Архів Архів 2019 рік

Статуc:договір укладено

Назва: Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142299
Поштовий індекс:
50101
Адміністративний район: Металургійний
Адреса:
площа Молодіжна (Мт) буд. 1
Керівник: Кріпак Тетяна Петрівна
Телефон: 493-04-67  
Email: osvitamista@i.ua  

Прямі закупівлі за 2019 рік (архів)



Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації



Перейти до сторінки:

Надання послуги з поточного ремонту стелі КГ №49.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Металлінком
Код юридичної особи: 02142299
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту стелі КГ №49. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Сертифікат відповідності на конструкцію та протокол випробувань. Уставні документи. Дозвіл на роботи на висоті. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 17.12.2019 до 12-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Придбання холодильників

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Мандрик Віктор Андрійович
Дата договору: 17 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Придбання холодильників (1. Об’єм 308л, енергозбереження – А++, статистична система охолодження, управління – механічне, 60*163*65, гарантія – 2 роки; 2. Об’єм 198л, енергозбереження – А++, статистична система охолодження, управління – механічне, 54*121,5*54,5, гарантія – 2 роки). Вартість надавати за одиницю товару. Поставка у заклади за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки.Кінцевийтермінподанняпропозицій17.12.2019 до 12-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Придбання бланків для грамот

Вид закупівлі: товар Кількість: 588
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Черков Андрій Петрович
Дата договору: 17 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Придбання бланків для грамот (А4, глянець, кольорова з золотим тисненням). Вартість надавати за одиницю товару. Поставка у заклади за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки.Кінцевийтермінподанняпропозицій17.12.2019 до 12-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Надання послуги з поточного ремонту по улаштуванню укосів КЗШ №78.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Ал інвестстрой
Код юридичної особи: 35230309
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту по улаштуванню укосів КЗШ №78. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Сертифікат відповідності на конструкцію та протокол випробувань. Уставні документи. Дозвіл на роботи на висоті. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 12.12.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Придбання карток стандарту ISO 14443 - MIFARE або CIPURSEOSPT

Вид закупівлі: товар Кількість: 10 000
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Белов Віталій Олександрович
Дата договору: 21 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Придбання карток стандарту ISO 14443 - MIFARE або CIPURSEOSPT, розміром 86 мм х 54 мм, товщиною до 0,8 мм, виготовлена з полімерних матеріалів, що за фізичними характеристиками пдлягають персоналізаціїi гравіюванню відповідно до державних (національних) та міжнародних стандартів, iмістять безконтактний електронний носій.Вартість надавати за одиницю товару. Поставка у заклади за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки.Кінцевийтермінподанняпропозицій05.12.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Надання послуги з поточного ремонту по заміні дверей КЗШ №17

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Укрмонтажспецбуд
Код юридичної особи: 40376547
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту по заміні дверей КЗШ №17. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Сертифікат відповідності на конструкцію та протокол випробувань. Уставні документи. Дозвіл на роботи на висоті. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 06.12.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Придбання водонагрівача 200 л.

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кіструга Костянтин Дмитрович
Дата договору: 12 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Придбання водонагрівача 200 л. (Потужність -1800 Вт, об’єм - 200 л, циліндричний, час нагрівання – 5 год., вн. бак- стальний з покриттям, вертикальний, механічне управління, бак – нержавіюча сталь, гарантія 60 міс.).Вартістьнадавати за одиницю товару. Поставка у заклади за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки. Кінцевий термінподанняпропозицій05.12.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Консультаційні послуги

Вид закупівлі: послуги Кількість: 27
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бихно Марина Володимирівна
Дата договору: 12 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Надання послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (поточні ремонти) перевірка пропозицій на виконання послуг, локальних кошторисів з договірною, фактично виконаних робіт на об’єкті. До пропозиції надавати копію договорів на аналогічну послугу з бюджетними установами міста. Документи, що надають право надавати послугу. Кінцевий термін подання пропозицій 05.12.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Придбання пральної машини на 11 кг

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кіструга Костянтин Дмитрович
Дата договору: 12 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Придбання пральної машини на 11 кг. (загрузка – фронтальна, устанока – вільна, 60*60*85 см., клас енергозбереження А+++, віджим 1400 об/хв..). Вартість надавати за одиницю товару. Поставка у заклади за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки.Кінцевийтермінподанняпропозицій 05.12.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Праски

Вид закупівлі: товар Кількість: 152
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Яковенко Катерина Віталіївна
Дата договору: 12 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Придбання прасок (потужність-1800Вт, з відпарюванням, захист від накипу, антипригарна подошва). Вартість надавати за одиницю товару. Поставка у заклади за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки. Кінцевий термін подання пропозицій 04.12.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Пральна машина

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Мандрика Віктор Сергійович
Дата договору: 12 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Придбання пральної машини ( 7 кг., загрузка фронтальна, А+++, віджим 1000 об/хв., габарити 84*60*45 см, гарантія 3 роки). Вартість надавати за одиницю товару. Поставка у заклади за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки. Кінцевий термін подання пропозицій 03.12.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Дошки шкільні

Вид закупівлі: товар Кількість: 5
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Код юридичної особи: 3486
Детальний опис:

Придбання дощок шкільних (з-х профільна 3000*1000 мм, комбінована, на задній частині магнітно-маркерна) Вартість надавати за одиницю товару. Поставка у заклади за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки. Кінцевий термін подання пропозицій 29.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Придбання електроконфорок КЕ 012,/3

Вид закупівлі: товар Кількість: 4
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Технопарк плюс
Код юридичної особи: 24994488
Детальний опис:

Придбання електроконфорок КЕ 012,/3 Вартість надавати за одиницю товару. Поставка у заклади за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки. Кінцевий термін подання пропозицій 28.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Здійснення технічного нагляду за виконанням капітального ремонту КЗШ №44

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бихно Марина Володимирівна
Дата договору: 29 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Здійснення технічного нагляду за виконанням капітального ремонту КЗШ №44 згідно дефектного акту та завдання. Роботи будуть виконуватися в межах планових призначень. З актом можна ознайомитися в управлінні освіти і науки (к.537) за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у відсотковому виразі від ЗКР та вартості. До пропозиції надавати підтвердження досвіду роботи, а саме копії 5 договорів за аналогічним видом робіт з бюджетними установами міста (крім ДОН), кваліфікаційний сертифікат, уставні документи. Кінцевий термін подання пропозицій 28.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Виконання робіт з капітального ремонту КЗШ №44

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Арго Буд Групп
Код юридичної особи: 40446865
Детальний опис:

Виконання робіт з капітального ремонту КЗШ №44 згідно дефектного акту та завдання. З дефектним актом можна ознайомитися в департаменті освіти і науки (к.537) за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості робіт, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами та супровідним листом. До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Роботи будуть виконуватись в межах планових призначень. Кінцевий термін подання пропозицій 28.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Виконання робіт з капітального ремонту КЗШ №46

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Арго Буд Групп
Код юридичної особи: 40446865
Детальний опис:

Виконання робіт з капітального ремонту КЗШ №46 згідно дефектного акту та завдання. З дефектним актом можна ознайомитися в департаменті освіти і науки (к.537) за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості робіт, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами та супровідним листом. До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Роботи будуть виконуватись в межах планових призначень. Кінцевий термін подання пропозицій 28.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Надання послуги з поточного ремонту покрівлі з розбиранням та улаштуванням шарів покрівлі КЗШ №101.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Крома
Код юридичної особи: 32693322
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту покрівлі з розбиранням та улаштуванням шарів покрівлі КЗШ №101. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. ( покрівельний матеріал не гірше якості УНІФЛЕКС). До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Сертифікат відповідності на конструкцію та протокол випробувань. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 27.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Придбання фрезерно-гравіювального станку для дерева, пластику та воску

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бєльченко Дмітро Євгенійович
Дата договору: 2 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Придбання фрезерно-гравіювального станку для дерева, пластику та воску (ЧПУ, трикординатний, потужність 0,2 кВт, з повітряним охолодженням, з’єднання з комп’ютером) Вартість надавати за одиницю товару. Поставка у заклади за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки. Кінцевий термін подання пропозицій 26.11.2019 до 12-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Капітальний ремонт КЗШ №46

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Арго буд Групп
Код юридичної особи: 404466865
Детальний опис:

Виконання робіт з капітального ремонту КЗШ №46 згідно дефектного акту та завдання. З дефектним актом можна ознайомитися в департаменті освіти і науки (к.537) за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості робіт, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами та супровідним листом. До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Роботи будуть виконуватись в межах планових призначень. Кінцевий термін подання пропозицій 21.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Поточний ремонт ДНЗ №6

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Ал інвестстрой
Код юридичної особи: 35230309
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту по заміні вікон та улаштуванню укосів ДНЗ №6. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт та візуалізацією фасаду де будуть замінюватись вікна (фото фасаду з помітками конструкцій ч/б) для подальшого погодження з адміністрацією. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. Варіант скління 4і-10-4-10-4і, 5-ти камерний склопакет До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Сертифікат відповідності на конструкцію та протокол випробувань. Уставні документи. Дозвіл на роботи на висоті. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 21.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Поточний ремонт ДНЗ №65

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"АЛ Інвестстрой"
Код юридичної особи: 35230309
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту по заміні вікон та улаштуванню укосів ДНЗ №65. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт та візуалізацією фасаду де будуть замінюватись вікна (фото фасаду з помітками конструкцій ч/б) для подальшого погодження з адміністрацією. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. Варіант скління 4і-10-4-10-4і, 5-ти камерний склопакет До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Сертифікат відповідності на конструкцію та протокол випробувань. Уставні документи. Дозвіл на роботи на висоті. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 21.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Технічний нагляд КЗШ №46

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бихно Марина Володимирівна
Дата договору: 29 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Здійснення технічного нагляду за виконанням капітального ремонту КЗШ №46 згідно дефектного акту та завдання. Роботи будуть виконуватися в межах планових призначень. З актом можна ознайомитися в управлінні освіти і науки (к.537) за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у відсотковому виразі від ЗКР та вартості. До пропозиції надавати підтвердження досвіду роботи, а саме копії 5 договорів за аналогічним видом робіт з бюджетними установами міста (крім ДОН), кваліфікаційний сертифікат, уставні документи. Кінцевий термін подання пропозицій 21.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Поточний ремонт ДНЗ №211

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Ал Інвестстрой
Код юридичної особи: 35230309
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту по заміні вікон та улаштуванню укосів ДНЗ №211. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт та візуалізацією фасаду де будуть замінюватись вікна (фото фасаду з помітками конструкцій ч/б) для подальшого погодження з адміністрацією. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. Варіант скління 4і-10-4-10-4і, 5-ти камерний склопакет До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Сертифікат відповідності на конструкцію та протокол випробувань. Уставні документи. Дозвіл на роботи на висоті. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 21.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Поточний ремонт КПНЗ КЮМ

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Ал Інвестстрой
Код юридичної особи: 35230309
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту по заміні вікон та улаштуванню укосів КПНЗ КЮМ. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт та візуалізацією фасаду де будуть замінюватись вікна (фото фасаду з помітками конструкцій ч/б) для подальшого погодження з адміністрацією. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. Варіант скління 4і-10-4-10-4і, 5-ти камерний склопакет До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Сертифікат відповідності на конструкцію та протокол випробувань. Уставні документи. Дозвіл на роботи на висоті. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 21.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Технічний нагляд ДНЗ №115

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бихно Марина Володимирівна
Дата договору: 29 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Здійснення технічного нагляду за виконанням капітального ремонту ДНЗ №115 згідно дефектного акту та завдання. Роботи будуть виконуватися в межах планових призначень. З актом можна ознайомитися в управлінні освіти і науки (к.537) за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у відсотковому виразі від ЗКР та вартості. До пропозиції надавати підтвердження досвіду роботи, а саме копії 5 договорів за аналогічним видом робіт з бюджетними установами міста (крім ДОН), кваліфікаційний сертифікат, уставні документи. Кінцевий термін подання пропозицій 21.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Капітальний ремонт ДНЗ №115

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Арго Буд Групп
Код юридичної особи: 40446865
Детальний опис:

Виконання робіт з капітального ремонту ДНЗ №115 згідно дефектного акту та завдання. З дефектним актом можна ознайомитися в департаменті освіти і науки (к.537) за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості робіт, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами та супровідним листом. До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Роботи будуть виконуватись в межах планових призначень. Кінцевий термін подання пропозицій 21.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Технічний нагляд КЗШ №125

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бихно Марина Володимирівна
Дата договору: 25 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Здійснення технічного нагляду за виконанням капітального ремонту КЗШ №125 згідно дефектного акту та завдання. Роботи будуть виконуватися в межах планових призначень. З актом можна ознайомитися в управлінні освіти і науки (к.537) за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у відсотковому виразі від ЗКР та вартості. До пропозиції надавати підтвердження досвіду роботи, а саме копії 5 договорів за аналогічним видом робіт з бюджетними установами міста (крім ДОН), кваліфікаційний сертифікат, уставні документи. Кінцевий термін подання пропозицій 21.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Поточний ремонт ДНЗ №15

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Міталлінком
Код юридичної особи: 41485342
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту приміщень (натяжна стеля) ДНЗ №15. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів. До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Дозвіл на виконання висотних робіт.. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 21.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Капітальний ремонт КЗШ №125

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Шабанов Валерій Валерійович
Дата договору: 25 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Виконання робіт з капітального ремонту КЗШ №125 згідно дефектного акту та завдання. З дефектним актом можна ознайомитися в департаменті освіти і науки (к.537) за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості робіт, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами та супровідним листом. До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Роботи будуть виконуватись в межах планових призначень. Кінцевий термін подання пропозицій 21.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН) сума: 1 422 843,40 грн.

Стілець офісний

Вид закупівлі: товар Кількість: 10
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Степаненко Олександр Михайлович
Дата договору: 29 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Придбання стільців офісних ИСО (ширина сидіння 47,5см, висота зі спинкою – 82см., бірюза). Вартість надавати за одиницю товару. Поставка у заклади за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки. Кінцевий термін подання пропозицій 20.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Новорічні солодкі подарунки

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 995
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
НК ПРАМ
Код юридичної особи: 38300479
Детальний опис:

Новорічний подарунковий набір цукерок (600г, орієнтовна кількість цукерок - 50 шт.): індивідуальна ексклюзивна упаковка з новорічно-різдвяною тематикою та надписом «Виконком Криворізької міської ради»; наявність іграшки, канцелярського приладдя, розмальовки тощо (заохочується); цукерки (80% - шоколадні цукерки, шоколадний батончик, 20% - грильяж, ірис, желе, карамель, льодяники, суфле, вафельні, жувальні цукерки) відомих українських товаровиробників. Якість шоколадних та кондитерських виробів, що входять до складу подарунку, повинні відповідати державним стандартам ДСТУ 4135, ДСТУ 3893. Набір цукерок має бути виготовлений у період жовтень - листопад 2019 року.Строк поставки товарів: 12.12.2019. До пропозиції надати зразок продукції в упакуванні. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кількість може бути збільшена відносно вартості за одиницю. Кінцевий термін подання пропозицій 15.11.2018 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Поточний ремонт ДНЗ №133

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"КРОМА"
Код юридичної особи: 32693322
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту покрівлі з розбиранням та улаштуванням шарів покрівлі ДНЗ №133. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. ( покрівельний матеріал не гірше якості УНІФЛЕКС). До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Сертифікат відповідності на конструкцію та протокол випробувань. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 14.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Поточний ремонт ДНЗ №142

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"КРОМА"
Код юридичної особи: 32693322
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту покрівлі з розбиранням та улаштуванням шарів покрівлі ДНЗ №142. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. ( покрівельний матеріал не гірше якості УНІФЛЕКС). До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Сертифікат відповідності на конструкцію та протокол випробувань. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 14.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Поточний ремонт ДНЗ №203

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"КРОМА"
Код юридичної особи: 32693322
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту покрівлі з розбиранням та улаштуванням шарів покрівлі ДНЗ №203. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. ( покрівельний матеріал не гірше якості УНІФЛЕКС). До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Сертифікат відповідності на конструкцію та протокол випробувань. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 14.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Поточний ремонт ДНЗ №93

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Крома"
Код юридичної особи: 32693322
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту покрівлі з розбиранням та улаштуванням шарів покрівлі ДНЗ №93. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. ( покрівельний матеріал не гірше якості УНІФЛЕКС). До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Сертифікат відповідності на конструкцію та протокол випробувань. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 14.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Блискавкозахист

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Сварог-101
Код юридичної особи: 37481805
Детальний опис:

Надання послуги з встановлення обладнання для захисту від блискавок КЗШ №110. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. (з використанням матеріалу замовника). До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Сертифікат відповідності на конструкцію та протокол випробувань. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 14.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Блискавкоприймач

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Сварог-101
Код юридичної особи: 37481805
Детальний опис:

Придбання блискавкоприймача (діаметр – 50,8 мм, довжина – 441 мм, час упередж-45мс, кріплення – М16*40мм, вага – 1,95 кг.) Поставка у заклади за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки. Кінцевий термін подання пропозицій 14.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Технічний нагляд КЗШ №46

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бихно Марина Володимирівна
Дата договору: 20 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Здійснення технічного нагляду за виконанням капітального ремонту КЗШ №46 згідно дефектного акту та завдання. Роботи будуть виконуватися в межах планових призначень. З актом можна ознайомитися в управлінні освіти і науки (к.537) за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у відсотковому виразі від ЗКР та вартості. До пропозиції надавати підтвердження досвіду роботи, а саме копії 5 договорів за аналогічним видом робіт з бюджетними установами міста (крім ДОН), кваліфікаційний сертифікат, уставні документи. Кінцевий термін подання пропозицій 14.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН) сума: 20 792,40 грн.,

Капітальний ремонт КЗШ №46

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Шабанов Валерій Валерійович
Дата договору: 20 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Виконання робіт з капітального ремонту КЗШ №42 згідно дефектного акту та завдання. З дефектним актом можна ознайомитися в департаменті освіти і науки (к.537) за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості робіт, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами та супровідним листом. До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Роботи будуть виконуватись в межах планових призначень. Роботи будуть виконуватись в межах планових призначень. Кінцевий термін подання пропозицій 14.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

мережевий фільтр, кабель

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Шевадзуцька Тетяна Євгенівна
Дата договору: 29 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Придбання мережевого фільтру навантаження більше 3520 Вт. На 5 розеток, 5 м., кабель мультимедійний 15 м. VGA/VGA Поставка у заклади за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки. Кінцевий термін подання пропозицій 13.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН) сума: 1 000,00

Дошка маркерна

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Мандрика Віктор Сергійович
Дата договору: 26 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Придбання дошки маркерно-магнітної 100*150, алюмінева рама, настінна, сухе витирання. Вартість надавати за одиницю товару. Поставка у заклади за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки. Кінцевий термін подання пропозицій 13.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Придбання електроконфорок

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Технопарк плюс
Код юридичної особи: 24994488
Детальний опис:

Придбання електроконфорок КЕ 012,/3 Вартість надавати за одиницю товару. Поставка у заклади за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки. Кінцевий термін подання пропозицій 13.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Надання послуги з обслуговування серверного обладнання.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Олійник Леонід Вікторович
Дата договору: 15 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Надання послуги з обслуговування серверного обладнання. Вартість надавати за місяць. Кількість може бути змінена в залежності від вартості товару. До пропозиції надавати копію договорів на аналогічну продукцію з бюджетними установами міста. Документи, що підтверджують якість. Кінцевий термін подання пропозицій 12.11.2018 до 10-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Придбання послуги з оренди серверного обладнання, мережевого сховища та хостингу

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Олійник Леонід Вікторович
Дата договору: 15 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Придбання послуги з оренди серверного обладнання, мережевого сховища та хостингу. Вартість надавати за місяць. Кількість може бути змінена в залежності від вартості товару. До пропозиції надавати копію договорів на аналогічну продукцію з бюджетними установами міста. Документи, що підтверджують якість. Кінцевий термін подання пропозицій 12.11.2018 до 10-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Надання послуги з інженерно-геологічних вишукуваньДОТ Старт

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Смарт інжиніринг
Код юридичної особи: 37214976
Детальний опис:

Надання послуги з інженерно-геологічних вишукуваньДОТ Старт (10 скважин по 12 метрів). З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів. До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Дозвіл на виконання висотних робіт.. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будутьКінцевий термін подання пропозицій 08.11.2018 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Придбання програмного продукту

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
МД СОФТ
Код юридичної особи: 41490758
Детальний опис:

Придбання програмного продукту «автоматизована інформаційна система видачі соціальних карт» для створення реєстру утримувачів «карти криворіжця». Вартість надавати за одиницю товару. Кількість може бути змінена в залежності від вартості товару. До пропозиції надавати копію договорів на аналогічну продукцію з бюджетними установами міста. Документи, що підтверджують якість. Кінцевий термін подання пропозицій 07.11.2018 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Поточний ремонт ДНЗ №116

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Філенко Олег Миколайович
Дата договору: 8 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту будівлі (між панельні шви) ДНЗ №116. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів. До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Дозвіл на виконання висотних робіт.. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 06.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Цифровий посилювач

Вид закупівлі: товар Кількість: 50
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Шевадзуцька Тетяна Євгенівна
Дата договору: 13 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Придбання цифрового посилювача (діапазон – 80Гц-12кГц, вих.потуж. - 12W; Вих..опір - 4 Ом; робоча напруга - 3.7V;батареї живлення - 3.7V/2000mAh литій-іонний акумулятор; адаптер живлення - DA 5V / 600-750mA; зарядка - 4-6 год.; час.роботи- ~20 год; відтворення з USB и micrоSD-карты (max.16G); разміри - 86 х 98 х 46 мм;вага - 350 г; черні.В комплекті:цифровий посилювач; микрофон наголовний;адаптер живлення) Поставка у заклад за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки. Кінцевий термін подання пропозицій 06.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Придбання шафок для роздягальні у ДНЗ

Вид закупівлі: товар Кількість: 14
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Степаненко Олександр Михайлович
Дата договору: 13 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Придбання шафок для роздягальні у ДНЗ (3секційна з полицями 780*330*1400мм, ДСП бук – фасад різнокольоровий).Поставка у заклад за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки. Кінцевий термін подання пропозицій 06.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Придбання Лабіринтів дитячих

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Степаненко Олександр Михайлович
Дата договору: 13 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Придбання Лабіринти дитячі 3*3,5*3 для використання у приміщеннях з м’яким покриттям та захисною сіткою.. Поставка у заклад за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки. Кінцевий термін подання пропозицій 06.11.2019 до 15-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)


Перейти до сторінки: