Путівник Послуги Адміністративні, муніципальні

Послуга одним пакетом за «життєвою ситуацією «Новий суб’єкт – новий об’єкт»

Послуга одним пакетом за «життєвою ситуацією «Новий суб’єкт – новий об’єкт»

Державна реєстрація створення юридичної особи; Державна реєстрація фізичної особи підприємцем; Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; Оформлення декларації про розміщення об’єкта бізнесу; Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки


Необхідно виконувати у наступній послідовності:

Крок № 1

Подання документів

Нормативно-правові підстави:
  • "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань"
  • Про затвердження Вимог до написання найменування юридичної особи, її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, крім організації профспілки
  • "Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи"
  • Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи
  • Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
  • Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
  • "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень"
  • 5203-VI "Про адміністративні послуги"
  • Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
  • Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні".
  • Кодекс цивільного захисту України
  • "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності"
  • Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
Установа чи організація: Центр адміністративних послуг 'Віза'', його територіальні підрозділи
Уточнення: Подання документів адміністраторам управління з питань надання адміністративних послуг виконкому міської ради в приміщеннях виконкомів міської та районних у місті рад
Місце звернення: №1  Металургійний, площа Молодіжна (Мт) буд. 1
Центр адміністративних послуг 'Віза''
Адміністратор управління з питань надання адміністративних послуг виконкому міської ради

Режим роботи:
  • Пн (900–1630)
  • Вт (900–2000)
  • Ср (900–1630)
  • Чт (900–2000)
  • Пт (900–1630)
№2  Довгинцівський, вулиця Дніпровське шосе буд. 11
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1630)
  • Вт (900–1630)
  • Ср (900–1630)
  • Чт (900–1630)
  • Пт (900–1630)
№3  Покровський, вулиця Шурупова буд. 2
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1630)
  • Вт (900–1630)
  • Ср (900–1630)
  • Чт (900–1630)
  • Пт (900–1630)
№4  Інгулецький, проспект Південний буд. 1
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1630)
  • Вт (900–1630)
  • Ср (900–1630)
  • Чт (900–1630)
  • Пт (900–1630)
№5  Інгулецький, вулиця Гірників буд. 19
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1630)
  • Вт (900–1630)
  • Ср (900–1630)
  • Чт (900–1630)
  • Пт (900–1630)
№6  Саксаганський, вулиця Володимира Великого буд. 32
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1630)
  • Вт (900–1630)
  • Ср (900–1630)
  • Чт (900–1630)
  • Пт (900–1630)
№7  Тернівський, вулиця Короленка буд. 1А
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1630)
  • Вт (900–1630)
  • Ср (900–1630)
  • Чт (900–1630)
  • Пт (900–1630)
№8  Центрально-Міський, вулиця Староярмаркова буд. 44
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1630)
  • Вт (900–1630)
  • Ср (900–1630)
  • Чт (900–1630)
  • Пт (900–1630)
Виконав(ець,ці):
Управління з питань реєстрації виконкому міської ради
Управління розвитку підприємництва виконкому міськради
Криворізьке міське управління Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Дніпропетровській області
Документи, які необхідно подати:
  • 1.1. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги "Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування)" при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Новий суб’єкт – новий об’єкт»: 1. Для державної реєстрації створення юридичної особи (у тому числі в результаті виділу, злиття, перетворення, поділу), крім створення державного органу, місцевої ради, виконавчого комітету місцевої ради, виконавчого органу місцевої ради, подаються: - заява про державну реєстрацію створення юридичної особи. У заяві про державну реєстрацію створення юридичної особи, утвореної в результаті поділу, додатково зазначаються відомості про відокремлені підрозділи в частині їх належності до юридичної особи – правонаступника; - заява про обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування, та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, та/або заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формами, затвердженими відповідно до законодавства, – за бажанням заявника; - примірник оригіналу (нотаріально засвідченої копії) рішення засновників, а у випадках, передбачених законом, - рішення відповідного державного органу про створення юридичної особи;
  • 1.2. - установчий документ юридичної особи – у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа; - документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи у країні її місцезнаходження (витяг торговельного, банківського, судового реєстру тощо), – у разі створення юридичної особи, засновником (засновниками) якої є іноземна юридична особа; - примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта – у разі створення юридичної особи в результаті перетворення, злиття; - примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу – у разі створення юридичної особи в результаті поділу або виділу; - документи для державної реєстрації змін про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, визначені частиною четвертою статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань», – у разі створення юридичної особи в результаті виділу; - документи для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття та поділу – у разі створення юридичної особи в результаті злиття та поділу.
  • 1.3. 2. Для державної реєстрації створення юридичної особи – державного органу, місцевої ради, виконавчого комітету місцевої ради подається заява про державну реєстрацію створення юридичної особи. 3. Для державної реєстрації створення юридичної особи – виконавчого органу місцевої ради (крім виконавчого комітету) подаються: - заява про державну реєстрацію створення юридичної особи; - акт місцевої ради про створення виконавчого органу; - акт сільського (селищного, міського) голови про призначення керівника виконавчого органу. У разі подання документів представником, додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження. Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне чи тимчасове проживання
  • 2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги "Державна реєстрація фізичної особи підприємцем" при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Новий суб’єкт – новий об’єкт»: - Заява про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем; - заява про обрання фізичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової і митної політики, – за бажанням заявника; - нотаріально засвідчена письмова згода батьків (усиновлювачів) або піклувальника чи органу опіки та піклування – для фізичної особи, яка досягла шістнадцяти років і має бажання займатися підприємницькою діяльністю, але не має повної цивільної дієздатності. - Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне чи тимчасове проживання. - У разі подання документів представником, додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження
  • 3.1. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги "Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно" при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Новий суб’єкт – новий об’єкт»: Заява про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно: - формується уповноваженою особою органу державної реєстрації прав/ ЦАПу; - подається в електронній формі через веб-портал Міністерства юстиції України. - Документ, що посвідчує особу: - документ, передбачений Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»; - у разі, коли заявником є іноземець, документом, що посвідчує особу такого заявника, є національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або інший документ, що посвідчує особу іноземця; - у разі, коли заявником є державний службовець або посадова особа місцевого самоврядування, під час виконання посадових обов’язків документом, що посвідчує особу такого заявника, є службове посвідчення;
  • 3.2. у разі подання заяви уповноваженою на те особою, документ, що підтверджує її повноважен-ня діяти від імені іншої особи. - Довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків. - У разі подання заяви уповноваженою особою, подаються копії документа, що посвідчує особу, та довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків власника об’єкта нерухомого майна. - Документ, що підтверджує сплату адміністра-тивного збору, крім випадків, передбачених Законом
  • 4. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги "Оформлення декларації про розміщення об’єкта бізнесу" при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Новий суб’єкт – новий об’єкт»: - Копія документа, яким підтверджуються належність при-міщення, будівлі; - фотографія об’єкта бізнесу, на якій зображено об’єкт з наявністю відповідної вивіски, інформації про його на-лежність, режим роботи, зручностей для маломобільних груп населення
  • 5. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги "Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки" при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Новий суб’єкт – новий об’єкт»: Декларація у двох примірниках, а для субʼєктів господарювання з високим ступенем прийнятного ризику - позитивний висновок за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення
  • 1.1. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги "Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування)" при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Новий суб’єкт – новий об’єкт»: 1. Для державної реєстрації створення юридичної особи (у тому числі в результаті виділу, злиття, перетворення, поділу), крім створення державного органу, місцевої ради, виконавчого комітету місцевої ради, виконавчого органу місцевої ради, подаються: - заява про державну реєстрацію створення юридичної особи. У заяві про державну реєстрацію створення юридичної особи, утвореної в результаті поділу, додатково зазначаються відомості про відокремлені підрозділи в частині їх належності до юридичної особи – правонаступника; - заява про обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування, та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, та/або заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формами, затвердженими відповідно до законодавства, – за бажанням заявника; - примірник оригіналу (нотаріально засвідченої копії) рішення засновників, а у випадках, передбачених законом, - рішення відповідного державного органу про створення юридичної особи;
  • 1.2. - установчий документ юридичної особи – у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа; - документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи у країні її місцезнаходження (витяг торговельного, банківського, судового реєстру тощо), – у разі створення юридичної особи, засновником (засновниками) якої є іноземна юридична особа; - примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта – у разі створення юридичної особи в результаті перетворення, злиття; - примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу – у разі створення юридичної особи в результаті поділу або виділу; - документи для державної реєстрації змін про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, визначені частиною четвертою статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань», – у разі створення юридичної особи в результаті виділу; - документи для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття та поділу – у разі створення юридичної особи в результаті злиття та поділу.
  • 1.3. 2. Для державної реєстрації створення юридичної особи – державного органу, місцевої ради, виконавчого комітету місцевої ради подається заява про державну реєстрацію створення юридичної особи. 3. Для державної реєстрації створення юридичної особи – виконавчого органу місцевої ради (крім виконавчого комітету) подаються: - заява про державну реєстрацію створення юридичної особи; - акт місцевої ради про створення виконавчого органу; - акт сільського (селищного, міського) голови про призначення керівника виконавчого органу. У разі подання документів представником, додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження. Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне чи тимчасове проживання
  • 2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги "Державна реєстрація фізичної особи підприємцем" при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Новий суб’єкт – новий об’єкт»: - Заява про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем; - заява про обрання фізичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової і митної політики, – за бажанням заявника; - нотаріально засвідчена письмова згода батьків (усиновлювачів) або піклувальника чи органу опіки та піклування – для фізичної особи, яка досягла шістнадцяти років і має бажання займатися підприємницькою діяльністю, але не має повної цивільної дієздатності. - Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне чи тимчасове проживання. - У разі подання документів представником, додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження
  • 3.1. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги "Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно" при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Новий суб’єкт – новий об’єкт»: Заява про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно: - формується уповноваженою особою органу державної реєстрації прав/ ЦАПу; - подається в електронній формі через веб-портал Міністерства юстиції України. - Документ, що посвідчує особу: - документ, передбачений Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»; - у разі, коли заявником є іноземець, документом, що посвідчує особу такого заявника, є національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або інший документ, що посвідчує особу іноземця; - у разі, коли заявником є державний службовець або посадова особа місцевого самоврядування, під час виконання посадових обов’язків документом, що посвідчує особу такого заявника, є службове посвідчення;
  • 3.2. у разі подання заяви уповноваженою на те особою, документ, що підтверджує її повноважен-ня діяти від імені іншої особи. - Довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків. - У разі подання заяви уповноваженою особою, подаються копії документа, що посвідчує особу, та довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків власника об’єкта нерухомого майна. - Документ, що підтверджує сплату адміністра-тивного збору, крім випадків, передбачених Законом
  • 4. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги "Оформлення декларації про розміщення об’єкта бізнесу" при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Новий суб’єкт – новий об’єкт»: - Копія документа, яким підтверджуються належність при-міщення, будівлі; - фотографія об’єкта бізнесу, на якій зображено об’єкт з наявністю відповідної вивіски, інформації про його на-лежність, режим роботи, зручностей для маломобільних груп населення
  • 5. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги "Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки" при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Новий суб’єкт – новий об’єкт»: Декларація у двох примірниках, а для субʼєктів господарювання з високим ступенем прийнятного ризику - позитивний висновок за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення
Спосіб подання документів:
  • В електронному вигляді
  • За дорученням, оформленим належним чином
  • Особисто
Термін виконання (робочі дні): 1
Умови визначення вартості: Послуга "Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно" оплачується у розмірі 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - отримання інформації, витягу в паперовій формі; 0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - отримання інформації, витягу в електронній формі; 0,04 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - отримання інформації адвокатами, нотаріусами (під час учинення нотаріальних дій з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва) шляхом безпосереднього доступу до Державного реєстру прав. Звільняються від сплати адміністративного збору під час проведення державної реєстрації речових прав особи визначені пунктами 1-9 частини 8 статті 34 акону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».




Крок № 2

Унесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, виписка з реєстру, установчий документ юридичної особи; Надання інформації з Державного реєстру речових прав; Отримання декларації про розміщення об’єкта бізнесу; Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

Установа чи організація: Центр адміністративних послуг 'Віза'', його територіальні підрозділи
Уточнення: Отримання результату публічної послуги від адміністраторів управління з питань надання адміністративних послуг виконкому міської ради в приміщеннях виконкомів міської та районних у місті рад
Місце звернення: №1  Металургійний, площа Молодіжна (Мт) буд. 1
Центр адміністративних послуг 'Віза''
Адміністратор управління з питань надання адміністративних послуг виконкому міської ради

Режим роботи:
  • Пн (900–1630)
  • Вт (900–2000)
  • Ср (900–1630)
  • Чт (900–2000)
  • Пт (900–1630)
№2  Довгинцівський, вулиця Дніпровське шосе буд. 11
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1630)
  • Вт (900–1630)
  • Ср (900–1630)
  • Чт (900–1630)
  • Пт (900–1630)
№3  Покровський, вулиця Шурупова буд. 2
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1630)
  • Вт (900–1630)
  • Ср (900–1630)
  • Чт (900–1630)
  • Пт (900–1630)
№4  Інгулецький, проспект Південний буд. 1
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1630)
  • Вт (900–1630)
  • Ср (900–1630)
  • Чт (900–1630)
  • Пт (900–1630)
№5  Інгулецький, вулиця Гірників буд. 19
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1630)
  • Вт (900–1630)
  • Ср (900–1630)
  • Чт (900–1630)
  • Пт (900–1630)
№6  Саксаганський, вулиця Володимира Великого буд. 32
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1630)
  • Вт (900–1630)
  • Ср (900–1630)
  • Чт (900–1630)
  • Пт (900–1630)
№7  Тернівський, вулиця Короленка буд. 1А
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1630)
  • Вт (900–1630)
  • Ср (900–1630)
  • Чт (900–1630)
  • Пт (900–1630)
№8  Центрально-Міський, вулиця Староярмаркова буд. 44
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1630)
  • Вт (900–1630)
  • Ср (900–1630)
  • Чт (900–1630)
  • Пт (900–1630)
Спосіб отримання документів:
  • В електронному вигляді
  • За дорученням, оформленим належним чином
  • Особисто
Термін виконання (робочі дні): 4






Організації, які задіяні: