Головна Всі новини за 2020 рік лютий місяць

СПРОЩЕНО ІНТЕРФЕЙС ЕЛЕКТРОННОЇ ЧЕРГИ ЦЕНТРУ «ВІЗА»

СПРОЩЕНО ІНТЕРФЕЙС ЕЛЕКТРОННОЇ ЧЕРГИ ЦЕНТРУ «ВІЗА»

Дата публікації:27 лютого 2020 р.

За численними побажаннями відвідувачів Центру адміністративних послуг «Віза» спрощено інтерфейс електронної черги (на сторінці «Попередня реєстрація» вебпорталу Центру «Віза», на терміналі у Флагман-офісі та у мобільному застосунку «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру адміністративних послуг «Віза») для зручності та доступності, бо на сьогодні перелік послуг, який надається у Центрі налічує аж 345 послуг.

Відтепер, на головному екрані терміналу відображено:

- «Швидкі послуги» (доступно для Флагман-офісу)

- «Служби Центру» (доступно для Флагман-офісу)

- «Прийом документів адміністраторами/ консультація»

- «Видача документів»

Найбільшим попитом у відвідувачів користується розділ «Швидкі послуги», бо в ньому можна отримати такі експрес-послуги, як: 

-  «Реєстрація фізичної особи» - державна реєстрація фізичної особи підприємцем або припинення підприємницької діяльності;

-  «Перевезення вантажів» - погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів; видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні;

-   «Інформація з Державних реєстрів» - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

«Прийом документів адміністраторами/ консультація» поділено на 5 груп, а саме:

-  «Паспортні документи» - оформлення й видача паспорта громадянина України, паспорта для виїзду за кордон або вклеювання фото до паспорту;

-   «Реєстри: майно, бізнес» - реєстрація нерухомого майна та бізнесу;

-   «Земельний кадастр» - отримання витягу з Державного земельного кадастру (доступно для Флагман-офісу);

-   «Посвідчення водія» - обмін посвідчення водія (без складення іспитів), отримання нового замість втраченого або викраденого, реєстрація нового транспортного засобу (без огляду) або перереєстрація його у зв’язку зі зміною найменування або адреси особи, яка є власником транспортного засобу, установлення газобалонного обладнання (доступно для Флагман-офісу);

-  «Адміністративні послуги» - включають в себе послуги одним пакетом за життєвими ситуаціями «Народження дитини», «Новий суб’єкт – новий об’єкт», «Розміщення зовнішньої реклами», «Втрата близької людини», «Втрата документів», «Зміна імені», «Оформлення документів спадкоємця», «Зміна місця проживання», «Розміщення пересувної тимчасової споруди під час проведення ярмарків», земельні питання, дозволи, погодження, декларації та інші.

Розділ «Служби Центру» надає можливість обрати зі списку підприємство, організацію, установу, яка здійснює прийом у Центрі «Віза» та отримати талон на прийом, консультацію або видачу готового результату. На сьогодні їх аж 36, перелік та графік роботи наведено на вебпорталі Центру «ВІза» в розділі «Про Центр» на сторінці «Склад Центру».

 «Видача документів» - для замовників, які отримали СМС-повідомлення про готовність результату. Цей розділ поділяється на дві групи: «Адміністративні послуги» та «Паспортні документи». Отримання готових паспортних документів здійснюється в паспортних офісах, усі інші адміністративні послуги видаються у відділі контролю і аналітики Флагман-офісу Центру «Віза» або адміністраторами терпідрозділів.

Тому, запрошуємо Вас надати зворотній зв'язок щодо новацій вашої діджитал «Візи» в рамках впровадженого краудсордсинг проєкту «Моя DIGITAL Віза».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОРИСТУЙТЕСЯ СУЧАСНИМИ СЕРВІСАМИ НОВОГО ПОКОЛІННЯ!

 

Ми працюємо для Вас!

#ВсеБудеЦНАП!

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: 
viza@kr.gov.ua

http://viza.kr.gov.ua/