Архів Архів 2017 рік

Статуc:договір укладено

Назва: Відділ освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Поштовий індекс:
50006
Адміністративний район: Металургійний
Адреса:
вулиця Соборності буд. 20
Керівник: Гузун Наталя Сергіївна
Телефон:  
Email: dzerjinska_buh@ukr.net  

Прямі закупівлі за 2017 рік (архів)



Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації



Перейти до сторінки:

Пилосмог для ЦДЮТ по вул. Степана Тільги, 13.

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "Епіцентр"
Код юридичної особи: 32490244
Детальний опис:

Документи надавати за адресою вул. Соборності, 20. Подання пропозицій до 23.04.2017 р. - до 12.00 годин. До вказаних документів надавати сертифікат якості (за наявності)

Газове паливо (природний газ) ДК 021:2015 - 09120000-6

Вид закупівлі: товар Кількість: 18
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ"Дніпропетровськгаз збут"
Код юридичної особи: 39572642
Детальний опис:

Газове паливо (природний газ) ДК 021:2015 - 09120000-6 - для закладів освіти Металургійного району у грудні 2017 року

Масло солодковершкове жирністю не менше 72,5% без рослинних домішок в пачках до 0,2 кг

Вид закупівлі: товар Кількість: 555
Умови поставки:

Дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади Металургійного району
Договір укладено: юридична особа,
Приватне акціонерне товариство,
ПрАТ "КММЗ № 1"
Код юридичної особи: 00444932
Детальний опис:

Масло солодковершкове жирністю не менше 72,5% без рослинних домішок в пачках до 0,2 кг

Інтерактивна дошка ДК 021:2015 (3019), мультимедійний проектор ДК 021:2015 (3232), портативний комп"ютер ДК 021:2015 (3021)

Вид закупівлі: товар Кількість: 6
Умови поставки:

м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кочетков Станіслав Костянтинович
Дата договору: 21 грудня 2017 р.
Детальний опис:

Інтерактивна дошка - 2 шт. ДК 021:2015 (3019); мультимедійний проектор - 2 шт. ДК 021:2015 (3232); портативний комп"ютер - 2 шт. ДК 021:2015 (3021).

господарчі товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Горбатюк Олена Миколаївна
Дата договору: 20 грудня 2017 р.
Детальний опис:

Господарчі товари та мийні засоби для залу гімнастики ДЮСШ № 1.

технічне обслуговування

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Томусяк Олексій Анатолійович
Дата договору: 20 грудня 2017 р.
Детальний опис:

Послуги з технічного обслуговування Льодової арени КПНЗ ДЮСШ№ 1.

поточний ремонт

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хорс КР"
Код юридичної особи: 38788388
Детальний опис:

Послуги з поточного ремонту по встановленню протипожежних дверей в приміщенні Криворізького науково-технічного металургійного ліцею № 16 КМР за адресою м.Кривий Ріг, вул. Степана Тільги, бід.22.

електротовари та електроди

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Токар Ксенія Геннадіївна
Дата договору: 18 грудня 2017 р.
Детальний опис:

Електротовари, електроди та диски для ДЮСШ № 1.

технічний нагляд

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Сєрова Марина Сергіївна
Дата договору: 18 грудня 2017 р.
Детальний опис:

Технічний нагляд по об'єкту "Капітальний ремонт Палацу водних видів спорту ДЮСШ № 1 по вул. Косіора,2 в Дзержинському районі м.Кривого Рогу.. Додаткові роботи."

папір

Вид закупівлі: товар Кількість: 84
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Мужчинкіна Лариса Алімівна
Дата договору: 15 грудня 2017 р.
Детальний опис:

Папір А-4 для ксероксу.

заправка картриджів

Вид закупівлі: послуги Кількість: 30
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Щербина Оксана Володимирівна
Дата договору: 15 грудня 2017 р.
Детальний опис:

Заправка картриджів лазерних принтерів.

поточний ремонт

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хорс КР"
Код юридичної особи: 38788388
Детальний опис:

Послуги з поточного ремонту по встановленню протипожежних дверей в приміщенні КЗШ № 26 КМР за адресою м.Кривий Ріг, вул. Володимира Бизова, бід.7а.

поточний ремонт

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хорс КР"
Код юридичної особи: 38788388
Детальний опис:

Послуги з поточного ремонту по встановленню протипожежних дверей в приміщенні КЗШ № 15 Металургійного району КМР за адресою м.Кривий Ріг, вул. Криворіжсталі, бід.40.

поточний ремонт

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хорс КР"
Код юридичної особи: 38788388
Детальний опис:

Послуги з поточного ремонту по встановленню протипожежних дверей в приміщенні КПНЗ ЦНТТУМ Металургійного району КМР за адресою м.Кривий Ріг, вул. Соборності, бід.20.

ремонтно-відновлювальні роботи контролера

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Томусяк Олексій Анатолійович
Дата договору: 13 грудня 2017 р.
Детальний опис:

Послуги з ремонтно-відновлювальних робіт контролера W3000 з програмною прошивкою параметрів для холодильного агрегату BE/SRAD/BT 3623 Льодової арени КПНЗ ДЮСШ № 1.

періодичні видання

Вид закупівлі: товар Кількість: 6
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмеженою відповідальністю "Меркурій Експрес"
Код юридичної особи: 39320758
Детальний опис:

Періодичні вітчизняні і закордонні видання згідно з Каталогами Постачальника.

періодичні видання

Вид закупівлі: товар Кількість: 7
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕРКУРІЙ ЕКСПРЕС"
Код юридичної особи: 39320758
Детальний опис:

Періодичні вітчизняні і закордонні видання згідно з Каталогами Постачальника.

стільці

Вид закупівлі: товар Кількість: 38
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмеженою відповідальністю "Епіцентр К"
Код юридичної особи: 32490244
Детальний опис:

ЧВ стілець ASCONA чорн. для ЦДЮТ.

поточний ремонт

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Котяш Валентин Петрович
Дата договору: 12 грудня 2017 р.
Детальний опис:

Поточний ремонт трансформатору 10,4 кВт Льодової арени КПНЗ ДЮСШ № 1.

м/п вікна та двері

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Нікітін Віктор Олександрович
Дата договору: 8 грудня 2017 р.
Детальний опис:

Металопластикові вікна та двері для КЗШ № 66.

метелопластикові вікна та двері

Вид закупівлі: товар Кількість: 3
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Нікітін Віктор Олександрович
Дата договору: 8 грудня 2017 р.
Детальний опис:

Металопластикові вікна та двері для Комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 189" Криворізької міської ради по вул. Вадима Гурова, 27а.

м/м перевезення

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне підприємство ,
Приватне підприємство "Одіум-Престиж"
Код юридичної особи: 34488834
Детальний опис:

Послуги по перевезенню організованої групи дітей на Всеукраїнські змагання з хокею з шайбою до м. Дніпро, а також у зворотному напрямку до м.Кривого Рогу.

м/м перевезення

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне підприємство ,
Приватне підприємство "Одіум-Престиж"
Код юридичної особи: 34488834
Детальний опис:

Послуги по перевезенню організованої групи дітей на Всеукраїнські змагання з хокею з шайбою до м. Харків, а також у зворотному напрямку до м.Кривого Рогу.

ножі

Вид закупівлі: товар Кількість: 10
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Томусяк Олексій Анатолійович
Дата договору: 5 грудня 2017 р.
Детальний опис:

Ножі для льодоприбиральної машини для Льодової арени ДЮСШ № 1.

М'ясо (Кури першого ґатунку патрані, (кг))

Вид закупівлі: товар Кількість: 824
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
ФОП Гомонков Антон Юрійович
Дата договору: 6 грудня 2017 р.
Детальний опис:

Специфікація закупівлі: Кури першого ґатунку патрані - 824 кг. Пропозиції надавати до 17.11.2017 р. до 17-00 год. в приймальню відділу освіти. До 04.12.17 р.пропозиції надати: 1)Довідку у довільній формі про наявність складських приміщень та умов зберігання харчових продуктів. 2)Копія акту перевірки складських приміщень за останні 6 місяців. Чинний на момент укладання договору про закупівлю 3)Договір оренди на складські приміщення (якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення).4)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів (зазначити), якими буде здійснювати постачання предмету закупівлі разом з довідкою про санобробку на кожен із наведених транспортних засобів. У разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу, копія договору оренди автотранспортного засобу, чинного на момент укладання договору про закупівлю.5)Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - завірені учасником копії договорів укладених з працівниками або штатний розклад (для юридичних осіб); - інформація в довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників ; - копії санітарних книжок водія, вантажника та експедитора з відмітками результатів медичного огляду. Допускається надання особової медичної книжки за новою формою первинної облікової документації № 1-ОМК разом з додатком –медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. 6)Довідка у довільній формі щодо досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (з обов’язковим зазначенням інформації про не менше ніж 2 аналогічні договори за попередні роки із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента, дати договору, його суми, предмету договору та засобів зв’язку контрагента). 7)Оригінал або копії листів відгуків про досвід виконання аналогічних договорів від замовників, які повинні містити: №, дату, предмет Договору, обсяги та строк дії Договору на постачання продуктів харчування, завірені належним чином відповідною установою. 8)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (опис предмета закупівлі – ДСТУ, тощо); технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 9)Копії документів, які підтверджують якість товару: посвідчення якості або декларація виробника. Умови поставки: відсутній

Крохмаль

Вид закупівлі: товар Кількість: 950
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Аністратенко Євген Олександрович
Дата договору: 1 лютого 2018 р.
Детальний опис:

Специфікація закупівлі: крохмаль картопляний (кг) - 950 кг. Пропозиції надавати до 01.12.2017 р. до 12-00 год. в приймальню відділу освіти. До пропозиції надати: 1)Довідку у довільній формі про наявність складських приміщень та умов зберігання харчових продуктів. 2)Копія акту перевірки складських приміщень за останні 6 місяців. Чинний на момент укладання договору про закупівлю 3)Договір оренди на складські приміщення (якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення).4)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів (зазначити), якими буде здійснювати постачання предмету закупівлі разом з довідкою про санобробку на кожен із наведених транспортних засобів. У разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу, копія договору оренди автотранспортного засобу, чинного на момент укладання договору про закупівлю.5)Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - завірені учасником копії договорів укладених з працівниками або штатний розклад (для юридичних осіб); - інформація в довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників ; - копії санітарних книжок водія, вантажника та експедитора з відмітками результатів медичного огляду. Допускається надання особової медичної книжки за новою формою первинної облікової документації № 1-ОМК разом з додатком –медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. 6)Довідка у довільній формі щодо досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (з обов’язковим зазначенням інформації про не менше ніж 2 аналогічні договори за попередні роки із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента, дати договору, його суми, предмету договору та засобів зв’язку контрагента). 7)Оригінал або копії листів відгуків про досвід виконання аналогічних договорів від замовників, які повинні містити: №, дату, предмет Договору, обсяги та строк дії Договору на постачання продуктів харчування, завірені належним чином відповідною установою. 8)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (опис предмета закупівлі – ДСТУ, тощо); технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 9)Копії документів, які підтверджують якість товару: посвідчення якості або декларація виробника.

Дріжджі

Вид закупівлі: товар Кількість: 500
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Аністратенко Євген Олександрович
Дата договору: 1 лютого 2018 р.
Детальний опис:

Специфікація закупівлі: дріжджі пресовані (кг) - 500 кг. Пропозиції надавати до 01.12.2017 р. до 12-00 год. в приймальню відділу освіти. До пропозиції надати: 1)Довідку у довільній формі про наявність складських приміщень та умов зберігання харчових продуктів. 2)Копія акту перевірки складських приміщень за останні 6 місяців. Чинний на момент укладання договору про закупівлю 3)Договір оренди на складські приміщення (якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення).4)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів (зазначити), якими буде здійснювати постачання предмету закупівлі разом з довідкою про санобробку на кожен із наведених транспортних засобів. У разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу, копія договору оренди автотранспортного засобу, чинного на момент укладання договору про закупівлю.5)Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - завірені учасником копії договорів укладених з працівниками або штатний розклад (для юридичних осіб); - інформація в довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників ; - копії санітарних книжок водія, вантажника та експедитора з відмітками результатів медичного огляду. Допускається надання особової медичної книжки за новою формою первинної облікової документації № 1-ОМК разом з додатком –медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. 6)Довідка у довільній формі щодо досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (з обов’язковим зазначенням інформації про не менше ніж 2 аналогічні договори за попередні роки із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента, дати договору, його суми, предмету договору та засобів зв’язку контрагента). 7)Оригінал або копії листів відгуків про досвід виконання аналогічних договорів від замовників, які повинні містити: №, дату, предмет Договору, обсяги та строк дії Договору на постачання продуктів харчування, завірені належним чином відповідною установою. 8)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (опис предмета закупівлі – ДСТУ, тощо); технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 9)Копії документів, які підтверджують якість товару: посвідчення якості або декларація виробника.

Рис шліфований

Вид закупівлі: товар Кількість: 9 700
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Чупринська Валентина Іванівна
Дата договору: 1 лютого 2018 р.
Детальний опис:

Специфікація закупівлі: рис шліфований - 9700 кг. Пропозиції надавати до 01.12.2017 р. до 12-00 год. в приймальню відділу освіти. До пропозиції надати: 1)Довідку у довільній формі про наявність складських приміщень та умов зберігання харчових продуктів. 2)Копія акту перевірки складських приміщень за останні 6 місяців. Чинний на момент укладання договору про закупівлю 3)Договір оренди на складські приміщення (якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення).4)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів (зазначити), якими буде здійснювати постачання предмету закупівлі разом з довідкою про санобробку на кожен із наведених транспортних засобів. У разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу, копія договору оренди автотранспортного засобу, чинного на момент укладання договору про закупівлю.5)Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - завірені учасником копії договорів укладених з працівниками або штатний розклад (для юридичних осіб); - інформація в довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників ; - копії санітарних книжок водія, вантажника та експедитора з відмітками результатів медичного огляду. Допускається надання особової медичної книжки за новою формою первинної облікової документації № 1-ОМК разом з додатком –медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. 6)Довідка у довільній формі щодо досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (з обов’язковим зазначенням інформації про не менше ніж 2 аналогічні договори за попередні роки із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента, дати договору, його суми, предмету договору та засобів зв’язку контрагента). 7)Оригінал або копії листів відгуків про досвід виконання аналогічних договорів від замовників, які повинні містити: №, дату, предмет Договору, обсяги та строк дії Договору на постачання продуктів харчування, завірені належним чином відповідною установою. 8)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (опис предмета закупівлі – ДСТУ, тощо); технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 9)Копії документів, які підтверджують якість товару: посвідчення якості або декларація виробника.

Мед натуральний

Вид закупівлі: товар Кількість: 870
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Аністратенко Євген Олександрович
Дата договору: 1 березня 2018 р.
Детальний опис:

Специфікація закупівлі: мед натуральний - 870 кг. Пропозиції надавати до 01.12.2017 р. до 12-00 год. в приймальню відділу освіти. До пропозиції надати: 1)Довідку у довільній формі про наявність складських приміщень та умов зберігання харчових продуктів. 2)Копія акту перевірки складських приміщень за останні 6 місяців. Чинний на момент укладання договору про закупівлю 3)Договір оренди на складські приміщення (якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення).4)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів (зазначити), якими буде здійснювати постачання предмету закупівлі разом з довідкою про санобробку на кожен із наведених транспортних засобів. У разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу, копія договору оренди автотранспортного засобу, чинного на момент укладання договору про закупівлю.5)Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - завірені учасником копії договорів укладених з працівниками або штатний розклад (для юридичних осіб); - інформація в довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників ; - копії санітарних книжок водія, вантажника та експедитора з відмітками результатів медичного огляду. Допускається надання особової медичної книжки за новою формою первинної облікової документації № 1-ОМК разом з додатком –медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. 6)Довідка у довільній формі щодо досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (з обов’язковим зазначенням інформації про не менше ніж 2 аналогічні договори за попередні роки із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента, дати договору, його суми, предмету договору та засобів зв’язку контрагента). 7)Оригінал або копії листів відгуків про досвід виконання аналогічних договорів від замовників, які повинні містити: №, дату, предмет Договору, обсяги та строк дії Договору на постачання продуктів харчування, завірені належним чином відповідною установою. 8)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (опис предмета закупівлі – ДСТУ, тощо); технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 9)Копії документів, які підтверджують якість товару: посвідчення якості або декларація виробника.

Кава, чай та супутня продукція

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 035
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Аністратенко Євген Олександрович
Дата договору: 31 грудня 2018 р.
Детальний опис:

Специфікація закупівлі: кавовий напій фасований в пачках (кг) - 600 кг; чай натуральний байховий чорний, фасований в пачках - 470 кг. Пропозиції надавати до 01.12.2017 р. до 12-00 год. в приймальню відділу освіти. До пропозиції надати: 1)Довідку у довільній формі про наявність складських приміщень та умов зберігання харчових продуктів. 2)Копія акту перевірки складських приміщень за останні 6 місяців. Чинний на момент укладання договору про закупівлю 3)Договір оренди на складські приміщення (якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення).4)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів (зазначити), якими буде здійснювати постачання предмету закупівлі разом з довідкою про санобробку на кожен із наведених транспортних засобів. У разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу, копія договору оренди автотранспортного засобу, чинного на момент укладання договору про закупівлю.5)Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - завірені учасником копії договорів укладених з працівниками або штатний розклад (для юридичних осіб); - інформація в довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників ; - копії санітарних книжок водія, вантажника та експедитора з відмітками результатів медичного огляду. Допускається надання особової медичної книжки за новою формою первинної облікової документації № 1-ОМК разом з додатком –медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. 6)Довідка у довільній формі щодо досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (з обов’язковим зазначенням інформації про не менше ніж 2 аналогічні договори за попередні роки із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента, дати договору, його суми, предмету договору та засобів зв’язку контрагента). 7)Оригінал або копії листів відгуків про досвід виконання аналогічних договорів від замовників, які повинні містити: №, дату, предмет Договору, обсяги та строк дії Договору на постачання продуктів харчування, завірені належним чином відповідною установою. 8)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (опис предмета закупівлі – ДСТУ, тощо); технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 9)Копії документів, які підтверджують якість товару: посвідчення якості або декларація виробника.

Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Чупринська Валентина Іванівна
Дата договору: 1 лютого 2018 р.
Детальний опис:

Специфікація закупівлі: Какао порошок без додавання цукру, фасоване в пачках - 320 кг; карамель вагова - 1200 кг, шоколадні цукерки - 150 кг. Пропозиції надавати до 01.12.2017 р. до 12-00 год. в приймальню відділу освіти. До пропозиції надати: 1)Довідку у довільній формі про наявність складських приміщень та умов зберігання харчових продуктів. 2)Копія акту перевірки складських приміщень за останні 6 місяців. Чинний на момент укладання договору про закупівлю 3)Договір оренди на складські приміщення (якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення).4)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів (зазначити), якими буде здійснювати постачання предмету закупівлі разом з довідкою про санобробку на кожен із наведених транспортних засобів. У разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу, копія договору оренди автотранспортного засобу, чинного на момент укладання договору про закупівлю.5)Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - завірені учасником копії договорів укладених з працівниками або штатний розклад (для юридичних осіб); - інформація в довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників ; - копії санітарних книжок водія, вантажника та експедитора з відмітками результатів медичного огляду. Допускається надання особової медичної книжки за новою формою первинної облікової документації № 1-ОМК разом з додатком –медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. 6)Довідка у довільній формі щодо досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (з обов’язковим зазначенням інформації про не менше ніж 2 аналогічні договори за попередні роки із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента, дати договору, його суми, предмету договору та засобів зв’язку контрагента). 7)Оригінал або копії листів відгуків про досвід виконання аналогічних договорів від замовників, які повинні містити: №, дату, предмет Договору, обсяги та строк дії Договору на постачання продуктів харчування, завірені належним чином відповідною установою. 8)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (опис предмета закупівлі – ДСТУ, тощо); технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 9)Копії документів, які підтверджують якість товару: посвідчення якості або декларація виробника.

Горох сушений

Вид закупівлі: товар Кількість: 2 800
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Чупринська Валентина Іванівна
Дата договору: 1 лютого 2018 р.
Детальний опис:

Специфікація закупівлі: горох сушений - 2800 кг. Пропозиції надавати до 01.12.2017 р. до 12-00 год. в приймальню відділу освіти. До пропозиції надати: 1)Довідку у довільній формі про наявність складських приміщень та умов зберігання харчових продуктів. 2)Копія акту перевірки складських приміщень за останні 6 місяців. Чинний на момент укладання договору про закупівлю 3)Договір оренди на складські приміщення (якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення).4)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів (зазначити), якими буде здійснювати постачання предмету закупівлі разом з довідкою про санобробку на кожен із наведених транспортних засобів. У разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу, копія договору оренди автотранспортного засобу, чинного на момент укладання договору про закупівлю.5)Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - завірені учасником копії договорів укладених з працівниками або штатний розклад (для юридичних осіб); - інформація в довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників ; - копії санітарних книжок водія, вантажника та експедитора з відмітками результатів медичного огляду. Допускається надання особової медичної книжки за новою формою первинної облікової документації № 1-ОМК разом з додатком –медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. 6)Довідка у довільній формі щодо досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (з обов’язковим зазначенням інформації про не менше ніж 2 аналогічні договори за попередні роки із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента, дати договору, його суми, предмету договору та засобів зв’язку контрагента). 7)Оригінал або копії листів відгуків про досвід виконання аналогічних договорів від замовників, які повинні містити: №, дату, предмет Договору, обсяги та строк дії Договору на постачання продуктів харчування, завірені належним чином відповідною установою. 8)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (опис предмета закупівлі – ДСТУ, тощо); технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 9)Копії документів, які підтверджують якість товару: посвідчення якості або декларація виробника.

Макаронні вироби

Вид закупівлі: товар Кількість: 12 100
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Чупринська Валентина Іванівна
Дата договору: 1 лютого 2018 р.
Детальний опис:

Специфікація закупівлі: Макаронні вироби (кг) - 12100 кг. Пропозиції надавати до 01.12.2017 р. до 12-00 год. в приймальню відділу освіти. До пропозиції надати: 1)Довідку у довільній формі про наявність складських приміщень та умов зберігання харчових продуктів. 2)Копія акту перевірки складських приміщень за останні 6 місяців. Чинний на момент укладання договору про закупівлю 3)Договір оренди на складські приміщення (якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення).4)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів (зазначити), якими буде здійснювати постачання предмету закупівлі разом з довідкою про санобробку на кожен із наведених транспортних засобів. У разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу, копія договору оренди автотранспортного засобу, чинного на момент укладання договору про закупівлю.5)Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - завірені учасником копії договорів укладених з працівниками або штатний розклад (для юридичних осіб); - інформація в довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників ; - копії санітарних книжок водія, вантажника та експедитора з відмітками результатів медичного огляду. Допускається надання особової медичної книжки за новою формою первинної облікової документації № 1-ОМК разом з додатком –медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. 6)Довідка у довільній формі щодо досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (з обов’язковим зазначенням інформації про не менше ніж 2 аналогічні договори за попередні роки із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента, дати договору, його суми, предмету договору та засобів зв’язку контрагента). 7)Оригінал або копії листів відгуків про досвід виконання аналогічних договорів від замовників, які повинні містити: №, дату, предмет Договору, обсяги та строк дії Договору на постачання продуктів харчування, завірені належним чином відповідною установою. 8)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (опис предмета закупівлі – ДСТУ, тощо); технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 9)Копії документів, які підтверджують якість товару: посвідчення якості або декларація виробника.

електротовари

Вид закупівлі: товар Кількість: 65
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Карпенко Світлана Миколаївна
Дата договору: 1 грудня 2017 р.
Детальний опис:

Провід ПВС 3/2,5 для ПВВС ДЮСШ № 1.

заправка картриджів

Вид закупівлі: послуги Кількість: 31
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Щербина Оксана Володимирівна
Дата договору: 1 грудня 2017 р.
Детальний опис:

Послуги із заправки картриджів лазерних принтерів.

електротовари

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Карпенко Світлана Миколаївна
Дата договору: 1 грудня 2017 р.
Детальний опис:

Електротовари для КЗШ № 63.

заправка картриджів

Вид закупівлі: послуги Кількість: 12
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне підприємство ,
Приватне підприємство "Статсервіс"
Код юридичної особи: 24995177
Детальний опис:

Послуги по заправці картриджів ОКІ-1120 4 шт., Epson LX-300 - 5 шт. та Epson LX-1050 - 3 шт.

М’ясопродукти

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
ФОП Кравченко Світлана Вікторівна
Дата договору: 28 листопада 2017 р.
Детальний опис:

Специфікація закупівлі: (ковбаса варена вищого гатунку (ДСТУ 4436:2005) - 150 кг, сосиски вищого гатунку (ДСТУ 4436:2005) - 200 кг, сарделі вищого гатунку (ДСТУ 4436:2005) - 365 кг. Пропозиції надавати до 27.11.2017 р. до 12-00 год. в приймальню відділу освіти. До пропозиції надати: 1)Довідку у довільній формі про наявність складських приміщень та умов зберігання харчових продуктів. 2)Копія акту перевірки складських приміщень за останні 6 місяців. Чинний на момент укладання договору про закупівлю 3)Договір оренди на складські приміщення (якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення).4)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів (зазначити), якими буде здійснювати постачання предмету закупівлі разом з довідкою про санобробку на кожен із наведених транспортних засобів. У разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу, копія договору оренди автотранспортного засобу, чинного на момент укладання договору про закупівлю.5)Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - завірені учасником копії договорів укладених з працівниками або штатний розклад (для юридичних осіб); - інформація в довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників ; - копії санітарних книжок водія, вантажника та експедитора з відмітками результатів медичного огляду. Допускається надання особової медичної книжки за новою формою первинної облікової документації № 1-ОМК разом з додатком –медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. 6)Довідка у довільній формі щодо досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (з обов’язковим зазначенням інформації про не менше ніж 2 аналогічні договори за попередні роки із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента, дати договору, його суми, предмету договору та засобів зв’язку контрагента). 7)Оригінал або копії листів відгуків про досвід виконання аналогічних договорів від замовників, які повинні містити: №, дату, предмет Договору, обсяги та строк дії Договору на постачання продуктів харчування, завірені належним чином відповідною установою. 8)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (опис предмета закупівлі – ДСТУ, тощо); технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 9)Копії документів, які підтверджують якість товару: посвідчення якості або декларація виробника.

М'ясо (м'ясо яловиче, м’якоть охолоджена задньотазової і лопаткової частин, печінка яловича (кг)

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
ФОП Лещенко Володимир Іванович
Дата договору: 28 листопада 2017 р.
Детальний опис:

Специфікація закупівлі: М’ясо яловиче, м’якоть охолоджена задньотазової і лопаткової частин - 800 кг, печінка яловича - 350 кг. Пропозиції надавати до 27.11.2017 р. до 12-00 год. в приймальню відділу освіти. До пропозиції надати: 1)Довідку у довільній формі про наявність складських приміщень та умов зберігання харчових продуктів. 2)Копія акту перевірки складських приміщень за останні 6 місяців. Чинний на момент укладання договору про закупівлю 3)Договір оренди на складські приміщення (якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення).4)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів (зазначити), якими буде здійснювати постачання предмету закупівлі разом з довідкою про санобробку на кожен із наведених транспортних засобів. У разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу, копія договору оренди автотранспортного засобу, чинного на момент укладання договору про закупівлю.5)Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - завірені учасником копії договорів укладених з працівниками або штатний розклад (для юридичних осіб); - інформація в довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників ; - копії санітарних книжок водія, вантажника та експедитора з відмітками результатів медичного огляду. Допускається надання особової медичної книжки за новою формою первинної облікової документації № 1-ОМК разом з додатком –медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. 6)Довідка у довільній формі щодо досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (з обов’язковим зазначенням інформації про не менше ніж 2 аналогічні договори за попередні роки із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента, дати договору, його суми, предмету договору та засобів зв’язку контрагента). 7)Оригінал або копії листів відгуків про досвід виконання аналогічних договорів від замовників, які повинні містити: №, дату, предмет Договору, обсяги та строк дії Договору на постачання продуктів харчування, завірені належним чином відповідною установою. 8)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (опис предмета закупівлі – ДСТУ, тощо); технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 9)Копії документів, які підтверджують якість товару: посвідчення якості або декларація виробника.

Металопластикові вікна (4 шт.; 5,198м2) та двері (13шт.; 25,649м2) для Палацу водних видів спорту ДЮСШ № 1 по вул. Соборності, 2.

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне підприємство ,
ПП "КОНСТАНТА - 1"
Код юридичної особи: 31224554
Детальний опис:

Пропозиції надавати до 24.11.2017 р. до 12-00 год. в приймальню відділу освіти. До цінової пропозиції додати копії сертифікатів та висновків державної санітарно-гігієнічної експертизи (документів, які засвідчують якість матеріалів з яких будуть виконуватись роботи). Всі додаткові витрати пов'язані з доставкою та транспортуванням вказати додатково.

технічний нагляд

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Сєрова Марина Сергіївна
Дата договору: 24 листопада 2017 р.
Детальний опис:

Технічний нагляд по об'єкту "Капітальний ремонт Палацу водних видів спорту ДЮСШ № 1 по вул.Косіора,2 в Дзержинському районі м.Кривого Рогу. Додаткові роботи.

авторський нагляд

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Державне підприємство ,
Державне підприемство "Дніпропетровський державний проектний інститут житлового та цивільного будівництва "Дніпроцивільпроект"
Код юридичної особи: 33613494
Детальний опис:

Авторський нагляд під час будівництва об'єкту "Капітальний ремонт Палацу водних видів спорту ДЮСШ № 1 по вул.Косіора,2 в Дзержинському районі м.Кривого Рогу. Додаткові роботи.

Послуги по заміні вікон на енергоефективні з улаштуванням укосів КЗШІ № 1 за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20 (теплоопір світлопрозорої конструкції не менше 0,75 кв на м2).

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне підприємство ,
ПП "КОНСТАНТА-1"
Код юридичної особи: 31224554
Детальний опис:

Пропозиції надавати до 23.11.2017 р. до 12-00 год. в приймальню відділу освіти. Надавати цінову пропозицію вартості одного квадратного метру вікна. До цінової пропозиції додати копії сертифікатів та висновків державної санітарно-гігієнічної експертизи (документів, які засвідчують якість матеріалів з яких будуть виконуватись роботи).

Послуги по заміні вікон на енергоефективні з улаштуванням укосів ДНЗ №225 за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Ветеранів праці, 66 (теплоопір світлопрозорої конструкції не менше 0,75 кв на м2).

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне підприємство ,
ПП "КОНСТАНТА-1"
Код юридичної особи: 31224554
Детальний опис:

Пропозиції надавати до 23.11.2017 р. до 12-00 год. в приймальню відділу освіти. Надавати цінову пропозицію вартості одного квадратного метру вікна. До цінової пропозиції додати копії сертифікатів та висновків державної санітарно-гігієнічної експертизи (документів, які засвідчують якість матеріалів з яких будуть виконуватись роботи).

автозапчастини

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Сас Станіслав Іванович
Дата договору: 22 листопада 2017 р.
Детальний опис:

Автозапчастини, госп. товари, паливно-мастильні матеріали, тосол для ДЮСШ № 1 та КЗШІ № 1.

облік холодної води

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
Комунальне підприємство "Кривбасводоканал"
Код юридичної особи: 03341316
Детальний опис:

Послуги з підготовки,оформлення і видачі технічних умов на установку приладу обліку холодної води в ДЮСШ № 1, ЛЬОДОВА АРЕНА..

облік холодної води

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
Комунальне підприємство "Кривбасводоканал"
Код юридичної особи: 03341316
Детальний опис:

Послуги з підготовки,оформлення і видачі технічних умов на установку приладу обліку холодної води в ДЮСШ № 1, ст. "Металург".

обстеження системи газопостачання

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне підприємство ,
Приватне підприємство "Теплоенергоефект"
Код юридичної особи: 34895058
Детальний опис:

Послуги щодо комплексного приладового обстеження системи газопостачання об'єкту за адресою м.Кривий Ріг, вул. Агафонова,14а (КЗШ № 63).

М'ясо яловиче (м'ясо яловиче, м’якоть охолоджена задньотазової і лопаткової частин, жиловане кг)

Вид закупівлі: товар Кількість: 272
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
ФОП Лещенко Володимир Іванович
Дата договору: 20 листопада 2017 р.
Детальний опис:

Специфікація закупівлі: М’ясо яловиче, м’якоть охолоджена задньотазової і лопаткової частин - 272 кг. Пропозиції надавати до 20.11.2017 р. до 12-00 год. в приймальню відділу освіти. До пропозиції надати: 1)Довідку у довільній формі про наявність складських приміщень та умов зберігання харчових продуктів. 2)Копія акту перевірки складських приміщень за останні 6 місяців. Чинний на момент укладання договору про закупівлю 3)Договір оренди на складські приміщення (якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення).4)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів (зазначити), якими буде здійснювати постачання предмету закупівлі разом з довідкою про санобробку на кожен із наведених транспортних засобів. У разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу, копія договору оренди автотранспортного засобу, чинного на момент укладання договору про закупівлю.5)Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - завірені учасником копії договорів укладених з працівниками або штатний розклад (для юридичних осіб); - інформація в довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників ; - копії санітарних книжок водія, вантажника та експедитора з відмітками результатів медичного огляду. Допускається надання особової медичної книжки за новою формою первинної облікової документації № 1-ОМК разом з додатком –медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. 6)Довідка у довільній формі щодо досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (з обов’язковим зазначенням інформації про не менше ніж 2 аналогічні договори за попередні роки із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента, дати договору, його суми, предмету договору та засобів зв’язку контрагента). 7)Оригінал або копії листів відгуків про досвід виконання аналогічних договорів від замовників, які повинні містити: №, дату, предмет Договору, обсяги та строк дії Договору на постачання продуктів харчування, завірені належним чином відповідною установою. 8)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (опис предмета закупівлі – ДСТУ, тощо); технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 9)Копії документів, які підтверджують якість товару: посвідчення якості або декларація виробника.

технічна інвентаризація

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
КП ДОР "Криворізьке БТІ"
Код юридичної особи: 03341799
Детальний опис:

Технічна інвентаризація об'єкту нерухомого майна та виготовлення технічного паспорту за адресою м.Кривий Ріг, вул. Хабаровська,4.


Перейти до сторінки: