Головна Оподаткування Всі новини за 2019 рік квітень місяць

Своєчасне забезпечення платників якісними послугами – одне з основних  завдань ЦОП

Своєчасне забезпечення платників якісними послугами – одне з основних завдань Центрів єобслуговування

Дата публікації:19 квітня 2019 р.

               На базі Криворізького південного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області діють три Центри обслуговування платників: ЦОП Криворізької південної ДПІ Криворізького південного управління;  Широківської та Апостолівської ДПІ Криворізького південного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

Протягом  1 кварталу  2019 року до ЦОПів Криворізького південного управління звернулись  за адміністративними послугами 9604  відвідувача.

Основним завданням Центрів є своєчасне забезпечення платників якісними послугами; спрощення та оптимізація процедур надання адміністративних послуг; забезпечення повної обізнаності щодо змін у чинному законодавстві. 

Центрами обслуговування платників Криворізького південного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській надається 17 адміністративних послуг. У структурі наданих адміністративних послуг найбільшу питому вагу займає послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків.

У січні – березні поточного року таку послугу отримали 2953 платника. 

За відомостями  з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків звернулись 3775 запитувачів. Послуги з питань  реєстрації платників єдиного податку, видачі платникам єдиного податку  витягів з реєстру платників єдиного податку, а також  реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку та  реєстрації РРО, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок – отримали 1660 платників податків.