Послуги з улаштування обшивки укосів вікон для КЗШ № 59 за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Гірників, 30; КЗШ № 99 за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Недєліна, 4; КЗШ № 102 за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Сонячна, 16; ДНЗ № 141 за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Сонячна, 22 Інгулецького району

Послуги з улаштування обшивки укосів вікон для КЗШ № 59 за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Гірників, 30; КЗШ № 99 за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Недєліна, 4; КЗШ № 102 за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Сонячна, 16; ДНЗ № 141 за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Сонячна, 22 Інгулецького району

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Інженерні та будівельні роботи: Послуги з улаштування обшивки укосів вікон для КЗШ № 59 за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Гірників, 30; КЗШ № 99 за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Недєліна, 4; КЗШ № 102 за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Сонячна, 16; ДНЗ № 141 за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Сонячна, 22 Інгулецького району згідно дефектних актів. З актами можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради ( каб. 403) , за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у фортмі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг , відомістю ресурсів , загальновиробничими витратами , зведеним кошторисом та супровідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій до 09:00 год. 15.11.2019 р., каб. № 403


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Відділ освіти виконавчого комітету Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Поштовий індекс:
50026
Адміністративний район: Інгулецький
Адреса:
площа Гірницької Слави буд. 1
Керівник: Мамро Олександр Олегович
Телефон: (0564 )94-73-75  
Відповідальна особа: Чемерпільська Анна Миколаївна
Посада: Юрист

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: послуги
Код державного класифікатора: 45220000-5
Кількість: 1
Одиниця виміру: -відсутня-
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 170 805 грн.
Умови поставки: Згідно умов договору
Кінцевий термін подання пропозиції до: 15 листопада 2019 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

ing_osvita@ukr.net


Документація

Умови подання документів: особисто
Перелік документів:
  • Банківські реквізити, телефон
  • витяг (копія) з реєстру платників податків
  • Витяг з ЄДР
  • довідка про кількість найманих працівників, їх кваліфікація та стаж роботи
  • Довідка,у довільній формі,яка містить відомості про учасника
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
  • Копія паспорту (для фізичних осіб)
  • Копія свідоцтва платника податку
  • Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб).
  • цінова пропозиція
Термін подання документів до: 15 листопада 2019 р.

Договір укладено

Фізична особа: Фізична особа-підприємець
Цуркан Алла Миколаївна
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 2209017842
Дата укладання договору: 25 листопада 2019 р.
Номер договору: 234,235
Вартість закупівлі: 170801.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2019 р.