Комплект меблів для оснащення ресурсної кімнати

Комплект меблів для оснащення ресурсної кімнати

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Коментар:

Пропозиції надавати до 17-00 09.10.2019 за адресою: вул.Лермонтова, 40В, каб.201

Детальный опис:

Комплект меблів для оснащення ресурсної кімнати. Склад одного комплекту:шафа комбінована 1500х800х1664мм-1шт., шафа 1000х400х1664мм-2шт., тумба для технічних засобів навчання 600х430х900мм - 1 шт.;стіл учнівський 1200х500х750мм- 4 шт. (з полицею, з поворотними меблевими колесами, облаштованими гальмівною системою, кути скруглені); стільці учнівські - 8 шт.(регулювання висоти); стіл для приймання їжі-2шт. Обов’язкова відповідність стандартам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ЕN1729-2:2004 та ТУ, що вимагає Закон України «Про безпечність нехарчової продукції» та дотримання вимог наказу МОН від 23.04.2018 № 414 (розділ ХІ, п.1.1)


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Відділ освіти виконкому Центрально - Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ:
Поштовий індекс:
50004
Адміністративний район: Центрально-Міський
Адреса:
вулиця Свято-Миколаївська буд. 27
Керівник: Сабадаш Жанна Феліксівна
Телефон: (056)470-13-83  
Відповідальна особа: Сисоєва Олена Юріївна
Посада: спеціаліст

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Код державного класифікатора: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість: 7
Одиниця виміру: шт.
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 169 813 грн.
Умови поставки: Постачання до закладів освіти (згідно договору)
Кінцевий термін подання пропозиції до: 9 жовтня 2019 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

Buh_CmRayvo@i.ua


Документація

Умови подання документів: особисто
Перелік документів:
  • Виписка (копія) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
  • витяг (копія) з реєстру платників податків
  • Дійсний державний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
  • Копія паспорту (для фізичних осіб)
  • Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб).
  • Сертифікат відповідності
  • Цінова пропозиція
Термін подання документів до: 9 жовтня 2019 р.

Договір укладено

Фізична особа: Фізична особа-підприємець
Біда Олена Борисівна
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 3088823784
Дата укладання договору: 16 жовтня 2019 р.
Номер договору: 385
Вартість закупівлі: 163800.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2019 р.