Головна Всі новини за 2020 рік листопад місяць

  `ГАРЯЧІ ПИТАННЯ` КРИВОРІЖЦІВ НА `КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520`

`ГАРЯЧІ ПИТАННЯ` КРИВОРІЖЦІВ НА `КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520`

Дата публікації:16 листопада 2020 р.

Коментує департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради

  • Субсидії та заборгованість з оплати за житлово-комунальні послуги

 Що потрібно знати?

 У разі наявності простроченої понад три місяці заборгованості з оплати за використані житлово-комунальні послуги, сума якої перевищує 20 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (340 грн), житлова субсидія не призначається (у тому числі на наступний період).

Інформацію про наявність заборгованості з оплати за житлово-комунальні послуги управління соцзахисту отримують від управителів, об’єднань співвласників багатоповерхових будинків та виконавців комунальних послуг.

У випадку наявності заборгованості житлова субсидія може бути призначена після її сплати або укладення договору про її реструктуризацію, або оскарження заборгованості в судовому порядку (ухвали про відкриття провадження у справі).

За наявності заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги житлова субсидія може бути призначена за рішенням районної комісіїяк виняток, з урахуванням усіх обставин, що склалися в сім'ї.

У травні поточного року управліннями соцзахисту м. Кривого Рогу проведено перепризначення в автоматичному режимі житлової субсидії на новий період. Однак, якщо за адресою домогосподарства була прострочена заборгованість, то таким домогосподарствам субсидію призначено не було.

При розрахунку субсидії на опалювальний період 2020-2021 років у жовтні поточного року наявність у домогосподарства заборгованості з оплати за житлово-комунальні послуги не враховувалася.

 

  •   Як одержати «Картку криворіжця» мешканцям пільгової категорії?

Більше 50 тисяч криворіжців пільгової категорії вже отримали свою «Картку криворіжця» в рамках реалізації муніципального проєкту, ініційованим міським головою Юрієм Вілкулом. Такою карткою забезпечено ще не всіх пільговиків, тож враховуючи карантинні обмеження робота в цьому напрямку триває.

Подати заяву на виготовлення «Картки криворіжця» просто!

Для зручності криворіжців-пільговиків документи подаються за попереднім записом до управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради за місцем проживання та у центрі адміністративних послуг «Віза» (площа Молодіжна,1, робочі місця №43, 44).

         Для оформлення «Картки криворіжця» пільговику необхідно при собі мати паспорт, довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, пільгове посвідчення.

Звернутися заявнику необхідно особисто тому, що картка персоналізована і містить фотографію, яку роблять безпосередньо під час прийому документів.

Якщо ви подали заяву на отримання картки, але ще не отримали її, нагадуємо, що в умовах карантинних обмежень з прийому громадян, не треба йти самостійно до управління праці та соціального захисту населення. Вам зателефонують та особисто запросять отримати «Картку криворіжця».

Ми працюємо для Вас!

Коментує управління комунальної власності міста

 виконкому Криворізької міської ради

  • Щодо виявлення аварійних, занедбаних, непридатних для подальшого використання будівель та споруд, які розташовані поруч з житловими будинками, закладами торгівлі, освіти, культури тощо

 

       Цивільним кодексом України передбачено, що власник при здійсненні права власності володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд та має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону. Усім власникам забезпечуються рівні умови здійснення своїх прав, але власність і зобов’язує власника не порушувати встановлених законодавством умов для забезпечення належного рівня  безпеки життя громадян та екологічної ситуації.

У місті Кривому Розі комунальне майно  територіальної громади міста, у т. ч. об’єкти нерухомості, закріплене за комунальними підприємствами, установами, закладами та органами місцевого самоврядування та перебуває на їх балансовому обліку. Безпосередньо виконкомами районних у місті рад  спільно з управлінням комунальної власності міста за результатами проведення моніторингу стану нерухомого  майна комунальної власності міста  постійно виявляються  будівлі та споруди, які  не використовуються, мають аварійно-небезпечний  технічний стан.  Діючим у місті Порядком списання, відчуження, передачі основних засобів, що є комунальною власністю територіальної громади міста Кривого Рогу, затвердженим рішенням міської ради від 27.11.2013 №2313,зі змінами,  у  розділі  2. Списання основних засобів регламентовано порядок  списання  з балансового обліку органів місцевого самоврядування, підприємств, закладів і установ основних засобів, у т. ч. обєктів нерухомості. З балансового обліку можуть бути списані основні засоби, що відповідають таким критеріям: непридатні для подальшого використання (фізично зношені); виявлені в результаті інвентаризації як нестача; моральні застарілі; пошкоджені внаслідок аварії чи стихійного лиха (за умови, що відновлення їх є неможливим або економічно недоцільним і вони не можуть бути реалізовані); будівлі, споруди, що підлягають знесенню у зв'язку з будівництвом нових об'єктів, розширенням, реконструкцією і технічним переоснащенням підприємства та внаслідок остаточного псування. При нагоді зазначаємо, що такими комунальними підприємствами, як «Кривбасводоканал», «Криворіжтепломережа», відділами освіти у районах міста протягом 2019-2020 рр. вже здійснюються заходи  з демонтажу та розбирання аварійних об’єктів нерухомого майна саме комунальної власності міста.

Стосовно  будівель та споруд інших  форм власності обов’язок  належного технічного утримання  цих  об’єктів покладається на  їх власників, які, на превеликий жаль, не завжди дотримуються існуючих правил з благоустрою у місті. Тому мешканці міста скаржаться  на неналежний санітарний стан біля окремих будівель та споруд у різних районах міста; влаштування звалищ побутового та будівельного сміття на  прилеглій та дворовій території. Для реагування  на отримані скарги виконкоми районних у місті рад у межах  повноважень проводять перевірки об’єктів; встановлюють власників такого нерухомого майна, складають адміністративні протоколи про здійснення правопорушень, накладання й стягнення штрафів.

У відповідності до ст. 32 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» інформація про зареєстровані права на нерухоме майно є відкритою, загальнодоступною, тому кожен громадянин має можливість отримати відповідні дані щодо будівель та споруд у місті.

 

Коментує відділ з питань захисту прав споживачів

 апарату міської ради і виконкому

  • Все, що варто знати про покупки онлайн

       Купівля-продаж товарів через інтернет-магазини стрімко розвивається на українському ринку. З поширенням такого виду діяльності у споживачів виникає  чимало запитань, пов’язаних із тим, як повернути товар або що робити, якщо він не підходить чи його якість не відповідає очікуванням.

       Перш за все потрібно пам’ятати, що слід купувати тільки у перевірених інтернет-магазинах, які продають новий товар, з документами, які засвідчують якість продукції.

       Також у разі придбання продукції поза торгівельними або офісними приміщеннями, продавець (або виконавець) зобов’язаний надати споживачеві документ, який засвідчує факт купівлі/продажу, тобто договір, який є підставою для виникнення взаємних прав та обов’язків.

       Такий документ повинен містити інформацію про:

1) дату укладення договору;

2) найменування та місцезнаходження продавця (виконавця);

3) найменування продукції;

4) ціну товару.

       Наявність вищезазначеного документа з інформацією дасть можливість у подальшому, в разі виникнення якихось проблем, відстоювати свої права.