Архів Архів 2018 рік

Статуc:договір укладено

Назва: Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052169
Поштовий індекс:
50101
Адміністративний район: Металургійний
Адреса:
площа Молодіжна (Мт) буд. 1
Керівник: Вілкул Юрій Григорович
Телефон: 92-13-05  
Email: mvk99@kr.gov.ua  

Прямі закупівлі за 2018 рік (архів)



Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації



Перейти до сторінки:

послуги поточного ремонту, обслуговування та заправці принтерів та багатофункціональних пристроїв

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

пл. Молодіжна,1
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Решетняк Сергій Олександрович
Дата договору: 17 грудня 2018 р.
Детальний опис:

1. Заправка картриджів принтерів, БФП: - повна розборка, - ретельна очистка від залишків тонера та відпрацьованого тонера, - заправка тонером, - збір та тестування якості роботи 2. Відновлення картриджів принтерів, БФП: - заміна усіх ресурсних запасних частин; - змазування струмопровідних контактів, - збір та тестування якості роботи 3. Поточний ремонт вузла подачі та транспортування принтерів, БФП 4.Заміна термоплівки принтерів, БФП: - заміна термоплівки; - змащення струмопровідних контактів, - збір та тестування якості робіт 5. Заміна валу гумового у вузлі термозакріплення принтерів, БФП: - заміна валу гумового з втулками; - змащування струмопровідних контактів, - збір та тестування якості робіт

книги та журнали обліку

Вид закупівлі: товар Кількість: 16
Умови поставки:

самовивоз
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Фізична особа-підприємець Чернявський Денис Олександрович
Код юридичної особи: 3150824953
Детальний опис:

1.Книги прийому – здачі чергування відповідального чергового -1шт; 2.Книги інструктажу відповідального чергового -1шт.; 3.Книги перевірки несення оперативно-чергової служби відповідальним черговим – 1шт.; 4.Книги обліку проходження сигналів – 1шт.; 5.Книги обліку найпростіших укриттів - 2шт.; 6.Книги обліку радіаційного спостереження – 1шт..; 7.Книги обліку протирадіаційних укриттів (ПРУ) м. Кривого Рогу – 2шт.; 8.Книги обліку надзвичайних ситуацій – 1шт.; 9.Книги обліку сховищ цивільного захисту м. Кривого Рогу – 4шт.; 10.Журнал вхідних документів – 1шт. ; 11.Журнал вихідних документів – 1шт.

передплата періодичних видань

Вид закупівлі: послуги Кількість: 22 000
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне акціонерне товариство,
ПАТ "Укрпошта"
Код юридичної особи: 25771603

Печатки, штампи, оснастки

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Місце поставки - 50101, м.Кривий Ріг, пл.Молодіжна,1.
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "ЛОГОПРИНТ"
Код юридичної особи: 37215016
Детальний опис:

Оснащення до круглих печаток - 1 шт.; Печатка кругла - 1 шт.

марковані художні конверти С6, поштові марки

Вид закупівлі: товар Кількість: 22 000
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне акціонерне товариство,
"Укрпошта"
Код юридичної особи: 25771603

Карниз для штор (гнучкий Elegant flex)

Вид закупівлі: товар Кількість: 15
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Диба Юрій Вікторович
Дата договору: 6 грудня 2018 р.

Печатки, штампи, оснастки

Вид закупівлі: товар Кількість: 8
Умови поставки:

Місце поставки - 50101, м.Кривий Ріг, пл.Молодіжна,1. Дата поставки - 05.12.2018
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Смородський Дмитро Петрович
Код юридичної особи: 2173313714
Детальний опис:

Печатки, штампи, оснастки

послуги поточного ремонту, обслуговування та заправці принтерів та багатофункціональних пристроїв

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

пл. Молодіжна,1
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Решетняк Сергій Олександрович
Дата договору: 26 листопада 2018 р.
Детальний опис:

1. Заправка картриджів принтерів, БФП: - повна розборка, - ретельна очистка від залишків тонера та відпрацьованого тонера, - заправка тонером, - збір та тестування якості роботи 2. Відновлення картриджів принтерів, БФП: - заміна усіх ресурсних запасних частин; - змазування струмопровідних контактів, - збір та тестування якості роботи 3. Поточний ремонт вузла подачі та транспортування принтерів, БФП 4.Заміна термоплівки принтерів, БФП: - заміна термоплівки; - змащення струмопровідних контактів, - збір та тестування якості робіт 5. Заміна валу гумового у вузлі термозакріплення принтерів, БФП: - заміна валу гумового з втулками; - змащування струмопровідних контактів, - збір та тестування якості робіт

Послуги з утилізації токсичних відходів, окрім радіоактивних відходів і забруднених ґрунтів (утилізація відпрацьованих люмінесцентних ламп)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 90
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
УТІЛЬВТОРПРОМ
Код юридичної особи: 39447017
Детальний опис:

Послуги з утилізації токсичних відходів, окрім радіоактивних відходів і забруднених ґрунтів (утилізація відпрацьованих люмінесцентних ламп)

Придбання протигазів ГП-7

Вид закупівлі: товар Кількість: 20
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Мамалига Дмитро Сергійович
Дата договору: 23 листопада 2018 р.
Детальний опис:

Придбання протигазів ГП-7 у кількості 20 шт. ДСТ ГОСТ 12.4.041.2006, ДСТ 136:2003, ДСТ 14387:2006

Сканер ID паспортів

Вид закупівлі: товар Кількість: 10
Умови поставки:

пл. Радянська,1
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Код юридичної особи: 3376312659
Детальний опис:

Сканер ID паспортів - NFC зчитувач безконтактних смарт-карток ACS ACR1252

Придбання штампів та печаток

Вид закупівлі: товар Кількість: 4
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Таран Марина Олегівна
Дата договору: 22 листопада 2018 р.
Детальний опис:

Штампи та печатки для управління освіти і науки виконкому Криворізької міської ради Кінцевий термін подання пропозицій 16.11.2018 року до 16-00 каб №542 (приймальна УОН)

Придбання протипожежного інвентарю

Вид закупівлі: товар Кількість: 11
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Підприємство об'єднання громадян (релігійної організації, профспілки) ,
Дніпропетровське обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт добровільного пожежного товариства України
Код юридичної особи: 00182877
Детальний опис:

Придбання протипожежного інвентарю: багор, лом, лопата - 2 шт., сокира для пожежного щита - 2 шт., відро конусне - 2 шт., щит металевий 1080 х 1000, ящик для піску 0,2 куб. м., знаки ПБ на клейкому папері

вітальні листівки

Вид закупівлі: товар Кількість: 700
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Чернявський Денис Олександрович
Дата договору: 19 листопада 2018 р.
Детальний опис:

Виготовлення вітальних листівок з нагоди державних свят із використанням різних технологій друку та післядрукарської обробки: розробка екскізу відповідно до тематики висікання, лакування (у т.ч. вибіркове), біговка, тиснення (фольгою, конгревне)

Годинники наручні

Вид закупівлі: товар Кількість: 10
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод"
Код юридичної особи: 25277725
Детальний опис:

Годинники наручні з символікою та гравіюванням

Закупівля канцтоварів

Вид закупівлі: товар Кількість: 43
Умови поставки:

Доставка за адресою пл. Молодіжна,1
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Керженцев Віктор Вікторович
Дата договору: 7 листопада 2018 р.
Детальний опис:

Планинг недатований Реверс -10 шт, Планинг недатований Бриск -1шт., щотижневник недатований стандарт Бриск з логотипом міста - 2 шт,. календар перекидний настільний 2019 (офсет) Бриск- 30шт.

послуги з проектування модернізації локальної мережі

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ІТ-ІНТЕГРАТОР
Код юридичної особи: 31091208
Детальний опис:

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Технічне переоснащення локальної мережі частини комплексу будівель, розташованих за адресою: 50101, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1 1. Загальні положення і завдання 1.1. Призначення системи, яка проектується Система, яка проектується, призначена для об’єднання комп’ютерних ресурсів (сервери, робочі станції, периферійне обладнання) для: 1.1.1. Забезпечення безпечного доступу до мережі Інтернет для працівників. 1.1.2. Забезпечення доступу з мережі Інтернет до окремих внутрішніх ресурсів. 1.1.3. Забезпечення керуванням мережевим обладнанням. 1.1.4. Забезпечення можливості ідентифікації трафіку, що проходить через систему, прив’язки його до конкретного користувача. 1.1.5. Забезпечення збирання і обробки інформації про події Інформаційної безпеки. 1.1.6. Забезпечення безпечного та керованого доступу до інтерфейсів керування активного мережевого обладнання. 1.2. Мережева інфраструктура повинна забезпечувати: 1.2.1. Безпеку. 1.2.2. Стійкість та високу ступінь доступності. 1.2.3. Масштабованість. 1.2.4. Високу функціональність. 1.2.5. Зручність та простоту обслуговування. 1.3. Технічному переоснащенню підлягають: 1.3.1. Структурована кабельна система (далі – СКС) будівлі виконкому (3 корпуси). 1.3.2. Активне і пасивне мережеве обладнання. 1.3.3. Джерела безперебійного живлення активного мережевого обладнання. 1.3.4. Розширення зони покриття WiFi, що забезпечить створення бездротового середовища з доступом до ресурсів виконкому і модернізацію гостьового середовища з використанням наявної інфраструктури WiFi. 1.4. Вимоги до об’єктів проектування полягають в наступному: 1.4.1. Технологія, що використовується при побудові мережі, як дротової, так і бездротової має бути розповсюдженою и використовуваною 1.4.2. Організація СКС не повинна суперечити чинним будівельним нормам і правилам, а також вимогам техніки безпеки, що діють на території України. 1.4.3. Підведення кабелів СКС до робочих місць у кімнатах виконується методом прокладання їх в кабельних каналах (коробах). У всіх приміщеннях необхідно використовувати короб одного перетину 1.4.4. Розташування робочих місць і резервних місць підключення периферійного обладнання уточнюється в процесі розробки проекту. 1.5. Проектні роботи містять наступні етапи: 1.5.1. Обстеження об’єктів 1.5.2. Проектування каналів структурованой кабельної системи (далі – СКС), визначення переліку активного і пасивного обладнання і ЗІП 1.5.3. За можливості і за умови відповідності сучасним вимогам до працездатності, надійності та продуктивності, побудова системи має враховувати наявне встановлене обладнання і існуючу його локацію. 2. Вимоги до технічної реалізації 2.1. Загальні вимоги 2.1.1. Проектування технічного переоснащення СКС установи повинно виконуватись у відповідності з положеннями міжнародних та європейських стандартів ISO/IEC 11801, EN 50173, EN 50174-1, а також нормативних документів виробника кабельної системи 2.1.2. Після технічного переоснащення СКС повинна забезпечувати потребу установи в організації надійних каналів зв’язку робочих місць з обладнанням комутаційного центру 2.1.3. Адміністрування системи необхідно виконати у відповідності з вимогами специфікацій стандарту ISO/IEC 14763-1. Маркування елементів СКС повинне бути інтуїтивно зрозумілим і використовувати принципи, закладені у вимогах стандарту. 2.1.4. Волоконно-оптичну систему передачі (ВОЛП) виконати універсальним кабелем для прокладки зовні та всередині приміщень на основі одномодового волокна в оболонці, яка не підтримує горіння. Кількість волокон в кабелі визначається проектом. На волоконно-оптичну частину СКС повинна надаватися гарантія виробника не менша 25 років, на частину СКС, побудовану на мідному кабелі – не менше ніж 10 років. 2.1.5. горизонтальну підсистему СКС, яка проходить між телекомунікаційним роз‘ємом на робочому місці і розподільчою панеллю в телекомунікаційній шафі, виконати за допомогою симетричного збалансованого екранованого (фольгованого) кабелю типу «звита пара» FTP кат.6. Побудовані постійні кабельні лінії СКС (permanent link) повинні відповідати вимогам класу E. 2.1.6. Загальну кількість кабельних ліній, що створюються при реконструкції, узгодити із замовником при проектуванні. 2.1.7. На робочих місцях телекомутаційні розетки виконати с одним роз'ємом RJ45 у конструктиві, який визначається проектом. З'єднувальні шнури на робочих місцях застосовувати довжиною 3 та 5 м, у телекомутаційній шафі - згідно проекту достатньої довжини в залежності від типорозміру шафи. 2.2. Вимоги до активного обладнання ЛОМ 2.2.1. Активне обладнання ЛОМ повинно забезпечувати можливість підключення робочих станцій на швидкості не меншій 100 Мбіт/с 2.2.2. Зв'язок між активним обладнанням (комутаторами) ЛОМ повинен здійснюватися на швидкості не меншій 1000 Мбіт/с 2.2.3. Активне обладнання повинно підтримувати сімейство протоколів Ethernet/FastEthernet/GigabitEthernet (IEEE 802.3, 802.3u, 802.3z, 802.1p, 802.3ab) 2.2.4. Активне обладнання повинно задовольняти нормативні вимоги щодо безпеки EN/IEC 60950, EN/IEC 60825 2.2.5. Активне обладнання повинно підтримувати віртуальні мережі (VLAN) згідно IEEE 802.1Q 2.3. Вимоги до продуктивності обладнання та системи в цілому: 2.3.1. Обладнання повинно мати таку архітектуру маршрутизації або комутації пакетів/кадрів даних, яка не блокується 2.3.2. Обладнання має забезпечувати комутацію пакетів/кадрів на повній швидкості інтерфейсів 2.3.3. Обладнання має забезпечувати можливість об’єднання кількох фізичних інтерфейсів в один логічний інтерфейс для підвищення швидкості передавання даних та відмово стійкості. 2.4. Вимоги до надійності обладнання та системи передавання даних в цілому: 2.4.1. Архітектура побудови системи має відповідати принципу виключення єдиної точки відмови 2.4.2. Відмова будь-якого каналу даних або внутрішнього підключення не має приводити до ізоляції частин системи одна від одної 2.4.3. Обладнання має забезпечувати можливість встановлення резервних модулів комутації та/або модулів керування пристроєм, розширення та масштабування для забезпечення зростання кількості користувачів, наявність резерву по кількості портів не менше 30 % 2.5. Технічні вимоги до системи електроживлення: 2.5.1. До кожної комутаційної шафи в розподільних вузлах, в яких розміщується активне мережеве обладнання, має бути встановлене джерело безперебійного живлення (ДБЖ). 2.5.2. ДБЖ повинен забезпечувати безперебійну роботу активного мережевого обладнання, яке розміщується у шафі, протягом найменше 30 хвилин при повному відключенні напруги в мережі електричного живлення, а також при виході параметрів напруги та/або частоти напруги електричного живлення припустимі межі. 2.5.3. ДБЖ обирається у відповідності з розрахунковим електроспоживанням мережевого обладнання, яке встановлюється до шафи, та з запасом по потужності ДБЖ не меншим за 20 %. 2.5.4. Конструкція ДБЖ повинна передбачати його встановлення до стандартної 19-дюймової шафи. 2.5.5. ДБЖ повинен надавати можливість підключення його до локальної обчислювальної мережі для віддаленого моніторингу через WEB-інтерфейс по комп’ютерній мережі. 3. Вимоги до проектної документації 3.1. Загальні вимоги до проектної документації Проектна документація повинна бути виконана на основі діючих нормативних документів: - ДБН А.2.2-3-2014. Склад та зміст проектної документації на будівництво. - ГБН В.2.2-34620942-002_2015. Лінійно-кабельні споруди телекомунікацій. Проектування. - ДСТУ Б А.2.4-4:2009 СПДБ Основні вимоги до проектної та робочої документації. ВСН 600-81 "Инструкция по монтажу сооружений устройств связи, радиовещания и телевидения". - ДСТУ Б А.2.4-42:2009 Телекомунікації. Проводові засоби зв'язку. Робочі креслення. - ISO/IEC 11801-1:2017 Information teсhnology: Generic cabling for customer premises Part 1: General requirements. - ISO/IEC 11801-2:2017 Information teсhnology: Generic cabling for customer premises Part 2: Office premises. 3.2. Склад проектної документації До проектної документації повинні бути включені наступні документи: 1. Пояснювальна записка. 2. План приміщень із схемами розміщення робочих місць, розміщення кабельних трас і комутаційних шаф по комплексу будівель (1, 2, 3 корпуси) по поверхах. 3. Структурну схему СКС. 4. Ситуаційний план прокладання оптичного кабелю і розміщення вузлів мережі. 5. Схеми розміщення обладнання в комутаційних шафах. 6. Специфікації застосованого обладнання та матеріалів проектованої СКС. 7. Специфікація на активне та пасивне обладнання, необхідне для функціонування усіх робочих місць, підключених до СКС. 8. Відомість обсягів робіт. 9. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва. 10. Журнали комутації (таблиці з’єднань СКС). 11. Логічна схема підключень. 12. Схема розміщення муфт (за необхідності). 13. Умовні позначення. 14. Вимоги до монтажу СКС з урахуванням виконання робіт за пусковими комплексами. 15. Програма та методика випробувань. 16. Опис комплексу технічних засобів. 17. Регламент технічного обслуговування.

Сантехнічні товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 27
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Семенченко Віталій Миколайович
Дата договору: 25 жовтня 2018 р.
Детальний опис:

Кран 32 НВ -1шт, Відвід 110 viega -1 шт., Манжет для унітазу -20 шт., прокладка для зливного бачку - 5 шт.

Електротовари та електроінструмент

Вид закупівлі: товар Кількість: 16
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Лагода Ольга Олександрівна
Дата договору: 25 жовтня 2018 р.
Детальний опис:

Показжик напруги "Пошук -2Ф" -1шт, розетка 1 - на Carmen біла 90561007 - 15 шт

Закупівля щотижневиків недатованих

Вид закупівлі: товар Кількість: 54
Умови поставки:

пл. Молодіжна,1
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Код юридичної особи: 2856504777
Детальний опис:

Щотижневики недатовані на 2019рік з відтиском логотипу міста на обкладинці

Вивіски та стенди

Вид закупівлі: товар Кількість: 12
Умови поставки:

Місце поставки товару: вул. Героїв АТО, 30, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область; майдан Праці, 1, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область. Терміни виконання послуг погоджуються Сторонами на кожне замовлення, але не пізніше 1 листопада 2018 року.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Яцковська Яна Василівна
Дата договору: 17 жовтня 2018 р.
Детальний опис:

оновлення вивісок та виготовлення стендів, монтаж/демонтаж

Закупівля протигазів

Вид закупівлі: товар Кількість: 125
Умови поставки:

Доставка за адресою м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Мамалига Дмитро Сергійович
Дата договору: 24 жовтня 2018 р.
Детальний опис:

Протигази ГП-7 ДСТ ГОСТ 12.4.041-2006 ДСТ 136:2003 ДСТ 14387:2006 Комплектація протигазу: -Лицьова частина: маска, повністю захищаюча шкіру голови та обличчя від бойових отруйних речовин (v- гази,зоман,зарин,табун,іприт); -Коробка фільтруюче-поглинаюча ГП-7К або еквівалент з байонетним кріпленням з захистом від радіоактивних парів, аерозолів і бакторіальних засобів отруйних речовин нервово-паралітичної дії (зарин, зоман), загально отруйної дії типу хлорциан, хлор, синильна кислота та інше. -Сумка до протигазу зі світло відбиваючою плівкою для перебування в умовах обмеженої видимості. Розміри визначаються на момент постачання в залежності від потреби Замовника Рік виготовлення товару 2017-2018 Паспорт у якому повинно бути вказано: дата виготовлення, термін експлуатації і зберігання, гарантійні обов'язки, серифікат якості, висновок санітарно-епідеміологічної служби, інструкція з експлуатації

Телевізор, ТВ-антена

Вид закупівлі: товар Кількість: 6
Умови поставки:

м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Глуховський Денис Сергійович
Дата договору: 17 жовтня 2018 р.
Детальний опис:

Телевізор Samsung UE43J5202AUXUA -2 шт. Телевізор Samsung UE55MU6102/6172 - 1 шт. ТВ-антена HDTV Astra HD - 3 шт.

виготовлення бланків декларацій про розміщення об'єктів бізнесу

Вид закупівлі: послуги Кількість: 700
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кузьменко Олександр Миколайович
Дата договору: 4 жовтня 2018 р.

Послуги з технічного діагностування, обслуговування та перезарядці вогнегасників

Вид закупівлі: послуги Кількість: 3
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Колор
Код юридичної особи: 21932334
Детальний опис:

Діагностика вуглекислотного вогнегасника ВВК (ОУ)-1,4;2 - 140 шт. Перезарядка вуглекислотних вогнегасників ОУ-3 (ВВК-2)-135 шт. Перезарядка вуглекислотних вогнегасників ОУ-2 (ввк-1,4) -5 шт.

натільна відеокамера

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Удовика Роман Миколайович
Дата договору: 9 жовтня 2018 р.
Детальний опис:

Тип носія- Flash пам'ять; матриця (світлочутливий елемент)- 5 Mn CMOS; об'єктив- ширококутний, 140 градусів; режим фотозйомка-16 Mn з підтримкою серійної фотозйомки; запис аудіо- AAC2/WAV; карта пам'яті до 32 ГБ; живлення -вбудована,3000 мА*ч(літій-іонна). Додаткові функції: час роботи-приблизно 300 хвилин запису; запис однією кнопкою; парольний захист : для стирання файлів потрібен пароль адміністратора.

Карта пам'яті для натільної відеокамери

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Удовика Роман Миколайович
Дата договору: 9 жовтня 2018 р.
Детальний опис:

32 GB Class 10UHS-1+SD адаптер (SDC10G2/32GB)

Закупівля ламп люмінісцентних та світлодіодних

Вид закупівлі: товар Кількість: 240
Умови поставки:

доставка за адресою пл. Молодіжна,1
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Тельпіс Віктор Захарович
Дата договору: 9 жовтня 2018 р.
Детальний опис:

Лампа TLD 18-54 (60 cм) шт. 50 Лампа TLD 36-54 (120 cм) шт. 50 Лампа св/діод 10W Е27 шт. 100 Лампа світлодіодна G 45 220В 6 Вт Е27 4200К шт. 40

Закупівля канцтоварів

Вид закупівлі: товар Кількість: 13
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Керженцев Віктор вікторович
Дата договору: 9 жовтня 2018 р.
Детальний опис:

Батарейка R3 шт 4 Гумка FACTIS шт 500 Куточок А-4 шт 100 Лоток вертикальний чорний шт 10 Лоток "Компакт" Арніка шт 10 Маркер текстовий Economix шт 70 Олівець з гумкою Economix НВ шт 1500 Скотч пакувальний 48мм 100 шт 30 Скотч пакувальний 72мм 66 шт 30 Точило KUM 100 шт 120 Тека для паперів картонна шт 100 Швидкозшивач з прозорим верхом шт 45 Швидкозшивач картон шт 65

Закупівля вогнегасників та піддони для вогнегасників

Вид закупівлі: товар Кількість: 86
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
КОЛОР
Код юридичної особи: 21932334
Детальний опис:

Вогнегасники вуглекислотні (ВВК-2) -86 шт. та піддони для вогнегасників -86 шт.

Проведення дератизації підвальних приміщень у адміністративній будівлі виконкому міської ради за адресою: пл. Молодіжна, 1, пр. Металургів, 36б.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Волков Олександр Дмитрович
Дата договору: 24 вересня 2018 р.

Закупівля електротоварів

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Балашов Андрій Сергійович
Дата договору: 25 вересня 2018 р.
Детальний опис:

Прожектор LED LIDEX 20W шт.,1600lm, 6500K - 1шт.

Закупівля будівельних товарів

Вид закупівлі: товар Кількість: 11
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Убогий Олексій Михайлович
Дата договору: 24 вересня 2018 р.
Детальний опис:

Пігмент ДЮФА 134 – теракот, 750 мм шт. 3 Пігмент ДЮФА 136 – корал, 750 мм шт. 3 Валік Елітаколор 48/180мм шт. 2 Мінівалік Елітаколор, тип Міді, 30/100мм шт. 2 Шпатель з пластиковою ручкою, фасад, 300 мм шт. 1 Стрічка малярська 30мм/20м шт. 5 Грунтовка «Ансерглоб EG-58» внутр., 10л шт. 7 Шпаклівка НР фініш Knauf , 25кг шт. 8 Штукатурка НР старт Knauf , 30кг шт. 6 Церезит СМ-11 25кг для плитки шт. 2 Пісок річний, 50кг шт. 10

Будівельні товари ( металеві стелажі)

Вид закупівлі: товар Кількість: 7
Умови поставки:

м.Кривий Ріг
Договір укладено: юридична особа,
Публічне акціонерне товариство,
КРИВОРІЖНДПІРУДМАШ
Код юридичної особи: 04819211
Детальний опис:

Металеві стелажі: 4 шт. по 1,5 пог. м; 3 шт. по 2,0 пог. м

Спецодяг (засоби індивідуального захисту)

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Воссток-Сервіс"
Код юридичної особи: 37674503

Сантехнічні товари (відвід, муфта, засувка)

Вид закупівлі: товар Кількість: 6
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Сінютін Олександр Олександрович
Дата договору: 11 вересня 2018 р.

Придбання паперу ксероксного формата А4

Вид закупівлі: товар Кількість: 45
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бердник Володимир Анатолійович
Дата договору: 17 серпня 2018 р.
Детальний опис:

Придбання паперу ксероксного формата А4 (500 листів у пачці) у кількості 45 пачок

Виготовлення портрету для фотогалереї Почесних громадян міста Кривого Рогу.

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Світ Дизайну"
Код юридичної особи: 37215498

Закупівля штор декоративних драпірованих

Вид закупівлі: товар Кількість: 11
Умови поставки:

Будівля виконкому міської ради за адресою пл. Молодіжна,1
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Лісняк Володимир Анатолійович
Дата договору: 16 серпня 2018 р.
Детальний опис:

Штори декоративні драпіровані у кількості 11 шт.

Посвідчення працівників структурних підрозділів (бланки)

Вид закупівлі: товар Кількість: 200
Умови поставки:

самовивіз
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Чернявський Денис Олександрович
Код юридичної особи: 3150824953
Детальний опис:

книжечки з обкладинкою синього кольору, тисненням фольгою

Здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт зали засідань виконкому 2 корпусу адміністративної будівлі виконкому міської ради за адресою: пл. Молодіжна, 1, м. Кривий Ріг»

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ватря Сергій Васильович
Дата договору: 21 серпня 2018 р.
Детальний опис:

Здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт зали засідань виконкому 2 корпусу адміністративної будівлі виконкому міської ради за адресою: пл. Молодіжна, 1, м. Кривий Ріг»

Закупівля жалюзі вертикальних з встановленням

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Закупівля жалюзі вертикальних з встановленням у будівлі виконкому міської ради за адресою пл. Молодіжна,1
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
УКРОТК
Код юридичної особи: 39289870
Детальний опис:

Жалюзі вертикальні у кількості 2-х штук. Тканина Леди. Розмір 2400*3100, 2700*3100

Закупівля фарби

Вид закупівлі: товар Кількість: 10
Умови поставки:

Доставка за адресою пл. Молодіжна,1
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Убогий Олексій Михайлович
Дата договору: 22 серпня 2018 р.
Детальний опис:

Фарба MGF Матлатекс 100 14 кг

Придбання товарів: лампа LED T8 18W 6400K 1400Lm – 10 шт., лампа 10W E27 4000K 1000Lm LEDEX – 64 шт.

Вид закупівлі: товар Кількість: 74
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Роговський Андрій Володимирович
Код юридичної особи: 2958104659
Детальний опис:

Придбання товарів: лампа LED T8 18W 6400K 1400Lm – 10 шт., лампа 10W E27 4000K 1000Lm LEDEX – 64 шт.

Проекційне обладнання

Вид закупівлі: товар Кількість: 7
Умови поставки:

пл. Молодіжна,1
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Землянікін Андрій Валерійович
Дата договору: 10 серпня 2018 р.
Детальний опис:

Проектор Hitachi CP-X5550 1 шт. Проектор Epson EB-U05 1 шт. Проекційний екран Grandview CB-MP150(4:3)WM5 екран моторизований 305x229 2 шт. Проектор Epson EB-U05 1 шт. Проекційний екран T136NWS1 ELITE SCREENS 2 шт. Монтаж та налаштування обладнання.

Виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації по об"єкту: " Капітальний ремонт частини приміщення холу на 1 поверсі 1 корпусу адміністративної будівлі виконкому Криворізької міської ради, з установленням обладнання системи контролю доступу, за адресою: пл. Молодіжна, 1, м. Кривий Ріг, 50101 Дніпропетровської області"

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Криворіжцивільпроект"
Код юридичної особи: 39493770

Закупівля електротоварів

Вид закупівлі: товар Кількість: 3
Умови поставки:

Доставка за адресою пл. Молодіжна,1
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Тельпіс Віктор Захарович
Дата договору: 14 серпня 2018 р.
Детальний опис:

Провід ПВС 2х1,5 Гост -100м, розетка подвійна CARMEN - 20 шт., світильник світлодіодний Feron AL 500 60W круг 2700К-6400К 555х73 мм-2шт.,

Послуги з виготовлення печаток та штампів.

Вид закупівлі: товар Кількість: 7
Умови поставки:

Згідно умов договору.
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Логопринт"
Код юридичної особи: 37215016
Детальний опис:

1 шт. – штамп кутовий 60х40 мм; 3 шт. – штамп 25х70 мм; 1 шт. – гербова печатка; 2 шт. печатка без зображення Державного герба України.

Зарядний пристрій EH913 Преміум, 1-4 АА-ААА,1000mAh, разряд, LCD displey

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

поставка за фактичною адресою замовника
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Тельпіс Віктор Захарович
Дата договору: 14 серпня 2018 р.
Детальний опис:

Зарядний пристрій EH913 Преміум, 1-4 АА-ААА, 1000mAh, разряд, LCD displey

Батарейка DURACELL AAA; LR03/MN2400 (мініпальчикова)

Вид закупівлі: товар Кількість: 120
Умови поставки:

поставка за фактичною адресою замовника
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Тельпіс Віктор Захарович
Дата договору: 14 серпня 2018 р.
Детальний опис:

Батарейка DURACELL AAA; LR03/MN2400 (мініпальчикова)


Перейти до сторінки: