал.
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Наша енергія"
Код юридичної особи: 30735171
Детальний опис:

Номенклатура послуг з технічного огляду за функціонуванням механізму пам'ятника на честь 66-річниці визволення України,з його налагодженням:-перевірка елементів живлення;чистка роз'ємів електронного блоку управління;налаштування блока управління годинника. Строк надання послуг- з дати підписання договору до 31.12.2018, у кількості 2 .Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть.. Кінцевий термін подання пропозицій 08.08.2018 до 17-00 року каб. 409 .

Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (послуги з утримання та обслуговування фонтану у парку "Саксаганський")

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Наша енергія"
Код юридичної особи: 30735171
Детальний опис:

Надання послуг з технічного обслуговування та утримання фонтану у парку "Саксаганський",згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися в управлінні благоустрою та житлово-комунального господарства (каб.409). Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 08.08.2018 до 17-00 року каб. 409 .

Влаштування покриття,крім дорожнього,зупиночного павільйону "магазин Чебурашка" на вулиці Космонавтів, тротуарною плиткою

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Сапсан-КР"
Код юридичної особи: 39543297
Детальний опис:

Надання послуг з влаштування покриття тротуарною плиткою,згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися в управлінні благоустрою та житлово-комунального господарства (каб.409). Цінову пропозицію надавати з розрахунком вартості надання послуг. До пропозиції надати копію аналогічного договору з бюджетними установами міста. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть.. Кінцевий термін подання пропозицій 08.08.2018 до 17-00 року каб. 409 .

Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (послуги з поточного ремонту обладнання фонтану у парку "Саксаганський")

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Наша енергія"
Код юридичної особи: 30735171
Детальний опис:

Послуги з поточного ремонту включають у себе:заміну несправного обладнання,а саме:LED світильники-15 шт.;таймер затримки включення заповнення чаші фонтану-2 шт.;датчик рівня води-2 шт.;магнітний пускач 3р60А; встановлення форсунок-2 шт.; таймеру затримки включення насоса-1шт.;перетворювач частоти POVTRAIN PI8100A1 7R 5G3 11 кВт-1 шт. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 08.08.2018 до 17-00 року каб. 409 .

Садові меблі -придбання альтанок зі встановленням

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Строк поставки товару та його встановлення – 30 днів з дати підписання договору.На етапі поставки, товар повинен мати всі необхідні дозвільні документи, відповідні сертифікати/паспорти (якщо це передбачено законодавством) та інші документи, які підтверджують якість предмету закупівлі (як що це передбачено законодавством). У разі поставки Товару у розібраному вигляді,додатково до основного зобов’язання, постачальник зобов’язується зібрати Товар.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ворошилова Анна Георгіївна
Дата договору: 10 серпня 2018 р.
Детальний опис:

Альтанка прямокутної форми-має бути обладнана столом та двома лавами для сидіння зі спинкою.Для покриття дерев'яних частин виробу необхідно застосувати сучасний атмосферостійкий двокомпонентний склад фарби,що гарантує надійний захист деревини та бездоганні експлуатаційні характеристики.Матеріали, що будуть використовуватись для виготовлення альтанки мають відповідати вимогам ДСТУ Б Б.2.2-11:2016 «Елементи (частини) об’єктів благоустрою населених пунктів». У вартість товару мають бути включені всі витрати, пов’язані з постачанням та встановленням товару, у тому числі: витрати на транспортування, страхування, навантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів, тощо).Якість товару має відповідати технічним вимогам або бути кращою, згідно з Державними стандартами та технічних умов, встановлених для кожного виду товару і підтверджено сертифікатом якості/відповідності/походження та/або паспортом виробника (чи іншими документами, що підтверджують якість товару). Гарантійний термін на товар становить не менше одного року з дати поставки товару.Документи надавати за адресою: вул. В. Великого,32 каб.402,409-до 17,00 год. 31.07.2018-ціну вказувати за од.товару.

Садові меблі -придбання альтанок зі встановленням

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Строк поставки товару та його встановлення – 30 днів з дати підписання договору.На етапі поставки, товар повинен мати всі необхідні дозвільні документи, відповідні сертифікати/паспорти (якщо це передбачено законодавством) та інші документи, які підтверджують якість предмету закупівлі (як що це передбачено законодавством). У разі поставки Товару у розібраному вигляді,додатково до основного зобов’язання, постачальник зобов’язується зібрати Товар.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ворошилова Анна Георгіївна
Дата договору: 10 серпня 2018 р.
Детальний опис:

Альтанка прямокутної форми-має бути обладнана столом та двома лавами для сидіння зі спинкою.Для покриття дерев'яних частин виробу необхідно застосувати сучасний атмосферостійкий двокомпонентний склад фарби,що гарантує надійний захист деревини та бездоганні експлуатаційні характеристики.Матеріали, що будуть використовуватись для виготовлення альтанки мають відповідати вимогам ДСТУ Б Б.2.2-11:2016 «Елементи (частини) об’єктів благоустрою населених пунктів». У вартість товару мають бути включені всі витрати, пов’язані з постачанням та встановленням товару, у тому числі: витрати на транспортування, страхування, навантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів, тощо).Якість товару має відповідати технічним вимогам або бути кращою, згідно з Державними стандартами та технічних умов, встановлених для кожного виду товару і підтверджено сертифікатом якості/відповідності/походження та/або паспортом виробника (чи іншими документами, що підтверджують якість товару). Гарантійний термін на товар становить не менше одного року з дати поставки товару.Документи надавати за адресою: вул. В. Великого,32 каб.402,409-до 17,00 год. 31.07.2018-ціну вказувати за од.товару.

Послуги з технічного аналізу стану фонтану у парку "Саксаганський"

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Строк надання послуги-10 робочих днів з дати підписання договору.
Договір укладено: юридична особа,
Державне підприємство ,
"Криворізький експертно-технічний центр Держпраці"
Код юридичної особи: 31223828
Детальний опис:

Послуги з технічного аналізу стану фонтану у парку "Саксаганський" та його обладнання. Номенклатура послуг з технічного аналізу:електрообладнання (світлодіодні світильники -27 шт.,таймер затримки включення заповнення чаші фонтану 2 шт,датчик рівня води 2 шт.,магнітний пускач 3р60А); консультація щодо роботи електрообладнання (таймер затримки включення насоса,перетворювача частоти POVTRAIN PI8100A1 7R5G3 11кВт),обстеження споруди-фонтан. Документи надавати за адресою-вул.В.Великого,32 каб.409-до 17,00 год. 20.07.2018 р.

Послуги з прибирання дитячих та спортивних майданчиків від сміття.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
"Сансервіс" КМР
Код юридичної особи: 30644336
Детальний опис:

Загальна площа території,що підлягає прибиранню складає 6519,19 м.кв. Обслуговування дитячих та спортивних майданчиків у кількості 13 одиниць.В розрахунок вартості повинні бути включені всі витрати на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами.Документи надавати за адресою:вул.В.Великого,32 каб.409-до 17,00 год.19.07.2018.

Придбання зупиночного павільйону,зі встановленням

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Строк поставки до 03 серпня 2018 року.
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
"Парковка та реклама"
Код юридичної особи: 34811376
Детальний опис:

Придбання зупиночного павільйону,зі встановленням,за адресою: зупинка громадського транспорту "Чебурашка",на вул. Космонавтів. Матеріали, що будуть використовуватись для виготовлення мають відповідати вимогам ДСТУ Б Б. 2.2-11:2016 "Елементи (частини) об'єктів благоустрою населенних пунктів".У вартість товару мають бути включені всі витрати,пов'язані з постачанням та встановленням, у т.ч. витрати на транспортування,навантаження,сплату податків та зборів тощо. Зупиночний павільйон має бути обладнаний лавами для сидіння. Для покриття дерев'яних частин виробу застосовується сучасний атмосферостійкий двокомпонентний склад фарби,що гарантує надійний захист деревини та бездоганні експлуатаційні характеристики. Якість товару має відповідати технічним вимогам або бути кращою,згідно Держстандартів та технічних умов і підтверджено сертифікатом якості/відповідності/походження та/або паспортом виробника (чи іншими документами,що підтверджують якість товару).Гарантійний термін на товар становить не менше 1 року з дати поставки товару. Документи надавати за адресою:вул.В.Великого,32 каб.409-до 17,00 год.19.07.2018.

ПОслуги з технічного обстеження будівельних конструкцій підземного пішохідного переходу на площі Горького.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Державне підприємство ,
"Криворізький експертно-технічний центр Держпраці"
Код юридичної особи: 31223828
Детальний опис:

Обстеження об'єкта на відповідність вимогам щодо забезпечення механічного опору та стійкості відповідно до Технічного регламенту будівельних виробів,будівель та споруд,складання паспорту об'єкта. Обстеження виконати відповідно до Постанови КМУ від 12 квітня 2017р.№257 "Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва" та ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 "Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану".Звіт за результатами обстеження технічного стану будівельних конструкцій об'єкта,в якому визначені причини дефектів та пошкоджень,рекомендаціямі щодо подальшої експлуатації об'єкта.Звіт та паспорт складаються у паперовій та електронних формах. Документи надавати за адресою:вул.В.Великого,32 каб.409-до 17,00 год.13.07.2018.

Послуга з технічного обстеження громадської вбиральні,на вулиці Бикова,2 (парк "Саксаганський")

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Державне підприємство ,
"Криворізький експертно-технічний центр Держпраці"
Код юридичної особи: 31223828
Детальний опис:

Обстеження об'єкта на відповідність вимогам щодо забезпечення механічного опору та стійкості відповідно до Технічного регламенту будівельних виробів,будівель та споруд,складання паспорту об'єкта. Обстеження виконати відповідно до Постанови КМУ від 12 квітня 2017р.№257 "Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва" та ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 "Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану". Документи надавати за адресою:вул.В.Великого,32 каб.409-до 17,00 год.13.07.2018.

Послуги з прибирання та підмітання зупиночних павільйонів

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
" Сансервіс" КМР
Код юридичної особи: 30644336
Детальний опис:

Прибирання та підмітання 14 зупиночних павільйонів.Загальна площа територіїї, що підлягає прибиранню складає 708,27 м.кв. Загальна кількість стендів-43 од.В розрахунок вартості повинні бути включені всі витрати на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами.Документи надавати за адресою:вул.В.Великого,32 каб.409-до 17,00 год.13.07.2018.