Головна Всі новини за 2019 рік жовтень місяць

ОГОЛОШЕННЯ  

ОГОЛОШЕННЯ

Дата публікації:8 жовтня 2019 р.

 ОГОЛОШЕННЯ

Виконком Криворізької міської ради з метою вивчення пропозицій щодо придбання об’єкту нерухомого майна для розміщення Центру надання адміністративних послуг «Віза» в м. Кривому Розі оголошує про прийняття пропозицій від власників об’єктів, які відповідають технічним вимогам, або можуть бути приведені власниками об’єкта у відповідність до заявлених технічних вимог.

Пропозиції з описом об’єкта відповідно до технічних вимог та умовами щодо вартості приймаються у письмовому вигляді.

До пропозицій необхідно долучити:

-  копію установчого документа власника об’єкта (для юридичних осіб);

-   копію технічної документації на об’єкт, у тому числі технічний паспорт;

- витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна;

-  копію документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (за наявності);

-  копію документа, що підтверджує право власності або користування земельною ділянкою;

-  актуальний звіт про незалежну оцінку майна (не пізніше 6 місяців);

Пропозиції подавати до департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради: пл. Молодіжна, 1, м. Кривий Ріг, каб. 151,   контактний телефон 74 02 10, 92 25 94.

Пропозиції приймаються до 24.10.2019 року.

 

  

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

до будівлі, в якій може бути розміщено Центр надання адміністративних послуг «Віза»

Центр надання адміністративних послуг є обличчям влади. Концепція центру базується на прозорості, зручності та якості, відповідно і приміщення (будівля) має відповідати цим стандартам:

 

  • Для створення належних умов щодо організації обслуговування замовників послуг та роботи працівників (адміністраторів, державних реєстраторів, повноважних представників служб центру адміністративних послуг) необхідна корисна площа приміщення 2600 м2, у т.ч.:

             фронт-офіс (у форматі «open space»), для облаштування зон очікування та обслуговування відвідувачів, розміщення робочих місць адміністраторів,  державних реєстраторів та повноважних представників служб центру адміністративних послуг з метою прийому та консультування заявників – не менше 1200 м2;

             бек-офіс («кабінетна» система), для розміщення постійних робочих місць працівників департаменту адміністративних послуг, управління питань реєстрації з метою опрацювання прийнятих документів, прийому кореспонденції та реєстраційних справ – не менше 800 м2;

             архівні приміщення – 600 м2, зокрема для зберігання реєстраційних справ щодо об’єктів нерухомого майна, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, дозвільних справ, які повинні відповідати вимогам:

-         обладнані засобами, що забезпечують обмежений доступ до цього приміщення. На вікнах приміщення, розташованого на першому поверсі, встановлюються відкидні назовні металеві грати та охоронна сигналізація;

-         обладнане пожежною сигналізацією та засобами пожежогасіння;

-         на вікнах застосовується світлозахисне устаткування (жалюзі, щільні штори, фарбування скла, тощо).

 

  • Розташування будівлі в людному та відомому місці Кривого Рогу, в центральній частині міста, або іншому зручному для суб’єктів звернень місці з розвинутою транспортною інфраструктурою, інтенсивним транспортним та пішохідним рухом (наявність зупинок громадського транспорту в радіусі 100 метрів); візуальна доступність ділянки, на якій розміщена будівля; зручність під’їздів; 
  • Вхід до будівлі, яка має сходи повинен бути облаштований пандусом та поручнями з обох боків для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, а також місцем для тимчасового розміщення дитячих колясок; 
  • На прилеглій до будівлі території має бути облаштоване місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення, зокрема відповідно позначені місця для автотранспортних засобів, якими керують (в яких перевозяться) особи з інвалідністю, у кількості, визначеній Законом України «Про основи захищеності осіб з інвалідністю в Україні», можливість (або існуюча наявність) облаштування будівлі, приміщень та стоянки автомобільного транспорту з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення згідно з вимогами відповідних державних будівельних норм, стандартів і правил.
  • Рішення фасадів в будівлі максимально відкриті та візуально доступні, виконані переважно із світлопрозорих конструкцій; 
  • Зручна та зрозуміла внутрішня та зовнішня логістика, можливість облаштування приміщень на відкриту та закриту частини, можливість розташування відкритої частини на першому або другому поверсі будівлі за умов створення належних умов для безпосереднього доступу для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення до приміщень будівлі, наявність ліфта; 
  • Функціональне зонування приміщень будівлі має відповідати організації технологічного процесу роботи центрів адміністративних послуг, комфортності перебування працівників та замовників послуг, нормативам та вимогам чинного законодавства; 
  • Внутрішній простір має відображати концепцію доступності, відкритості і прозорості; 
  • Перегородки внутрішніх приміщень (при наявності) – світлопрозорі конструкції (за винятком технічних приміщень і приміщень особистої гігієни); 
  • Облаштування санітарної кімнати з урахуванням потреб осіб з інвалідністю, зокрема тих, що пересуваються на кріслах колісних, та інших мало мобільних груп населення; 
  • Інженерні системи будівлі мають бути запроектовані і виконані так, щоб при необхідності розташування інженерних мереж дозволяло вносити оперативні зміни в розташуванні робочих місць і зон.