Канцелярські товари

Канцелярські товари

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Папір оф. 30 шт. Ватман 10 шт. Олівець 30 шт. Ручки шарикові 30 шт. Ампули до ручок 60 шт. Ручки гельові 15 шт. Маркер 15 шт. Папір для факса 5 шт. Кнопки 15 шт. Скоби для степлера 10 уп. Файл 300 шт. Книги канцелярські 10 шт. Крейда для дошки 5 шт. Робочій план 20 шт. Журнал обліку успішності 30 шт. Журнал групових занять 20 шт. Грамоти 100 шт. Ластик 10 шт. Подяки 20 шт. Скотч(48*180*0,04) 5 шт. Скотч 5 шт. Клей ПВА 5 шт. Коректор 10 шт. Лінійка 5 шт. Дискети 10 шт. Скріпки 10 шт. Степлер 8 шт. Степлер 1 шт. Точилка 8 шт. Диски 8 шт. Папка файл 10 шт. папка сегрегатор 5 шт . Папка 40 шт. зошит 24л. 10 шт. Нотний зошит 20 шт. Ножиці 5 шт. Зошит для конспектів 5 шт. Журнал книга головна 1 шт. Папір для заміток 20 шт. Швидкозшивач 40 шт.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Комунальний позашкільний мистецький навчальний заклад "Криворізька міська музична школа №5" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02216493
Поштовий індекс:
50049
Адміністративний район: Саксаганський
Адреса:
вулиця Каспійська буд. 6
Керівник: Терещенко Ольга Георгіївна
Телефон: 65-44-24 Телефон №2: 65-27-42
Відповідальна особа: Терещенко О.Г.
Посада: Директор

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Кількість: 966.00
Одиниця виміру: од.
Умови поставки: Згідно заявки замовника, оплата після поставки товару.
Кінцевий термін подання пропозиції до: 1 грудня 2012 р.

Документація

Умови подання документів: особисто
Перелік документів:
  • Видаткова накладна
  • Довідкова інформація щодо наявності працівників
  • Договір купівлі-продажу
  • Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб).
  • Рахунок-фактура
  • Свідоцтво про державну реєстрацію СПД
  • Свідоцтво про реєстрацію платника податку
  • сертифікат якості виробника
  • Специфікація
  • Цінова пропозиція
Термін подання документів до: 1 жовтня 2012 р.

Договір укладено

Фізична особа: ФО-П Буйвол А.Д.
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 1693507859
Дата укладання договору: 8 листопада 2012 р.
Номер договору:
Вартість закупівлі: грн.
Строк дії договору : 19 червня 2019 р.