Офісне устаткування та приладдя різне (Дошка магнітно-крейдова- 3х1м, 5 поверхонь, крейда/маркер, магнітна, кріплення повинно бути в комплекті+ доставка) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Офісне устаткування та приладдя різне (Дошка магнітно-крейдова- 3х1м, 5 поверхонь, крейда/маркер, магнітна, кріплення повинно бути в комплекті+ доставка) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Офісне устаткування та приладдя різне (Дошка магнітно-крейдова- 3х1м, 5 поверхонь, крейда/маркер, магнітна, кріплення повинно бути в комплекті+ доставка – 1шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 13.09.2019 року до 09.00 години в каб.403.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Відділ освіти виконавчого комітету Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Поштовий індекс:
50026
Адміністративний район: Інгулецький
Адреса:
площа Гірницької Слави буд. 1
Керівник: Мамро Олександр Олегович
Телефон: (0564 )94-73-75  
Відповідальна особа: Молоткова Лілія Валеріївна
Посада: Бухгалтер

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Код державного класифікатора: 30190000-7
Кількість: 1
Одиниця виміру: шт.
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 4 000 грн.
Умови поставки: Згідно умов договору
Кінцевий термін подання пропозиції до: 13 вересня 2019 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

ing_osvita@ukr.net


Документація

Умови подання документів: особисто
Перелік документів:
  • Банківські реквізити, телефон
  • витяг (копія) з реєстру платників податків
  • Витяг з ЄДР
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
  • Копія паспорту (для фізичних осіб)
  • Копія свідоцтва платника податку
  • Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб).
  • сертифікат якості виробника
  • цінова пропозиція
Термін подання документів до: 13 вересня 2019 р.

Договір укладено

Фізична особа: Фізична особа-підприємець
Костюкевич Світлана Михайлівна
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 2709312009
Дата укладання договору: 19 вересня 2019 р.
Номер договору: 181
Вартість закупівлі: 3980.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2019 р.