послуга з проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомості , що знаходяться на балансовому обліку управління комунальної власності міста, а саме: • будівлі: - загальною площею 780,20 кв. м на вул. Качалова, 12а; - загальною площею 38,00 кв. м на мкр-ні 4-й Зарічний, 21в; - загальною площею 71,10 кв. м на вул. Червонопрапорній, 6Д, • приміщення: - площею 325,50 кв. м. на вул. Січеславській, 2; - площею 297,80 кв. м. на вул. Січеславській, 24; - площею 453,10 кв. м. на вул. Станіслава Конткевича, 37; - площею 975,50 кв. м. на вул. Ватутіна, 29; - площею 137,60 кв. м. на вул. Ватутіна, 31; - площею 276,80 кв. м. на вул. Невській, 1.

послуга з проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомості , що знаходяться на балансовому обліку управління комунальної власності міста, а саме: • будівлі: - загальною площею 780,20 кв. м на вул. Качалова, 12а; - загальною площею 38,00 кв. м на мкр-ні 4-й Зарічний, 21в; - загальною площею 71,10 кв. м на вул. Червонопрапорній, 6Д, • приміщення: - площею 325,50 кв. м. на вул. Січеславській, 2; - площею 297,80 кв. м. на вул. Січеславській, 24; - площею 453,10 кв. м. на вул. Станіслава Конткевича, 37; - площею 975,50 кв. м. на вул. Ватутіна, 29; - площею 137,60 кв. м. на вул. Ватутіна, 31; - площею 276,80 кв. м. на вул. Невській, 1.

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Коментар:

Строк надання послуг- 30 календарних днів. Оплата здіснюється після підписання акту виконання наданих послуг. Всі документи на участь подаються в конверті в запечатаному вигляді за вдресою: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1, каб. 246

Детальный опис:

Прошу провести процедуру закупівлі послуги з визначення суб’єкта господарювання для надання послуг з проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомості (ДК 021:2015 «799 91000-7 - Послуги з інвентаризації»), що знаходяться на балансовому обліку управління, а саме: • будівлі: -загальною площею 780,20 кв. м на вул. Качалова, 12а; - загальною площею 38,00 кв. м на мкр-ні 4-й Зарічний, 21в; - загальною площею 71,10 кв. м на вул. Червонопрапорній, 6Д, • приміщення: - площею 325,50 кв. м. на вул. Січеславській, 2; - площею 297,80 кв. м. на вул. Січеславській, 24; - площею 453,10 кв. м. на вул. Станіслава Конткевича, 37; - площею 975,50 кв. м. на вул. Ватутіна, 29; - площею 137,60 кв. м. на вул. Ватутіна, 31; - площею 276,80 кв. м. на вул. Невській, 1. 1.Мета: отримання послуги з визначення суб’єкта господарювання для надання послуг з проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомості, що знаходяться на балансовому обліку управління. 2. Місце виконання послуг: - вул. Качалова, 12а; - мкр-н 4-й Зарічний, 21в; - вул. Червонопрапорна, 6Д, - вул. Січеславська, 2; 24; - вул. Станіслава Конткевича, 37; - вул. Ватутіна, 29; 31; - вул. Невська, 1. 3. Обсяг надання послуг складається з: проведення технічної інвентаризації та виготовлення технічного паспорту на об’єкти нерухомості, такого, що відповідає нормативно-правовим актам України. 4. Технічні вимоги до послуги: Послуги повинні надаватись відповідно до вимог чинного законодавства, у тому числі Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24.05.2001р. №127, зі змінами. Учасник повинен надати послуги з проведення технічної інвентаризації та виготовлення технічного паспорту. Технічний паспорт скріплюється підписом керівника та печаткою суб’єкта господарювання і повинен містити підпис виконавця послуг, із зазначенням серії та номера кваліфікаційного сертифіката виданого на його ім’я. Послуги повинні проводитися суб’єктами господарювання, у складі яких працюють працівники відповідної кваліфікації окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, які пройшли професійну атестацію у Мінрегіонбуді України та отримали відповідний кваліфікаційний сертифікат. 5. Вимоги до виконавця (суб’єкта господарювання) та до конкурсної документації. Учасник повинен надати наступні документи: - про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: • довідка (складена в довільній формі) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, та досвід, яких планується залучити до виконання зобов’язань по договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її наявності); • копії кваліфікаційних сертифікатів інженера/техніка виданого відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» на відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, які пройшли професійну атестацію у Мінрегіонбуд України, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її наявності); - посвідчені копії реєстраційних документів юридичної особи - учасника, ФОП; - інформація про суб’єкт господарювання що містить його дані, в тому числі банківські реквізити, засоби зв’язку; - пропозиції щодо вартості надання послуг, калькуляцію (у двох екземплярах) та терміну їх виконання (в календарних днях). Конкурсна документація подається у запечатаному конверті. 6. Строк подачі документів - 7 календарних днів. 7. Строк надання робіт (послуг) – 30 календарних днів. 8. Очікувана вартість послуг – 20133,60 грн. з ПДВ.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25522449
Поштовий індекс:
50101
Адміністративний район: Металургійний
Адреса:
площа Молодіжна (Мт) буд. 1
Керівник: Волошиненко Сергій Миколайович
Телефон: 744912 Телефон №2: 747192
Відповідальна особа: Христич І. О., Болгаріна Л. Г.
Посада: Головний спеціаліст

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: послуги
Кількість: 1
Одиниця виміру: од.
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 20 133,6 грн.
Умови поставки: за рахунок виконавця, на адресу замовника
Кінцевий термін подання пропозиції до: 8 жовтня 2019 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

ukvm.krrih@kr.gov.ua


Документація

Умови подання документів:
  • особисто
  • поштою
Перелік документів:
  • Інформація у довільній формі про наявність досвіду підприємства з надання зазначених послуг
  • Банківські реквізити, телефон
  • Виписка (копія) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
  • Калькуляція
  • Сертифікат експертів
Термін подання документів до: 8 жовтня 2019 р.

Договір укладено

Юридична особа: Комунальне підприємство 
Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради "Криворізьке бюро технічної інвентаризації"
Код юридичної особи: 03341799
Дата укладання договору: 9 жовтня 2019 р.
Номер договору: 32
Вартість закупівлі: 18302.82 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2019 р.