Головна Всі новини за 2019 рік вересень місяць

Пересувні тимчасові споруди під час проведення сезонних ярмарків: актуальні питання і відповіді

Пересувні тимчасові споруди під час проведення сезонних ярмарків: актуальні питання і відповіді

Дата публікації:25 вересня 2019 р.

(коментує управління розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради)

Другий рік поспіль відповідно до рішення виконкому Криворізької міської ради від 14.02.2018 №66 «Про конкурсні засади розміщення тимчасових споруд та утримання об’єктів благоустрою в м. Кривому Розі» підприємці нашого міста мають змогу розміщувати пересувні тимчасові споруди під час проведення сезонних ярмарків за умови наявності у суб’єкта господарювання договору про користування об’єктом комунальної власності, на якому розміщено пересувні тимчасові споруди під час проведення сезонних ярмарків. На сьогоднішній день розміщено 82 пересувні тимчасові споруди.

Передбачено наступні періоди проведення сезонних ярмарків:    протягом календарного року – продаж овочів, плодів, ягід; друкованої продукції;   з 01 квітня до 01 листопада – продаж безалкогольних напоїв, квасу, морозива;  з 01 грудня до 01 січня  – продаж хвойних дерев.

Питання, що потребує вирішення: Як показує практика, що не лише підприємницькі бажання є вирішальними у прийнятті рішень щодо організації господарської діяльності, а й фінансові можливості та соціальні фактори. Деякі суб’єкти господарювання, унаслідок особистих обставин вимушені припиняти роботу сезонних ярмарків, змінюючи вид господарської діяльності, місце проживання.

Що робити у разі виникнення такого питання? Відповідно до умов договору про користування об’єктом комунальної власності, на якому розмі-щено пересувну тимчасову споруду під час проведення сезонного ярмарку, передбачена процедура дострокового припинення дії договору. Зазначена процедура проводиться за заявою суб’єкта господарювання за взаємною згодою сторін.

Які необхідно документи? Заява в довільній формі із зазначенням причин та дати припинення договору, додаткових документів не потрібно.

Який результат? Отримання угоди про припинення зазначеного договору та нарахувань коштів за користування  об’єктом комунальної власності, на якому розміщено пересувну тимчасову споруду.

 

Куди звертатися? Необхідно звертатися в Центр адміністративних послуг «Віза» (пл. Молодіжна, 1) до представника управління розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради. Години прийому: понеділок, вівторок, середа, п’ятниця: з 9.00 до 12.00, четвер: з 9.00 до 16.00, перерва: з 12.00 до 13.00, вихідні – субота, неділя.

 

Звертаємо увагу! Суб’єкту господарювання необхідно відновити благоустрій об’єкта комунальної власності, на якому було розміщено сезонний ярмарок.

 

Контакти управління розвитку підприємництва:

телефон: 74-69-43, 068-946-67-39;

e-mailurp@kr.gov.ua.