Архів Архів 2019 рік

Статуc:договір укладено

Назва: Відділ освіти виконавчого комітету Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Поштовий індекс:
50026
Адміністративний район: Інгулецький
Адреса:
площа Гірницької Слави буд. 1
Керівник: Мамро Олександр Олегович
Телефон: 94-73-69  
Email: ingulvo@ukr.net  

Прямі закупівлі за 2019 рік (архів)



Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації



Перейти до сторінки:

Швейна машина MINERVA DEKOR Exp.

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бовдуй Ірина Григорівна
Дата договору: 4 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Швейна машина MINERVA DEKOR Exp.- 1 шт. Кінцевий термін подання цінових пропозицій та документів до 02.12.2019 року до 9:00 годин каб. 403.

Водопровідні та санітарно-технічні роботи: Послуги з поточного ремонту системи водопостачання та водовідведення Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.. № 59 КМР за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Гірників, 30

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Шевченко Анатолій Федосійович
Дата договору: 23 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Водопровідні та санітарно-технічні роботи: Послуги з поточного ремонту системи водопостачання та водовідведення Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.. № 59 КМР за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Гірників, 30 згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради ( каб. 403) , за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у фортмі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг , відомістю ресурсів , загальновиробничими витратами , зведеним кошторисом та супровідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій до 09:00 год. 23.12.2019 р., каб. № 403

послуги з заправки та регенерації картриджів

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Приватне підприємство ,
"МиК"
Код юридичної особи: 20231822
Детальний опис:

послуги з заправки та регенерації картриджів

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 176
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Криворізький хлібозавод № 1"
Код юридичної особи: 00381539
Детальний опис:

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Пара,гаряча вода та пов’язана продукція

Вид закупівлі: товар Кількість: 71,46
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
теплових мереж "Криворіжтепломережа"
Код юридичної особи: 03342184
Детальний опис:

Пара,гаряча вода та пов’язана продукція , найменування предмету закупівлі – теплова енергія для потреб бюджетних установ

Пара,гаряча вода та пов’язана продукція

Вид закупівлі: товар Кількість: 48,039
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Акціонерне товариство ,
"Криворізька теплоцентраль"
Код юридичної особи: 00130850
Детальний опис:

Пара,гаряча вода та пов’язана продукція , найменування предмету закупівлі – теплова енергія для потреб бюджетних установ.

Картоплечистка МОК-150 М для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради

Вид закупівлі: товар Кількість: 3
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Журбей Віта Вікторівна
Дата договору: 23 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Обладнання для закладів громадського харчування: Картоплечистка МОК-150 М – 3 шт для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 19.12.2019 року до 09:00 години в каб.403

Холодильник SMART BM-360WAW

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кандибайло Олександр Юрійович
Дата договору: 23 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Холодильник SMART BM-360WAW - 1шт. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 18.12.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кандибайло Олександр Юрійович
Дата договору: 23 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби: Труба сталева, d 102х3,5мм ГОСТ 10705-80 – 35м; Труба сталева, d 89х3,0мм ГОСТ 10705-80 – 12м; Труба сталева, d 40х3,5мм ГОСТ 3262-75 – 24м; Труба сталева, d 25х2,8мм ГОСТ 3262-75 – 24м; Труба сталева, d 20х2,8мм ГОСТ 3262-75 – 24м; Коліно сталеве,d 108х3,0мм /900 – 3шт; Кран букса – 5шт; Картридж для змішувача води, 40мм – 5шт; Шаровий кран для води, ДУ 20 (3/4) – 10шт; Фільтр для води сітчастий – 2шт; Диск відрізний d 125х1,6мм - 6шт для ДЮСШ№2 . З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 18.12.2019 року до 09:00 години в каб.403

Котел піщеварочний КЕ-200 Еталон ЕФЕС для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кандибайло Олександр Юрійович
Дата договору: 21 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Обладнання для закладів громадського харчування (Котел піщеварочний КЕ-200 Еталон ЕФЕС – 1шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 16.12.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Плита електрична ПЕД-4 з духовою шафою для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кандибайло Олександр Юрійович
Дата договору: 17 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Плита електрична ПЕД-4 з духовою шафою для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Учасник постачає устаткування до кожного загальноосвітнього навчального закладу освіти Інгулецького району м. Кривого Рогу підключає та тестує в день та час, визначений за попередньою домовленістю з керівником закладу та підтверджує це гарантійним листом. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 16.12.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Послуги з ремонту посудомийної машини

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"ОЛІР"
Код юридичної особи: 32263898
Детальний опис:

Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту посудомийної машини) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради ( каб. 403), за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг та супровідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій до 09:00 год. 16.12.2019 р., каб. № 403

Послуги з ремонту варочного котла

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"ОЛІР"
Код юридичної особи: 32263898
Детальний опис:

Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту варочного котла) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради ( каб. 403), за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг та супровідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій до 09:00 год. 16.12.2019 р., каб. № 403

Послуги з ремонту шаф холодильних

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"ОЛІР"
Код юридичної особи: 32263898
Детальний опис:

Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту шаф холодильних) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради ( каб. 403), за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг та супровідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій до 09:00 год. 16.12.2019 р., каб. № 403

Послуги з поточного ремонту системи водовідведення та встановлення лічільника в Комунальному позашкільному закладі ДЮСШ№2 .

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Шевченко Анатолій Федосійович
Дата договору: 17 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Послуги з поточного ремонту системи водовідведення та встановлення лічільника в Комунальному позашкільному закладі ДЮСШ№2 згідно дефектного акту . З актом можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради ( каб. 403) за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг,загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супроввідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій до 9:00 год. 16.12.2019 року , каб. 403

Спортивний інвентар для полів і кортів для ДЮСШ № 2 відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: товар Кількість: 10
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Мірошниченко Саіда Алгібеківна
Дата договору: 17 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Спортивний інвентар для полів і кортів: М’яч волейбольний КАТА 200 – 5шт; М’яч для футзалу Select-18 – 5шт для ДЮСШ № 2 відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 13.12.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Спортивні товари та інвентар для ДЮСШ № 2 відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: товар Кількість: 50
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Мірошниченко Саіда Алгібеківна
Дата договору: 17 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Спортивні товари та інвентар: Форма спортивна 5023TY-5 (футболка з номером та з 2 логотипами+ шорти) – 14 к-т; Форма воротаря 018 ( світер з номером та з 2 логотипами+ штани) – 2 к-т; Гетри футбольні – 14пар; Форма спортивна (футболка-поло + штани) – 20 к-т; для ДЮСШ № 2 відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 13.12.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Холодильник Snaige RF35SM-S10021

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Журбей Віта Вікторівна
Дата договору: 13 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Побутова техніка: Холодильник Snaige RF35SM-S10021 – 1шт для закладів відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 13.12.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Плита електрична ПЕД-4 з духовою шафою для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кандибайло Олександр Юрійович
Дата договору: 13 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Плита електрична ПЕД-4 з духовою шафою для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Учасник постачає устаткування до кожного загальноосвітнього навчального закладу освіти Інгулецького району м. Кривого Рогу підключає та тестує в день та час, визначений за попередньою домовленістю з керівником закладу та підтверджує це гарантійним листом. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 12.12.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Холодильна шафа "КАПРИ 1.12 М" 1195мм*710мм*2030мм

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кандибайло Олександр Юрійович
Дата договору: 13 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Холодильна шафа "КАПРИ 1.12 М" 1195мм*710мм*2030мм - 1шт. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 11.12.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Страхові послуги: Надання послуг по добровільному страхуванню майна з виплатою страхового платежу для відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Приватне акціонерне товариство,
"Страхова Група "ТАС"
Код юридичної особи: 30115243
Детальний опис:

Страхові послуги: Надання послуг по добровільному страхуванню майна з виплатою страхового платежу для відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням: Інформаційно-консультативні послуги з супроводженням ПЗ «M.E.DOC» для відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Техноцентр Маяк Кривий Ріг"
Код юридичної особи: 38659360
Детальний опис:

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням: Інформаційно-консультативні послуги з супроводженням ПЗ «M.E.DOC» для відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради

Послуги з обробки даних, видачі сертифікатів та їх обслуговування для відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Центр сертифікації ключів "Україна"
Код юридичної особи: 36865753
Детальний опис:

Послуги з обробки даних, видачі сертифікатів та їх обслуговування для відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради

папір ксероксний 500 арк. 80 г/м2

Вид закупівлі: товар Кількість: 30
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Журбей Віта Вікторівна
Дата договору: 11 грудня 2019 р.
Детальний опис:

офісне устаткування та приладдя різне ( папір ксероксний 500 арк. 80 г/м2 – 30 шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 09.12.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Друкована та супутня продукція для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради

Вид закупівлі: товар Кількість: 671
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Журбей Віта Вікторівна
Дата договору: 10 грудня 2019 р.
Детальний опис:

22000000-0 Друкована та супутня продукція: Папка на зав’язках картонна -20шт; Книга канцелярська А4 96 арк – 10шт; Ручка «Economix» HAWAII – 10шт; Скріпки 25мм (100шт в пач) – 2пак; Скріпки 50мм – 2пак; Файл А4 100шт упак – 500пак; Коректор ручка -4шт; Текстовий маркер – 2шт; Клей ПВА (100мл) – 5шт; Ватман А1 – 10арк; Швидкозшивач пластиковий з пружинками – 20шт; Скотч двосторонній вузький 12*10м – 4шт; Скотч 18мм – 5м; Папка конверт на кнопці А4 – 15шт; Швидкозшивач картонний А4 – 20шт; Папка конверт на кнопці А-5 – 7шт; Стікери самоклеючі аркуші 75х75 (76х76) м кольорові – 5шт; Папір ксерокс ний А4 80г/м2 500арк – 30уп для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 09.12.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Мясорубка електрична ТМ-12 для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Журбей Віта Вікторівна
Дата договору: 10 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Обладнання різне (М’ясорубка електрична ТМ-12 – 1ши) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 06.12.2019 року до 09:00 години в каб.403.

папір ксероксний 500 арк. 80 г/м2 для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради

Вид закупівлі: товар Кількість: 91
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Журбей Віта Вікторівна
Дата договору: 10 грудня 2019 р.
Детальний опис:

офісне устаткування та приладдя різне ( папір ксероксний 500 арк. 80 г/м2 – 91 шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 06.12.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Електроводонагрівач Round VMR 100 л. для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Журбей Віта Вікторівна
Дата договору: 10 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Котельні установки (Електроводонагрівач Round VMR 100 л. – 1шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 06.12.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Послуга зі зняття пломб з вузлів комерційного обліку теплової енергії; Послуга з встановлення пломб на вузлі комерційного обліку теплової енергії для КЗШ І-ІІ ст.. № 67 КМР за адресою: вул. Переяславська, 6 та КЗ «ДНЗ (ясла-садок) № 155 КМР за адресою: вул. Наливайка, 14; виконкому Інгулецької районної у місті ради

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Акціонерне товариство ,
"Криворізька теплоцентраль"
Код юридичної особи: 00130850
Детальний опис:

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних , випробувальних і контрольних виробів: Послуга зі зняття пломб з вузлів комерційного обліку теплової енергії; Послуга з встановлення пломб на вузлі комерційного обліку теплової енергії для КЗШ І-ІІ ст.. № 67 КМР за адресою: вул. Переяславська, 6 та КЗ «ДНЗ (ясла-садок) № 155 КМР за адресою: вул. Наливайка, 14; виконкому Інгулецької районної у місті ради.З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 06.12.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Послуги з позапланового опломбування (розпломбування) засобу обліку холодної води для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
"Кривбасводоканал"
Код юридичної особи: 03341316
Детальний опис:

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних , випробувальних і контрольних виробів ( Послуги з позапланового опломбування (розпломбування) засобу обліку холодної води) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 06.12.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Котел піщеварочний КЕ-200 Еталон ЕФЕС для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кандибайло Олександр Юрійович
Дата договору: 10 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Обладнання для закладів громадського харчування (Котел піщеварочний КЕ-200 Еталон ЕФЕС – 2шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 05.12.2019 року до 09:00 години в каб.403

Тістоміс Bosfor ИНТ -10м для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кандибайло Олександр Юрійович
Дата договору: 10 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Обладнання для закладів громадського харчування (Тістоміс Bosfor ИНТ -10м 2шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 05.12.2019 року до 09:00 години в каб.403

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: товар Кількість: 14
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кандибайло Олександр Юрійович
Дата договору: 10 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи ( Стіл письмовий однотумбовий 1100х600х650 дуб белений – 4шт; Шафа офісна для документів 551х300х1600 дуб белений – 2шт; Стілець офісний (екошкіра) – 8шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 05.12.2019 року до 10:00 години в каб.403

Електросковорідка промислова Ефес СЕМ 0,2м для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кандибайло Олександр Юрійович
Дата договору: 10 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Обладнання для закладів громадського харчування (Електросковорідка промислова Ефес СЕМ 0,2м -1шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 05.12.2019 року до 09:00 години в каб.403

Картоплечистка МОК-150 М для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради

Вид закупівлі: товар Кількість: 3
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Журбей Віта Вікторівна
Дата договору: 10 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Обладнання для закладів громадського харчування (Картоплечистка МОК-150 М – 3шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 05.12.2019 року до 09:00 години в каб.403

Сушка (фен) для волосся Valera Hotello BLDC 1500Вт для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради

Вид закупівлі: товар Кількість: 3
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Журбей Віта Вікторівна
Дата договору: 10 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Побутова техніка (Сушка (фен) для волосся Valera Hotello BLDC 1500Вт – 3шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 05.12.2019 року до 09:00 години в каб.403

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Ремонт обчислювача SKM) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Сільчук Неоніла Федорівна
Дата договору: 9 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Ремонт обчислювача SKM) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 05.12.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Годинник-секундомір для басейну (ТІ 100х100)

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
НВФ "ПЛАНЕТА-М"
Код юридичної особи: 20109288
Детальний опис:

Персональні хронометри ( Годинник-секундомір для басейну (ТІ 100х100) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 04.12.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Текстильні вироби (Жалюзі вертикальні)

Вид закупівлі: товар Кількість: 3
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кошицький Олексій Іванович
Дата договору: 4 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Текстильні вироби (Жалюзі вертикальні (1650*2660) – 2шт; Жалюзі вертикальні (2050*2660) – 1шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 04.122019 року до 09:00 години в каб.403.

Новорічні ілюмінації для прикраси будівлі

Вид закупівлі: товар Кількість: 6
Умови поставки:

згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Люм'єр Україна"
Код юридичної особи: 38167283
Детальний опис:

Ілюмінації для прикраси будівлі : Сніговик біло-червоний 24В - 1 шт. ; Ілюмінації для прикраси будівлі :Ялинка 3,5 м. з фибергласа золота 24В - 1 шт.; Ілюмінації для прикраси будівлі : Напис " З новим роком" в два контури шнура червона - 1 шт.; Ілюмінації для прикраси будівлі : Біле заповнення написи гірляндою - 1 шт.; Ілюмінації для прикраси будівлі : Дзвіночки - 2 шт. Кінцевий термін подання цінової пропозиції та документів до 02.12.2019 року до 9:00 годин , каб.403

Послуги з поточного ремонту системи водовідведення та встановлення лічільника в Комунальному позашкільному закладі ДЮСШ№2

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Шевченко Анатолій Федосійович
Дата договору: 6 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Послуги з поточного ремонту системи водовідведення та встановлення лічільника в Комунальному позашкільному закладі ДЮСШ№2 за адресою : м. Кривий Ріг , вул. Каткова , 4а ., згідно дефектного акту . З актом можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради ( каб. 403) за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг,загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супроввідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій до 9:00 год. 02.12.2019 року , каб. 403

Хімічна продукція різна

Вид закупівлі: товар Кількість: 56,5
Умови поставки:

згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Реактив"
Код юридичної особи: 24246094
Детальний опис:

Алюміній сірчанокислий (сульфат) - 50 кг; Калію йодит - 0,2 кг.; Крохмаль розчинний - 0,2 кг.; Мідний купорос - 0,5 кг.; Натрій сіркуватистокислий 5-водний - 1 кг.; Натрій оцтовокислий 3-водний - 0,6 кг.; Оцтова кислота - 2 кг.; Стандарт-титр натрій тіосульфат 5 водн. - 2 набіра для ДЮСШ № 2 . Кінцевий термін подання цінової пропозиції та документів 02.12.2019 року до 9:00 год. каб. 403

Плита електрична ПЕД-6 з духовою шафою ( 6-ти комфорна), для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кандибайло Олександр Юрійович
Дата договору: 4 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Електричні побутові прилади: Плита електрична ПЕД-6 з духовою шафою (6-ти комфорна) – 2 шт, для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Учасник постачає устаткування до кожного загальноосвітнього навчального закладу освіти Інгулецького району м. Кривого Рогу підключає та тестує в день та час, визначений за попередньою домовленістю з керівником закладу та підтверджує це гарантійним листом. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 02.12.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Акустична система Soundking

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Заславський Олександр Наумович
Дата договору: 4 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Акустична система Soundking - 1 шт. Кінцевий термін подання цінових пропозицій та документів до 02.12.2019 року до 9:00 години каб. 403

Мікрофон динамічний SHURE BETA 58

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Заславський Олександр Наумович
Дата договору: 4 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Мікрофон динамічний SHURE BETA 58 - 2 шт. Кінцевий термін подання цінової пропозиції та документів до 02.12.2019 року до 9:00 години каб. 403.

Кабель мікрофонний 15 м.

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

згвдно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Заславський Олександр Наумович
Дата договору: 4 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Кабель мікрофонний 15 м. - 2 шт. Кінцевий термін подання цінової пропозиції та документів до 02.12.2019 року до 9: 00 годин , каб.403

Фруктові та овочеві соки

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 310
Умови поставки:

згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Середзінська Світлана Віталіївна
Дата договору: 2 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Соки в асортименті (тетропак) - 1310 літр. Кінцевий термін надання цінової пропозиції та документів до 29.11.2019 року до 9:00 години (каб.403)

Послуги з вивезення (перевезення) та захоронення твердих побутових відходів

Вид закупівлі: послуги Кількість: 17,2
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Екоспецтранс"
Код юридичної особи: 33265283
Детальний опис:

Послуги з вивезення (перевезення) та захоронення твердих побутових відходів для закладів освіти Інгулецького району

Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові для КЗШ № 102

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"ДІМ 2007"
Код юридичної особи: 34811858
Детальний опис:

толярні та теслярні роботи (Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові ) для КЗШ № 102 , відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради гідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради ( каб. 403) , за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у фортмі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг , відомістю ресурсів , загальновиробничими витратами , зведеним кошторисом та супровідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій до 09:00 год 28.11.2019 р., каб. № 403

Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові для ДНЗ № 28

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"ДІМ 2007"
Код юридичної особи: 34811858
Детальний опис:

Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові ) для ДНЗ № 28 відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради гідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради ( каб. 403) , за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у фортмі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг , відомістю ресурсів , загальновиробничими витратами , зведеним кошторисом та супровідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій до 09:00 год 28.11.2019 р., каб. № 403


Перейти до сторінки: