Архів Архів 2016 рік

Статуc:договір укладено

Назва: Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052169
Поштовий індекс:
50101
Адміністративний район: Металургійний
Адреса:
площа Молодіжна (Мт) буд. 1
Керівник: Вілкул Юрій Григорович
Телефон: 92-13-05  
Email: mvk99@kr.gov.ua  

Прямі закупівлі за 2016 рік (архів)



Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації



Перейти до сторінки:

Книга "Бюджетні установи: бухгалтерський облік, національні стандарти, оподаткування та звітність"

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з додатковою відповідальністю ,
"Аудиторська фірма"Західна аудиторська група"
Код юридичної особи: 40486337

Господарчі товари (затвір, диск)

Вид закупівлі: товар Кількість: 7
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Жирова Наталя Олександрівна
Дата договору: 13 грудня 2016 р.
Детальний опис:

затвір батерфляй диск. чав.80-16 (2шт.), диск відрізний "Атаман" 230 (2,5) (5 шт.)

послуги з розробки бренду для Центру надання адміністративних послуг «Муніципальний центр послуг м.Кривого Рогу»

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Яцковська Яна Василівна
Дата договору: 22 грудня 2016 р.
Детальний опис:

послуги з розробки бренду для Центру надання адміністративних послуг «Муніципальний центр послуг м.Кривого Рогу»

Виготовлення прапорців настільних з металевою підставкою, флеш-візиток, годинників настінних з символікою Центру надання адміністративних послуг

Вид закупівлі: товар Кількість: 278
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Яцковська Яна Василівна
Дата договору: 19 грудня 2016 р.
Детальний опис:

Виготовлення прапорців настільних з металевою підставкою, флеш-візиток, годинників настінних з символікою Центру надання адміністративних послуг: - прапорці настільні з металевою підставкою - 200 од. (з ПДВ - 146.00 грн.) - 29200.00 грн.; - флеш-візитки - 68 од. (з ПДВ - 220.00 грн.) - 14960.00; - годинники настінні - 15 од. (з ПДВ - 330.00 грн.) - 4950.00 грн.

Виготовлення бейджів металевих та бейджів на шнурі з ПІБ адміністраторів та символікою Центру надання адміністративних послуг

Вид закупівлі: товар Кількість: 300
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Яцковська Яна Василівна
Дата договору: 19 грудня 2016 р.
Детальний опис:

Виготовлення бейджів металевих та бейджів на шнурі з ПІБ адміністраторів та символікою Центру надання адміністративних послуг:- Бейджі металеві горизонтальні - 150 од. (з ПДВ -180,00 грн.) - 27 000,0 грн.; -Бейджі пластикові горизонтальні на шнурі 150 од. ( з ПДВ - 65,00 грн.) - 9 750,0 грн.

Придбання проектору з інтерактивною дошкою (в комплекті)

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІДАТА"
Код юридичної особи: 39693067
Детальний опис:

Придбання проектору з інтерактивною дошкою (в комплекті).

Придбання шаф металевих офісних, вогнестійких, оснащених ключовим або кодово-механічним замком:

Вид закупівлі: товар Кількість: 19
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмеженою відповідальністю "Авангард-компані"
Код юридичної особи: 38319139
Детальний опис:

Шафи металеві офісні, вогнестійкі, оснащені ключовим або кодово-механічним замком: - Розміри (1650х600х460) - 4 одиниці, 22 000,0 грн. (з ПДВ) - Розміри (200х310х200) - 15 одиниць, 800,0 грн. (З ПДВ)

Виготовлення печаток

Вид закупівлі: послуги Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кучеренко Лариса Валентинівна
Дата договору: 6 грудня 2016 р.
Детальний опис:

Гербова печатка та печатка без зображення герба діаметром 40 мм. з оснасткою

Виготовлення інформаційних стендів

Вид закупівлі: послуги Кількість: 8
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Яцковська Яна Василівна
Дата договору: 5 грудня 2016 р.
Детальний опис:

Виготовлення інформаційних стендів для територіальних підрозділів Центру надання адміністративних послуг «Муніципальний центр послуг м.Кривого Рогу» за адресою: м.Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1

Запасні частини до ліфтів

Вид закупівлі: товар Кількість: 9
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне акціонерне товариство,
Філія "Дніпроліфт" приватного акціонерного товариства "Виробниче об'єднання "Стальканат-Сілур"
Код юридичної особи: 389243312
Детальний опис:

Вкладиші кабіни 16 -4 шт, контакти КТПВ (рух) -2 шт., контакти КТПВ (не рух) -2 шт., профілі неформальні 0,8 кг, плафон НСП 100 -1 шт., болти одновушкові -3 шт. , реле РПУ - 4 (6х2) -1шт, реле РПУ - (4х4) -5 шт, трос.3.3 - 5,4 м

Придбання навушників накладних (для обслуговування замовників з особливими потребами)

Вид закупівлі: товар Кількість: 4
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кухтін Іван Костянтинович
Дата договору: 1 грудня 2016 р.
Детальний опис:

Придбання навушників накладних (для обслуговування замовників з особливими потребами)

Придбання драбини (стрем’янки) для архіву з гумовим покриттям

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Овсюк Олег Віталійович
Дата договору: 1 грудня 2016 р.
Детальний опис:

Придбання драбини (стрем’янки) для архіву з гумовим покриттям

Придбання навушників з мікрофоном (для адміністраторів);

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кухтін Іван Костянтинович
Дата договору: 1 грудня 2016 р.
Детальний опис:

Придбання навушників з мікрофоном (для адміністраторів)

Придбання флешок на 8 GB

Вид закупівлі: товар Кількість: 4
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кухтін Іван Костянтинович
Дата договору: 1 грудня 2016 р.
Детальний опис:

Придбання флешок на 8 GB (для обслуговування замовників з особливими потребами)

Придбання портфелів для документів

Вид закупівлі: товар Кількість: 10
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кухтін Іван Костянтинович
Дата договору: 1 грудня 2016 р.
Детальний опис:

Придбання портфелів для документів

Придбання сейф-пакетів.

Вид закупівлі: товар Кількість: 3 000
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Овсюк Олег Віталійович
Дата договору: 1 грудня 2016 р.
Детальний опис:

Придбання сейф-пакетів.

Придбання екрану для проектора

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Овсюк Олег Віталійович
Дата договору: 2 грудня 2016 р.
Детальний опис:

придбання екрану для проектора: - 240х180 см 2 шт., за ціною до 3 400,0 грн/шт.;

Придбання дошок магнітно-маркерних

Вид закупівлі: товар Кількість: 5
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Овсюк Олег Віталійович
Дата договору: 2 грудня 2016 р.
Детальний опис:

Придбання дошок магнітно-маркерних: - 240х120 см 3 шт., за ціною до 4 800,0 грн/шт.; - 150х100 см 2 шт., за ціною до 2 200,0 грн/шт.;

Придбання підставок з прозорого акрилу

Вид закупівлі: товар Кількість: 120
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Алексєєнко Валентина Іванівна
Дата договору: 7 грудня 2016 р.
Детальний опис:

Придбання підставок з прозорого акрилу: - менюхолдери -100 од. (50,00 грн.), - гнута табличка з акрилу настільна -20 од. (50,00 грн.) - для планшетів - 80 од. (70,00 грн.)

Придбання буклетниць підлогових (рекламних стійок для друкованої продукції)

Вид закупівлі: товар Кількість: 15
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмеженою відповідальністю
Код юридичної особи: 38112894
Детальний опис:

Придбання буклетниць підлогових (рекламних стійок для друкованої продукції)

Придбання факсу

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кухтін Іван Костянтинович
Дата договору: 9 грудня 2016 р.
Детальний опис:

Придбання факсу

Освітні послуги з проведення тренінгів (семінарів)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 3
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Державна організація (установа, заклад) ,
Державний вищий навчальний заклад "Криворізький держдавний педагогічний університет"
Код юридичної особи: 40787802
Детальний опис:

Освітні послуги з проведення тренінгів (семінарів), для адміністраторів на тему: Психологічні чинники і механізми взаємодії з відвідувачами. Розвиток навичок саморегуляції. Ділові комунікації".

Закупівля дверного блоку із алюмінію

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРОТК"
Код юридичної особи: 39289870
Детальний опис:

Дверний блок із теплого алюмінію, білого кольору, двостворчатий розмір 1440х2340. Скло товщиною 32 мм покрите удароміцною плівкою. Електронний замок із комплектом ключів у кількості 12 шт., механічний замок, доводчик,система контролю доступу.

Закупівля шафи для сумок для відвідувачів

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
фізична особа - підприємець Сердюков Олександр Геннадіович
Код юридичної особи: 2642407234
Детальний опис:

Шафа для сумок на 9 одиниць у кількості 2-х шт.

Вітальні листівки, запрошення

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1 440
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Друкарня "Октан-Принт"
Код юридичної особи: 34340146

Придбання паперу

Вид закупівлі: товар Кількість: 37
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Рашевська Ганна Вікторівна
Дата договору: 16 листопада 2016 р.
Детальний опис:

Придбання паперу (білий високоякісний для копіюваль-номножильної техніки, струйних і лазерних принтерів. Формат А-4, щільність 80г/кв.м, ступінь білизни не нижче 96%).

Журнал обліку та видачі печаток і штампів міської ради, її виконкому, управлінь, інших виконавчих органів міської ради

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Чернявський Денис Олександрович
Дата договору: 10 листопада 2016 р.

обслуговування веб-сайту

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"РІА "ПЕРЕКРЕСТОК"
Код юридичної особи: 37271568

Закупівля холодильників

Вид закупівлі: товар Кількість: 3
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Фізична особа -підприємець Петренко Анатолій Анатолійович
Дата договору: 14 листопада 2016 р.
Детальний опис:

Холодильник висотою 85 см -1 шт, холодильник висотою 129 см - 1 шт., холодильник висотою 143 см.

Закупівля канцелярських товарів

Вид закупівлі: товар Кількість: 8
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Код юридичної особи: 2251508348
Детальний опис:

Щоденники Стандарт 2017 ЕКОНОМІКС -41 шт, щоденник Стандарт 2017 Лизард -11шт., Щоденник недатов. Стандарт Бриск + золото - 1шт, планінг 2017 САХАРА ЕКОНОМІКС -11шт, планінг недат ЕКОНОМІКС -3 шт. тека для паперів картонна 427 шт., календар перекидний настільн 2017 - 28 шт., батарейка Р --3 -30шт. Щоденники мають бути з відбитком герба міста.

Придбання та установка жалюзі для вікон «Line 1301» («Niagara 1701», «Creppe 5101») вертикальні тканеві, білого кольору:

Вид закупівлі: товар Кількість: 49
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРОТК"
Код юридичної особи: 39289870
Детальний опис:

Придбання та установка жалюзі для вікон «Line 1301» («Niagara 1701», «Creppe 5101») вертикальні тканеві, білого кольору: Жалюзі вертикальні 1740*1640 (2 шт.), Жалюзі вертикальні 1730*1640 (2 шт.), Жалюзі вертикальні 1690*1640 (3 шт.), Жалюзі вертикальні 1710* 1640 (3 шт.), Жалюзі вертикальні 1700* 1640 (3 шт.), Жалюзі вертикальні 1760* 1640 (1 шт.), Жалюзі вертикальні 1720* 1640 (2 шт.), Жалюзі вертикальні 1680* 1640 (5 шт.), Жалюзі вертикальні 1950*2880 (2 шт.), Жалюзі вертикальні 2000*2880 (2 шт.), Жалюзі вертикальні 3400*3200 (1 шт.), Жалюзі вертикальні 2750* 3200 (1 шт.), Жалюзі вертикальні 2720* 3200 (1 шт.), Жалюзі вертикальні 1470* 3200 (1 шт.), Жалюзі вертикальні 2530* 3200 (1 шт.), Жалюзі вертикальні 5400* 3200 (4 шт.), Жалюзі вертикальні 2500* 2600 (2 шт.), Жалюзі вертикальні 2760* 2600 (1 шт.), Жалюзі вертикальні 2500* 2600 (1 шт.), Жалюзі вертикальні 2850* 2600 (1 шт.), Жалюзі вертикальні 2730* 2600 (2 шт.), Жалюзі вертикальні 3180* 2600 (1 шт.), Жалюзі вертикальні 2700* 2600 (7 шт.)

Виготовлення відеозбірника

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
комунальне підприємство телерадіокомпанія "Рудана"
Код юридичної особи: 19438354
Детальний опис:

Виготовлення відеозбірника про адміністративні послуги та порядок їх одержання у Центрі надання адміністративних послуг м.Кри-вого Рогу з сурдоперекладом, для мешканців з вадами слуху (тривалість - до 10 хвилин).

Програмне забезпечення OfficeProPlus OLP

Вид закупівлі: товар Кількість: 125 000
Умови поставки:

пл. Молодіжна,1
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Землянікін Андрій Валерійович
Дата договору: 17 листопада 2016 р.

Мережеві фільтри-подовжувачі на 5 розеток

Вид закупівлі: товар Кількість: 20
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кухтін Іван Костянтинович
Дата договору: 4 листопада 2016 р.
Детальний опис:

Мережеві фільтри-подовжувачі на 5 розеток (5 м.)

Канцелярське приладдя

Вид закупівлі: товар Кількість: 790
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кухтін Іван Костянтинович
Дата договору: 3 листопада 2016 р.
Детальний опис:

Придбання канцелярського приладдя: - сегрегатори для документів синього кольору - (300 шт. - до 21 000,00 грн.); сегрегатори для документів червоного кольору - (50 шт. - до 3 500,00 грн.); архівні бокси для зберігання справ червоного кольору - (20 шт. - до 700,00 грн.); - картонні папки для документів - (200 шт. - до 700,00 грн.); - лотки офісні вертикальні синього (чорного) кольору - (100 шт. - до 15 000,00 грн.); - файли- карман - (10 шт. - до 500,00 грн.); - набори настільні офісні «карусель» - (70 шт. - до 3 500,00 грн.); - корзини для паперів сірого кольору - (40 шт. - до 3 200,00 грн.)

Папір

Вид закупівлі: товар Кількість: 255
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Рашевська Ганна Вікторівна
Дата договору: 3 листопада 2016 р.
Детальний опис:

Придбання паперу (білий високоякісний для копіювально-множильної техніки, струйних і лазерних принтерів. Формат А-4, щільність 80г/кв.м, ступінь білизни не нижче 96%).

Виготовлення печатної продукції

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 300
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмеженою відповідальністю "Друкарня "Октан-Принт"
Код юридичної особи: 34340146
Детальний опис:

Виготовлення печатної продукції (збірників довідкових матеріалів, буклетів, регламентів) Збірники довідкових матеріалів Формат А5;Папір - повнокольоровий 80 г/м; Обкладенка – папір крейдований матовий, щільність 300 г/м, вибірковий ультрафіолетовий лак;Збірка – на скоби (1 300 од. - 50 грн. ціна з ПДВ) Буклети (папка з вкладишем) Формат 10х21см; Папка: папір крейдований матовий, щільність 300 г/м, вибірковий ультрафіолетовий лак, фігурна нарізка; Вкладиш: папір – повно-кольоровий, щільність 170 г/м (1 000 од. - 34 грн. ціна з ПДВ ) Регламенти Формат А5;Папір - повнокольоровий, щільність 80 г/м; Обкладенка – папір крейдований матовий, щільність 300 г/м, вибірковий ультрафіолетовий лак; Збірка – на скоби (1 300 од. - 20 грн. ціна з ПДВ )

Плазмова панель для виводу інформації щодо актуального стану електронної черги

Вид закупівлі: товар Кількість: 3
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "ФТЛ УКРАЇНА"
Код юридичної особи: 38931010
Детальний опис:

Плазмова панель для виводу інформації щодо актуального стану електронної черги (жидкокристалічний, діагональ – 50, наявність SmartTV, Web-браузер, производитель- бренд LG) за адресою: м.Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1 (Радянська,1)

Журнали реєстрації заяв суб’єктів господарювання

Вид закупівлі: товар Кількість: 200
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмеженою відповідальністю "Друкарня "Октан-Принт"
Код юридичної особи: 34340146
Детальний опис:

: Журнали реєстрації заяв суб’єктів господарювання ( Формат А4х200 стор., обкладинка синього кольору, назва журналу виготовляється на обкладинці, друк 1+1, сшивка на скрепку).

Роботи по виготовленню штампів

Вид закупівлі: роботи Кількість: 8
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛОГОпринт"
Код юридичної особи: 37215016
Детальний опис:

Відповідно до вимог Закону України «Про адміні-стративні послуги», Постанови Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», адміністратор центру надання адмініст-ративних послуг повинен мати іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування центру надання адміністративних послуг.

Веб-камера C270

Вид закупівлі: товар Кількість: 45 000
Умови поставки:

пл. Молодіжна,1
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Лукянець Олександр Петрович
Дата договору: 7 листопада 2016 р.

Послуги з поточного ремонту ліфта за адресою пл. Молодіжна,1

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне акціонерне товариство,
Приватне акціонерне товариство "Виробниче об'єднання "Стальканат -Сілур"
Код юридичної особи: 26209430
Детальний опис:

Поточний ремонт ліфта у адміністративній будівлі виконкому міської ради за адресою пл. Молодіжна,1

Електротовари (кабельний канал, провід, розетка, колодка)

Вид закупівлі: товар Кількість: 7
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Фізична особа-підприємець Балашов Андрій Сергійович
Дата договору: 5 жовтня 2016 р.
Детальний опис:

кабельний канал ПВХ (2м) -50 шт., провод ПВС2*1,5-100 м, розетка двойна -15 шт, розетка2-я без з/к - 15 шт, розетка 1-я без з/к.- 10шт, колодка -3 шт, коробка расподільча - 12шт.

манометри тепла (5шт), термометри тепла(8шт)

Вид закупівлі: товар Кількість: 13
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Будинок-Сервіс
Код юридичної особи: 21931866

Будівельні матеріали (лінолеум)

Вид закупівлі: товар  
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмеженою відповідальністю "Белаком"
Код юридичної особи: 36933765
Детальний опис:

Лінолеум 5,35 п.м

Будівельні матеріали (церазит)

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмеженою відповідальністю "Белаком"
Код юридичної особи: 36933765
Детальний опис:

церазит СМ/11 (25кг) -3 шт

буклет "Можливості криворізького підприємництва"

Вид закупівлі: послуги Кількість: 300
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Чернявський Денис Олександрович
Дата договору: 23 вересня 2016 р.
Детальний опис:

буклет «Можливості криворізького підприємництва» на паперових носіях з використанням своєї сировини відповідно до рішення міської ради від 24.12.2015 №33 «Про затвердження розрахункового кошторису на 2016 рік витрат коштів міського бюджету для фінансування заходів Програми розвитку малого й середнього підприємництва в місті на 2015, 2016 роки»

Господарчі товари (ліхтарі)

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
фізична особа-підприємець Балашов Андрій Сергійович
Дата договору: 5 жовтня 2016 р.
Детальний опис:

Ліхтарі

Лампи енергозберігаючі

Вид закупівлі: товар Кількість: 170
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Фізична особа-підприємець Балашов Андрій Сергійович
Дата договору: 5 жовтня 2016 р.
Детальний опис:

Лампи енергозберігаючі:LED Global 12Вт -50шт, Лампа люмінісц ТЛД 18 (60см) -120 шт

Грамоти (папки в м'якій обкладинці, вкладинки до грамот), посвідчення до нагрудних знаків "За заслуги перед містом"

Вид закупівлі: товар Кількість: 375
Умови поставки:

До 31 жовтня 2016 року
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець Чернявський Денис Олександрович
Код юридичної особи: 3150824953
Детальний опис:

Грамоти (папки в м'якій обкладинці, вкладинки до грамот), посвідчення до нагрудних знаків "За заслуги перед містом"


Перейти до сторінки: