Архів Архів 2019 рік

Статуc:договір укладено

Назва: Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052554
Поштовий індекс:
50079
Адміністративний район: Тернівський
Адреса:
вулиця Короленка буд. 1А
Керівник: Солод Віталій Михайлович
Телефон: 35-14-45  
Email: trnvk@trnvk.gov.ua  

Прямі закупівлі за 2019 рік (архів)



Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації



Перейти до сторінки:

Призи для учасників розважальних програм (солодощі)

Вид закупівлі: товар Кількість: 11
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Яворська Євгенія Володимирівна
Дата договору: 23 грудня 2019 р.
Детальний опис:

шоколадні Прикраси на ялинку - 40 шт; батон Poshen мол-шок. крем-брюл - 20 шт; шоколад "Millennium" пор. молочний 32 гр. - 50 шт; драже Тубус Щенячий патруль - 20 шт; клуб Сафарі цукерки 1кг - 0,8 кг; цук. Сливки-ленивки 1 кг - 0,8 кг; цук. Канді Нат нуга с арахісом в асорт. 1 кг - 0,8 кг; шоколад Любімов Кідс мол. 12,5 г. - 20 шт; нямочка цук. Вафельні 1 кг. - 2 кг; цук. WOW глазур. мол. желейні 1 кг. Стімул - 1,8 кг; шоколад Millennium Golden Nut чор. з ціл. гор. 40 гр. - 15 шт

Заохочувальні призи (фарби,олівці, міні бульбашки)

Вид закупівлі: товар Кількість: 60
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Чабанова Анжеліка Іванівна
Дата договору: 23 грудня 2019 р.
Детальний опис:

фарби гуаш - 20 шт; олівці кольорові - 20 шт; мильні бульбашки - 20 шт.

Улаштування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення приміщень І-го поверху Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ"ТМК"Укрспецмонтаж"
Код юридичної особи: 38310335

Улаштування модульного автоматичного пожежогасіння приміщень І-го поверху Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "ТМК"Укрспецмонтаж"
Код юридичної особи: 38310335

Тонери, картриджі, фотобарабани

Вид закупівлі: товар Кількість: 9
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Землянікін Андрій Валерійович
Дата договору: 21 грудня 2019 р.
Детальний опис:

1. Фотобарабан Р 1005 - 16 шт; 2. Фотобарабан (картридж MLT-D-115L принтер Samsung M2870) - 5 шт; 3. Вал первичного заряда (ВЗП) Р 1005 - 16 шт; 4. Вал первичного заряда (MLT-D-115L) - 5 шт; 5. Картридж ОКІ ML5521 - 2 шт; 6. Лента крас. WWM 13 мм*30м правий мебус - 2 шт; 7. Тонер Р 1005 (50 гр) - 25 шт; 8. Тонер Р 1005 (85 гр) - 25 шт; 9. Тонер Р8Е (GRAFOS) чи (SCC) - 4 шт.

Таблички на кабінети

Вид закупівлі: товар Кількість: 13
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ"Колор ейм"
Код юридичної особи: 24243463

Конверти

Вид закупівлі: товар Кількість: 500
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Акціонерне товариство ,
АТ Укрпошта
Код юридичної особи: 25771603

Папір А4

Вид закупівлі: товар Кількість: 57
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "Офікс"
Код юридичної особи: 39541310

Канцелярські товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 858
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Болотова Олена Володимирівна
Дата договору: 19 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Папка-швидкозшивач 300г/м2

Бланки

Вид закупівлі: товар Кількість: 4
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Оксюк Сергій Микитович
Дата договору: 12 грудня 2019 р.
Детальний опис:

1. Бланк "Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії" 45г/м2 А 4.2 - 5125 шт; 2. Бланк "Заява про призначення житлових субсидій"45г/м2 А 4.2 - 5125 шт; 3. Журнал реєстрації заяв/особистих справ та прийнятих рішень 50 л 45 г/м2 А 4 - 10 шт; 4. Журнал реєстрації заяв і документів для призначення всіх видів субсидій 50 л 45 г/м2 А4 - 10 шт.

Топографічна зйомка

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Мешко Лариса Леонідівна
Дата договору: 6 грудня 2019 р.

Виготовлення технічної документації по водопостачанню

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
Комунальне підприємство КП "Кривбасводоканал"
Код юридичної особи: 03341316

Господарчі товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 25
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Чабанова Анжеліка Іванівна
Дата договору: 9 грудня 2019 р.
Детальний опис:

1. Шило - 1 шт.; 2. Нитка капронова - 50 шт.; 3. Провід ШВВП2-1,5- 100 м.; 4. Вилка електрична - 10 шт; 5. Трійник - 3 шт.; 6. Цвях металевий 80 - 3 кг.; 7. Дюбель б/н 6х60 - 200 шт.; 8. Рукавички гумові - 10 пар; 9. Рукавички господарчі - 20 пар; 10. Бокоріз 180мм - 1 шт; 11. Мило господарче 200 гр. - 15 шт.; 12. Пенал 2-х гніздовий - 5 шт; 13. Скотч двосторонній - 2 шт; 14. Окуляри захисні - 1 шт; 15. Батарейки мізинчикові - 40 шт; 16. Шпаклівка 1х30 старт - 4 мішки; 17. Фарба в/ем. 15 л (20 кг) - 6 шт; 18. Грунтівка 10 л - 7 шт; 19. Емаль для підлоги 2,8 кг- 2 банки; 20. Замок врізний - 6 шт; 21. Сверло 3 мм - 2 шт; 22. Батарейки пальчикові - 20 шт; 23. Замок навісний - 2 шт; 24. Мило банне 200 гр. - 10 шт; 25. Фарба в/ем 10 л (14 кг) - 1 шт.

Висвітлення діяльності виконкому в засобах масової інформації

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ "Редакція Криворізької Міської Газети "Червоний гірник"
Код юридичної особи: 02471933

Сувеніри (фотоальбоми)

Вид закупівлі: товар Кількість: 20
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Велика Любов Миколаївна
Дата договору: 28 листопада 2019 р.

Сувеніри(фотоальбоми)

Вид закупівлі: товар Кількість: 10
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Велика Любов Миколаївна
Дата договору: 28 листопада 2019 р.

Жалюзі вертикальні

Вид закупівлі: товар Кількість: 30
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ілюнцева Валентина Андріївна
Дата договору: 9 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Жалюзі вертикальні Polonez 751,754 кількість 30,3 кв.м.

Подарункові пакети

Вид закупівлі: товар Кількість: 10
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Борисюк Євген Олександрович
Дата договору: 19 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Подарункові пакети з емблемою фестивалю, розмір 350 мм*250 мм, зразок можна отримати за адресою м. Кривий Ріг вул. Короленка 1а, каб. 416 або на електронну адресу.

Поточний ремонт покрівлі виконкому районної у місті ради

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Горяшко Тетяна Володимирівна
Дата договору: 17 грудня 2019 р.
Детальний опис:

Детально ознайомитися з дефектним актом можливо за адресою Замовника, а саме: вул. Короленка, 1а

Проведення експертизи за всіма напрямками: "Капітальний ремонт єдиної громадської приймальні, коридору та залу очікування на І поверсі будівлі управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг" Коригування

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Державне підприємство ,
Державний інститут по проектуванню підприємств гірничорудної промисловості"Кривбаспроект"
Код юридичної особи: 04689369

Оновлення програмного забезпечення

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Центр сертифікації ключів Україна"
Код юридичної особи: 36865753

Медалі, грамоти, кубки, заохочувальні призи

Вид закупівлі: товар Кількість: 7
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Полезнюк Микола Миколайович
Дата договору: 18 листопада 2019 р.
Детальний опис:

1. Грамоти №25 - 86 шт; 2. Медалі 4,5 см. - 15 шт; 3. Кубки 32 см. - 4 шт; 4. Тенісні ракетки - 1 комплект; 5. Мяч футбольний - 3 шт; 6. Мяч волейбольний - 2 шт; 7. Набір склянок - 10 шт.

Засоби цивільного захисту

Вид закупівлі: товар Кількість: 4
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ"АПС-Кривий Ріг"
Код юридичної особи: 36607394
Детальний опис:

1.Розтруби до вогнегасників вуглекислотних - 10 шт.; 2. Направляючи шланги до вогнегасників порошкових - 4 шт.; 3. Вуглекислотні вогнегасники ВВ-2 з двоокисом вуглецю під тиском 5,7 Мпа, запірно-пусковим пристроєм та розтрубом - 10 шт.; 4. Знаки пожежної безпеки "Вогнегасник" самоклейка - 20 шт.

Папки вітальні

Вид закупівлі: товар Кількість: 100
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Болотова Олена Володимирівна
Дата договору: 18 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Папка вітальна, повнокольорова; - розмір 310 мм - 225 мм; - матеріал-штучна шкіра; - в нижньому правому куті візерунок (тиснення фольгою (золото)); - з нанесенням логотипу "Тернівський район" (розмір 80мм * 70мм)) (тиснення фольогою (золото) згідно оригінал-макету); - закладка - шовкова стрічка.

Сувеніри

Вид закупівлі: товар Кількість: 27
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Велика Любов Миколаївна
Дата договору: 6 листопада 2019 р.
Детальний опис:

1. Ел. чайник «DELFA» - 3 шт; 2. Чашка-заварник - 24 шт.

Святкове оформлення (мольберти)

Вид закупівлі: товар Кількість: 10
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Болотова Олена Володимирівна
Дата договору: 18 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Мольберт-тринога Rosa Talent, матеріал сосна, розмір 71*80*170 у кількості 10 штук.

Заохочувальні призи ( радіоприймач колонка)

Вид закупівлі: товар Кількість: 36
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Полезнюк Микола Миколайович
Дата договору: 1 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Радіоприймачі колонка JBJ Charge Mina USB, SD, FM, Bluetooth - 36 шт.

Послуга з ліквідації несанкціонованих звалищ сміття

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Батманов Андрій Володимирович
Дата договору: 19 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Виконавець повинен дотримуватись вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 17.03.2011 № 145 "Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання території населених пунктів", чинного законодавства в галузі охорони праці, мати договір з ТОВ "Екоспецтранс" та надавати акти виконаних робіт з талонами на захоронення твердих побутових відходів. Послуга з ліквідації несанкціонованих звалищ сміття об’ємом 650 м3: - житловий масив Бурщицький - 100м3 - житловий масив 17-й квартал - 150м3 - житловий масив ПІВНГЗК - 250 м3 - житловий масив Даманський - 150м3 Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради

Меблі офісні

Вид закупівлі: товар Кількість: 5
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Орищенко Тетяна Василівна
Дата договору: 3 грудня 2019 р.
Детальний опис:

1. Крісло офісне (ширина сидіння-55 см., глибина сидіння-50 см., висота спинки-75 см., оббивка- екокожа з декоративною горизонтальною та вертикальною прошивкою на сидінні та спинці-1 шт.; 2. Крісло офісне (ширина сидіння-52 см., глибина сидіння-50 см., висота спинки-63 см., оббивка- екокожа з декоративною горизонтальною та вертикальною прошивкою на сидінні та спинці додаткові накладні подушки-1 шт.; 3. Шафа для одягу-1 шт.; 4. Шафа для паперів - 2 шт.

Виготовлення технічної документації по водопостачанню

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
КП "Кривбасводоканал"
Код юридичної особи: 03341316
Детальний опис:

Виготовлення технічної документації по водопостачанню у будівлі виконкому Тернівської районної у місті ради (вул. Короленка, 1а) Топозйомку - (9136 м2)

Папір

Вид закупівлі: товар Кількість: 57
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "Офікс"
Код юридичної особи: 39541310
Детальний опис:

Папір А4, щільність 80 г/м2

Канцелярські твари

Вид закупівлі: товар Кількість: 42
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "Офікс"
Код юридичної особи: 39541310
Детальний опис:

1. Біндери 32мм-24 шт; 2. Біндери 51мм-24 шт; 3. Блок білого паперу для нотаток 80х80х30-20 шт; 4. Закладки з клейким шаром - 20 шт; 5. Книга обліку 192 арк кліт.- 20 шт; 6. Книга обліку 96 арк. - 20 шт; 7. Швидкозшивач А 4 картон - 200 шт; 8. Діркопробивач металевий- 6 шт; 9. Щоденик А5 (5 шт червоного кольору, 3 шт. синього) - 8 шт; 10. Офісний календар 1 шт; 11. Календар перекидний - 6 шт.; 12. Клей ПВА 100 мл. - 10 шт; 13. Кліпборд папка А4-3 шт; 14. Зошит канцелярський А4 48 арк. - 20 шт; 15. Книга А4 96 арк картонна обкладинка - 20 шт; 16. Килимок - 2 шт; 17. Коригуюча рідина - 20 шт; 18. Гумка комбінована - 20 шт; 19. Блок паперу з клейким шаром 75х75 - 20 шт; 20. Текст маркер - 3 шт; 21. Реєстратор А4 70 - 108 шт; 22. Ніж канцелярський 18мм-10 шт.; 23. Ніж універсальний 9 мм-10 шт; 24. Ножиці 21 см-6 шт; 25. Папка-швидкозшивач А4 з пружинним механізмом-20 шт; 26. Планінг датований - 1 шт; 27. Папка для паперів А 4 з завязками - 200 шт; 28. Ручка гелева (синя ампулка) - 10 шт; 29. Ручка гелева (чорна ампулка) - 10 шт; 30. Ручка кулькова (синя ампулка) - 30 шт; 31.Ручка масляна (чорна ампулка) - 20 шт; 32. Папка швидкозшивач А4- 20 шт; 33. Клейка стрічка 18х30- 10 шт; 34. Клейка стрічка 48х200х40- 10 шт; 35. Скріпки оцинковані 25 мм - 40 шт; 36. Зошит 12 арк-20 шт; 37. Зошит 24 арк-20 шт; 38. Зошит 48 арк-20 шт; 39. Чинка - 20 шт; 40. Файли А4 - 10 уп. 41. Файли А5 - 1 уп.

Бланки

Вид закупівлі: товар Кількість: 6
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ольшаннікова Ірина Юріївна
Дата договору: 28 жовтня 2019 р.
Детальний опис:

Бланки: 1) заява на зняття з реєстрації А4 - 3400 шт; 2) Довідка про реєстрацію місця проживання особи А5 - 9000 шт.; 3) Довідка про зняття з реєстрації А5 - 7000 шт.; 4)Адресна картка А5, картон - 5000 шт.; 5) Особова картка А5, картон - 5000 шт.; 6) Заява на реєстрацію А4 - 5000 шт.

Приладдя для компютерної техніки

Вид закупівлі: товар Кількість: 4
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Шевадзуцька Тетяна Євгенівна
Дата договору: 28 жовтня 2019 р.
Детальний опис:

1. Веб-камера Logitech Webcam C270 HD (960-001063) - 4шт.; 2. Зчитувач ID паспортів - 4 шт.; 3. Багатофункціональний пристрій Kyocera - 4 шт.; 4. Адаптер Bluetooth 4.0 - 4 шт.; 5. Картридж Kyocera ТК1110 - 4 шт., тонер - 2 шт.; 6. Мережевий фільтр 6 розеток 3 м - 4 шт.

Компютерна техніка

Вид закупівлі: товар Кількість: 4
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Шевадзуцька Тетяна Євгенівна
Дата договору: 28 жовтня 2019 р.
Детальний опис:

Компютерна техніка, а саме: 1. Системний блок - 4 шт.; 2. Комплект Logitech Desktop MK120(920-002561)- 4in/$ 3. Монітор діагональ дисплея 21,5 - 4 шт.

Виготовлення ПКД «Улаштування модульного автоматичного пожежогасіння приміщень І-го поверху Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг».

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Проскурня Сергій Валерійович
Дата договору: 10 жовтня 2019 р.

Виготовлення ПКД «Улаштування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення приміщень І-го поверху Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Проскурня Сергій Валерійович
Дата договору: 10 жовтня 2019 р.

Придбання банерів для участі у міському святі "Нащадки мамая" до Дня Українського козацтва та свята Покрови Пресвятої Богородиці (оформлення Тернівського куреня)

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Жаботинський Андрій Вікторович
Дата договору: 10 жовтня 2019 р.
Детальний опис:

1. 1,9х2,5; 2. 3,6х1,95. Детально ознайомитися з зображеннями банерів можливо за адресою замовника.

Встановлення дорожніх знаків

Вид закупівлі: послуги Кількість: 23
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ворошилова Анна Георгіївна
Дата договору: 4 жовтня 2019 р.

Дорожні знаки

Вид закупівлі: товар Кількість: 21
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ворошилова Анна Георгіївна
Дата договору: 4 жовтня 2019 р.

Оновлення програмного забезпечення

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Оксюк Сергій Микитович
Дата договору: 30 жовтня 2019 р.
Детальний опис:

Послуги з оновлення програмного забезпечення Samsung Xpress M2870

Тонери, картриджі, стрічки

Вид закупівлі: товар Кількість: 5
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Землянікін Андрій Валерійович
Дата договору: 11 жовтня 2019 р.
Детальний опис:

1. Картриджі ОКІ ML 5521- 3 шт.; 2. Стрічка WWM 13мм*12м - 10 шт.; 3. Стрічка WWM13мм*30м - 5 шт.; 4. Тонер HP LJ 1005 (50 гр.) - 49 шт.; 5. Тонер HP LJ 1005 (85 гр.) - 34 шт.

Грамоти, подяки

Вид закупівлі: товар Кількість: 240
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Болотова Олена Володимирівна
Дата договору: 8 жовтня 2019 р.
Детальний опис:

1. Бланки грамот - 200 шт. (формат А4, фарбованість - 4 фарби,сировина - кртон крейдований односторонній, щільність 210г/м2, оздоблення - тиснення золотом); 2. Бланки подяк - 200 шт. (формат А4, фарбованість - 4 фарби,сировина - кртон крейдований односторонній, щільність 210г/м2, оздоблення - тиснення сріблом); ВИМОГИ: Бланки грамот і подяк мають бути в стриманому стилі, із зображенням державних символів та дотриманням відповідного поля для розміщення тексту.

Господарчі товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 18
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Башта Дмитро Вікторович
Дата договору: 4 жовтня 2019 р.
Детальний опис:

1. Пласкогубці 160 мм - 1 шт.; 2. Шило - 2 шт.; 3. Розетка подвійна зовн. - 2 шт.; 4. Макловиця - 10 шт.; 5. Пензель для фарб - 13 шт.; 6. Рукавички гумові - 20 пар.; 7. Рукавички господарчі - 10 пар.; 8. Валік для фарби 250 мм - 5 шт.; 9. Пугмент для фарби 10 мм - 20 шт.; 10. Плівка сомоклійка ш-45 см. - 15 м.; 11. Шпаклівка фініш 1х25 - 7 міш.; 12. Шпаклівка старт 1х30 - 12 міш.; 13. Фарба в/емульс. 15 л - 20 кг - 8 шт.; 14. Корзина для паперів - 10 шт.; 15. Емаль ПФ-266 2,8 кг.- 2 бан.; 16. Замок навісний - 1 шт.4 17. Грунтівка 10 л. - 4 шт.4 18. Гачок метал. 2-х ріжк. - 4 шт.

Таблички для кабінетів зі шрифтом Брайля

Вид закупівлі: товар Кількість: 25
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Калмиков Євген Маратович
Дата договору: 8 жовтня 2019 р.
Детальний опис:

1. Вивіска фасадна в мет. профілі 500х700 мм - Управління - 1 шт.; 2. Вивіска фасадна в мет. профілі 500х700 мм - Офіс - 1 шт.; 3. Табличка шрифтом Брайля Управління з графіком роботи 100х700- 1 шт.; 4. Табличка шрифтом Брайля Прозорий офіс з графіком роботи 100х700- 1 шт.; 5. Табличка начальник управління - 1 шт.; 6. Табличка громадська приймальня - 1 шт.; 7. Табличка Приймальня - 1 шт.; 8. Табличка Робоче місце - 1 шт.; 9. Табличка Сектор прийняття рішень - 5 шт.; 10. Табличка Службове приміщення - 3 шт.; 11. Табличка Архів - 3 шт.; 12. Номер Робочого місця - 4 шт.; 13. Кнопка виклику з безпровідним дзвінком - 1 шт.; 14. Знак доступності Туалет - 1 шт.

Канцелярські товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "Офікс"
Код юридичної особи: 39541310
Детальний опис:

1. Папка швидкозшивач - 693 шт.; 2. Ручка синя - 111 шт.

Скляні перегородки

Вид закупівлі: товар Кількість: 18
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ «АГРО БУД ГРУПП»
Код юридичної особи: 40446865
Детальний опис:

1. Скляні перегородки (термічно полірована, поверхня товщиною 10 мм); Кількість - 18,2 м2; Термін поставки - 3 дні; Термін гарантії - 1 рік.

Поточний ремонт зі встановлення скляних перегородок та перильної огорожі в будівлі Управління праці та соціального захисту населення

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ «АГРО БУД ГРУПП»
Код юридичної особи: 40446865

Поточний ремонт зі встановлення вхідних та міжкімнатних дверей в будівлі Управління праці та соціального захисту населення

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ «АГРО БУД ГРУПП»
Код юридичної особи: 40446865

Перила

Вид закупівлі: товар Кількість: 8
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ «АГРО БУД ГРУПП»
Код юридичної особи: 40446865
Детальний опис:

1. Перила (огорожа сходів з нержавіючої сталі) - 8 погонних метрів; Термін поставки - 3 дні; Термін гарантії - 1 рік


Перейти до сторінки: