Архів Архів 2018 рік

Статуc:договір укладено

Назва: Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052554
Поштовий індекс:
50079
Адміністративний район: Тернівський
Адреса:
вулиця Короленка буд. 1А
Керівник: Солод Віталій Михайлович
Телефон: 35-14-45  
Email: trnvk@trnvk.gov.ua  

Прямі закупівлі за 2018 рік (архів)



Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації



Перейти до сторінки:

Сувеніри

Вид закупівлі: товар Кількість: 20
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Велика Любов Миколаївна
Дата договору: 20 грудня 2018 р.

Висвітлення діяльності виконкому в засобах масової інформації

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Редакція Криворізької Міської Газети "Червоний Гірник"
Код юридичної особи: 02471933

Призи для учасників розважальних програм (набір цукерок)

Вид закупівлі: товар Кількість: 40
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Шаповалова Марина Генадіївна
Дата договору: 20 грудня 2018 р.

Призи для учасників розважальних програм (набір цукерок)

Вид закупівлі: товар Кількість: 80
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Гордієнко Андрій Борисович
Дата договору: 20 грудня 2018 р.

Придбання безконтактних електронних носіїв

Вид закупівлі: товар Кількість: 3
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне акціонерне товариство,
"Інститут інформаційних технологій"
Код юридичної особи: 22723472

Періодичні видання

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне акціонерне товариство,
Укрпошта
Код юридичної особи: 25771603

Висвітлення діяльності виконкому в засобах масової інформації

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Редакція Криворізької міської газети "Червоний гірник"
Код юридичної особи: 02471933

Послуги з проведення технічної інвентаризації УПСЗН

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ткачов Максим Григорович
Дата договору: 30 листопада 2018 р.

Послуги з проведення аудиту

Вид закупівлі: послуги Кількість: 3
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Державне підприємство ,
Криворізький науково-виробничий центр стандартизації метрології та сертифікації
Код юридичної особи: 02568093

Здійснення технічного нагляду за обєктом "Капітальний ремонт єдиної громадської приймальні, коридору, залу очікування на І-му поверсі УПСЗН"

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бихно Марина Володимирівна
Дата договору: 27 листопада 2018 р.

Здійснення авторського нагляду за обєктом "Капітальний ремонт єдиної громадської приймальні, коридору, залу очікування на І-му поверсі УПСЗН"

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Проскурня Сергій Валерійович
Дата договору: 27 листопада 2018 р.

Питна вода

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Геліос ЛТД
Код юридичної особи: 20262995

Бланки

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Боровець Євген Павлович
Дата договору: 27 листопада 2018 р.

Тонери, картриджі

Вид закупівлі: товар Кількість: 6
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бєльченко Наталія Станіславівна
Дата договору: 22 листопада 2018 р.

Господарчі товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 8
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Самойлова Євгенія Анатоліївна
Дата договору: 22 листопада 2018 р.
Детальний опис:

1. Миниканал 25х40 2. Зажим д/троса 5 3. Стяжка м8 4. Коуш 5 5. Ел. лампа 18Вт 60см. 6. Відро з перекидною кришкою 7. Звонок безпроводний 8. Нитка капронова

Тонери

Вид закупівлі: товар Кількість: 8
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бєльченко Наталія Станіслівівна
Дата договору: 22 листопада 2018 р.
Детальний опис:

1 Тонер P 1005 (50 грм) 2 Тонер P 1005 (85 грм) 3 Тонер HP 1010 4 Тонер HP 1200 5 Тонер HP Color Black 6 Тонер HP Color Mag 7 Тонер HP Color Cyan 8 Тонер HP Color Yellow

Приладдя для компютерної техніки

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бєльченко Наталія Станіславівна
Дата договору: 21 листопада 2018 р.

Сувеніри

Вид закупівлі: товар Кількість: 5
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Велик Любов Миколаївна
Дата договору: 20 листопада 2018 р.

Канцелярські товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 19
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Офікс"
Код юридичної особи: 39541310

Заохочувальні призи

Вид закупівлі: товар Кількість: 15
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Квач Олег Анатолійович
Дата договору: 19 листопада 2018 р.

Заохочувальні призи

Вид закупівлі: товар Кількість: 15
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Самойлова Євгенія Анатоліївна
Дата договору: 19 листопада 2018 р.

Святкове оформлення

Вид закупівлі: товар Кількість: 41
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Дидимов Володимир Юрійович
Дата договору: 19 листопада 2018 р.

Заохочувальні призи

Вид закупівлі: товар Кількість: 5
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Борисюк Євген Олександрович
Дата договору: 19 листопада 2018 р.

Послуги з охорони Зони відпочинку біля води на вулиці Маршака

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне підприємство ,
Безпека Нова Центр
Код юридичної особи: 35459301
Детальний опис:

ослуги з охорони Зони відпочинку біля води на вулиці Маршака: Загальна площа 1,9 га; Один охоронець (чергування 00:00-24:00); - зона барбекю (бесідки металеві - 2 од., мангали металеві - 4 од.); - вишка рятувальна металева - 1 од.; - навіси - 3 од.; - роздягальні - 2 од.; - лавки паркові - 13 од.; - урни - 20 од.; - інформаційні стенди - 4 од.; - ігровий майданчик (8 елементів) - 1 од.; - волейбольний майданчик (огорожа комбінована з металевих стійок з синтетичною сіткою) - 1 од.; - громадський туалет - 1 од. Інші умови: Для провадження діяльності з охорони вищезазначених об'єктів повинно бути підготовлено особливий склад, засоби зв'язку. Послуги необхідно надавати з урахуванням наступних вимог: - приймати під охорону об'єкти; - заїзд мобільної групи на об'єкт під охороною не менше 4 разів на добу з обов'язковим звітом черговому виконкому Тернівської районної у місті ради; - охорону об'єктів злійснювати шляхом несення регулярного обходу території; - під час здійснення охорони обєктів слідкувати за дотриманням Правил благоустрою в місті Кривому Розі, затверджених Рішенням міької ради від 21.10.2015 року; - забезпечувати на об'єктах, що охороняються, дотримання внутрішньо-об'єктового режиму; - попереджати випадки пошкодження об'єктів та елементів благоустрою, що знаходяться під охороною, сприяти затриманню зловмисників, викликати правоохоронні органи на місце події у разі необхідності для встановлення осіб винних у пошкодженні; - нести повну матеріальну відповідальність за збереження об'єктів та елементів благоустрою, розташованих на території охороняємих об'єктів та елементів благоустрою розташованих на території охороняємих об'єктів. У випадку пошкодження чи крадіжки майна шкода відкшкодовується в повному обсязі, протягом 10 днів з моменту виявлення факту пошкодження чи крадіжки. Розмір завданої шкоди визначається відповідно до Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні". Експертна оцінка здійснюється за рахунок Виконавця. - мати у штатному розписі особу, відповідальну за спеціальну підготовку персоналу та його оснащення спецзасобами; - забезпечити регулярне навчання та обовязковий інструктаж особового складу перед кожним заступанням на чергування; допускати до виконання охоронних функцій лише штатних осіб, що мають відповідне службове посвідчення та спеціальний формений одяг, згідно з гарантіями соціального і правового захисту персоналу охорони, передбаченими ЗАконами України " Про охоронну діяльність" Обов'язково мати в наявності: - трудовий договір про здійснення охоронної діяльності на кожну особу, що заступає на чергування, або заяву та наказ про прийняття на работу працівників охоронниками із відповідними записами у трудових книжках згідно чинного законодавства; - відповідно до ст. 15 Закону України "Про охорону праці" посадову особу, відповідальну за охорону праці, яка повинна мати відповідну підготовку і дозвіл; - групу швидкого реагування.

Коригування ПКД "Капітальний ремонт комплексного центру по наданню адміністративних послуг на І-му поверсі виконавчого комітету Тернівської районної у місті ради"

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Проскурня Сергій Валерійович
Дата договору: 1 листопада 2018 р.

Господарчі товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Куліш Олена Леонідівна
Дата договору: 26 жовтня 2018 р.

Бланки

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Оксюк Станіслав Микитович
Дата договору: 29 жовтня 2018 р.

Господарчі товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 12
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Куліш олена Леонідівна
Дата договору: 31 жовтня 2018 р.
Детальний опис:

1. Арматура для зливного бачка (2 шт.); 2. Ел. лампа Е 14 LED 6 W (30 шт.); 3. Ел. лампа Е 27 LED 10 W (24 шт.); 4. Емаль ПФ-116 чорна 2,8 кг. (1 шт.); 5. Щітка для фарби (5 шт.); 6. Дюбель б/м 6/60 (200 шт.); 7. Дюбель б/м 8/80 (100 шт.); 8. Фарба в/ем. 14 кг. (2 шт.); 9. Грунтовка 10 л. (2 шт.); 10. Мило рідке 5 л. (2 шт.); 11. Бур 6х160 (1 шт.); 12. Туалетний папір (3 шт.).

Здійснення авторського нагляду робочого проекту («Капітальний ремонт (з частковим утепленням) фасаду управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»; черги 1,3,4)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Проскурня Сергій Валерійович
Дата договору: 23 жовтня 2018 р.

Здійснення авторського нагляду робочого проекту («Капітальний ремонт системи електропостачання будівлі Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради, що розташована за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Проскурня Сергій Валерійович
Дата договору: 23 жовтня 2018 р.

Здійснення авторського нагляду робочого проекту («Капітальний ремонт системи опалення будівлі Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради, що розташована за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Проскурня Сергій Валерійович
Дата договору: 23 жовтня 2018 р.

Здійснення технічного нагляду робочого проекту («Капітальний ремонт (з частковим утепленням) фасаду управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»; черги 1,3,4)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бихно Марина Володимирівна
Дата договору: 23 жовтня 2018 р.

Здійснення технічного нагляду робочого проекту («Капітальний ремонт системи електропостачання будівлі Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради, що розташована за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бихно Марина Володимирівна
Дата договору: 23 жовтня 2018 р.

Здійснення технічного нагляду робочого проекту («Капітальний ремонт системи опалення будівлі Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради, що розташована за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бихно Марина Володимирівна
Дата договору: 23 жовтня 2018 р.

Капітальний ремонт будівлі Управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг («Капітальний ремонт системи опалення будівлі Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради, що розташована за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»)

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Агро Буд Групп"
Код юридичної особи: 40446865

Капітальний ремонт будівлі Управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг («Капітальний ремонт системи електропостачання будівлі Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради, що розташована за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»)

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Агро Буд Групп"
Код юридичної особи: 40446865

Капітальний ремонт будівлі Управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг («Капітальний ремонт (з частковим утепленням) фасаду управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»; черги 1,3,4)

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Агро Буд Групп"
Код юридичної особи: 40446865

Капітальний ремонт системи електрозабезпечення будівлі виконкому Тернівської районної у місті ради, що розташована за адресою: вулиця Корорленка, 1а в Тернівському районі м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

м. Кривий Ріг, вул. Короленка, 1а
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Ремпроект"
Код юридичної особи: 40662868
Детальний опис:

Детальніше ознайомитися з Проектно-кошторисною документацією можливо за запитом

Канцелярські товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 992
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Офікс
Код юридичної особи: 39541310
Детальний опис:

1. Швидкозшивач картонний 2. Фарба штемпельна

Марки, поштові конверти

Вид закупівлі: товар Кількість: 48 176
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне акціонерне товариство,
Укрпошта
Код юридичної особи: 25771603

Сувеніри

Вид закупівлі: товар Кількість: 225
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
куліш олена Леонідівна
Дата договору: 5 жовтня 2018 р.

Благоустрій зупиночних павільйонів (облаштування покриття під зупиночними павільйонами) на зупинках громадського транспорту "Астраханська" та "вул. Черкасова" ("Тернівський хлібзавод")

Вид закупівлі: послуги Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Головченко Олександр Андрійович
Дата договору: 23 жовтня 2018 р.
Детальний опис:

Роботи з благоустрою зупинки "Тернівський хлібзавод" 1. Демонтаж старого бетонного облаштування - 2,0 м кв; 2. Установка бордюр: Т-150 mm, L- 4m, H- 250 mm - 4,0 м/п; 3. Улашування бетонного покриття - 3,0 м кв.; 4. Прибирання сміття - 2,0 м кв.; 5. Виготовлення щита обяв 1,0 х1,3 м з урною (металеві) -1,0 кмп.; 6. Виготовлення щита з назвою зупинки 0,5мх3,0 м -1,0 шт; 7. Встановлення щита обяв 1,0 мх 1,3 м з урною (металеві) висотою над поверхнею 1,8м- 1,0 кмп.; 8. Встановлення щита з назвою зупинки 0,5мх3,0м - 1,0 шт. 2. Роботи з благоустрою зупинки "Астраханська" 1. Підготовчі роботи для влаштування твердого покриття - 35,0 м кв.; 2. Установка бордюр - 15,5 м/п; 3.Установка захисних стовпчиків з кулею 80х80мм - 6шт; 4. Влаштування твердого покриття тротуарною плиткою (старе місто) - 30,0 м кв.; 5. Виготовлення щита обяв 1,0х1,3 мз урною (металеві) - 1,0 кмп.; 6. Виготовлення щита з назвою зупинки 0,5 мх3,0 м - 1,0 шт.; 7. Встановлення щита обяв 1,0 м х 1,3 м з урною (металеві) висотою над землею 1,8 м - 1,0 кмп.; 8. Встановлення щита з назвою зупинки 0,5 м х 3,0 м - 1,0 шт.

Послуги з переплетення документів

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
Жовтнева районна друкарня
Код юридичної особи: 31550265

Придбання та встановлення зупиночних павільйонів

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Головченко Олександр Андрійович
Дата договору: 17 жовтня 2018 р.
Детальний опис:

Придбання та встановлення зупиночних павільйонів на зупинках громадського транспорту "Астраханська" та "вул. Черкасова"("Тернівський хлібзавод") відповідно до концепції зупиночних павільйонів з розмірами : висота - 3,38 м; довжина - 4,5 м: ширина - 2,5 м. ЗУПИНОЧНИЙ ПАВІЛЬЙОН ЗУПИНКИ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ "АСТРАХАНСЬКА" : 1. зупиночний павільйон - двостінковий; Тип матеріалу стінок: - стінка головного фасаду (металопрофіль колір коричневий не менше 0,5 мм.); - стінка бокового фасаду (полікарбонат колір бронза не менше 10 мм.); - стеля (металопрофіль коричневий не менше 0,5 мм.) Полікарбонат обладнаний торцевим U-профілем, а між собою зєднаний Н-профілем. Кріплення до металоконструкції через кожні 20 см., із застосуванням термошайб. ЗУПИНОЧНИЙ ПАВІЛЬЙОН ЗУПИНКИ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ "ВУЛ. ЧЕРКАСОВА" ("ТЕРНІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД"): 1. зупиночний павільйон - двостінковий; Тип матеріалу стінок: - стінка головного фасаду (металопрофіль колір бронза не менше 0,5 мм.); - стінка бокового фасаду (полікарбонат колір бронза не менше 10 мм.); - стеля (металопрофіль коричневий не менше 0,5 мм.) Полікарбонат обладнаний торцевим U-профілем, а між собою зєднаний Н-профілем. Кріплення до металоконструкції через кожні 20 см., із застосуванням термошайб.

Канцелярські товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 19
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Офікс"
Код юридичної особи: 39541310
Детальний опис:

1.Біндер 25мм, 12 шт. (60 шт); 2.Папка А4 з боковим притиском (10 шт.); 3.Папка швидкозшивач А4 з пружинним механізмом, ( 40 шт.); 4. Калькулятор (3 шт.); 5. Біндер для паперу 19 мм (60 шт.); 6. Скоби №24/6 (10 шт.); 7. Файл для документів А4 (10 шт.); 8. Папка А4 з 30 файлами (10 шт.); 9. Біндер В001 51 мм «Чорний» (60 шт.); 10. Скріпки оцинковані, 25мм 100 шт. (10шт.); 11. Реєстратор двосторонній А4, 70 мм, чорний РР збірний (30 шт.); 12. Калькулятор (2 шт.); 13. Фарба штемпельна 30 мл син. (2 шт.); 14. Зошит 48 арк. (30 шт.); 15. Клейка стрічка двосторонній спінений (3 шт.); 16. Зошит Тетрада 24 арк, картонна обкладинка (50 шт.); 17. Блок паперу з клейким шаром 75х75 мм, 100 арк. (10 шт.); 18. Ножиці 20 см. пласт. ручки (3 шт.); 19. Скоби №10 (100 шт.) (10 шт.).

Папір

Вид закупівлі: товар Кількість: 12
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Офікс"
Код юридичної особи: 39541310

Бланки

Вид закупівлі: товар Кількість: 5
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Оксюк Сергій Микитович
Дата договору: 17 вересня 2018 р.
Детальний опис:

1. Бланк "Адресна картка особи" - (1600 шт.); 2. Бланк "Заява про зняття з реєстрації) - (1000 шт.); 3. Бланк "Заява про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини" - (1000 шт.); 4. "Довідка про зняття з реєстрації місця проживання" - (760шт.); 5. "Картка реєстрації особи" - (1600 шт.).

Господарчі товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 10
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Котис Михайло Сергійович
Дата договору: 17 вересня 2018 р.
Детальний опис:

1. Емаль ПФ-266 жовто-коричнева 2,8 кг. (2 шт.); 2. Емаль ПФ-115 світло-сіра 2,8 кг. (4 шт.); 3. Емаль ПФ-115 сіра 2,8 кг. (4 шт.); 4. Емаль ПФ-115 темно-сіра 2,8 кг. (2 шт.); 5. Емаль ПФ-115 біла 2,8 кг. (5 шт.); 6. Валик для фарби (10 шт.); 7. Бітумна мастика (1 шт.); 8. Провод ШВВП 2х2,5 (10 м.); 9. Ел. лампа LED Е 277W (21 шт.).

Сувеніри

Вид закупівлі: товар Кількість: 16
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Болотова Олена Володимирівна
Дата договору: 10 вересня 2018 р.

Канцелярські набори

Вид закупівлі: товар Кількість: 9
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Болотова олена Володимтрівна
Дата договору: 10 вересня 2018 р.
Детальний опис:

1. Зошит 12 арк. в косу лінію; 2. Зошит 12 арк. в клітинку; 3. Ручка кулькова; 4. Щоденник; 5. Олівець; 6. Набір кольорового паперу; 7. Альбом для малювання; 8. Лінійка; 9. Папка А4.


Перейти до сторінки: