Архів Архів 2018 рік

Статуc:договір укладено

Назва: Відділ освіти виконавчого комітету Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Поштовий індекс:
50026
Адміністративний район: Інгулецький
Адреса:
площа Гірницької Слави буд. 1
Керівник: Мамро Олександр Олегович
Телефон: 94-73-69  
Email: ingulvo@ukr.net  

Прямі закупівлі за 2018 рік (архів)



Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації



Перейти до сторінки:

Електрична енергія

Вид закупівлі: товар Кількість: 824
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Акціонерне товариство ,
"ДТЕК Дніпровські Електромережі"
Код юридичної особи: 23359034
Детальний опис:

Електрична енергія для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Хлібопродукти

Вид закупівлі: товар Кількість: 904
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Криворізький хлібозавод № 1"
Код юридичної особи: 00381539
Детальний опис:

Хлібопродукти для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Приватне підприємство ,
"МиК"
Код юридичної особи: 20231822
Детальний опис:

Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

М'ясо

Вид закупівлі: товар Кількість: 266
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Григор Валентина Макарівна
Дата договору: 22 грудня 2018 р.
Детальний опис:

М'ясо яловичини охолоджене задньотазової та лопаточної частин для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 22.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Фрукти і горіхи

Вид закупівлі: товар Кількість: 233
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Солодєєва Світлана Никонорівна
Дата договору: 21 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Фрукти і горіхи(Яблуко, Банани, Апельсини) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Арматура трубопровідна: крани, вентелі, клапани та подібні пристрої для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: товар Кількість: 34
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Пушня Тетяна Василівна
Дата договору: 20 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Арматура трубопровідна: крани, вентелі, клапани та подібні пристрої (Кран ½ - 1шт, Муфта ½ - 4 шт, Муфта 110 мм – 2 шт, Муфта 63 мм -12шт, Задвижка з фланцем 110 м -2шт, Шаровий двопозиційний кран 63 мм -12шт, Очищувач 1000 мл. – 1шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 18.12.2018 року до 13:00 години в каб.403.

Шпалери та інші настінні покриття для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: товар Кількість: 7
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Пушня Тетяна Василівна
Дата договору: 20 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Шпалери та інші настінні покриття (Обої 1,05 м – 7 рулон.) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 18.12.2018 року до 13:00 години в каб.403.

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: товар Кількість: 80
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Пушня Тетяна Василівна
Дата договору: 20 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Швабра с отжимом - 2шт, Віник -10шт, Швабра с отжимом «Бабочка» -2 шт, Совок з щіткою -2шт, Мітла с дерев. черенком -2шт, Відро оцинковане 10 л. -5 шт, Швабра плоска -5шт, Щітка для одягу -15 шт, Відро оцинковане 12 л. -5 шт, Відро оцинковане 10 л -10 шт, Відро пластмасове будівельне 12 л. -10шт, Швабра плоска-10 шт, Мітла с дерев. черенком -3шт, Віник -4шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 18.12.2018 року до 13:00 години в каб.403.

Клеї для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: товар Кількість: 3
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кандибайло Олександр Юрійович
Дата договору: 20 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Клеї (Клей для обоїв 250 гр. «Универсал» -3шт, Клей для труб ПВХ 1000мл.- 1шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 18.12.2018 року до 13:00 години в каб.403.

Електричні лампи розжарення для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: товар Кількість: 22
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кандибайло Олександр Юрійович
Дата договору: 20 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Електричні лампи розжарення (Лампа Led “CRYSTAL’ A60W’ – 20 шт, Світильник 60W ІР-54 круглий білий – 2шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 18.12.2018 року до 13:00 години в каб.403.

Кріпильні деталі для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: товар Кількість: 105
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кандибайло Олександр Юрійович
Дата договору: 20 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Кріпильні деталі (Саморіз по дереву 3,5*25 – 50 шт, Саморіз по дереву 3,5*32 – 50 шт, Відрізний круг по металу Атаман – 5 шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 18.12.2018 року до 13:00 години в каб.403.

Знаряддя для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: товар Кількість: 14
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кандибайло Олександр Юрійович
Дата договору: 20 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Знаряддя (Валік 180 мм – 2шт, Валік 250 мм -3 шт, Ручка для валіка 250 мм -3 шт, Ручка для валіка 180 мм -1шт, Кисть флейцова 25 мм -2шт, Кисть флейцова 50 мм -2шт, Кисть флейцова «Стандарт» -1шт, Лопата снігоприбиральна АВС пластик -2шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 18.12.2018 року до 13:00 години в каб.403.

Фарби для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: товар Кількість: 11
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кандибайло Олександр Юрійович
Дата договору: 20 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Фарби (Краска інтерєрна 14 кг - 1шт, Краска інтерєрна латексна 14 кг – 2 шт, Пігмент 100 гр (карамель) – 4 шт, Пігмент 100 гр (корал) -4шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 18.12.2018 року до 13:00 години в каб.403.

Мікрофони та гучномовці

Вид закупівлі: товар Кількість: 3
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кузнєцова Вікторія Вікторівна
Дата договору: 20 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Мікрофони та гучномовці(Мікшерний пульт 4AllAudіo MIP-6 – 1 шт; Радіосистема 4AііAudіo (2 мікрофони на 1 базу) – 1 шт; Комутація (з’єднувальний кабель) – 1 шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 17.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Засоби особистої гігієни

Вид закупівлі: товар Кількість: 172
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Меткий Леонід Борисович
Дата договору: 20 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Засоби особистої гігієни ( Туалетне мило, 70 г. – 64 шт; Господарче мило, 200г. – 100 шт; Рідке мило 5л. – 8 бут.) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 17.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Продукція для чищення

Вид закупівлі: товар Кількість: 515
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Меткий Леонід Борисович
Дата договору: 20 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Продукція для чищення (Засіб чистячий «Гала» -100 шт; Засіб рідкий миючий «Гала» - 100 бут; Порошок пральний «Лотос-М» 350гр. – 60 пач.; «Сантри» чистячий гель – 100 шт; Сода кальцинована, 700 г. – 60 пач.; Миючий засіб для скла 1л (курок) – 25 бут.; Миючий засіб для унітаза 1л. – 70 бут.) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 17.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

«Машини для обробки даних (апаратна частина) – портативний комп’ютер (ноутбук HP 250 Gb (3QM19ES)»

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Боровець Євген Павлович
Дата договору: 20 грудня 2018 р.
Детальний опис:

«Машини для обробки даних (апаратна частина) – портативний комп’ютер (ноутбук HP 250 Gb (3QM19ES)» - 1 шт. для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 17.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Компютерне обладнання та приладдя

Вид закупівлі: товар Кількість: 9
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Боровець Євген Павлович
Дата договору: 20 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Комп’ютера: Монітор PHILIPS243V5LSB/62 – 1шт; Жосткий диск 3,5 500G TOSHLBA(DT1ACA050) – 1шт; Процесор INTEL Pentium G4400(BX80662G4400) – 1шт; материнська плата MSI H10M PRO-D – 1шт; Модуль памяті для комп’ютера DDR4 4GB 2400 MHz- 1шт; Корпус Vinga CS104B-450W – 1шт; Операційна система Microsoft Windows 10 Professional – 1шт; Клавіатура миш фільтр – 1шт; Накопичувач SSD2.5 120GB Apacer (AP120GAS340G) – 1шт для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 17.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Офісне устаткування та приладдя різне

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Боровець Євген Павлович
Дата договору: 20 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4 80г/м 500 арк – 30 пач; Файл А-4 глянцевий - 6 уп; Клей ПВА 100 мл.супер – 20фл.; Блок паперу для нотаток - 10 шт; Скріпки 28мм 100шт – 5 пач; Скотч 48х30х0,040 прозорий – 12 рул.; Скотч 18х20 прозорий – 8 рул.; Коректор в/о 20мл – 12шт; Биндер 25мм – 12 шт; Книга канц..48арк.офс.кл. – 30 шт; Ручка синя – 30 шт; Папка 60файлів – 6шт; Папка 40файлів синя – 6шт; Папка 20файлів – 6шт; Конверт на кнопці А-4 -10шт; Олівець з гумкою – 24шт; Точилка з контейнером – 10шт; Набір текстових маркерів -4шт; Папка-регістратор 7см А-4 – 6 шт; Степлер №24 25арк. – 5шт; Степлер №10 10арк. – 2шт; Скоби для стиплера № 24 – 10шт; Гумка 60 SunPearl – 10шт; Зошит 12 арк. офс. кл фонова – 50шт; Папка для паперів/картон/ - 20шт; Калькулятор Eates-837 – 2шт; Гумки для грошей 100гр – 4шт; Крейда кольорова квадратна – 5шт; Двосторонній скотч – 6шт; Папір А-4 100арк. – 2пач; Ножниці 17см – 3шт; Лезо для канцелярського ножа – 2шт; Лезо для канц.ножа великого – 3шт; Ніж канцелярський – 4шт; Книга ділова – 4шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 17.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Мікрофони та гучномовці

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Боровець Євген Павлович
Дата договору: 20 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Мікрофони та гучномовці(Акустична система lbіza XTK-15A – 2шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 17.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Конструкційні матеріали для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: товар Кількість: 221,55
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Чернявська Валентина Степанівна
Дата договору: 18 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Конструкційні матеріали ( Лінолеум 3,0 м – 26,1 м2; Лінолеум 3,5 м- 174,65 м2; Лінолеум 4,0 м -20,8 м2; Профіль 30х5 (2,7м) – 10 шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 17.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Послуги встановлення (зняття) пломб на вузли обліку теплової енергії для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Акціонерне товариство ,
"Криворізька теплоцентраль"
Код юридичної особи: 00130850
Детальний опис:

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів ( Послуги встановлення (зняття) пломб на вузли обліку теплової енергії) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Поточний ремонт по заміні дверей на металопластикові для ЦДЮТ «Ріднокрай», який розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Недєліна, 25

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Захаренко Олександр Вячеславович
Дата договору: 18 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Поточний ремонт по заміні дверей на металопластикові для ЦДЮТ «Ріднокрай», який розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Недєліна, 25 згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради ( каб. 403) , за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у фортмі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг , відомістю ресурсів , загальновиробничими витратами , зведеним кошторисом та супровідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій до 10:00 год. 14.12.2018 р., каб. № 403

Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові у КЗШ № 59 відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради, який розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Гірників, 30.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Захаренко Олександр Вячеславович
Дата договору: 18 грудня 2018 р.
Детальний опис:

очний ремонт по заміні вікон на металопластикові у КЗШ № 59 відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради, який розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Гірників, 30 згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради ( каб. 403) , за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у фортмі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг , відомістю ресурсів , загальновиробничими витратами , зведеним кошторисом та супровідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій до 10:00 год. 14.12.2018 р., каб. № 403

Поточний ремонт по заміні дверей та душових перегородок на металопластикові у ДЮСШ № 2, який розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Каткова, 4а.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Захаренко Олександр Вячеславович
Дата договору: 18 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Поточний ремонт по заміні дверей та душових перегородок на металопластикові у ДЮСШ № 2, який розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Каткова, 4а.згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради ( каб. 403) , за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у фортмі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг , відомістю ресурсів , загальновиробничими витратами , зведеним кошторисом та супровідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій до 10:00 год.14.12.2018 р., каб. № 403

Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"ОЛІР"
Код юридичної особи: 32263898
Детальний опис:

Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок ( Послуга по ремонту морозильної камери) в КГ № 127 відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради, що знаходиться за адресою: м. Кривий Ріг, вул. О. Станкова, 7а. згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради ( каб. 403) , за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у фортмі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг , відомістю ресурсів , загальновиробничими витратами , зведеним кошторисом та супровідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій до 17:00 год. 14.12.2018 р., каб. № 403

Світильники та освітлювальна арматура

Вид закупівлі: товар Кількість: 19
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Пушня Тетяна Василівна
Дата договору: 18 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Світильники та освітлювальна арматура (Світильник потолочний встроєний, Прожектор світлодіодний LED 50W) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 13.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Столярні вироби

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Пушня Тетяна Василівна
Дата договору: 18 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Столярні вироби (Двері МДФ+коробка+налічнікі+замок - 1 шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 13.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Килимкові покриття, килимки та килими

Вид закупівлі: товар Кількість: 17
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Пушня Тетяна Василівна
Дата договору: 18 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Килимкові покриття, килимки та килими (Ковролін - 17 м2) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 13.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Синтетичні волокна

Вид закупівлі: товар Кількість: 200
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Пушня Тетяна Василівна
Дата договору: 18 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Синтетичні волокна (Агроволокно - 200 м.п.) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 13.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Клеї

Вид закупівлі: товар Кількість: 3
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Пушня Тетяна Василівна
Дата договору: 18 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Клеї (Клей «Бустилат» 4 кг - 3 шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 13.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники

Вид закупівлі: товар Кількість: 6
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Пушня Тетяна Василівна
Дата договору: 18 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (Шпаклівка стар - 3шт, Шпаклівка фініш - 3 шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 13.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Фарби

Вид закупівлі: товар Кількість: 5
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Пушня Тетяна Василівна
Дата договору: 18 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Фарби (Краска водоемульсіонка 12 кг - 3-шт, Емаль для радіатора -2шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 13.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Конструкційні матеріали

Вид закупівлі: товар Кількість: 58
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Пушня Тетяна Василівна
Дата договору: 18 грудня 2018 р.
Детальний опис:

4 Конструкційні матеріали (Гіпсокартон потолочний 1,25х2,5 -14 шт, Гіпсокартон стіновий 1,25х2,5 -16 шт, Рівна підлога - 20 шт, Цемент 25 кг - 8 шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 13.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Провід АВВГ 2х4 «Гост»

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Чернявська Валентина Степанівна
Дата договору: 18 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Кабелі та супутня продукція (Провід АВВГ 2х4 «Гост») для закладів Інгулецького відділу освіти. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 10:00 години 13.12.2018 року в каб.403. Цінову пропозицію надавати за один мерт.

Шкільні меблі

Вид закупівлі: товар Кількість: 20
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ковальчук Ірина Олександрівна
Дата договору: 17 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Шкільні меблі ( Товари для дітей з особливими освітніми потребами (інклюзія)) (Дзеркало логопедичне (розмір дзеркальної поверхні не менше 30х30 см, загальний розмір пристрою 25х25х35 см.) - 4 шт, Муляжі для розвитку дотикової пам’яті(муляжі продуктів) - 4 шт, Азбука –сортер українська 40х30 см - 4 шт, Бізіборт Бізікуб (40х40х40см) - 2шт, Бізіборт «Тучка-замок-авто» (120х60см) - 2шт, Сортер дерев’яний - 4шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 13.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Навчальні засоби

Вид закупівлі: товар Кількість: 44
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ковальчук Ірина Олександрівна
Дата договору: 14 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Навчальні засоби ( Товари для дітей з особливими освітніми потребами (інклюзія)) (IQ лото: Половинки - 4шт; лото предметне малюнки-половинки: «Хто що робить»- 4шт, «Хто де живе»- 4шт, «Моя домівка»- 4 шт, «Чого не вистачає»4 шт, Друковані картки з ілюстраціями для формування граматичного ладу мовлення: посуд- 4шт , кольори - 4 шт, побутова техніка - 4 шт, одяг- 4 шт, частини тіла - 4 шт, природні явища- 4 шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 13.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Гімнастичний інвентар

Вид закупівлі: товар Кількість: 5
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ковальчук Ірина Олександрівна
Дата договору: 14 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Гімнастичний інвентар ( Товари для дітей з особливими освітніми потребами (інклюзія)) (Сенсорний м’яч для зорової і тактильної стимуляції для забезпечення зміцнення різних груп мязів, розвитку вестибулярного апарату, тренування серцево-судинної та дихальної системи - 1 шт, Тактильна (сенсорна ) доріжка для розвитку координації рухів для забезпечення розвитку моторики та навичок ходьби нерівною поверхнею, виконання вправ на розвиток рівноваги, розвиток тактильної чутливості ніг, профілактика плоскостопості;доріжка виготовлена з пластику -ПЕ/обробленого дерева; тактильні сегменти з різною фактурою та кутами нахилу поверхонь; навантаження - до 80 кг - 4 шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 13.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт із заміною вікон на енергоефективні КЗ «Дошкільний навчальний заклад» (ясла-садок) № 85 комбінованого типу», Криворізької міської ради, м. Кривий Ріг, вул. Подлєпи, 30.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"АРХІНВЕСТ"
Код юридичної особи: 41448177
Детальний опис:

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт із заміною вікон на енергоефективні КЗ «Дошкільний навчальний заклад» (ясла-садок) № 85 комбінованого типу», Криворізької міської ради, м. Кривий Ріг, вул. Подлєпи, 30 у рахуванням проходження експертизи. До пропозиції надавати копію кваліфікаційного сертифіката ГІП/ГАП. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 12.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Лабораторні дослідження

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Державна організація (установа, заклад) ,
"Дніпропетровський обласний лабораторний центрМОЗ України"
Код юридичної особи: 38529287
Детальний опис:

Послуги у сфері охорони здоров’я різні ( Лабораторні дослідження) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Дошка магнітно-крейдова

Вид закупівлі: товар Кількість: 4
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Муравйов Сергій Сергійович
Дата договору: 11 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Дошка магнітно-крейдова (1000х2000 мм) для письма,забезпечення демонстрації навчального матеріалу, матового темно-зеленого, темно-коричневого чи чорного кольору,на 1,2,3,4,5 робочих поверхонь, може використовуватись як магнітна для кріплення демонстраційного обладнання; підставка-тринога з регулюванням висоти (або аналогічна за призначенням) або набір для кріплення до стіни - 4 шт.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 10.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Електричні побутові прилади (Морозильний ларь об’єм 200 л. Hansa FS200.3) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Костюкевич Олександр Олександрович
Дата договору: 10 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Електричні побутові прилади (Морозильний ларь об’єм 200 л. Hansa FS200.3) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 10.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Послуга по ремонту холодильних шаф

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"ОЛІР"
Код юридичної особи: 32263898
Детальний опис:

Послуга по ремонту холодильних шаф в КГ № 127 відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради, що знаходиться за адресою: м. Кривий Ріг, вул. О. Станкова, 7а. Цінову пропозицію надавати у фортмі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг , відомістю ресурсів , загальновиробничими витратами , зведеним кошторисом та супровідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій до 10:00 год. 10.12.2018 р., каб. № 403

Послуги по встановленню лічильників холодної води для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"ОЛІР"
Код юридичної особи: 32263898
Детальний опис:

Послуги по встановленню лічильників холодної води для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 06.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт із заміною вікон на енергоефективні КЗ «Дошкільний навчальний заклад» (ясла-садок) № 207 комбінованого типу», Криворізької міської ради, м. Кривий Ріг, вул. Салтиківська, 6а.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"АРХІНВЕСТ"
Код юридичної особи: 41448177
Детальний опис:

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт із заміною вікон на енергоефективні КЗ «Дошкільний навчальний заклад» (ясла-садок) № 207 комбінованого типу», Криворізької міської ради, м. Кривий Ріг, вул. Салтиківська, 6а. з урахуванням проходження експертизи. До пропозиції надавати копію кваліфікаційного сертифіката ГІП/ГАП. Кінцевий термін подачі документів 06.12.2018 р. до 10:00 години в каб 403.

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт із заміною вікон на енергоефективні КЗ «Дошкільний навчальний заклад» (ясла-садок) № 164 комбінованого типу», Криворізької міської ради, м. Кривий Ріг, вул. Кармелюка, 17

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"АРХІНВЕСТ"
Код юридичної особи: 41448177
Детальний опис:

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт із заміною вікон на енергоефективні КЗ «Дошкільний навчальний заклад» (ясла-садок) № 164 комбінованого типу», Криворізької міської ради, м. Кривий Ріг, вул. Кармелюка, 17. з урахуванням проходження експертизи до пропозиції надавати копію кваліфікаційного сертифіката ГІП/ГАП. Кінцевий термім подання документів 06.12.2018 р. до 10:00 години в каб. 403.

Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові для КЗШ № 59 відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради, який розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Гірників, 30.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Захаренко Олександр Вячеславович
Дата договору: 13 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові для КЗШ № 59 відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради, який розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Гірників, 30 згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради ( каб. 403) , за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у фортмі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг , відомістю ресурсів , загальновиробничими витратами , зведеним кошторисом та супровідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій до 10:00 год. 03.12.2018 р., каб. № 403

Посуд

Вид закупівлі: товар Кількість: 6 036
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Костюкевич Світлана Михайлівна
Дата договору: 10 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Посуд: Стакан скляний 200 мл -1200 шт, Виделка столова н/ст. -1200 шт, Тарілка глибока 320 мл (Салатник) -1200 шт, Тарілка мілка 180 мм -1200 шт, Ложка столова н/ст. -1200 шт, Каструля н/ст. 5 л -12 шт, Каструля н/ст. 20 л -12 шт, Половник 300 мл -12 шт для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 03.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Продукція тваринництва, м'ясо та м’ясопродукти

Вид закупівлі: товар Кількість: 300
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Григор Костянтин Миколайович
Дата договору: 4 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Продукція тваринництва, м'ясо та м’ясопродукти (Печінка яловичина заморожена) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 03.12.2018 року до 10:00 години в каб.403.

Послуги з поточного ремонту системи водовідведення для ДНЗ № 85

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Шевченко Анатолій Федосійович
Дата договору: 5 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Послуги з поточного ремонту системи водовідведення ДНЗ № 85 відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради, який розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Підлєпи, 30. згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради ( каб. 403) , за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у фортмі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг , відомістю ресурсів , загальновиробничими витратами , зведеним кошторисом та супровідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій до 10:00 год. 03.12.2018 р., каб. № 403


Перейти до сторінки: