Путівник Послуги Адміністративні, муніципальні

Послуга одним пакетом за «життєвою ситуацією «Втрата близької людини»

Послуга одним пакетом за «життєвою ситуацією «Втрата близької людини»

Зняття з реєстрація місця проживання померлої особи; Зняття з обліку та припинення нарахування й виплати державних соціальних допомог та пільг померлим громадянам; Надання допомоги на поховання інваліда з дитинства чи дитини-інваліда; Надання допомоги на поховання особі, не застрахованій у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування; Надання допомоги на поховання отримувача державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам; Обробка та передача в автоматизованому режимі виконавцям/виробникам житлово-комунальних послуг інформації про зняття з реєстрації місця проживання померлої особи з метою припинення нарахувань; Державна реєстрація права власності за померлою особою на підставі заяви спадкоємця; Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи–підприємця у зв’язку з її смертю, визнанням її безвісно відсутньою або оголошенням померлою;


Необхідно виконувати у наступній послідовності:

Крок № 1

Подання документів

Нормативно-правові підстави:
  • Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру
  • Про затвердження Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів
  • 5203-VI "Про адміністративні послуги"
  • Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні".
  • "Про державну допомогу сім'ям з дітьми"
  • "Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам"
  • "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям"
  • "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам"
  • "Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги"
  • Про надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним
  • "Про затвердження Порядку призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме"
  • Про затвердження Порядку надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам
  • Про затвердження Порядку надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка забов`язалась поховати померлого
  • Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам і державної соціальної допомоги на догляд
  • Про захист персональних даних
  • Про інформацію
  • Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
  • Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
  • "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень"
  • "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань"
  • "Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи"
  • Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи
  • «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»
Установа чи організація: Центр адміністративних послуг 'Віза'', його територіальні підрозділи
Уточнення: Подання документів адміністраторам управління з питань надання адміністративних послуг виконкому міської ради в приміщеннях виконкомів міської та районних у місті рад
Місце звернення: №1  Металургійний, площа Молодіжна (Мт) буд. 1
Центр адміністративних послуг 'Віза''
Адміністратор управління з питань надання адміністративних послуг виконкому міської ради

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–2000)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–2000)
  • Пт (900–1600)
№2  Довгинцівський, вулиця Дніпровське шосе буд. 11
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза'', каб.102

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№3  Покровський, вулиця Шурупова буд. 2
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза'', каб.108

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№4  Інгулецький, проспект Південний буд. 1
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№5  Інгулецький, вулиця Гірників буд. 19
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза'', каб.11

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№6  Саксаганський, вулиця Володимира Великого буд. 32
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза'', каб.119

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№7  Тернівський, вулиця Короленка буд. 1А
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза'', каб.126

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№8  Центрально-Міський, вулиця Староярмаркова буд. 44
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
Виконав(ець,ці):
Відділ реєстрації місця проживання громадян виконкому Довгинцівської районної в місті ради (Виконавчий комітет Довгинцівської районної в місті ради)
Відділ реєстрації місця проживання громадян (Виконавчий комітет Металургійної районної у місті ради)
Відділ реєстрації місця проживання громадян (Виконавчий комітет Покровської районної в місті ради)
Відділ реєстрації місця проживання громадян (Виконавчий комітет Саксаганської районної у місті ради)
Відділ реєстрації місця проживання громадян (Виконавчий комітет Центрально-Міської районної у місті ради)
Відділ реєстрації місця проживання громадян (Виконавчий комітет Інгулецької районної у місті ради)
Відділ реєстрації місця проживання громадян (Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради)
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Металургійної районної у місті ради (Виконавчий комітет Металургійної районної у місті ради)
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Довгинцівської районної в місті ради (Виконавчий комітет Довгинцівської районної в місті ради)
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Покровської районної в місті ради (Виконавчий комітет Покровської районної в місті ради)
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Саксаганської районної у місті ради (Виконавчий комітет Саксаганської районної у місті ради)
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Центрально-Міської районної у місті ради (Виконавчий комітет Центрально-Міської районної у місті ради)
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Інгулецької районної у місті ради (Виконавчий комітет Інгулецької районної у місті ради)
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради (Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради)
Товариство з обмеженою відповідальністю "НОВА-КОМ"
Управління з питань реєстрації виконкому міської ради (Виконавчий комітет Криворізької міської ради)
Документи, які необхідно подати:
  • 1. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги "Зняття з реєстрація місця проживання померлої особи" при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Втрата близької людини»: - Заява встановленого зразка; - свідоцтво про смерть; - квитанція про сплату адміністративного збору; - копія документа, що посвідчує особу заявника
  • 2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги "Зняття з обліку та припинення нарахування й виплати державних соціальних допомог та пільг померлим громадянам" при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Втрата близької людини»: - Заява; - паспорт надавача заяви (пред'явлення оригіналу); - свідоцтво про смерть або рішення суду, що набуло законної сили, про оголошення особи померлою
  • 3. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги "Надання допомоги на поховання інваліда з дитинства чи дитини-інваліда" при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Втрата близької людини»: - Заява; - копія паспорта особи виконавця волевиявлення померлого або особи, яка зобов'язалася поховати померлого; - копія свідоцтва про смерть; - довідка про смерть для виплати допомоги на поховання
  • 4. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги "Надання допомоги на поховання особі, не застрахованій у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування" при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Втрата близької людини»: - Заява; - копія паспорта виконавця волевиявлення померлого або особи, яка зобов'язалася поховати померлого (з пред'явленням оригіналу); - копія свідоцтва про смерть; - документ, що підтверджує право на призначення допомоги (з копією); - довідка про смерть для виплати допомоги на поховання; - довідка про місце реєстрації померлого до дня смерті
  • 5. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги "Надання допомоги на поховання отримувача державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам" при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Втрата близької людини»: - Заява; - копія паспорта виконавця волевиявлення померлого або особи, яка зобов'язалася поховати померлого; - копія свідоцтва про смерть; - довідка про смерть для виплати допомоги на поховання
  • 6. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги "Обробка та передача в автоматизованому режимі виконавцям/виробникам житлово-комунальних послуг інформації про зняття з реєстрації місця проживання померлої особи з метою припинення нарахувань" при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Втрата близької людини»: - Заява; - документ про зняття з реєстрації місця проживання померлої особи
  • 7.1. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги "Державна реєстрація права власності за померлою особою на підставі заяви спадкоємця" при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Втрата близької людини»: 1. Заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо права власності): - формується уповноваженою особою органу державної реєстрації прав/ ЦАПу. 2. Документ, що посвідчує особу заявника: - документ, передбачений Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»; - у разі, коли заявником є іноземець, документом, що посвідчує особу такого заявника, є національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або інший документ, що посвідчує особу іноземця; - у разі, коли заявником є державний службовець або посадова особа місцевого самоврядування під час виконання посадових обов’язків документом, що посвідчує особу такого заявника, є службове посвідчення; - у разі подання заяви уповноваженою на те особою, документ, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи. 3. Довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (пред’являється оригінал).
  • 7.2. 4. Документ, що підтверджує сплату адміністративного збору. У разі коли особа, речові права, обтяження таких прав якої підлягають державній реєстрації, звільнена від сплати адміністративного збору за державну реєстрацію прав, документ, що підтверджує сплату адміністративного збору за державну реєстрацію прав, не подається. У такому разі заявник пред’являє документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору за державну реєстрацію прав, з якого державним реєстратором, уповноваженою особою виготовляється копія, що долучається до документів, поданих для державної реєстрації прав. 5. Державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться на підставі документів, визначених статтею 27 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», а саме: - укладеного в установленому законом порядку договору, предметом якого є нерухоме майно, речові права на яке підлягають державній реєстрації, чи його дубліката; - свідоцтва про право власності на частку в спільному майні подружжя в разі смерті одного з подружжя, виданого нотаріусом або консульською установою України, чи його дубліката;
  • 7.3. - свідоцтва про право на спадщину, виданого нотаріусом або консульською установою України, чи його дубліката; - виданого нотаріусом свідоцтва про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів) та свідоцтва про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів), якщо прилюдні торги (аукціони) не відбулися, чи їх дублікатів; - свідоцтва про право власності, виданого органом приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді, чи його дубліката; - свідоцтва про право власності на нерухоме майно, виданого до 01.01.2013 органом місцевого самоврядування або місцевою державною адміністрацією, чи його дубліката; - рішення про закріплення нерухомого майна на праві оперативного управління чи господарського відання, прийнятого власником нерухомого майна чи особою, уповноваженою управляти таким майном; - державного акта на право приватної власності на землю, державного акта на право власності на землю, державного акта на право власності на земельну ділянку або державного акта на право постійного користування землею, виданих до 01.01.2013; - рішення суду, що набуло законної сили, щодо права власності та інших речових прав на нерухоме майно; - ухвали суду про затвердження (визнання) мирової угоди; - заповіту, яким установлено сервітут на нерухоме майно; - рішення уповноваженого законом органу державної влади про повернення об’єкта нерухомого майна релігійній організації;
  • 7.4. - рішення власника майна, уповноваженого ним органу про передачу об’єкта нерухомого майна з державної в комунальну власність чи з комуналь-ної в державну власність або з приватної в держа-вну чи комунальну власність; - інших документів, що відповідно до законодав-ства підтверджують набуття, зміну або припинен-ня прав на нерухоме майно. Для державної реєстрації права власності на під-ставі заяви спадкоємця додатково подаються витяг із Спадкового реєстру про наявність заведеної спадкової справи та документ, що містить відомо-сті про склад спадкоємців, виданий нотаріусом чи уповноваженою на це посадовою особою органу місцевого самоврядування, якими заведено відпо-відну спадкову справу. У випадках, передбачених Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року№1127, додатково подаються інші документи
  • 8. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги "Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи–підприємця у зв’язку з її смертю, визнанням її безвісно відсутньою або оголошенням померлою" при наданні послуги одним пакетом за «життєвою ситуацією «Втрата близької людини»: Ксерокопія свідоцтва про смерть фізичної особи, судове рішення про визнання фізичної особи безвісно відсутньою - у разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи–підприємця у зв’язку з її смертю, визнанням її безвісно відсутньою або оголошенням померлою. Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє свій паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне чи тимчасове проживання. У разі подання документів представником, крім випадку, коли відомості про повноваження представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження
Спосіб подання документів:
  • За дорученням, оформленим належним чином
  • Особисто
Термін виконання (робочі дні): 1
Умови визначення вартості: Послуга "Зняття з реєстрація місця проживання померлої особи" - оплачується у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати Послуга "Державна реєстрація права власності за померлою особою на підставі заяви спадкоємця" - За державну реєстрацію прав справляється адміністративний збір у такому розмірі: - за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно: - у строк 5 робочих днів - 0,1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб; - у строк 2 робочі дні - 1 прожитковий мінімум для працездатних осіб; - у строк 1 робочий день - 2 прожиткові мінімуми для працездатних осіб; - у строк 2 години - 5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб Звільняються від сплати адміністративного збору під час проведення державної реєстрації речових прав особи визначені пунктами 1-9 частини 8 статті 34 акону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Наявні бланки:
назва розмір  
Заява - для припинення нарахувань Нова-Ком 25 Kb  
Заява - загальна 45 Kb  
Заява - зняття з реєстрації місця проживання померлої особи 35 Kb  
Заява - на припинення виплат 14 Kb  
Заява - призначення допомоги 106 Kb  
Заява - про зняття (по смерті, за ріш.суду, зняття) район 40 Kb  




Крок № 2

Зняття з реєстрація місця проживання померлої особи, з обліку та припинення нарахування й виплати державних соціальних допомог та пільг; надання допомоги на поховання; передача цієї інформації виконавцям/виробникам житлово-комунальних посулг; державна реєстрація права власності за померлою особою на підставі заяви спадкоємця; припинення підприємницької діяльності фізичної особи–підприємця у зв’язку з її смертю

Установа чи організація: Центр адміністративних послуг 'Віза'', його територіальні підрозділи
Уточнення: Отримання результату публічної послуги від адміністраторів управління з питань надання адміністративних послуг виконкому міської ради в приміщеннях виконкомів міської та районних у місті рад
Місце звернення: №1  Металургійний, площа Молодіжна (Мт) буд. 1
Центр адміністративних послуг 'Віза''
Адміністратор управління з питань надання адміністративних послуг виконкому міської ради

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–2000)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–2000)
  • Пт (900–1600)
№2  Довгинцівський, вулиця Дніпровське шосе буд. 11
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза'', каб.102

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№3  Покровський, вулиця Шурупова буд. 2
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза'', каб.108

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№4  Інгулецький, проспект Південний буд. 1
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№5  Інгулецький, вулиця Гірників буд. 19
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза'', каб.11

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№6  Саксаганський, вулиця Володимира Великого буд. 32
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза'', каб.119

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№7  Тернівський, вулиця Короленка буд. 1А
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза'', каб.126

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
№8  Центрально-Міський, вулиця Староярмаркова буд. 44
Адміністратор Центру адміністративних послуг 'Віза''

Режим роботи:
  • Пн (900–1600)
  • Вт (900–1600)
  • Ср (900–1600)
  • Чт (900–1600)
  • Пт (900–1600)
Спосіб отримання документів:
  • За дорученням, оформленим належним чином
  • Особисто
Термін виконання (робочі дні): 34






Організації, які задіяні: