Путівник Послуги Адміністративні, муніципальні

Послуга одним пакетом за «життєвою ситуацією «Документація для багатодітної сім’ї»

Послуга одним пакетом за «життєвою ситуацією «Документація для багатодітної сім’ї»

Державна реєстрація народження фізичної особи та її походження; Реєстрація місця проживання новонародженої дитини; Призначення допомоги при народженні дитини; Надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг для багатодітних сімей; Реєстрація дитини в електронному реєстрі «Електронна реєстрація в дошкільні навчальні заклади»; Оформлення (продовження) посвідчень батьків та дітей багатодітної сім’ї.


Необхідно виконувати у наступній послідовності:

Крок № 1

Подання документів

Нормативно-правові підстави:
  • Сімейний кодекс України
  • 5203-VI "Про адміністративні послуги"
  • Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні".
  • Про державну реєстрацію актів цивільного стану
  • Про затвердження Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні
  • «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»
  • Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру
  • Про затвердження Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів
  • "Про державну допомогу сім'ям з дітьми"
  • "Про державний бюджет України"
  • Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім'ям з дітьми
  • Про затвердження Методики обчислення сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги
  • "Про охорону дитинства"
  • Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги
  • Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї
  • Про дошкільну освіту
  • Про доступ до публічної інформації
  • Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей
  • "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи"
  • «Про затвердження Положення про дошкільний навчальний заклад»
  • Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім'ї
  • Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї
  • Про затвердження Інструкції про порядок видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім'ї
Установа чи організація: Центр адміністративних послуг 'Віза'', його територіальні підрозділи
Уточнення: Подання документів адміністраторам управління з питань надання адміністративних послуг виконкому міської ради в приміщеннях виконкомів міської та районних у місті рад
Місце звернення: №1  Металургійний, площа Молодіжна (Мт) буд. 1
Центр адміністративних послуг 'Віза''
Адміністратор управління з питань надання адміністративних послуг виконкому міської ради

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–2000)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–2000)
  • Пт (900–1600)
№2  Довгинцівський, вулиця Дніпровське шосе буд. 11
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза'', каб.102

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№3  Покровський, вулиця Шурупова буд. 2
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза'', каб.108

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№4  Інгулецький, проспект Південний буд. 1
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№5  Інгулецький, вулиця Гірників буд. 19
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза'', каб.11

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№6  Саксаганський, вулиця Володимира Великого буд. 32
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза'', каб.119

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№7  Тернівський, вулиця Короленка буд. 1А
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза'', каб.126

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№8  Центрально-Міський, вулиця Староярмаркова буд. 44
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
Виконав(ець,ці):
Металургійний районний у місті Кривому Розі відділ державної реєстрації актів цивільного стану (Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області)
Довгинцівський районний у місті Кривому Розі відділ державної реєстрації актів цивільного стану (Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області)
Інгулецький районний у місті Кривому Розі відділ державної реєстрації актів цивільного стану (Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області)
Покровський районний у місті Кривому Розі відділ державної реєстрації актів цивільного стану (Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області)
Саксаганський районний у місті Кривому Розі відділ державної реєстрації актів цивільного стану (Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області)
Тернівський районний у місті Кривому Розі відділ державної реєстрації актів цивільного стану (Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області)
Центрально-Міський районний у місті Кривому Розі відділ державної реєстрації актів цивільного стану (Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області)
Відділ реєстрації місця проживання громадян виконкому Довгинцівської районної в місті ради (Виконавчий комітет Довгинцівської районної в місті ради)
Відділ реєстрації місця проживання громадян (Виконавчий комітет Інгулецької районної у місті ради)
Відділ реєстрації місця проживання громадян (Виконавчий комітет Металургійної районної у місті ради)
Відділ реєстрації місця проживання громадян (Виконавчий комітет Покровської районної в місті ради)
Відділ реєстрації місця проживання громадян (Виконавчий комітет Саксаганської районної у місті ради)
Відділ реєстрації місця проживання громадян (Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради)
Відділ реєстрації місця проживання громадян (Виконавчий комітет Центрально-Міської районної у місті ради)
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Довгинцівської районної в місті ради (Виконавчий комітет Довгинцівської районної в місті ради)
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Інгулецької районної у місті ради (Виконавчий комітет Інгулецької районної у місті ради)
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Металургійної районної у місті ради (Виконавчий комітет Металургійної районної у місті ради)
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Покровської районної в місті ради (Виконавчий комітет Покровської районної в місті ради)
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Саксаганської районної у місті ради (Виконавчий комітет Саксаганської районної у місті ради)
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради (Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради)
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Центрально-Міської районної у місті ради (Виконавчий комітет Центрально-Міської районної у місті ради)
Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради (Виконавчий комітет Довгинцівської районної в місті ради)
Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради (Виконавчий комітет Інгулецької районної у місті ради)
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (Виконавчий комітет Металургійної районної у місті ради)
Відділ освіти виконкому Покровської районної в місті ради (Виконавчий комітет Покровської районної в місті ради)
Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (Виконавчий комітет Саксаганської районної у місті ради)
Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради (Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради)
Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради (Виконавчий комітет Центрально-Міської районної у місті ради)
Комітет у справах сім'ї та молоді виконкому Довгинцівської районної в місті ради (Виконавчий комітет Довгинцівської районної в місті ради)
Відділ у справах сім’ї і молоді виконкому Інгулецької районної у місті ради (Виконавчий комітет Інгулецької районної у місті ради)
Відділ у справах сім`ї і молоді виконкому Металургійної районної у місті ради (Виконавчий комітет Металургійної районної у місті ради)
Комітет у справах сім' ї і молоді виконкому Покровської районної в місті ради (Виконавчий комітет Покровської районної в місті ради)
Відділ у справах сім'ї і молоді (Виконавчий комітет Саксаганської районної у місті ради)
Комітет у справах сім’ї і молоді виконкому Тернівської районної у місті ради (Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради)
Комітет у справах сім'ї та молоді (Виконавчий комітет Центрально-Міської районної у місті ради)
Документи, які необхідно подати:
  • 1.1. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги «Державна реєстрація народження фізичної особи та її походження» при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Документація для багатодітної сім’ї»: - Заява: - батьків чи одного з них; - родичів, уповноваженого представника закладу охорони здоров'я, у якому народилася дитина чи в якому вона перебуває; - паспорти заявників (батьків чи одного з батьків або родичів, інших осіб, уповноваженого представника закладу охорони здоров'я, у якому народилася дитина чи в якому вона перебуває) (оригінали); - у разі звернення уповноваженого представника закладу охорони здоров'я, у якому народилася дитина чи в якому вона перебуває, - документ, що підтверджує його повноваження (оригінал); - медичне свідоцтво про народження (форма №103/о, затверджена Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08серпня 2006 року №545) (оригінал); - свідоцтво про шлюб(якщо батьки перебувають у шлюбі) (оригінал).
  • 1.2. У передбачених законодавством випадках можуть надаватися: - у разі народження дитини поза закладом охорони здоров'я - медичне свідоцтво про народження або медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу (форма №103-1/о, затверджена Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 08 серпня 2006 року №545) та висновок про підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров’я (оригінали); - при державній реєстрації народження дитини, яка досягла одного року й більше,- медичне свідоцтво про народження, медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу (оригінали); - у випадку народження дитини на морському, річковому, повітряному судні, у потязі або в іншому транспортному засобі - акт, складений відповідними посадовими особами (капітаном судна, командиром, начальником потяга тощо) за участю двох свідків і лікаря або фельдшера (якщо лікар або фельдшер були на транспортному засобі) (оригінал). У разі відсутності лікаря або фельдшера державна реєстрація народження проводиться на підставі вказаного акта та медичної довідки про перебування дитини під наглядом лікувального закладу (оригінали);
  • 1.3. - якщо реєстрація народження дитини, народженої в іншій державі, не була проведена компетентним органом такої держави або дипломатичним представництвом чи консульською установою України, - медичний документ іншої держави, що підтверджує факт народження дитини, належним чином легалізований, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України (оригінал); - за відсутності документа закладу охорони здоров'я або медичної консультаційної комісії, що підтверджує факт народження, - рішення суду про встановлення факту народження цією жінкою (оригінал). У разі звернення громадян іноземних держав для отримання адміністративної послуги, необхідно надавати документи з перекладом, посвідчені в установленому законодавством порядку
  • 2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги «Реєстрація місця проживання новонародженої дитини» при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Документація для багатодітної сім’ї»: - Заява встановленого зразка; - свідоцтво про народження дитини (оригінал); - паспорти батьків (копії з пред'явленням оригіналів); - квитанція про сплату адміністративного збору. У разі подання заяви представником особи, додатково: - паспорт представника (копія з пред'явленням оригіналу); - документ, що підтверджує повноваження особи як представ-ника (копія з пред'явленням оригіналу). У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами, місце проживання дитини реєструється разом з одним з батьків за письмовою згодою іншого
  • 3.1. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги «Призначення допомоги при народженні дитини» при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Документація для багатодітної сім’ї»: За наявності правових підстав та за бажанням матері може бути призначено допомогу: - у зв'язку з вагітністю та пологами; - на дитину одинокій матері - Заява одного з батьків (опікуна), з яким постійно проживає дитина, що складається за формою, затвердженою Наказом Міністерства соціальної політики України від 21 квітня 2015 року №441; - паспорт заявника (копія з пред'явленням оригіналу); - довідка заявника про присвоєння реєстраційного номера об-лікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через релігійні переконання відмовля-ються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби й мають відмітку в пас-порті) (копія з пред'явленням оригіналу); - свідоцтво про народження дитини (копія з пред'явленням оригіналу) або легалізовані в установленому порядку та вида-ні компетентними органами країни перебування документи, що засвідчують народження дитини, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України (копія з пред'явленням оригіналу).
  • 3.2. У разі смерті дитини, допомога при народженні дитини виплачується на підставі копії свідоцтва про народження дитини (з пред'явленням оригіналу) або витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про народження дитини та копії свідоцтва про смерть (з пред'явленням оригіналу); - довідка про реквізити банківського рахунку, відкритого для отримання допомоги; - довідка про неотримання державних соціальних допомог за місцем реєстрації (у випадку, коли батько або мати зареєстровані поза межами м. Кривого Рогу) Додатково для призначення допомоги при народженні дитини: - рішення про встановлення опіки (для опікунів) (копія з пред'явленням оригіналу). Додатково для призначення допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами: - довідка встановленого зразка, видана лікувально-профілак-тичним закладом (лікарняний лист); - довідки в залежності від випадку: - з основного місця служби, навчання про те, що жінка слу-жить, навчається (для аспіранток, докторанток, клінічних ординаторів, студенток вищих навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації та професійно-технічних навчальних закладів); - ліквідаційної комісії про те, що жінка звільнена з роботи у зв’язку з ліквідацією підприємства, установи та організації; - відповідного центру зайнятості про те, що жінка зареєстрована в центрі зайнятості як безробітна;
  • 3.3. - довідка Пенсійного фонду України про те, що жінка, яка є фізичною особою-підприємцем, перебуває (не перебуває) на обліку в органах Пенсійного фонду України та не бере участі на добровільних засадах у загальнообов’язковому державно-му соціальному страхуванні у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням; - рішення про усиновлення чи встановлення опіки (особам, які усиновили чи взяли під опіку дитину протягом двох місяців з дня її народження) (копія з пред'явленням оригіналу) Додатково для призначення допомоги на дітей одинокій матері: - витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини, виданий відді-лом державної реєстрації актів цивільного стану, або довідка про народження, видана виконавчим органом сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) рад, із зазна-ченням підстави внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження дитини відповідно до абзацу першого частини першої статті 135 Сімейного кодексу Украї-ни, або документ про народження, виданий компетентним органом іноземної держави, у якому відсутні відомості про батька, за умови легалізації документа в установленому законодавством порядку;
  • 3.4. - довідки про доходи кожного члена сім’ї (крім довідок про розмір пенсії та соціальної допомоги) за шість місяців, що передують місяцю звернення або документи, що підтверджу-ють відсутність доходів за такий період; - декларація про доходи та майновий стан сім’ї (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім'ї); - довідка про проживання дитини з матір'ю, видана за місцем проживання сім'ї (у разі неможливості одержати таку довідку, допомога призначається на підставі висновку про початкову оцінку потреб дитини та сім’ї, наданого Криворізьким місь-ким центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, із зазначенням факту проживання дитини з матір'ю); - рішення про усиновлення (для усиновлювачів) (копія з пре-д'явленням оригіналу) У разі смерті одного з батьків, додатково для призначення допомоги на дітей одинокій матері: - свідоцтво про смерть (копія з пред'явленням оригіналу); - довідка про неотримання пенсії в разі втрати годувальника
  • 4.1. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги «Надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг для багатодітних сімей » при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Документація для багатодітної сім’ї»: а саме: пільг на оплату: - за користування житлом (квартирна плата); - за користування комунальними послугами (газопостачання, електропостачання та інші послуги) та вартості скрапленого балонного газу для побутових потреб; - вартості палива - Заява особи, яка має право на пільги, та членів її сім’ї (дру-жина (чоловік), їх неповнолітні діти (до 18 років), неодруже-ні повнолітні діти, визнані інвалідами з дитинства I та II групи або інвалідами I групи, непрацездатні батьки, особа, яка пере-буває під опікою або піклуванням пільговика та проживає ра-зом з ним); - паспорти особи, яка має право на пільги, та членів її сім’ї (для дітей віком до 16 років – свідоцтво про народження) (копії з пред'явленням оригіналів); - довідки заявника та членів його сім’ї про присвоєння реєст-раційного номера облікової картки платника податків або се-рія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби й мають відмітку в паспорті) (копії з пред'явленням оригіналів);
  • 4.2. - документи, що підтверджують право пільговика та членів його сім'ї на пільги (копії з пред'явленням оригіналів); - довідка про характеристику житла та послуги, щодо отри-мання яких він має пільги та ними користується; - довідки про доходи всіх членів сім'ї (крім довідок про розмір пенсії та соціальної допомоги, якщо заявник отримує їх за місцем реєстрації) за шість місяців, що передують місяцю звернення, або документи, що підтверджують відсутність доходів за такий період; - декларація про доходи сім'ї пільговика за формою згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року №389 «Про затвердження Порядку надання пільг окре-мим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї» До сукупного доходу сім'ї пільговика включаються нараховані: пенсія, заробітна плата, грошове забезпечення, стипендія, соціальна допомога (крім частини допомоги при народженні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, частини допомоги при усиновленні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, допомоги на поховання, одноразової допомоги, що надається відповідно до законодавства або за рішеннями органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, організацій незалежно від форми власності), доходи від підприємницької діяльності, допомога по безробіттю та інші виплати, що здійснюються фондами соціального страхування.
  • 4.3. Для працездатних осіб, у яких відсутні доходи (крім осіб, які навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, вищих навчальних закладах, осіб, призваних на строкову військову службу), та фізичних осіб-підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку першої групи, до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні прожиткового мінімуму, установ-леного для працездатних осіб на відповідний місяць. Для фізичних осіб-підприємців, які обрали спрощену систе-му оподаткування та є платниками єдиного податку другої групи, до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні двох прожиткових мінімумів, установлених для працездатних осіб, для фізичних осіб-підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку третьої групи, - трьох прожиткових мінімумів, уста-новлених для працездатних осіб. Для фізичних осіб-підприємців єдиного податку першої/другої/третьої групи, враховується дохід у вищезазна-чених розмірах незалежно від отриманих/не отриманих ними доходів
  • 5. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги «Реєстрація дитини в електронному реєстрі «Електронна реєстрація в дошкільні навчальні заклади» при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Документація для багатодітної сім’ї»: - Заява одного з батьків або осіб, які їх замінюють; - свідоцтво про народження дитини (копія з пред'явленням оригіналу); - паспорт одного з батьків (копія з пред'явленням оригіналу). Для надання пільги щодо першочергової реєстрації дитини необхідно додатково надати: - військовий квиток для військовослужбовців або працівників військової прокуратури; - посвідчення особи (дитини), яка постраждала внаслідок чорнобильської катастрофи
  • 6.1. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги «Оформлення (продовження) посвідчень батьків та дітей багатодітної сім’ї» при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Документація для багатодітної сім’ї»: - Заява одного з батьків про видачу посвідчення; - свідоцтва про народження дітей (копії з пред'явленням ори-гіналів); - свідоцтво про шлюб (не стосується батьків, які не перебува-ють у шлюбі) (копія з пред'явленням оригіналу); - паспорти батьків (копії з пред'явленням оригіналів); - посвідка на постійне проживання батьків, якщо вони є іно-земцями або особами без громадянства, які перебувають в Ук-раїні на законних підставах (копія з пред'явленням оригіналу); - довідка про склад сім’ї; - фотокартки батьків і дітей (віком від 6 до 18 років, а у випадку навчання за денною формою – до 23 років), розміром 30 х 40 міліметрів (по одній); - довідки із загальноосвітнього, професійно-технічного, вищо-го навчального закладу (для осіб від 18 до 23 років, які навча-ються за денною формою навчання);
  • 6.2. - довідки про реєстрацію місця проживання або перебування особи під час навчання (для осіб від 18 до 23 років, які навчаються за денною формою навчання); - довідка виконавчого органу міської, районної у місті ради про те, що батькам за місцем реєстрації посвідчення не видавалися (у разі, коли зареєстроване місце проживання батьків різне). У разі народження дитини за межами України додатково: - копії свідоцтва про народження дитини з нотаріально засвід-ченим перекладом українською мовою (з пред’явленням оригіналів). У разі переміщення багатодітної сім’ї з тимчасово окупова-ної території України або району проведення антитерорис-тичної операції чи населеного пункту, розташованого на лінії зіткнення, додатково: копії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб з відміткою територіального підрозділу Державної міграційної служби України про реєстрацію їх місця проживання
Спосіб подання документів:
  • За дорученням, оформленим належним чином
  • Особисто
Термін виконання (робочі дні): 1

Наявні бланки:
назва розмір  
ЗАЯВА - ЗАГАЛЬНА 43 Kb  
ЗАЯВА - РЕЄСТРАЦIЯ МIСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ДИТИНИ 50 Kb  
ЗАЯВА - ПРИЗНАЧЕННЯ ДОПОМОГИ 106 Kb  
ЗАЯВА - ПIЛЬГИ БАГАТОДIТНИМ 16 Kb  
ЗАЯВА - ДИТЯЧИЙ САДОК 41 Kb  
ЗАЯВА - ВИДАЧА ПОСВIДЧЕННЯ - БАГАТОДIТНА РОДИНА 42 Kb  
ДЕКЛАРАЦIЯ - ДОПОМОГА ОДИНОКIЙ МАТЕРI 33 Kb  
ЗАЯВА - ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ 35 Kb  




Крок № 2

Отримання свідоцтва про народження дітей, довідки про реєстрацію місця проживання новонародженої дитини, повідомленнь про призначення допомоги при народженні дитини, призначення пільги з оплати житлово-комунальних послуг для багатодітних сімей, посвідчення батьків багатодітної родини та дітей з багатодітної родини; реєстрація дитини в електронному реєстрі «Електронна реєстрація в дошкільні навчальні заклади»

Установа чи організація: Центр адміністративних послуг 'Віза'', його територіальні підрозділи
Уточнення: Отримання результату публічної послуги від адміністраторів управління з питань надання адміністративних послуг виконкому міської ради в приміщеннях виконкомів міської та районних у місті рад
Місце звернення: №1  Металургійний, площа Молодіжна (Мт) буд. 1
Центр адміністративних послуг 'Віза''
Адміністратор управління з питань надання адміністративних послуг виконкому міської ради

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–2000)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–2000)
  • Пт (900–1600)
№2  Довгинцівський, вулиця Дніпровське шосе буд. 11
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза'', каб.102

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№3  Покровський, вулиця Шурупова буд. 2
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза'', каб.108

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№4  Інгулецький, проспект Південний буд. 1
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№5  Інгулецький, вулиця Гірників буд. 19
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза'', каб.11

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№6  Саксаганський, вулиця Володимира Великого буд. 32
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза'', каб.119

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№7  Тернівський, вулиця Короленка буд. 1А
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза'', каб.126

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№8  Центрально-Міський, вулиця Староярмаркова буд. 44
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
Спосіб отримання документів:
  • За дорученням, оформленим належним чином
  • Особисто
Термін виконання (робочі дні): 5






Організації, які задіяні: