Головна Всі новини за 2019 рік березень місяць

В черзі денній засідання експертної комісії з реформування системи надання адміністративних, інших публічних послуг органами місцевого самоврядування м. Кривого Рогу – нові технології муніципаль

В черзі денній засідання експертної комісії з реформування системи надання адміністративних, інших публічних послуг органами місцевого самоврядування м. Кривого Рогу – нові технології муніципаль

Дата публікації:28 березня 2019 р.

У органах місцевого самоврядування міста Кривого Рогу триває реформа публічної адміністрації, спрямована на створення доступних комфортних умов для отримання якісних адміністративних, інших публічних послуг членами територіальної громади. Нові технології муніципального менеджменту сприяють забезпеченню їх доступності, відкритості, а головне - усуненню корупційних ризиків.

Реалізація завдань реформи публічної адміністрації, їх експертиза, розробка нових підходів до роботи з реформування адміністративних, інших публічних послуг опрацьовуються у взаємодії з постійною комісією міської ради з питань регуляторної політики та підприємництва та експертною комісією з реформування системи надання адміністративних, інших публічних послуг у органах місцевого самоврядування міста Кривого Рогу, створеною рішенням виконкому міської ради від 14.03.2018 №122 «Про реформування адміністративних, інших публічних послуг у органах місцевого самоврядування м. Кривого Рогу».

На засіданні експертної комісії  27 березня 2019 року головою експертної комісіїї - заступником міського голови Н.Л. Подоплєловою

проінформовано її учасників щодо нових повноважень виконкому Криворізької міської ради в наданні адміністративних послуг, а саме  6- ти послуг РАЦСів: державна реєстрація народження, шлюбу, його розірвання, зміни імені, смерті, внесення змін до актових записів. А також новацій в  обслуговуванні замовників послуг через Центр адміністративних послуг «Віза» - мова йшла про ефективність роботи окремого робочого місця у Центрі адміністративних послуг «Віза» по наданню «швидких послуг» (зала № 2, місце №10, середня кількість – до 30 замовників щодня).

Департаментом адміністративних послуг  презентовано  веб-портал Центру адміністративних послуг «Віза». Члени експертної комісії  Н.І. Романовська та Л.В.Бурман ознайомили учасників з  можливостями платформи електронної демократії E-DEM.

 

Учасниками засідання  Л.М. Варавою, О.М. Дувановою, Л.В.Бурман, Т.Р.Заклецькою, І.М.Герасименко обговорювалися питання взаємодії з органами самоорганізації населення, підсилення зворотного зв’язку з громадськістю, розвитку електронного врядування, І.М. Благун проінформовано про нові види державних соціальних допомог.   

 

#ВсеБудеЦНАП!

Ми працюємо для Вас!

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: 
viza@kr.gov.ua