Путівник Послуги Соціально-правові

Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю

Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю

Забезпечення окремих категорій населення ТЗР


Необхідно виконувати у наступній послідовності:

Крок № 1

Направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації / відмова у видачі направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації

Установа чи організація: Управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації заявника
Структурний підрозділ: Управління праці та соціального захисту населення виконкому Покровської районної в місті ради
Місце звернення:
Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–2000)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)




Крок № 1

Особисте звернення заявника

Нормативно-правові підстави:
  • Про затвердження Порядку призначення технічних засобів реабілітації відповідно до функціональних можливостей особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, постраждалого внаслідок антитерористичної операції
  • Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні
  • Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні
  • Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації, переліків таких засобів
  • Деякі питання протезування та ортезування виробами підвищеної функціональності та/або спеціальними виробами для занять спортом за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, окремих категорій громадян, які брали участь в антитерористичній операції чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, та/або забезпеченні їх проведення і втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок
  • Про затвердження типових форм договорів про забезпечення особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особи технічними та іншими засобами реабілітації, надання послуг з їх ремонту
  • Про затвердження переліку технічних та інших засобів реабілітації, їх класифікаційних шифрів та відповідних їм хвороб за Міжнародною статистичною класифікацією хвороб та споріднених проблем охорони здоров’я

Управління праці та соціального захисту населення виконкому Довгинцівської районної в місті ради

Установа чи організація: Виконавчий комітет Довгинцівської районної в місті ради
Структурний підрозділ: Управління праці та соціального захисту населення виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Адміністративний район: Довгинцівський
Місце звернення: Довгинцівський, вулиця Дніпровське шосе буд. 16
кабінет № 110

Режим роботи:
  • Пн (800–1630) перерва (1230–1300)
  • Вт (800–1630) перерва (1230–1300)
  • Ср (800–1630) перерва (1230–1300)
  • Чт (800–1630) перерва (1230–1300)
  • Пт (800–1630) перерва (1230–1300)
Виконав(ець,ці):
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Довгинцівської районної в місті ради (Виконавчий комітет Довгинцівської районної в місті ради)
Документи, які необхідно подати:
  • Заява
  • Паспорт, ідентифікаційний код
  • Свідоцтво про народження дитини
  • Висновок МСЕК про встановлення інвалідності (для дітей-інвалідів висновок ЛКК)
  • Індивідуальна программа реабілітації (для інвалідів, інвалідність яким встановлено після 01.01.2007 та дітей-інвалідів)
  • Пільгове посвідчення
  • Пенсійне посвідчення
Термін виконання (робочі дні): 1
Особливі умови: Інваліди забезпечуються засобами реабілітації після їх звернення при наявності засобу в управлінні, або при відсутності засобів реабілітації - ставиться в чергу

Управління праці та соціального захисту населення виконкому Інгулецької районної у місті ради

Установа чи організація: Виконавчий комітет Інгулецької районної у місті ради
Структурний підрозділ: Управління праці та соціального захисту населення виконкому Інгулецької районної у місті ради
Адміністративний район: Інгулецький
Місце звернення: №1  Інгулецький, проспект Південний буд. 1
Прозорий офіс Зал 2

Режим роботи:
  • Пн (800–1600)
  • Вт (800–1600)
  • Ср (800–1600)
  • Чт (800–1600)
  • Пт (800–1600)
  • Сб (800–1600), друг(а,ий)
№2  Інгулецький, вулиця Гірників буд. 19
КАБ.16

Режим роботи:
  • Пн (800–1600)
  • Вт (800–1600)
  • Ср (800–1600)
  • Чт (800–1600)
  • Пт (800–1600)
  • Сб (800–1600), друг(а,ий)
Документи, які необхідно подати:
  • Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю 1. Заява; 2. Копії документів, у тому числі копії документів з відображенням інформації в електронному вигляді, отриманого з Єдиного державного вебпорталу електронних послуг «Портал Дія» (з пред’явленням оригіналів): 2.1 паспорта заявника 2.2 реєстраційного номера облікової картки платника податків 2.3 посвідчення, яке підтверджує право особи на пільги 2.4 свідоцтва про народження дитини з інвалідністю; 2.5 висновок МСЕК про встановлення інвалідності для осіб з інвалідністю (для дітей з інвалідністю – висновку ЛКК); 2.6 індивідуальної програми реабілітації 2.7 рішення ЛКК ; 2.8 довідки органу внутрішніх справ про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність 2.10 довідки, що підтверджує місце проживання / перебування безпосередньо в районі проведення антитерористичної операції, видана уповноваженим органом за місцем проживання 2.13 документів, що посвідчують особу законного представника особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особи та підтверджують її спеціальний статус та повноваження. 3. Довідка з місця роботи, служби або навчання особи з інвалідністю та іншої особи (для осіб, які працюють, служать, навчаються). 4. Довідка про реєстрацію місця проживання для дітей, у тому числі дітей з інвалідністю, віком до 16 років, та осіб, паспорти громадян України яких не містять відомостей про реєстрацію місця проживання (крім бездомних осіб)
Спосіб подання документів:
  • Мобільний офіс
  • Особисто, або законним представником
Спосіб отримання документів: Особисто, або законним представником
Термін виконання (робочі дні): 5
Особливі умови: Інваліди забезпечуються засобами реабілітації після їх звернення при наявності засобу в управлінні, або при відсутності засобів реабілітації - ставиться в чергу. Наявність відповідного пакета документів
Умови визначення вартості: Безоплатно

Наявні бланки:
назва розмір  
Заява 60 Kb  

Управління праці та соціального захисту населення виконкому Металургійної районної у місті ради

Установа чи організація: Виконавчий комітет Металургійної районної у місті ради
Структурний підрозділ: Управління праці та соціального захисту населення виконкому Металургійної районної у місті ради
Адміністративний район: Металургійний
Місце звернення: Металургійний, проспект Металургів буд. 16
Режим роботи:
  • Пн (830–1600)
  • Вт (830–1600)
  • Ср (830–1600)
  • Чт (830–1600)
  • Пт (830–1600)
Виконав(ець,ці):
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Металургійної районної у місті ради
Документи, які необхідно подати:
  • Заява;
  • Копії документів, у тому числі копії документів з відображенням інформації в електронному вигляді, отриманого з Єдиного державного вебпорталу електронних послуг «Портал Дія» (з пред’явленням оригіналів):
  • паспорта заявника (особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, якій виповнилося 14 років, законного представника особи з інвалідністю або дитини з інвалідністю), посвідчення про взяття на облік бездомної особи (для бездомних осіб),посвідчення біженця, іншого документа, що посвідчує особу;
  • реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові і мають про це відмітку в паспорті);
  • посвідчення, яке підтверджує право особи на пільги або довідки для отримання пільг особами з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу;
  • свідоцтва про народження дитини з інвалідністю;
  • висновку медико-соціальної експертної комісії (МСЕК) про встановлення інвалідності для осіб з інвалідністю (для дітей з інвалідністю – висновку лікарсько-консультативної комісії (ЛКК) - у разі коли особа вперше звертається до органів соціального захисту населення або змінюється група і причина інвалідності;
  • індивідуальної програми реабілітації (для особи з інвалідністю та дитини з інвалідністю) або висновку ЛКК (для інших осіб, осіб з інвалідністю, група інвалідності яких установлена до 1 січня 2007 року як безстрокова або строк дії якої не закінчився), що містить показання для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації);
  • рішення ВЛК чи висновку ЛКК (для постраждалих внаслідок антитерористичної операції, яким не встановлено інвалідність);
  • довідки органу внутрішніх справ про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством (для постраждалих внаслідок антитерористичної операції з числа мирних громадян України, які проживали в районі проведення антитерористичної операції та яким не встановлено інвалідність);
  • висновку експерта за результатами судово-медичної експертизи (для постраждалих внаслідок антитерористичної операції з числа мирних громадян України, які проживали в районі проведення антитерористичної операції та яким не встановлено інвалідність);
  • довідки, що підтверджує місце проживання / перебування безпосередньо в районі проведення антитерористичної операції, видана уповноваженим органом за місцем проживання (для постраждалих внаслідок антитерористичної операції з числа мирних громадян України, які проживали в районі проведення антитерористичної операції та яким не встановлено інвалідність);
  • витягу з наказу командира військової частини (начальника територіального підрозділу) або довідки про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва), видана командиром військової частини (начальником територіального підрозділу), з відомостями про участь в антитерористичній операції (для військо-вослужбовців (резервістів, військовозобов’язаних) та працівників Збройних Сил, Національної гвардії, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Держприкордонслужби, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, Управління державної охорони, Держспецзв’язку, інших утворених відповідно до законів військових формувань, працівників МВС, поліцейських і працівників Національної поліції, яким не встановлено інвалідність);
  • довідки з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та брали безпосередню участь в антитерористичній операції в районі її проведення, яким не встановлено інвалідність);
  • документів, що посвідчують особу законного представника особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особи та підтверджують її спеціальний статус та повноваження.
  • Довідка з місця роботи, служби або навчання особи з інвалідністю та іншої особи (для осіб, які працюють, служать, навчаються);
  • Довідка про реєстрацію місця проживання для дітей, у тому числі дітей з інвалідністю, віком до 16 років, та осіб, паспорти громадян України яких не містять відомостей про реєстрацію місця проживання (крім бездомних осіб).
Спосіб подання документів:
  • Мобільний офіс
  • Особисто, або законним представником
Спосіб отримання документів:
  • Мобільний офіс
  • Особисто, або законним представником
Термін виконання (робочі дні): 5
Умови визначення вартості: Безоплатно

Наявні бланки:
назва розмір  
Бланк заяви 50 Kb  

Управління праці та соціального захисту населення виконкому Покровської районної в місті ради

Установа чи організація: Виконавчий комітет Покровської районної в місті ради
Структурний підрозділ: Управління праці та соціального захисту населення виконкому Покровської районної в місті ради
Адміністративний район: Покровський
Місце звернення: Покровський, вулиця Ватутіна буд. 37В
Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–2000)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
Виконав(ець,ці):
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Покровської районної у місті ради
Документи, які необхідно подати:
  • Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю 1. Заява; 2. Копії документів, у тому числі копії документів з відображенням інформації в електронному вигляді, отриманого з Єдиного державного вебпорталу електронних послуг «Портал Дія» (з пред’явленням оригіналів): 2.1 паспорта заявника 2.2 реєстраційного номера облікової картки платника податків 2.3 посвідчення, яке підтверджує право особи на пільги 2.4 свідоцтва про народження дитини з інвалідністю; 2.5 висновок МСЕК про встановлення інвалідності для осіб з інвалідністю (для дітей з інвалідністю – висновку ЛКК); 2.6 індивідуальної програми реабілітації 2.7 рішення ЛКК ; 2.8 довідки органу внутрішніх справ про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність 2.10 довідки, що підтверджує місце проживання / перебування безпосередньо в районі проведення антитерористичної операції, видана уповноваженим органом за місцем проживання 2.13 документів, що посвідчують особу законного представника особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особи та підтверджують її спеціальний статус та повноваження. 3. Довідка з місця роботи, служби або навчання особи з інвалідністю та іншої особи (для осіб, які працюють, служать, навчаються). 4. Довідка про реєстрацію місця проживання для дітей, у тому числі дітей з інвалідністю, віком до 16 років, та осіб, паспорти громадян України яких не містять відомостей про реєстрацію місця проживання (крім бездомних осіб)
Спосіб подання документів: Особисто, або законним представником
Спосіб отримання документів: Особисто, або законним представником
Термін виконання (календарні дні): 5
Особливі умови: Перелік підстав для відмови в наданні адміністративної послуги 1. Надання неповного пакета документів 2. Невідповідність вмісту наданого пакета документів вимогам чинного законодавства. 3. Виявлення недостовірних відомостей у поданих документах.

Наявні бланки:
назва розмір  
Заява 155 Kb  

Управління праці та соціального захисту населення виконкому Саксаганської районної у місті ради

Установа чи організація: Виконавчий комітет Саксаганської районної у місті ради
Структурний підрозділ: Управління праці та соціального захисту населення виконкому Саксаганської районної у місті ради
Адміністративний район: Саксаганський
Місце звернення: Саксаганський, вулиця Софії Перовської буд. 16А
Режим роботи:
  • Пн (800–1630) перерва (1230–1300)
  • Вт (800–2000) перерва (1230–1300)
  • Ср (800–1630) перерва (1230–1300)
  • Чт (800–1630) перерва (1230–1300)
  • Пт (800–1630) перерва (1230–1300)
  • Сб (800–1630) перерва (1230–1300)
Документи, які необхідно подати:
  • Заява
  • Паспорт (стр. 1.2,11) та ідентифікаційний код (для громадян та фізичних осіб)
  • Свідоцтво про народження дітей
  • Довідка ЛКК або ВКК, Індивідуальна Програма Реабілітації (ІПР)
  • Медичний висновок (для дітей до 18 років)
  • Копія пільгового посвідчення.
  • Копія пенсійного посвідчення
  • Довідка з місця проживання неповнолітньої дитини
Термін виконання (робочі дні): 5
Особливі умови: Особи з інвалідністю забезпечуються засобами реабілітації після їх звернення при наявності засобу в управлінні, або при відсутності засобів реабілітації - ставиться в чергу.

Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради

Установа чи організація: Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради
Структурний підрозділ: Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради
Адміністративний район: Тернівський
Місце звернення: Тернівський, вулиця Ухтомського буд. 23
кабінет № 8

Режим роботи:
  • Пн (830–1700) перерва (1230–1300), кожен, крім святкових та перенесених вихідних
  • Вт (830–1700) перерва (1230–1300), кожен, крім святкових та перенесених вихідних
  • Ср (830–1700) перерва (1230–1300), кожен, крім святкових та перенесених вихідних
  • Чт (830–1700) перерва (1230–1300), кожен, крім святкових та перенесених вихідних
  • Пт (830–1700) перерва (1230–1300), кожен, крім святкових та перенесених вихідних
Виконав(ець,ці):
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради
Документи, які необхідно подати:
  • Паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
  • Висновок МСЕК про встановлення інвалідності (для дітей-інвалідів медичний висновок)
  • Індивідуальна программа реабілітації (для осіб з інвалідністю, інвалідність яким встановлено після 01.01.2007 та дітей з інвалідністю)
  • Реєстраційний номер облікової картки платника податків
  • -Заява
Спосіб подання документів:
  • Особисто, або законним представником
  • Через уповноваженого представника (за довіреністю)
Термін виконання (робочі дні): 1

Управління праці та соціального захисту населення виконкому Центрально-Міської районної у місті ради

Установа чи організація: Виконавчий комітет Центрально-Міської районної у місті ради
Структурний підрозділ: Управління праці та соціального захисту населення виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Адміністративний район: Центрально-Міський
Місце звернення: Центрально-Міський, вулиця Свято-Миколаївська буд. 27
Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
Виконав(ець,ці):
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Документи, які необхідно подати:
  • Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю 1. Заява; 2. Копії документів, у тому числі копії документів з відображенням інформації в електронному вигляді, отриманого з Єдиного державного вебпорталу електронних послуг «Портал Дія» (з пред’явленням оригіналів): 2.1 паспорта заявника 2.2 реєстраційного номера облікової картки платника податків 2.3 посвідчення, яке підтверджує право особи на пільги 2.4 свідоцтва про народження дитини з інвалідністю; 2.5 висновок МСЕК про встановлення інвалідності для осіб з інвалідністю (для дітей з інвалідністю – висновку ЛКК); 2.6 індивідуальної програми реабілітації 2.7 рішення ЛКК ; 2.8 довідки органу внутрішніх справ про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність 2.10 довідки, що підтверджує місце проживання / перебування безпосередньо в районі проведення антитерористичної операції, видана уповноваженим органом за місцем проживання 2.13 документів, що посвідчують особу законного представника особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особи та підтверджують її спеціальний статус та повноваження. 3. Довідка з місця роботи, служби або навчання особи з інвалідністю та іншої особи (для осіб, які працюють, служать, навчаються). 4. Довідка про реєстрацію місця проживання для дітей, у тому числі дітей з інвалідністю, віком до 16 років, та осіб, паспорти громадян України яких не містять відомостей про реєстрацію місця проживання (крім бездомних осіб)
Спосіб подання документів:
  • Мобільний офіс
  • Особисто, або законним представником
Спосіб отримання документів: Особисто, або законним представником
Термін виконання (робочі дні): 5
Особливі умови: Інваліди забезпечуються засобами реабілітації після їх звернення при наявності засобу в управлінні, або при відсутності засобів реабілітації - ставиться в чергу

Наявні бланки:
назва розмір  
Заява 15 Kb  




Організації, які задіяні: