Статуc:договір укладено
Назва: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №5" Криворізької міської ради | ||
Код ЄДРПОУ: | 37861807 | ||
Поштовий індекс: | 50051 | Адміністративний район: | Металургійний |
Адреса: | вулиця Криворіжсталі буд. 2 | ||
Керівник: | Кузнецова Анастасія Олександрівна | ||
Телефон: | (067) 628-51-12 | ||
Email: | cpmsd5kmr@gmail.com |
Прямі закупівлі за 2015 рік (архів)
Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації
Папір та канцтовари
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за умовами договору |
|||
Договір укладено: |
Фізична особа-підприємець, ФОП Якубинська Г.М. |
||
Дата договору: | 25 травня 2015 р. | ||
Детальний опис:Папір ксероксний - 75 шт., файли А-4 - 2000шт. |
Калоприймачі, сечоприймачі
Вид закупівлі: | товар | Кількість: | 264 |
Умови поставки:за умовами договору |
|||
Договір укладено: |
Фізична особа-підприємець, ФОП Рощина О.М. |
||
Дата договору: | 14 травня 2015 р. | ||
Детальний опис:Калоприймач однокомпонентний відкритого типу - 260 шт., сечоприймач 2000мл з христоподібним зливом - 1 шт., сечоприймач 750 мл зі зливом - 3 шт. |
Бланки медичні та журнали
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за умовами договору |
|||
Договір укладено: |
Фізична особа-підприємець, ФОП Ковальов В.М. |
||
Дата договору: | 14 травня 2015 р. | ||
Детальний опис:Амбулаторія № 3 Талон на прийом до лікаря ф. 025-4/о Карта обліку диспансер. ф. 131/о Амбулаторія № 1 Журнал реєстрації документів Журнал ф. 028/о Акт огляду МСЕК Карта хворого денного стаціонару ф.003-2/о Санаторно-курортна карта ф. 072/о Листок призначень наркот.засобів Карта хворого ф. 044/о Карта результатів диспансерного огляду Висновок ЛКК Кодировочний талон Консультаційний висновок ф. 028/о Амбулаторія № 4 Талон на прийом до лікаря ф. 025-4/о Довідка учня ф. 086-1/о Консультаційний висновок ф. 028/о Інформована згода ф. 063-2/о Медична довідка ф. 086/о Амбулаторія № 6 Талон на прийом до лікаря ф. 025-4/о Статистичний талон ф. 025-2/о Журнал ф. 060/о Консультаційний висновок ф. 028/о Інформована згода ф. 063-2/о Санаторно-курортна карта ф. 076/о Карта профілактичних щеплень Відомість обліку відвідувань ф. 039/о Медична довідка ф. 086/о Амбулаторія № 2 Журнал ф. 035/о ламинат 100л. Направлення Лікарське свідоцтво про смерть ф. 106/о Бланк назначений Довідка ф. 095/о Медична карта дитини ф. 026/о Бланк результат обследования Талон на прийом до лікаря ф. 025/о Бланк общий аналіз мочи Бланк общий аналіз крові Бланк аналіз мазка Цитоморфологічне дослідження Статистичний талон ф. 025-2/о Виписка із медичної карти ф. 025/о Направлення на бактеріологічне дослідженн ф. 201-1/о Висновок ЛКК Медична довідка ф. 086/о Лікарський висновок ф. 084/о Амбулаторія № 5 Журнал реєстрації інструктажів пожар Журнал реєстрації інструктажів на робочому місці Книга запису викликів ф. 031/о Журнал додаток 7 Листок призначень Додаток 4 Ф № 027-0 Виписка із мед карти Ф № 204-0 Направлення на мікроб. досл. Ф № 503-1 Інформована згода Вимога на отримання ампул Направлення на консультацію в тубдиспансер Ф № 0147-0 Довідка для призначення і вип.. 003-2-0 Карта хворого денного стац. |
Пробірки Vacutest
Вид закупівлі: | товар | Кількість: | 21 |
Умови поставки:за умовами договору |
|||
Договір укладено: |
Фізична особа-підприємець, ФОП Рощина О.М. |
||
Дата договору: | 14 травня 2015 р. | ||
Детальний опис:Пробірки Vacutest Plast 6 мл з активатором згортання діаметр 13х100 стерильна 1 уп.х100шт. - 20 уп., пробірки Vacutest Plast з гелем активатором згортання діаметр 13х100мм 5мл стерильна 1уп.х100шт. - 1 уп. |
Підгузки для дорослих
Вид закупівлі: | товар | Кількість: | 1 240 |
Умови поставки:за умовами договору |
|||
Договір укладено: |
Фізична особа-підприємець, ФОП Тартапович Н.В. |
||
Дата договору: | 14 травня 2015 р. | ||
Детальний опис:Підгузки для дорослих розмір ХL-960 шт., підгузки для дорослих розмір L-280 шт. |
Бланки (карточка-справка)
Вид закупівлі: | товар | Кількість: | 1 000 |
Умови поставки:За умовами договору |
|||
Договір укладено: |
Фізична особа-підприємець, ФОП Качан П.С. |
||
Дата договору: | 20 квітня 2015 р. | ||
Детальний опис:Карточка-справка на картоні формату А4 двухстороння |
Обовязкове страхування громадянсько-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
Вид закупівлі: | послуги | Кількість: | 11 |
Умови поставки:за умовами договору |
|||
Договір укладено: | юридична особа,
Приватне акціонерне товариство, ПАТ "Страхова компанія "Країна" |
Код юридичної особи: | 20842474 |
Детальний опис:Обовязкове страхування громадянсько-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (санітарного автотранспорту установи) |
Зап.частини до автомобілів ВАЗ
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за умовами договору |
|||
Договір укладено: |
Фізична особа-підприємець, Кіріченко С.М. |
||
Дата договору: | 23 лютого 2015 р. | ||
Детальний опис:Комплект клапанів впускних-1шт., комплект клапанів випускних-1шт., прокладка ГБЦ-1шт., прокладка кришки клапанів ГБЦ-1шт., натягувач цілка-1шт., ціпок распредвалу+шків-1шт., болти ГБЦ-10шт., постіль з распредвалом-1шт., свічки запалювальння-4шт., генератор-1шт. |
Калоприймач, сечоприймач
Вид закупівлі: | товар | Кількість: | 301 |
Умови поставки:за умовами договору |
|||
Договір укладено: |
Фізична особа-підприємець, ФОП Федорова |
||
Дата договору: | 20 листопада 2015 р. | ||
Детальний опис:Калоприймач однокомпонентний, вікритого типу-300шт., сечоприймач 750 л з клапаном та кріпленням для ноги-1шт. |
Крупа гречана
Вид закупівлі: | товар | Кількість: | 160 |
Умови поставки:за умовами договору |
|||
Договір укладено: |
Підприємець — фізична особа , СПД Зубко Е |
||
Дата договору: | 24 лютого 2015 р. | ||
Детальний опис:Крупа гречана 0,900гр. |
Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів і маловантажних автотранспортних засобів
Вид закупівлі: | послуги | Кількість: | 16 |
Умови поставки:згідно умов договору |
|||
Договір укладено: | юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю , ТОВ "Едельвейс-4" |
Код юридичної особи: | 21932780 |
Детальний опис:Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів і маловантажних автотранспортних засобів установи ВАЗ - 9 шт., Джили - 6 шт., Газ - 1 шт. |
Продукти харчування для забезпечення туб.хворих
Вид закупівлі: | товар | Кількість: | 318 |
Умови поставки:за умовами договору |
|||
Договір укладено: |
Підприємець — фізична особа , СПД Зубко Е |
||
Дата договору: | 18 лютого 2015 р. | ||
Детальний опис:Чай 100гр-318шт., тушковане мясо яловичини(свинини)500гр-318шт., сардина - 318шт., згущене молоко 0,380гр-318шт., цукор1кг-318шт., крупа гречана1кг-318шт., рис1кг-318шт., олія соняшникова1л-318шт. |
Придбання господарчих та будівельних матеріалів
Вид закупівлі: | товар | Кількість: | 87 |
Умови поставки:за умовами договору |
|||
Договір укладено: |
Фізична особа-підприємець, ФОП Демедюк О.С |
||
Дата договору: | 18 лютого 2015 р. | ||
Детальний опис:Шпаклівка фінішна 25кг 1 Грунт 10л 2 Емаль 2,8кг 7 Емаль 2,8кг блакитна 3 Пензлик плоский 5 Валік 5 Розріджувач для фарби 0,8л 5 Покриття для підлоги 3,5м 19,6 Плінтус 2,5м 8 Клей для лінолеума 1кг 10 Замок врізний 1 Ручка для дверей 2 Диск відрізний 3 Умивальник з пєдисталом 1 Змішувач 1 Підводка до змішувача 50см 2 Сифон мийка 1 Гофра 2 Заглушка 1/2в 2 Гума сантех.72х50 2 Кран кул1/2 2 Муфта 16х1/2з 2 |