Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі: Посипковий матеріал: піщано-сольова суміш (річковий пісок (сухий) змішаний з технічною сіллю (хлористий натрій) в пропорції 70/30 – 50 кг (мішок) для закладів освіти Інгулецького району.

Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі: Посипковий матеріал: піщано-сольова суміш (річковий пісок (сухий) змішаний з технічною сіллю (хлористий натрій) в пропорції 70/30 – 50 кг (мішок) для закладів освіти Інгулецького району.

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі: Посипковий матеріал: піщано-сольова суміш (річковий пісок (сухий) змішаний з технічною сіллю (хлористий натрій) в пропорції 70/30 – 50 кг (мішок) для закладів освіти Інгулецького району в кількості 600 мішків. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 11.11.2019 року до 10:00 години в каб.403.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Відділ освіти виконавчого комітету Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Поштовий індекс:
50026
Адміністративний район: Інгулецький
Адреса:
площа Гірницької Слави буд. 1
Керівник: Мамро Олександр Олегович
Телефон: (0564 )94-73-75  
Відповідальна особа: Чемерпільська Анна Миколаївна
Посада: Юрист

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Код державного класифікатора: 14210000-6
Кількість: 600
Одиниця виміру: шт.
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 100 000 грн.
Умови поставки: згідно умов договору
Кінцевий термін подання пропозиції до: 11 листопада 2019 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

ing_osvita@ukr.net


Документація

Умови подання документів: особисто
Перелік документів:
  • Банківські реквізити, телефон
  • витяг (копія) з реєстру платників податків
  • Витяг з ЄДР
  • довідка про кількість найманих працівників, їх кваліфікація та стаж роботи
  • Довідка,у довільній формі,яка містить відомості про учасника
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
  • Копія паспорту (для фізичних осіб)
  • Копія свідоцтва платника податку
  • Копія сертифікату відповідності
  • Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб).
  • сертифікат якості виробника
  • цінова пропозиція
Термін подання документів до: 11 листопада 2019 р.

Договір укладено

Фізична особа: Фізична особа-підприємець
Грижук Валентин Васильович
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 3063307373
Дата укладання договору: 13 листопада 2019 р.
Номер договору: 227
Вартість закупівлі: 99990.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2019 р.