Заміна віконних блоків на металопластикові в адміністративному корпусі

Заміна віконних блоків на металопластикові в адміністративному корпусі

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

1. Зняття засклених віконних рам 15,943 м² 2. Демонтаж віконних коробок в кам'яних стінах з відбиттям штукатурки в укосах 5 шт 3. Установка віконних блоків з металопластику в цегляних стінах: площа виробу до 3 м², з установкою відливів і профілів для підвіконних дощок 15,943 м² 4. Віконний блок металопластиковий «Олімпія» скло-4х16х4, профіль-4 камерний (підвіконня 600х5000мм, відлив білий 200х1900мм) розміром 1850х2140мм (3,959м²) 1 шт 5. Віконний блок металопластиковий «Олімпія» скло-4х16х4, профіль-4 камерний ,глухий (відлив білий 200х1900мм) розміром 1850х2140мм (3,959м²) 1 шт 6. Віконний блок металопластиковий «Олімпія» скло-4х16х4, профіль 4-камерний (підвіконня 450х1500мм, відлив білий 200х1300мм) розміром 1250х2140мм (2,675м²) 1 шт 7. Віконний блок металопластиковий «Олімпія» скло-4х16х4, профіль 4-камерний (підвіконня 550х5200мм, відлив білий 200х1300мм) розміром 1250х2140мм (5,35м²) 2 шт


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Комунальний заклад “Криворізька міська лікарня №17” Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01986351
Поштовий індекс:
50102
Адміністративний район: Інгулецький
Адреса:
вулиця Каткова буд. 2
Керівник: Чорновол Юрій Іванович
Телефон: (0564)22-10-16  
Відповідальна особа: Деревянкіна А.В.
Посада: економіст

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Кількість: 5
Одиниця виміру: од.
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 25 068 грн.
Умови поставки: Термін поставки та надання послуг до 21.12.2016 року
Кінцевий термін подання пропозиції до: 15 грудня 2016 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

hospital17@ukr.net


Документація

Умови подання документів:
  • електронною поштою
  • особисто
Перелік документів:
  • Виписка (копія) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
  • Копія свідоцтва платника податку
  • Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб).
  • Кошторис
  • Свідоцтво про реєстрацію платника податку
  • Цінова пропозиція
Термін подання документів до: 15 грудня 2016 р.

Договір укладено

Юридична особа: Товариство з обмеженою відповідальністю 
КРЕАТИВ ПРОЕКТ
Код юридичної особи: 37463409
Дата укладання договору: 19 грудня 2016 р.
Номер договору: 319
Вартість закупівлі: 25036.80 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2016 р.