Коляски інвалідні

Коляски інвалідні

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Інвалідна коляска - 1 шт. 1. Кліренс - 6,8 см. 2. Висота сидіння - 55,5 см. 3. Висота спинки - 31,5/40 см. 4. Ширина сидіння - 41,5 см. 5. Загальна довжина - 85 см. 6. Загальна ширина - 56 см. 7. Задні колеса - 20 см. 8. Передні колеса - 15 см. 9. Максимальна дальність - 8-10 км. 10. Батареї - 2х12V, 8 А/год. 11. Максимальне навантаження - 115-130 кг. Інвалідна коляска - 9 шт. 1. Рама - сталева. 2. Колір - хром. 3. Загальна довжина - 90 см. 4. Загальна ширина - 55,5 см. 5. Загальна висота - 96,5 см. 6. Ширина між підлокітників - 44,5 см. 7. Глибина підлокітника - 40,5 см. 8. Ширина колісної бази - 44 см. 9. Довжина колісної бази - 49 см. 10. Висота сидіння від підлоги - 53,5 см. 11. Максимальне навантаження - до 130 кг. 12. Знімнні підлокітники з подушечками з пінополіуретану - наявність. 13. Відкидні підлокітники - наявність. 14. Швидкознімні відкидні підніжки з регулюванням по довжині - наявність. 15. Сидіння обладнане цілісної знімною кришкою - наявність. 16. Поворотні колеса, шт - 4. 17. Діаметр колес - 10 см. 18. Колеса з гальмами, шт - 2. Технічні характеристики можуть уточнюватись.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Комунальне некомерційне підприємство “Криворізька міська лікарня №5” Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01987037
Поштовий індекс:
50049
Адміністративний район: Саксаганський
Адреса:
вулиця Поперечна буд. 1А
Керівник: Мудра Лариса Олександрівна
Телефон: (0564)65-13-04 Телефон №2: (0564)65-31-62
Відповідальна особа: Бургутіна Валерія Глєбівна
Посада: економіст

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Кількість: 10.00
Одиниця виміру: одиниць
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 183 370 грн.
Умови поставки: одноразово, квітень 2016 року
Кінцевий термін подання пропозиції до: 16 березня 2016 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

pjataja_doktor@ukr.net


Документація

Умови подання документів: особисто
Перелік документів:
  • Банківські реквізити, телефон
  • Довідка з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України
  • Копія ліцензії
  • Копія паспорту (для фізичних осіб)
  • Копія свідоцтва платника податку
  • Копія сертифікату відповідності
  • Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб).
  • Проект договору
  • Свідоцтво про реєстрацію платника податку
  • Сертифікат якості
  • Цінова пропозиція
Термін подання документів до: 16 березня 2016 р.

Договір укладено

Фізична особа: Фізична особа-підприємець
Мельник Євген Вікторович
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 2821011438
Дата укладання договору: 5 квітня 2016 р.
Номер договору: 33
Вартість закупівлі: 183370.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2016 р.