Головна Всі новини за 2018 рік вересень місяць

Громадські слухання з питань обговорення результативності дії регуляторного акта – рішення виконкому міської ради від 14.02.2018 №66 

Громадські слухання з питань обговорення результативності дії регуляторного акта – рішення виконкому міської ради від 14.02.2018 №66 «Про конкурсні засади розміщення тимчасових споруд та утримання об’єктів благоустрою в м.Кривому Розі»

Дата публікації:25 вересня 2018 р.

Керуючись Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» 19.09.2018 у виконкомі міської ради (пл.Молодіжна,1, м.Кривий Ріг, 50101) проведено громадські слухання з питань обговорення результативності дії  регуляторного акта  – рішення виконкому міської ради від 14.02.2018 №66 «Про конкурсні засади розміщення тимчасових споруд та утримання об’єктів благоустрою  в  м.Кривому  Розі».

 У слуханнях взяли  участь члени територіальної громади міста, суб’єкти господарювання,   представники: департаментів та управлінь виконкому міської ради,  районних у місті рад, міської координаційної ради з питань розвитку підприємництва, галузевої ради підприємців.

         Основними цілями зазначеного регуляторного акта є впорядкування  розміщення пересувних тимчасових споруд та  утримання об’єктів благоустрою м.Кривого Рогу  відповідно до вимог чинного законодавства України.  Рішення  базується на забезпеченні дотримання принципів прозорості, відкритості, здорової конкуренції.

           Відстеження результативності дії рішення виконкому міської ради від 14.02.2018 №66 здійснюється за визначеними показниками на підставі інформацій, отриманих  від підприємців – переможців конкурсу, департаменту розвитку інфраструктури міста, інспекції з благоустрою, виконкомів районних у місті рад.

 На сьогоднішній день для розміщення пересувних  тимчасових споруд під час проведення сезонних ярмарків пропонується 80 об’єктів комунальної власності. Зазначені місця погоджені департаментом розвитку інфраструктури міста, управлінням комунальної власності  виконкому Криворізької міської ради  та Національною поліцією.  

      За результатами 10 конкурсів визначено 75 переможців, які отримали  право встановлювати пересувні  тимчасові споруди на об’єктах комунальної власності під час проведення сезонних ярмарків з продажу овочів, плодів, ягід,   безалкогольних напоїв, квасу, морозива, друкованої продукції. Відповідно до укладених договорів  до бюджету міста надійшло коштів на загальну суму  більше 120 тис.грн. Для організації якісної роботи сезонних ярмарків підприємцями, які отримали право встановлювати пересувні споруди, створено 37 нових робочих місць із офіційним оформленням трудових відносин.

Запроваджене регулювання розміщення пересувних тимчасових споруд забезпечило   дотримання суб’єктами господарювання  установленого  архітипу споруд. На громадських слухання підприємці запропонували з огляду на мінливі погодні умови протягом року розглянути питання укріплення конструкцій пересувних тимчасових споруд.

Рівень поінформованості  підприємців про вимоги регулювання досить високий. За період дії рішення  опубліковано 10 оголошень в Криворізькій міській комунальній газеті «Червоний гірник», на офіційному веб-сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету, порталі «Криворізький ресурсний центр» про проведення конкурсів із зазначенням адрес розміщення, площі, функціонального призначення ярмарку, базової вартості об’єктів комунальної власності, визначеної експертним шляхом проведення незалежної оцінки, умов, дати та часу проведення конкурсу, контактних даних  його організаторів. Результати конкурсів оприлюднюються  на офіційному веб-сайті виконкому Криворізької міської ради та її виконкому та порталі «Криворізький ресурсний центр».

З  інформацією про можливі місця розміщення пересувних тимчасових споруд під час проведення сезонних ярмарків на порталі Криворізький ресурсний центр у розділі «Малий бізнес» створено спеціальний підрозділ «Тимчасові споруди» з відображенням наочної інформації на мультимедійній мапі ресурсів міста. На даному ресурсі у вільному доступі зображено інформацію про розміщення вже діючих тимчасових споруд, суб’єктів господарювання, які організували їх роботу, спеціалізацію об’єктів торгівлі та площі, а також вільні місця на яких можливо організувати роботу таких об’єктів торгівлі.

За дев’ять місяців поточного року інспекцією з благоустрою виконкому Криворізької міської ради, представниками виконкомів районних у місті рад, Національної поліції за порушення правил благоустрою складено 84 адміністративних  протоколи, що на 60% більше проти минулого року, коли регулювання ще не було запроваджено. У минулому році такі заходи впливу було застосовано до 28 підприємців. Із введенням регулювання цей показник значно зменшився: у 2018 році за порушення благоустрою притягнуто до відповідальності лише 3 суб’єктів господарювання Металургійного та Покровського районів.

На всі запитання та зауваження було надано обґрунтовані  роз’яснення.   

Присутні на слуханнях підтвердили, що показники результативності рішення виконкому міської ради від 14.02.2018 №66 «Про конкурсні засади розміщення тимчасових споруд та утримання об’єктів благоустрою в м.Кривому Розі»  свідчать про позитивний ефект від його впровадження  та про досягнення цілей, задекларованих при його прийнятті. Зазначене рішення є вмотивованим та актуальним на сьогоднішній час.

       У ході проведених заходів  з базового відстеження результативності дії регуляторного акта зауваження та пропозиції приймаються  в письмовій формі до 25.09.2018:

- управлінням розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради (поштова адреса: 50101, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1, каб.510, тел.74-39-72, електронна адреса: urp@kr.gov.ua);

- департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради (поштова адреса: 50101, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1, каб.550, тел. 92-19-10, електронна адреса: u.jkg@kr.gov.ua).