Головна Всі новини за 2020 рік вересень місяць

ВІДПОВІДАЄМО НА ТОП-«ВИКЛИКИ» З КОНТАКТ-ЦЕНТРУ 1520

ВІДПОВІДАЄМО НА ТОП-«ВИКЛИКИ» З КОНТАКТ-ЦЕНТРУ 1520

Дата публікації:30 вересня 2020 р.

Насьогодні  понад 500 криворіжців вже зареєстрували свої персональні кабінети на сайті spilkuisia.kr.gov.ua та активно взаємодіють з Контакт-центром засобами електронного зв’язку (кожна п’ята заявка надходить на електронні сервіси).

Враховуючи, що частина заявок стосується роз’яснень з актуальних питань життєдіяльності міста Контакт-Центр відповідатиме на «ТОП-виклики 1520» і в засобах масової інформації.

Пропонуємо  першу добірку відповідей.

Більше половини всіх звернень стосується роботи управителів, з якими мешканці,  за своїм вибором, уклали відповідні договори.

Не хочуть асфальтувати прибудинкову територію, обрізати дерево, відремонтувати каналізацію, замінити трубу теплопостачання на поверсі, завершити прибирання горища, замінити стічну трубу та  жолоб для збору води зливної системи, провести дератизацію підвального приміщення, знищити тарганів, тощо. На це скаржаться мешканці, навіть вимагають щоб влада примусила управителів робити.

Шановні криворіжці! Відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» - питання з утримання домового господарства, взаємодії з постачальниками води, тепла та інших   житлово-комунальних послуг на  внутрішньобудинкових мережах, має вирішувати найнята мешканцями багатоквартирних будинків компанія управитель, згідно з договором. Втручатись в питання цих відносин  органи місцевого самоврядування не мають права. Такий Закон і його треба приймати і виконувати.

Визначайтесь із співмешканцями – що треба в першу чергу зробити в будинку і узгоджуйте ці платні послуги з управителями. Крім того, в черговий раз закликаємо мешканців розрахуватися з управителями за вже одержані послуги – борг сягнув 208 000 000 грн.!

 

Матеріальна допомога  –  це питання також в «ТОПі-викликів 1520». Просять роз’яснити мешканці, які опинились у скрутному становищі та є малозабезпеченими, особливо багато серед них – людей поважного віку – як її одержати.

Органи місцевого самоврядування, за повноваженнями, приймають рішення щодо надання матеріальної допомоги в таких випадках, але після обстеження всіх причин і умов цих викликів. Звернутися за одержанням  такої допомоги мешканці міста можуть особисто в управління  праці та соціального захисту населення виконкомів районних у місті рад або через соціального працівника.

Що стосується грошових виплат учасникам бойових дій в Афганістані, на Сході України – то крім пільг, встановлених державою,  Програмою соціального захисту окремих категорій мешканців м. Кривого Рогу їм передбачено, і не перший рік, виплати грошової допомоги в сумі 5000 грн. (одноразово, щорічно).  Крім того, в Кривому Розі з 2014 року діє Комплексна програма соціальної підтримки учасників АТО (ООС) та членів їх сімей і оформити ці пільги та допомогу можна також в управліннях праці та соціального захисту населення виконкомів районних у місті рад.

 

Налагодити зовнішнє освітлення – рано темнішає, незручно ходити. Таких викликів сьогодні багато і всі вони за дислокацією заявок в роботі, як і дахи, що потребують ремонту.

 

Питання електропостачання. Насьогодні ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» не організувало взаємодію з Контакт-центром, його керівництво посилається на те, що в місті оперативно працюють сучасні центри обслуговування споживачів «YASNO».

Звісно, ці центри сучасні, але ж заявки до Контакт-центру з повноважень цієї компанії, хоч і небагато (14), але надходять.  Виконком  міської раді звернувся офіційно до керівника ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» з пропозицією налагодити  взаємодію з Контакт-центом та вирішувати заявки мешканців оперативно. Поки рішення не прийнято і відповідні заявки  залишаються без розгляду, нажаль.

 

Допомога в  укладанні контрактів з сімейним лікарями – що робити у разі відмови, куди звертатись?

Законно,  коли відмовляє  укладати договір  лікар, який вже «набрав» нормативну чисельність пацієнтів (2000 чоловік)? Але ж є інші лікарі, зі списком яких можна ознайомитись в кожному центрі первинної медико-санітарної допомоги:

- КНП "ЦПМСД №1" КМР (вул. Маршака, 1а, 94-70-55, (067) 628-54-16  Терн.);

 - КНП "ЦПМСД №2" КМР (вул. Мусоргського, 32а, (056) 494-81-40, (056) 494-81-40, (067) 628-54-49 Покр.);

- КНП "ЦПМСД №3" КМР (вул. Женевська, 6б, (056) 494-80-91,                      (056) 494-80-91, (067) 628-55-47 Покр.);

- КНП "ЦПМСД №4" КМР (вул. Володимира Великого, 21,                               (067) 628-56-22 Сакс.);

-  КНП "ЦПМСД №5" КМР (вул. Криворіжсталі, 2 (067) 628-51-12  Мет.);

-  КНП "ЦПМСД №6" КМР (вул. Визволення, 5а, (067) 630-04-75, Ц-М.);

- КНП "ЦПМСД №7" КМР (вул. Каткова, 2 (067) 628-49-96,                              (067) 628-07-31 Інг.)

 

 Роз’яснити отримання компенсації за спожиті комунальні послуги 500 грн.

По-перше, «на руки» 500 грн. не видаються, компенсація направляється на рахунки безпосередньо підприємств-надавачів послуг (КП «Кривбас-водоканал», КПТМ «Криворіжтепломережа», АТ «Криворізька теплоцентраль», відомче житло  ОСББ, ЖБК, управителі).

Насьогодні  вже 112 435 криворізьких сімей оформили її, та прийом документів триває до 30.11.2020, включно, в усіх управліннях  праці та соціального захисту населення виконкомів районних у місті рад. Для цього необхідно надати наступні документи (з обов’язковим пред’явленням оригіналів):

- паспорт з відомостями про реєстрацію місця проживання (у разі наявності паспорта громадянина України у формі ID-картки, надається довідка про реєстрацію місця проживання або місця перебування); посвідку на постійне проживання;

- довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, за винятком заявників (отримувачів), у яких паспорт громадянина України оформлений у форматі ID-картки;

- посвідчення, що підтверджує право на пільгу;

- трудову книжку (з відомостями про звільнення).

З 29.09.2020 поновив роботу у віддалених мікрорайонах, селах та селищах міста МОБІЛЬНИЙ  ОФІС ЦНАП «ВІЗА», службовці якого також приймають документи на оформлення компенсації.

 

Скарги на зграї безпритульних собак і прохання їх вивезти до притулку.

 Мешканці повідомляють про їх дислокацію: вул. Івана Мазепи, 14 (Покр.); пров. Дежньова, 2 (Ц-Міс); вул. Героїв АТО, 94 (Довг), вул. Ватутіна, 37 (Покр); вул. Магістральна, 23, 25 (Довг.); вул. Максима Горького, 1 (Сакс.); вул. Співдружності, 76 (Сакс.); вул. Трамвайна 16а (Мет.); вул. Грядуквата (Терн.); вул. Мухіна, 10 (Довг.); пр. Гагаріна (Мет.); вул. Івана Авраменка, 13 (Сакс.); вул. Адмірала Головка, 19 (Терн.); вул. Каткова,55 (Інг.).

Виконком міської ради доручив керівництву КП «Центр поводження з тваринами» КМР Андрію Кириленку  опрацювати кожну адресу і визначитися з місцем  перебування тварин у притулку. Але ж, окремі мешканці не підтримують цього та встановлюють самостійно будки для таких тварин у дворах,  захищаючи їх, що сприяє збільшенню їх чисельності.