Конструкційні матеріали та супутні вироби: Лінолеум «Juteks» Optimal Bourbon 3366; OSB плита 1250мм х 2500мм 12 мм; Плінтус напільний 2500 мм; кут внутрішній; кут зовнішній; з’єднання; плінтус стикувальний для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Конструкційні матеріали та супутні вироби: Лінолеум «Juteks» Optimal Bourbon 3366; OSB плита 1250мм х 2500мм 12 мм; Плінтус напільний 2500 мм; кут внутрішній; кут зовнішній; з’єднання; плінтус стикувальний для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Конструкційні матеріали та супутні вироби: Лінолеум «Juteks» Optimal Bourbon 3366 – 123 м2 (72 м2 для ДНЗ, 51 м2 для КЗШ); OSB плита 1250мм х 2500мм 12 мм – 17 листів; Плінтус напільний 2500 мм – 14шт; кут внутрішній – 5шт; кут зовнішній – 5шт; з’єднання – 25шт; плінтус стикувальний – 4шт для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 19.11.2019 року до 09:00 години в каб.403.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Відділ освіти виконавчого комітету Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Поштовий індекс:
50026
Адміністративний район: Інгулецький
Адреса:
площа Гірницької Слави буд. 1
Керівник: Мамро Олександр Олегович
Телефон: (0564 )94-73-75  
Відповідальна особа: Чемерпільська Анна Миколаївна
Посада: Юрист

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Код державного класифікатора: 44100000-1
Кількість: 53
Одиниця виміру: шт.
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 33 000 грн.
Умови поставки: Згідно умов договору
Кінцевий термін подання пропозиції до: 19 листопада 2019 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

ing_osvita@ukr.net


Документація

Умови подання документів: особисто
Перелік документів:
  • Банківські реквізити, телефон
  • витяг (копія) з реєстру платників податків
  • Витяг з ЄДР
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
  • Копія паспорту (для фізичних осіб)
  • Копія свідоцтва платника податку
  • Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб).
  • Сертифікат відповідності
  • Цінова пропозиція
Термін подання документів до: 19 листопада 2019 р.

Договір укладено

Фізична особа: Фізична особа-підприємець
Кандибайло Олександр Юрійович
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 3217014978
Дата укладання договору: 27 листопада 2019 р.
Номер договору: 239
Вартість закупівлі: 32215.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2019 р.