Головна Всі новини за 2020 рік листопад місяць

`ГАРЯЧІ ПИТАННЯ` КРИВОРІЖЦІВ НА `КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520`

`ГАРЯЧІ ПИТАННЯ` КРИВОРІЖЦІВ НА `КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520`

Дата публікації:5 листопада 2020 р.

"ГАРЯЧІ ПИТАННЯ" КРИВОРІЖЦІВ НА "КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520"

Коментує департамент освіти і науки
виконкому Криворізької міської ради

  • Про роботу закладів загальної середньої освіти в умовах дотримання                     протиепідемічних заходів

        З 02 листопада після осінніх канікул у закладах загальної середньої освіти міста розпочався повноцінний освітній процес.

       На виконання постанови Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 №50 усі заклади у повному обсязі забезпечені необхідними дезінфікуючими засобами, антисептиками, засобами індивідуального захисту, які потрібні для створення безпечних умов роботи закладів.

      Здійснюється щоденний аналіз рівня захворюваності серед дітей, педагогічних працівників та технічного персоналу.

     У разі необхідності заклади освіти готові перейти на організацію освітнього процесу за іншими формами.

Коментує  департамент соціальної політики
виконкому Криворізької міської ради

 2028 криворіжців одержали матеріальну допомогу з міського  бюджету у зв’язку із скрутним матеріальним становищем

  •  Порядок її виплати

         Щороку на сесії міської ради приймається Програма соціального захисту окремих категорій мешканців міста, якою передбачена виплата одноразової матеріальною допомогою з міського бюджету для громадян, що опинились у скрутному матеріальному становищі.

Така допомога надається, якщо сукупний доход сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні три місяці не перевищує 1,5 розміру прожиткового мінімуму (на сьогодні це 3 177,0 грн).

Допомогу оформити просто!

Для зручності криворіжців документи подаються до управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради за місцем проживання особисто або через соціального працівника.

 Окрім заяви необхідно надати:

- копії паспорта та довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;

- довідки про дохід за попередні три місяці від місяця звернення (заробітна плата, пенсія, регресні виплати, інші соціальні виплати, виплати, що надаються навчальними закладами) усіх членів сім'ї, які зареєстровані та/або проживають разом із заявником);

- інші документи, у разі необхідності, для підтвердження фактів, викладених у заяві.

З початку року таку допомогу вже отримали 2028 громадян, на суму понад 1,4 млн. грн.

Узагалі на виплату різних видів матеріальних допомог та компенсацій криворіжцям з міського бюджету профінансовано понад 182 млн. грн.

Коментує  управління  з питань  реєстрації 
виконкому Криворізької міської ради

  •  Чи можна успадкувати майно, якщо спадкодавець не встиг зареєструвати право власності у Державному реєстрі прав?

У разі відсутності державної реєстрації права власності на нерухоме майно спадкодавця, спадкоємець має право, відповідно до законодавства, звернутись до управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради, Центру адміністративних послуг «Віза» або його територіальних підрозділів, будь-якого нотаріуса, із заявою про реєстрацію за померлим права власності на нерухомість, що була набута останнім за життя.

Для державної реєстрації права власності на підставі заяви спадкоємця подаються:

- документи,  що підтверджують набуття спадкодавцем права власності на нерухоме майно (це може бути свідоцтво, договір, рішення суду і т.ін.);

-   витяг із Спадкового реєстру про наявність заведеної спадкової справи;

- документ, що містить відомості про склад спадкоємців, виданий нотаріусом чи уповноваженою на це посадовою особою органу місцевого самоврядування, якими заведено відповідну спадкову справу.

Державна реєстрація права власності на підставі заяви спадкоємця проводиться шляхом внесення до Державного реєстру прав відомостей про суб'єкта права власності – спадкодавця з обов'язковим зазначенням відомостей про смерть такої особи.

Іноді ситуація ще ускладнюється, якщо втрачено документи спадкодавця на нерухомість. У цьому випадку спадкоємець для оформлення своїх прав може отримати дублікат необхідного документа (у випадку можливості отримання дубліката).

Якщо ж серед втрачених документів спадкодавця були державний акт на землю чи свідоцтво про власність на житло (у випадку його реєстрації за життя спадкодавця), законом передбачена можливість реєстрації права власності без фактичної наявності такого державного акту чи такого свідоцтва (у випадку його попередньої реєстрації до 2013 року).

Реєструйте право власності на нерухомість – захистіть свої права!

Коментує  управління екології
виконкому Криворізької міської ради

  •  Про здійснення моніторингу атмосферного повітря міста

Кривий Ріг - одне із перших  міст у Дніпропетровській області, яке забезпечило висвітлення даних про якість повітря у режимі реального часу у модулі «Екомоніторинг» (надалі – модуль) на офіційному вебпорталі міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр» (https://krmisto.gov.ua/ua/rc/ecomon/default/ index.html).

 Автоматизована система моніторингу Кривому Розі представлена 5 міськими постами автоматичного спостереження та 13 автоматичними постами промислових підприємств.  Функції модуля «Екомоніторинг» розширено:

- з вересня поточного року (18.09.2020) забезпечено висвітлення даних 3 автоматичних постів Карпівської сільської ради, розташованих в зоні впливу виробничої діяльності ПРАТ «ІНГЗК»;

- узагальнені результати про стан та якість повітря міста щомісячно оприлюднюються аналітичним відділом у форматі «Екологічний дайджесту якості атмосферного повітря.

Паралельно з моніторингом повітря автоматизованою системою в нашому місті щомісячно здійснюються інструментально-лабораторні дослідження його якості, у т.ч. при настанні несприятливих метеорологічних умов та розгляді звернень громадян. Виміри проводяться за кошти міського фонду охорони навколишнього природного середовища. Замовником послуги виступає управління екології виконкому Криворізької міської ради, виконавцем – ВСП «Криворізький міський відділ лабораторних досліджень ДУ «Дніпропетровський обласний лабораторний центр МОЗ України».

Моніторингом охоплено 25 точок в усіх районах нашого міста, розташування яких визначено спільно з громадськістю (вул. Стрєльнікова, Степана Тільги, Вокзальна, Громової, Авангардна, Івана Сірка, Криворіжсталі, Переяславська, Володимира Великого, Дніпровське шосе,  Юрія Камінського, Збагачувальна, Доватора, Соборності, Гагаріна, мікрорайони 5-й Гірницький, Індустріальний, Східний-3, Сонячний, пл. Домнобудівників).

Крім того, до моніторингу якості повітря залучено мобільну станцію  КП «Центр екологічного моніторингу» Дніпропетровської обласної ради, яка обладнана високоточним обладнанням, що здійснює вимірювання еталонними методами, які відповідають вимогам директиви ЄС про якість атмосферного повітря.

Дані моніторингу атмосферного повітря – це можливість визначати реальний стан та якість повітря, причини та можливі джерела забруднення з урахуванням даних метеорологічних факторів.

Матеріали по виявленим фактам перевищень в обов’язковому порядку направляються до органів прокуратури, державних органів контролю.

Результати моніторингових досліджень та чисельні звернення громадян стали однією із підстав для здійснення у 2020 році державними органами контролю (Державна екологічна інспекція у Дніпропетровській області, Головне управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області), у т.ч. за участі громадських інспекторів, позапланових перевірок дотримання ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», ТОВ «МЕТІНВЕСТ-КРМЗ» вимог природоохоронного та санітарного законодавства.

Розбудова системи моніторингу за станом атмосферного повітря міста є одним із важливих напрямків у сфері охорони навколишнього природного середовища, надійним інструментом здійснення ефективного екологічного моніторингу показників довкілля та інформаційною базою для здійснення громадського контролю в сфері екології.

Коментує  управління розвитку підприємництва
виконкому Криворізької міської ради

  • Щодо особливостей готівкового обігу

 

Відповідно до Постанов Правління Національного банку України від 06.08.2020 № 116 «Про завершення процесу вилучення з обігу банкнот усіх номіналів зразків до 2003 року всіх років випуску» та від 12.08.2020 № 117  «Про вилучення з готівкового обігу монет номіналом 25 копійок» з 01.10.2020   із готівкового обігу вилучено монети номіналом  25 копійок та банкноти номіналами 1, 2, 5, 10, 20, 50, 100, 200 гривень зразків до 2003 року всіх років випуску.  Залишки таких монет і банкнот було передано до кас банків України для зарахування на їх розрахункові рахунки.

Водночас упродовж наступних трьох років можна без обмежень безкоштовно обміняти монети номіналом 25 копійок та банкноти гривні старих зразків до 2003 року на платіжні обігові монети та банкноти всіх номіналів у сумах,  кратних   10 копійкам:

  • в усіх відділеннях українських банків – упродовж першого року з дати вилучення їх з обігу, до 30 вересня 2021 року включно;
  • у Національному банку та уповноважених банках (АТ «Ощадбанк»,   АТ КБ «ПриватБанк», АТ «Райффайзен Банк Аваль», АТ«ПУМБ») - упродовж трьох років з дати вилучення їх з обігу, до 30 вересня 2023 року включно.

Ураховуючи отримані заявки, із керівниками  крупних торговельних мереж  опрацьовано питання необхідності проведення роз’яснювальної роботи серед працівниками підвідомчих об’єктів стосовно дотримання вищезазначених вимог.

ДО УВАГИ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ!

Для упередження виникнення непорозумінь із покупцями під час здійснення готівкових розрахункових операцій пропонуємо розміщувати на видних місцях на касах та в торговельних залах об’єктів інформацію про особливості готівкового обігу банкнот та обігових монет, які діють на теперішній час.