Архів Архів 2013 рік

Статуc:договір укладено

Назва: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37862093
Поштовий індекс:
50053
Адміністративний район: Покровський
Адреса:
вулиця Мусоргського буд. 32А
Керівник: Квятковська Світлана Октаєвна
Телефон: 94-81-40  
Email: zpmsd2@ukr.net  

Прямі закупівлі за 2013 рік (архів)



Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації





Послуги щодо страхування автотранспорту.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 8
Умови поставки:

за адресою замовника
Договір укладено: юридична особа,
Приватне акціонерне товариство,
Приватне акціонерне товариство "СК "ДНІПРОІНМЕД"
Код юридичної особи: 21870998
Детальний опис:

Страхування автотранспорту

28.23.1 Машинки друкарські, машини для обробляння текстів. 17.21.1 "Папір і картон гофровані, паперова й картонна тара"; 17.23.1 "Вироби канцелярські паперові".

Вид закупівлі: товар Кількість: 652
Умови поставки:

За адресою замовника
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Терещенко Тетяна Васильєвна.
Дата договору: 5 грудня 2013 р.
Детальний опис:

Папір ксероксний А4 500 арк. 80г/м2 - 50 п.; Папка для паперів на зав'язках 0,35 мм.-300 шт.; Швидкозшивач картонний 0,35 мм.; - 300 шт.; Калькулятор CITIZEN SDK-888X (бухгалтерський) - 2 шт.

Холодильники та морозильники; машини пральні; електроковдри; вентелятори.

Вид закупівлі: товар Кількість: 3
Умови поставки:

за адресою замовника
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Щукіна Тетяна Михайлівна
Дата договору: 25 листопада 2013 р.
Детальний опис:

Холодильник Норд 271 010

31.01.1 Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі; 31.00.1 Меблі для сидіння та їхні частини; 23.12.1 Скло листове сформоване та оброблене.

Вид закупівлі: товар Кількість: 218
Умови поставки:

за адресою замовника
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Маслова Інна Мколаївна
Дата договору: 21 листопада 2013 р.
Детальний опис:

Стіл письмовий 1095х755х600 - 38од.; стіл 1200х725х60 - 21 од.; шафа для одягу 540х1985х550 - 31од.;стілаж пристійний 540х1985х335-48од.; Комод 400х805х365 - 16од.; шафа з поличками 540х1985х400 - 2 од.; дзеркало 580х815х20 - 1 од.; спец. крісло чорний- 1 од. стілець полумякий чорний миющийся - 60 од.

Вироби пластмасові для будівництва; лінолеум і покриви на підлогу, тверді, не пластикові

Вид закупівлі: товар Кількість: 4
Умови поставки:

за адресою замовника
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бандурін Олексій Віталійович
Дата договору: 21 листопада 2013 р.
Детальний опис:

Жалюзі вертикальні 2,17-2,15м.; жалюзі вертикальні 2,40-2,20м.; жалюзі вертикальні 2,30-2,15м.; жалюзі вертикальні 2,60-2,04м.

17211Папір і картон гофровані, паперова й картонна тара.17231Вироби канцелярські, паперові.32991 ручки для писання та олівці, дошки, штемпелі для датування, 25992 Вироби з недорогоцінних металів, інші. 20521 Клеї.

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 713
Умови поставки:

за адресою замовника
Договір укладено:
Терещенко Т. В.
Дата договору: 14 листопада 2013 р.
Детальний опис:

Папка для паперів на зав'язках - 300 од.; Швидкозшмвач А-4 (картон) - 300 од.; папка пластикова А4 на пружинках - 50 шт.; папка-реєстратор А4 8 см. - 20 од.; папка - реєстратор А4 5 см. - 20 од.; папір ксероксний А4 500арк. 80 г/м2 - 30 од.; факс папір 210х25 - 12 од.; книга обліку 96 арк. біл. пап. - 30 од.; книга канц. А4 48 арк. біл. пап. - 30 од.; ручка кулькова Cello MAXRITER (оригінал) синя. - 30 од.; олівець чорнографітний - 30 од.; скріпки 28мм (100шт/уп) - 30 од.; скоби № 10 1000 шт/уп. - 30 од.; скоби №24/6 1000 шт/уп. - 30 од.; лоток горизонтальний А4 - 8 од.; Зошит 48 арк.біл. пап. - 20 од.; зошит 24 арк. - 30 од.; книга обліку А4 192 арк. т/о - 5 од.; файл прозорий А4 (30 мкн) - 500 од.; маркер перманентний (чорний) - 5 од.; маркер тексту - 10од.; клей ПВА 100 мл. -10 од.; Швидкозшивач з прозор. верхом. А4 (ассорт.) - 100 од.; чинка KUM - 10 од.; ножиці офісні 16,5 см. - 2 од.; скріпки 50мм (100 шт/уп) - 1 од.; біндер 32 мм. - 50од.; ручка-коректор 10мл. - 20 од.

Послуги по технічному обслуговуванню та ремонтуванню автомобілів і маловантажних автотранспортних засобів

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

По договору
Договір укладено: Приватне підприємство ,
Харук В.І.
Дата договору: 21 листопада 2013 р.
Детальний опис:

Услуги шиномонтажа одного автомобіля

20.41.4 "Препарати пахучі, воски та інші засоби для чищення"; 20.41.3 "Мило, засоби мийні та засоби для чищення"; 13.92.2 "Вироби текстильні готові, інші" 32.91.1 "Мітли та щітки"

Вид закупівлі: товар Кількість: 635
Умови поставки:

За адресою замовника.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Демидова Галина Іллівна
Дата договору: 12 грудня 2013 р.
Детальний опис:

Пральний порошок "Лотос" - 40 од.; Миючий засіб для скла - 25 од.; чистящий порошок "Гала" - 100 од.; мило господарське 200 гр. 72% - 200 од.; мило туалетне 70 гр. - 100 од.; пакети для сміття 60л. - 150 од.; віник - 20 од.

Послуги по технічному обслуговуванню та ремонтуванню автомобілів і маловантажних автотранспортних засобів

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

За адресою замовника
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Харук В.І.
Дата договору: 11 листопада 2013 р.
Детальний опис:

Технічне обслуговування автомобіля НІВА

Послуги по технічному обслуговуванню та ремонтуванню автомобілів і маловантажних автотранспортних засобів"

Вид закупівлі: послуги Кількість: 8
Умови поставки:

за адресою замовника
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Тушинський Олексій Байрамович
Дата договору: 7 листопада 2013 р.
Детальний опис:

Шино монтажні роботи - 8 машин (Джилі - 7 од.; Дачія-Логан - 1 од.

Вироби канцелярські паперові.

Вид закупівлі: товар Кількість: 115 107
Умови поставки:

За адресою замовника
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
КП "Жовтнева районна друкарня"
Код юридичної особи: 31550265
Детальний опис:

Реєстраційна форма пацієнта -2000 шт.; виписка - 3000 шт.;Амбулаторний прийом - 3000 шт.; постанова ЛКК - 6000 шт.; ЛКК - 5000 шт.; статистичний талон - 32000 шт.; направлення на проведення досп. - 1000 шт.; Рецепти - 10000 шт.; картка хворого денного стаціонару - 1000 шт.; направлення на консультацію - 1000 шт.; допуск - 2000 шт.; санаторно-курортна карта - 1000 шт.; інформаційна згода - 2000 шт.; довідка для одержання путівки - 1000 шт.; вимога - 1000 шт.; довідка про тимчасову непрацездатність - 1000 шт.; довідка - 1000 шт.; довідка - 500 шт.; аналіз сечі - 1000 шт.; аналіз крові - 1000 шт.; аналіз калу - 500 шт.; інформована добровільна згода - 1000 шт.; направлення - 1000 шт.; ВКК - 200 шт.; медична карта стаціонарного хворого - 200 шт.; виписка замбулаторної карти - 200 шт.; інформована згода на пр. ВІЛ - 200 шт.; контрольна карта диспанс. обст. - 30000 шт.; направлення на патолог.дослід. - 1000 шт.; результати аналізу виділення - 2000 шт.; вимога - 2000 шт.; довжина тіла - 300 шт.; виписний епікриз - 200 шт.; карта хворого денного стаціонара - 200 шт.; скарги - 200 шт.; листок лікарських призначень - 200 шт.; скарги - 200 шт.; журнал реєстрації тех. обсл. ТО-1 та ТО-2 - 1 шт.; журнал обліку опломбув. спидометрів - 1 шт.; журнал обліку предрейсов. інстр. вод. - 1 шт.; журнал обліку заходів по БР - 1 шт.; журнал реєстрації дорожніх листів - 1 шт.; журнал обліку паливно-маст.матер - 1 шт.; журнал дорожньо-транспортних подій підприємства - 1 шт.

Ремонтування комп’ютерів і периферійного устаткування

Вид закупівлі: послуги Кількість: 11
Умови поставки:

за адресою замовника
Договір укладено:
Пісний Сергій Борисович
Дата договору: 23 жовтня 2013 р.
Детальний опис:

Заправка картриджу - 5 шт.; відновлення картриджу - 1 шт.; заправка картриджу - 3 шт.; відновлення картриджу - 1 шт.; відновлення картриджу - 1 шт.;

Розробка проектів встановлення водонагрівчів з визначенням максимального годинного навантаження системи горячого водопостачання; налагодження системи опалення після теплових випробувань на рівномірність прогрівання опалювальних приладів.

Вид закупівлі: послуги  
Умови поставки:

за адресою замовника
Договір укладено:
Суванов Ахмед Еркінович
Дата договору: 23 жовтня 2013 р.
Детальний опис:

Розробка проектів встановлення водонагрівчів з визначенням максимального годинного навантаження системи горячого водопостачання; налагодження системи опалення після теплових випробувань на рівномірність прогрівання опалювальних приладів.

Сантехнічні вироби

Вид закупівлі: товар  
Умови поставки:

за адресою замовника
Договір укладено:
Демидова Галина Іллівна
Дата договору: 18 жовтня 2013 р.
Детальний опис:

Сместітель ліктьовий - 6 шт.; кран шаровий 3/4 в/н.-4 шт.; ізолента ПХВ - 10 шт.; замок накладной - 5 шт.; провід ПВС 2*2.5 - 100м.; Стрічка ФУМ - 10шт.; замок навісний - 5 шт.; круг для болгарки д.180 по мет. - 5 шт.; свердло по металу д6 - 2 шт.; свердло по металу д8 - 2 шт.; свердло по металу д10 - 2 шт.

Скло листове

Вид закупівлі: товар Кількість: 13
Умови поставки:

за адресою замовника
Договір укладено:
Бондаренко Євген Васильович
Дата договору: 23 жовтня 2013 р.
Детальний опис:

Скло 3мм. - 13,02 м.кв.

Вироби канцелярські паперові

Вид закупівлі: товар Кількість: 60 000
Умови поставки:

за адресою замовника
Договір укладено: юридична особа,
КП "Жовтнева районна друкарня"
Код юридичної особи: 31550265
Детальний опис:

Рецепт газетний папір ф А6/2 - 60000 шт.

Вироби канцелярські паперові

Вид закупівлі: товар Кількість: 69 000
Умови поставки:

за адресою замовника.
Договір укладено: юридична особа,
КП "Жовтнева районна друкарня"
Код юридичної особи: 31550265
Детальний опис:

Інформована згода ф0063/0 офсетний папір 55. А5 двосторонній друк двосторонній друк - 1000 шт.; аналіз крові ф.224/о газетний папір, одностор. друк - 4000 шт.; інформована згода на перс. дан., газетний папір А6/1 - 6000 шт. ; рецепт газетний папір А6/2 - 15000 шт.; виписка з медичної карти формат А5/2 офсетний папір 80 - 13000 шт.; допуск в школу газетний папір А6/2 - 3000 шт.; клінічний аналіз сечі газетний папір А6 односторонній друк - 9000 шт.; Статичний талон газетний папір А6 двостороній друк - 15000 шт.; медична карта амбулаторного хворого (брошюра) - 3000 шт.

Вироби канцелярські, паперові

Вид закупівлі: товар Кількість: 90
Умови поставки:

за адресою замовника
Договір укладено:
Слинько Броніслав Вікторович
Дата договору: 19 вересня 2013 р.
Детальний опис:

Журнал обліку осіб, які прикріплені до лікаря - 70 шт. Посімейний журнал - 20 шт.

Сантехнічні вироби

Вид закупівлі: товар  
Умови поставки:

За адресою замовника
Договір укладено:
Септа Оксана Миколаївна
Дата договору: 13 вересня 2013 р.
Детальний опис:

Труба м\п Sitek 16*2-60 шт.; труба металопластикова "VALTEC" 20х2,0 мм.- 20 п/м; трійник 16х16х16 НТМ - 10 шт.; З'єднувач з зовн. резьбой16х1/2 НТМ - 10 шт.; З'єднувач з вн. резьбой16х1/2 НТМ - 26 шт.; кран шар вода НВ мотиль червоний 1/2 -14 шт.; змішувач MIXQT 271 CRM - 6 шт.; трійник 20х20х20 НТМ - 1 шт.; З'єднувач з вн. резьбой 20х3/4 НТМ.- 3 шт.; З'єднувач з нар. резьбой 20х3/4 НТМ - 2 шт.; кран шар. вн-вн. 3/4 ричаг - 4 шт.; кран шар. нар вн. Base мотиль 3/4 - 7 шт.; кран шар. вода НВ мотиль червоний 1/2 - 3 шт.; кран-шар. NTM ORIGINAL 1 ВН ручка - 4 шт.; трійник 26 VTm. 331 - 4шт.; трійник NTM 26х16х26 - 3 шт.; З'єднувач з вн. резьбой 20х3/4 НТМ - 7 шт.; З'єднувач з вн. резьбой 26х1 НТМ - 4 шт.; З'єднувач з вн. резьбой16х1/2 НТМ - 3 шт.; труба металопластикова "VALTEC" 26х3,0 мм.- 60 п/м; труба металопластикова "VALTEC" 20х2,0 мм.- 5 п/м.

Вироби канцеляські паперові

Вид закупівлі: товар Кількість: 58 104
Умови поставки:

за адресою замовника
Договір укладено:
Слинько Броніслав Вікторович
Дата договору: 13 листопада 2019 р.
Детальний опис:

Інформ. згода на перс. дан. газ. А6/1; Постанова ЛКК офс А5/1; направлення на конс. офс. А6/1; постанова ЛКК офс. А5/1; медична довідка офс. А5/2; інформ. згода офс. А5/2; довідка учня офс. А5/1; Реєстраційна форма № 025-09/о газ. А5/2; вимога газ А5/1; допуск газ А6/1; стат. талон газ А6/2; справка офс. А4/1; аналіз сечі газ А3/1; Аналіз калу газ А3/1; Журнал виклику лікаря газ. 50 л.; Журнал реєст. листків непрац. газ 50л.; перепліт; перепліт; ецепт газ А6/2; журнал запису висновків газ. 50л.; мед. докум. ф № 086-2/о офс. А5/2; аналіз крові газ А3/1

32.50.3-Меблі медичні, хірургічні, стоматологічні та ветеринарні; крісла парикмахерські та подібні крісла; їхні частини.

Вид закупівлі: товар Кількість: 29
Умови поставки:

за адресою замовника
Договір укладено: юридична особа,
ТОВ "Сансервіс"
Код юридичної особи: 33382845
Детальний опис:

1) Столик медецинский для інструментів з полкою (скло і нержавійка)

Продукти хімічні різноманітні

Вид закупівлі: товар Кількість: 15
Умови поставки:

за адресою замовника
Договір укладено:
Яковенка Світлана Григорівна
Дата договору: 26 липня 2013 р.
Детальний опис:

Контрольна кров Para 12 Екстенд фл (2,5 мл) N

Канцелярські вироби

Вид закупівлі: товар Кількість: 2 240
Умови поставки:

За адресою замовника.
Договір укладено:
Терещенко Т. В.
Дата договору: 21 червня 2013 р.
Детальний опис:

Папір ксероксний А-4 500арк. - 100 шт.; паппка-реєстратор А-4 8 см. - 20 шт.; файл прозорий А-4 - 2000 шт.; маркет перманентний - 10 шт.; швидкозшивач з прозор. верхом А-4 - 30 шт.; швидкозшивач А-4 - 50 шт.; папка пластикова А-4 на пружинах - 20 шт. книга обліку 96 арк. - 10 шт.

Гідравлічне випробування і промивка систем центрального опалення

Вид закупівлі: роботи Кількість: 2
Умови поставки:

за договором
Договір укладено: юридична особа,
ТОВ "Укртехносервіс-ЛТД"
Код юридичної особи: 32669808
Детальний опис:

Гідравлічне випробування і промивка систем центрального опалення по вул. Мусоргського, 32а та вул. 23 Лютого, 55.

Метрологічна повірка датчиків температури в кількості двох комплектів

Вид закупівлі: роботи Кількість: 2
Умови поставки:

по договору
Договір укладено:
Суванов Ахмед Еркінович
Дата договору: 21 червня 2013 р.
Детальний опис:

Метрологічна повірка датчиків температури в кількості двох комплектів

Продукти харчові готові гомогенізовані для дитячого та дієтичного харчування.

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 358
Умови поставки:

за адресою замовника.
Договір укладено: юридична особа,
ТОВ "ЮР-ТВІН"
Код юридичної особи: 31348357
Детальний опис:

Сік яблучний освітлений, 200мл. (шт) 1 уп. = 18 шт. - 227 шт.; Сік яблучно-грушевий з м'якоттю, (шт.) 200мл. 1 уп. = 18 шт. - 228 шт.; Малиш швидкого приготування з гречаним борошном, 350г. (Хорол) (шт.) 1 уп. - 448 пач.; Карапуз Пюре з яблук, 200г. (шт.) 1 уп. = 12 ящ. = 180 шт. - 227 шт.; Карапуз Пюре з яблук та порічкового соку, 200г. (шт.) 1 уп. = 12 шт. - 228 шт.

послуги системи безпек

Вид закупівлі: послуги  
Умови поставки:

За адресою замовника
Договір укладено:
Бугаєнко Олексій Сергійович
Дата договору: 21 червня 2013 р.
Детальний опис:

Необхідно провести систему безпеки і монтажно-налагоджувальні роботи.

Послуги системи безпеки

Вид закупівлі: послуги Кількість: 2
Умови поставки:

по договору
Договір укладено: юридична особа,
ТОВ "ВЕНБЕСТ"
Код юридичної особи: 33790345
Детальний опис:

По вул. Мусоргського, 32А і вул. 23 Лютого, 55 - необхідно провести систему безпеки і монтажно-налагоджувальні роботи.

Ремонтування комп'ютерів і периферійного устаткування

Вид закупівлі: послуги Кількість: 7
Умови поставки:

За адресою замовника.
Договір укладено:
Кучер Сергій Іванович
Дата договору: 23 травня 2013 р.
Детальний опис:

Востановленіє картриджа - 2 шт.; заправка картриджа - 2 шт.; заправка картриджа - 2 шт.; Ремонт системного блоку - 1 шт.

тара пластмасова

Вид закупівлі: товар Кількість: 100
Умови поставки:

на адресу замовника
Договір укладено: юридична особа,
ТОВ "Сансервіс"
Код юридичної особи: 33382845
Детальний опис:

Емкість-контейнер полімерний для дезінфекції ЕДПО 1-01 (1л) - 72 шт. Емкість-контейнер полімерний для дезінфекції ЕДПО 5-01 (5л) - 18 шт. Емкість-контейнер полімерний для дезінфекції ЕДПО 3-01 (3л) - 10 шт.

Послуги щодо консультування стосовно систем і програмного забезпечення

Вид закупівлі: послуги Кількість: 10
Умови поставки:

за адресою замовника.
Договір укладено: юридична особа,
ПП "СІММІС
Код юридичної особи: 20210277
Детальний опис:

Ліцензійна копія ОС Windows 7 home basic - 10 шт.

Інструменти і прилади медичні, хірургічні та стоматологічні

Вид закупівлі: товар Кількість: 17
Умови поставки:

За адресою замовника.
Договір укладено:
Федорова Ірина Леонідівна
Дата договору: 17 травня 2013 р.
Детальний опис:

1) Щипці маткові однозубі (пульові) - 10 шт.; 2) Зонд матковий, з діленнями, прямий - 5 шт.; 3) Конхотом, з овальним отвором - 2 шт..

Ремонтування комп’ютерів і периферійного устаткування.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 5
Умови поставки:

по договором.
Договір укладено:
Кучер Сергій Іванович
Дата договору: 29 квітня 2013 р.
Детальний опис:

Заправка картриджа; обнуление картриджа; заправка картриджа; восстановление картриджа.

Журнали та періодичні видання друковані

Вид закупівлі: товар Кількість: 16
Умови поставки:

по договору
Договір укладено: юридична особа,
УДП ПЗ "Укрпошта"
Код юридичної особи: 25771603
Детальний опис:

Баланс-бюджет (рус); офіційний вісник України.

Вироби канцелярські паперові

Вид закупівлі: товар Кількість: 25 011
Умови поставки:

по договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Слинько Броніслав Вікторович
Дата договору: 27 червня 2013 р.
Детальний опис:

Журнал додаток 6 100 а4/2 газ, м яка обкладинка; журнал додаток 7 100 а4/2 газ, м яка обкладинка; журнал ВІЧ ф 503/о 100 а4/2 газ, м яка обкладинка; журнал ВІЧ ф 498-9/о 100 а4/2 офс 55 м яка обкладинка; рецепт а6/2 газ; стат талон а6/2 газ; Журнал обліку наркот. засоб. 100 а4/2 офс 55, тверда обкладинка; Журнал мед висн. ф 035/о 100 а4/2 офс 55, тверда обкладинка;

Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів і маловантажних автотранспортних засобів

Вид закупівлі: послуги Кількість: 7
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено:
Грідіна Наталія Ігорівна
Дата договору: 26 квітня 2013 р.
Детальний опис:

Важок 15гр для алюм. дисків (100 шт); важок 20гр для алюм. дисків (100 шт); важок 10гр для алюм. дисків (100 шт); важок TYPE K3/2, що клеїться, К1 (100 шт); Зняття й встановлення колеса в зборі; шиномонтаж/балансіровка 4 колеса R12-14 (литой диск)

Послуги освітянські, інші, н. в. і. у.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 9
Умови поставки:

Згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
КП "Навчально-виробничий центр" ДОР"
Код юридичної особи: 03363200
Детальний опис:

Навчання та перевірка знань робітників з ПБЕ та ПТЕ електроустановок споживачів; навчання посадових осіб та спеціалістів з питань пожежної безпеки; периодична перевірка знань посадових осіб та спеціалістів з ПБЕ та ПТЕ електроустановок споживачів.

Люмакс-Профі, 1,0 л; Ємкість контейнера для дезінфекції ЕДПО - 1-01.

Вид закупівлі: товар Кількість: 120
Умови поставки:

по договору
Детальний опис:

Люмакс-Профі, 1,0 л; Ємкість контейнера для дезінфекції ЕДПО - 1-01.

Вироби кріпильні та гвинтонарізні.

Вид закупівлі: товар Кількість: 33
Умови поставки:

по договору
Договір укладено:
Бондюк В.А.
Дата договору: 9 квітня 2013 р.
Детальний опис:

Головка з'єднувальна ГМ-50; Головка з'єднувальна ГЦ-50.

Послуги системи безпеки

Вид закупівлі: послуги  
Умови поставки:

По договору
Договір укладено: юридична особа,
ТОВ "Охорона Рівне"
Код юридичної особи: 32682881
Детальний опис:

Послуги системи безпеки

Послуги щодо страхування автотраспорту.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 4
Умови поставки:

по договору
Договір укладено: юридична особа,
ПАТ "Українська страхова компанія "Гарант-Авто"
Код юридичної особи: 20267745
Детальний опис:

УАЗ 3962- 1шт; DACIA LOGAN - 2шт.; ВАЗ 2107- 1 шт.

17.21.1 - Папір і картон гофровані, паперова й картонна тара 17.23.1 - Вироби канцелярські паперові; 32.99.1 - ручки для писання та олівці, дошки, штемпелі для датування, опечатування та нумерування;

Вид закупівлі: товар Кількість: 722
Умови поставки:

по логовору
Договір укладено:
Терещенко Т. В.
Дата договору: 27 березня 2013 р.
Детальний опис:

Папір газетн. А4 500 арк. 45, г/м2; папір ксероксний А4; папка пластик. А4 на пружинках; сегрегатор; коректуюча рідина; ручка кулькова; блокнот; файл для документів А4; олівець.

Штатив ШДВ, Україна; Ліктьовий диспенсер, Турция; Опромінювач ОБП 1-30, Україна; Опромінювач ОБП 2-30, Україна

Вид закупівлі: товар Кількість: 4
Умови поставки:

по договору
Детальний опис:

Штатив ШДВ, Україна; Ліктьовий диспенсер, Турция; Опромінювач ОБП 1-30, Україна; Опромінювач ОБП 2-30, Україна

Востановление картриджа - 3 шт; ремонт картриджа - 1 шт

Вид закупівлі: послуги Кількість: 4
Умови поставки:

по договору
Договір укладено:
Кучер Сергій Іванович
Дата договору: 27 березня 2013 р.
Детальний опис:

Востановление картриджа - 3 шт; ремонт картриджа - 1 шт

Продукти харчові готові гомогенізовані для дитячого та дієтичного харчування

Вид закупівлі: товар Кількість: 201
Умови поставки:

по договору
Договір укладено: юридична особа,
ПП "ГАЛЕН"
Код юридичної особи: 31385650
Детальний опис:

Малюк швидкого приготування з гречаною крупою 350г; малютка (без цукру) 350г.

Сантехнічні вироби

Вид закупівлі: товар Кількість: 133
Умови поставки:

по договору
Договір укладено:
ФОП "Волошина О.І."
Дата договору: 9 квітня 2013 р.
Детальний опис:

Гайка м10; гайка М14; гайка М16; Болт М10;Болт М14; Болт М16; хомут Д76; хомут Д50; хомут Д20; хомут Д16; муфта обжимная 16/16-мет/м пл; муфта обжимная 20/16-мет/м пл; перфоратор "ЗЕНИТ"; веник сорго; совок метал; изолента ПХВ; Розетка; Вимикач; Шланг ігла; Смесітель; граблі с черенком; граблі веерные с черенком; сапа с черенком; пакля коса; топор; секатор; замок навесной; замок накладной.

Продукти нафтоперероблення рідкі

Вид закупівлі: товар Кількість: 2 385
Умови поставки:

по договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмежено відповідальністю "Веста Сервіс""
Код юридичної особи: 30251215
Детальний опис:

Бензин А-92 - 1335 л. ціна 10,75 за один літр; Бензин А -95 л. ціна 11.05 за один літр