Перелік замовників закупівель

Статуc:договір укладено

Назва: Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142299
Поштовий індекс:
50101
Адміністративний район: Металургійний
Адреса:
площа Молодіжна (Мт) буд. 1
Керівник: Кріпак Тетяна Петрівна
Телефон: 74-09-97  
Email: osvitamista@i.ua  

Останні зареєстровані у розділі




Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації





Надання послуги з поточного ремонту приміщень КЗШ №61.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
МІТАЛЛ ІНКОМ
Код юридичної особи: 39718264
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту приміщень КЗШ №61. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Сертифікат відповідності на конструкцію та протокол випробувань. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 06.03.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Колонки комп’ютерні

Вид закупівлі: товар Кількість: 77
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Волков Володимир Володимирович
Дата договору: 14 березня 2019 р.
Детальний опис:

Придбання колонок (комп’ютерна акустика звичайна Sven 2.0 SPS-619)Вартість надавати за одиницю товару. Поставка у заклади за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки. Кінцевий термін подання пропозицій 06.03.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Електрокип’ятильник, котел стравоварочний

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Осіпова Тетяна Олександрівна
Дата договору: 14 березня 2019 р.
Детальний опис:

Придбання котлу стравоварочного (об’єм 100 л, круглий, 3 тени, нержавіюча сталь, напруга – 380 В), електрокип'ятильник ( об'єм 50 л, круглий, нержавіюча сталь, напруга 380 В.)Вартість надавати за одиницю товару. Поставка у заклади за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки. Кінцевий термін подання пропозицій 06.03.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Мобільні телефони

Вид закупівлі: товар Кількість: 414
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бельченко Наталія Станіславівна
Дата договору: 5 березня 2019 р.
Детальний опис:

Придбання мобільних телефонів (Загальні характеристики - моноблок, кнопки, GSM 900/1800, 2 слота для SIM-карт, ТFT, Bluetooth, комплектація - телефон, зарядноеустройство, аккумуляторная батарея, инструкция, гарантийный талон, гарантійни термін – не менше 1 року) додатково SIM- карта з мінімальним тарифним планом. Вартість надавати за одиницю товару. Поставка у заклади за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки. Кінцевий термін подання пропозицій 27.02.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Послуги з перевірки продуктів харчування

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Державна організація (установа, заклад) ,
Криворізька міжрайонна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Код юридичної особи: 25001041
Детальний опис:

Надання послуг з випробувань продуктів харчування на якість та відповідність згідно Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми,побічні продукти тваринного походження ,здоров'я та благополуччя тварин». За наявності інші умови надання послуг. До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста. Кінцевий термін подання пропозицій 27.02.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Послуги з висвітлення діяльності у ЗМІ

Вид закупівлі: послуги Кількість: 5 800
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
редакція газети "Червоний гірник"
Код юридичної особи: 02471933
Детальний опис:

Надання послуг з висвітлення діяльності у друкованих засобах масової інформації (газети). Комерційну пропозицію надавати з вказівкою вартості 1 кв.см. (ч/б, колір, за наявності розбивки по шпальтах) з урахуванням обробки друкованих матеріалів, періодичність виходу газети у друк, кількість фактичного тиражу, засоби розповсюдження. За наявності інші умови видання. До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Кінцевий термін подання пропозицій 26.02.2019 до 16-00 року каб. 542 (приймальня ДОН)

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт підлоги спортивної зали Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №32

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Кривбас-проект М
Код юридичної особи: 37271950
Детальний опис:

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт підлоги спортивної зали Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №32 мкр-н. 7-й Зарічний, 7 в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області». Ознайомлення з видами робіт на об’єкті. Замовником експертизи виступає проектна організація. До пропозиції надавати копію кваліфікаційного сертифіката ГІП/ГАП, копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 14.02.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт фасаду Криворізькому навчально-виховному комплексі "Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад" №38

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Кривбас-проект М
Код юридичної особи: 37271950
Детальний опис:

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт фасаду Криворізькому навчально-виховному комплексі "Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад" №38 по вул.Кибальчича, 19, в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області». Ознайомлення з видами робіт на об’єкті. Замовником експертизи виступає проектна організація. До пропозиції надавати копію кваліфікаційного сертифіката ГІП/ГАП, копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 14.02.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №36

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Кривбас-Проект М
Код юридичної особи: 37271950
Детальний опис:

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №36по вул. Кропивницького, 37 в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області». Ознайомлення з видами робіт на об’єкті. Замовником експертизи виступає проектна організація. До пропозиції надавати копію кваліфікаційного сертифіката ГІП/ГАП, копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 14.02.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі уКриворізькому навчально-виховному комплексі №13

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Кривбас-проект М
Код юридичної особи: 37271950
Детальний опис:

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі уКриворізькому навчально-виховному комплексі №13 "Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)" по вул. Шкільна, 27ж в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області». Ознайомлення з видами робіт на об’єкті. Замовником експертизи виступає проектна організація. До пропозиції надавати копію кваліфікаційного сертифіката ГІП/ГАП, копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 14.02.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Придбання зчитувачів для ID-паспортiв

Вид закупівлі: товар Кількість: 110
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "Селект"
Код юридичної особи: 41422599
Детальний опис:

Придбання зчитувачів для ID-паспортiв (працює з безконтактними картами в стандартах ISO 14443, Mifare, PC/SC, CCID, EMV2000 level 1, CE, FCC RoHS. Підходить як для зчитування інформації, так і для запису інформації на безконтактні смарт-картки. Робоча частота — 13,56 МГц. Швидкість зчитування та запису — 106 kbps, що дозволяє забеспечити миттєвий обмін данними. Підключається до комп’ютера через порт USB 2.0, та працює на таких операційних системах, як: Windows 2000 / 2003 / 2003×64 / 2008 / Vista / 7 / 8 / 10, Linux, MacOS.Встановлення драйверів не потребує, працює зі стандартними CCID драйверами операційних систем.). З детальною інформацією можна ознайомитися в управлінні освіти і науки (к.537) за особистим письмовим запитом. Вартість надавати за одиницю товару. Поставка у заклади за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки. Кінцевий термін подання пропозицій 14.02.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Лопати снігоприбиральні

Вид закупівлі: товар Кількість: 300
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Хаммербуд
Код юридичної особи: 41230449
Детальний опис:

Придбання лопат снігоприбиральних з держаком та ручкою (розмір ковша 500*450 мм, пластикова) Вартість надавати за одиницю товару. До пропозиції надавати копію договорів на аналогічну продукцію з бюджетними установами міста. Документи, що підтверджують якість. Кінцевий термін подання пропозицій 07.02.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Придбання ламп світлодіодних

Вид закупівлі: товар Кількість: 2 500
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "Селект -груп"
Код юридичної особи: 41422599
Детальний опис:

Придбання ламп світлодіодних (потужність 10Вт, тепле світло (3000К), цоколь Е27, форма - груша, тип-LED, клас-А+, гарантія 12 міс.). Вартість надавати за одиницю товару. До пропозиції надавати копію договорів на аналогічну продукцію з бюджетними установами міста. Документи, що підтверджують якість. Кінцевий термін подання пропозицій 07.02.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Придбання засобів миючих

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 100
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Волков Володимир Володимирович
Дата договору: 13 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Придбання засобів миючих (мило рідке 5л – 550 шт., миючий засіб для посуду 5 л.- 550 шт.). Вартість надавати за одиницю товару. Поставка у заклади за замовленням, установка. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. До пропозиції надавати каталог продукції та копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста. Сертифікат відповідності, або інший документ що посвідчує якість, дозволено використання у закладах освіти. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки. Кінцевий термін подання пропозицій 07.02.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Придбання протигазів ПДФ-7

Вид закупівлі: товар Кількість: 200
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Волков Володимир Володимирович
Дата договору: 13 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Придбання протигазів ПДФ-7 для дітей дошкільного та шкільного віку. Вартість надавати за одиницю товару. Поставка у заклади за замовленням, установка. Ціна товару за договором до його завершення – тверда. До пропозиції надавати каталог продукції та копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста. Сертифікат відповідності, або інший документ що посвідчує якість Наявність транспорту з метою забезпечення доставки. Кінцевий термін подання пропозицій 07.02.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Кварцеві лампи (бактерицидні опромінювачи)

Вид закупівлі: товар Кількість: 200
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Забейда Олена Миколаївна
Дата договору: 13 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Придбання кварцевих ламп (бактерицидних опромінювачей побутових для кварцування приміщень до 50м.кв., переносний, на металевій підставці, потужність 36Вт, напруга 220 В, частота 50Гц). З детальною інформацією можна ознайомитися в управлінні освіти і науки (к.537) за особистим письмовим запитом. Вартість надавати за одиницю товару. Поставка у заклади за замовленням. Ціна товару за договором до його завершення – тверда Сертифікат відповідності, або інший документ, що посвідчує якість. Наявність транспорту з метою забезпечення доставки. Кінцевий термін подання пропозицій 07.02.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

М’ячі

Вид закупівлі: товар Кількість: 210
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Код юридичної особи: 2789516313
Детальний опис:

Придбання м’ячів баскетбольних (розмір №7, матеріал гума, колір – коричневий, гарантія) Вартість надавати за одиницю товару. До пропозиції надавати копію договорів на аналогічну продукцію з бюджетними установами міста. Відгук від користувачів м’ячами. Документи, що підтверджують якість. Кінцевий термін подання пропозицій 06.02.2018 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Телевізори

Вид закупівлі: товар Кількість: 36
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Селект -груп"
Код юридичної особи: 41422599
Детальний опис:

Придбання телевізорів (32”, LED, тюнер - DVB-T2, аналоговий та цифровий, матриця - IPS, підключення – НДМІ, антенний, аудіо вхід, USB, гарантія) Вартість надавати за одиницю товару. До пропозиції надавати копію договорів на аналогічну продукцію з бюджетними установами міста. Документи, що підтверджують якість. Кінцевий термін подання пропозицій 06.02.2018 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Батути

Вид закупівлі: товар Кількість: 36
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Забейда Олена Миколаївна
Дата договору: 13 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Придбання батутів (діаметр – 252 см, навантаження 150 кг, захисна сітка, гарантія не менше 12 міс.) Вартість надавати за одиницю товару. До пропозиції надавати копію договорів на аналогічну продукцію з бюджетними установами міста. Документи, що підтверджують якість. Кінцевий термін подання пропозицій 06.02.2018 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

М’який інвентар

Вид закупівлі: товар Кількість: 660
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Федорченко Ірина Миколаївна
Дата договору: 22 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Придбання матраців (140*60 см., чохол бязь, ватний наповнювач, висота 5 см., кількість 320 шт),постільна білизна (бязь кольорова, півковдра 110*140 см., простирадло 110*140 см., наволочка 50*50 см.) Вартість надавати за одиницю товару. До пропозиції надавати копію договорів на аналогічну продукцію з бюджетними установами міста.. Документи, що підтверджують якість. Кінцевий термін подання пропозицій 06.02.2018 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Плани робіт

Вид закупівлі: товар Кількість: 18
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Волков Володимир Володимирович
Дата договору: 12 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Придбання планів робіт управління (формат А5, тверда обкладинка, тиснення «золото», 1+1). З детальною інформацією можна ознайомитися в управлінні освіти і науки (к.537) за особистим письмовим запитом. Вартість надавати за одиницю товару. До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста. Кінцевий термін подання пропозицій 05.02.2018 до 16-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Поточний ремонт КЗШ №19

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"МЕТАЛЛ ІНКОМ"
Код юридичної особи: 39718264
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту по заміні вікон та улаштуванню укосів в КЗШ №19. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. Варіант скління 4і-10-4-10-4і, 5-ти камерний склопакет До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Сертифікат відповідності на конструкцію та протокол випробувань. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 30.01.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Поточний ремонт ДНЗ №151

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Металл Інком"
Код юридичної особи: 39718264
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту по заміні вікон та улаштуванню укосів в ДНЗ №151. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. Варіант скління 4і-10-4-10-4і, 5-ти камерний склопакет До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Сертифікат відповідності на конструкцію та протокол випробувань. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 30.01.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Поточний ремонт КНВК №81

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Металл Інком"
Код юридичної особи: 39718264
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту по заміні вікон та улаштуванню укосів в КНВК №81. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. Варіант скління 4і-10-4-10-4і, 5-ти камерний склопакет До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Сертифікат відповідності на конструкцію та протокол випробувань. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 30.01.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Поточний ремонт КНВК №128

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Металл Інком"
Код юридичної особи: 39718264
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту по заміні вікон та улаштуванню укосів в КНВК №128. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. Варіант скління 4і-10-4-10-4і, 5-ти камерний склопакет До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Сертифікат відповідності на конструкцію та протокол випробувань. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 30.01.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Придбання дощок шкільних

Вид закупівлі: товар Кількість: 25
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Федорченко Ірина Миколаївна
Дата договору: 31 січня 2019 р.
Детальний опис:

Придбання дощок шкільних магнітно-крейдових/маркерних на 7 поверхонь (полімерна магнітна поверхня зеленого кольору з поверхнями полімерно-магнітними білого кольору для письма маркерами, розмір 300*100см., з полицею для крейди та маркерів, алюміневий профіль. Вартість надавати за одиницю товару. До пропозиції надавати копію договорів на аналогічнупродукцію з бюджетними установами міста. Документи, що підтверджують якість. Кінцевий термін подання пропозицій 25.01.2018 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Виготовлення проектно-кошторисної документації ДНЗ №28

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Базис-КР"
Код юридичної особи: 41971048
Детальний опис:

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту Капітальний ремонт системи опалення з заміною елеваторного вузла на індивідуальний тепловий пункт в комунальному закладі "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №28" по вул. Каткова, 67 в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області. Ознайомлення з видами робіт на об’єкті. Замовником експертизи виступає проектна організація. До пропозиції надавати копію кваліфікаційного сертифіката ГІП/ГАП, копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 25.01.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Придбання плит ОСБ

Вид закупівлі: товар Кількість: 560
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Осіпова Тетяна Олександрівна
Дата договору: 31 січня 2019 р.
Детальний опис:

ридбання плит ОСБ (вологостійкий 1250*2500*10мм). Вартість надавати за одиницю товару. До пропозиції надавати копію договорів на аналогічнупродукцію з бюджетними установами міста. Документи, що підтверджують якість. Кінцевий термін подання пропозицій 25.01.2018 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Придбання килимового покриття

Вид закупівлі: товар Кількість: 600
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Федорченко Ірина Миколаївна
Дата договору: 31 січня 2019 р.
Детальний опис:

Придбання килимового покриття (тафтинговий спосіб виробництва, клас зносостійкості-22, товщина – 6,5 мм, основа-войлок, ворс – петлі, склад ворсу – поліамід 100%). Вартість надавати за одиницю товару (м.кв.) з урахування обробки по периметру. До пропозиції надавати копію договорів на аналогічнупродукцію з бюджетними установами міста. Документи, що підтверджують якість. Кінцевий термін подання пропозицій 25.01.2018 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Виготовлення проектно-кошторисної документації КЗШ №88

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Базис-КР"
Код юридичної особи: 41971048
Детальний опис:

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту Капітальний ремонт системи опалення з заміною елеваторного вузла на індивідуальний тепловий пункт в Криворізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступеню № 88 по вул. Колійна, 26 в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області» Ознайомлення з видами робіт на об’єкті. Замовником експертизи виступає проектна організація. До пропозиції надавати копію кваліфікаційного сертифіката ГІП/ГАП, копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 25.01.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Виготовлення проектно-кошторисної документації КЗШ №59

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Базис-КР"
Код юридичної особи: 02142299
Детальний опис:

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту Капітальний ремонт системи опалення з заміною елеваторного вузла на індивідуальний тепловий пункт в Криворізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступеню № 59 по вул. Гірників, 30 в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області» Ознайомлення з видами робіт на об’єкті. Замовником експертизи виступає проектна організація. До пропозиції надавати копію кваліфікаційного сертифіката ГІП/ГАП, копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 25.01.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Надання послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Вид закупівлі: послуги Кількість: 124
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бихно Марина Володимирівна
Дата договору: 1 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Надання послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (поточні ремонти) перевірка пропозицій на виконання послуг, локальних кошторисів з договірною, фактично виконаних робіт на об’єкті. До пропозиції надавати копію договорів на аналогічнупослугу з бюджетними установами міста. Документи, що надають право надавати послугу. Кінцевий термін подання пропозицій 25.01.2018 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Виготовлення проектно-кошторисної документації ДНЗ №216

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Базис-КР"
Код юридичної особи: 41971048
Детальний опис:

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту Капітальний ремонт системи опалення з заміною елеваторного вузла на індивідуальний тепловий пункт в комунальному закладі "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №216 комбінованого типу" по вул. Черкасова, 79а в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області. Ознайомлення з видами робіт на об’єкті. Замовником експертизи виступає проектна організація. До пропозиції надавати копію кваліфікаційного сертифіката ГІП/ГАП, копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 25.01.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Надання послуги з поточного ремонту по заміні вікон та улаштуванню укосів в КЗШ №43

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ПП "ВКФ Конкорд"
Код юридичної особи: 33873720
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту по заміні вікон та улаштуванню укосів в КЗШ №43. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. Варіант скління 4і-10-4-104і, 5-ти камерний склопакет До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Сертифікат відповідності на конструкцію та протокол випробувань. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 25.01.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Виготовлення проектно-кошторисної документації ДНЗ №70

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Базис-КР"
Код юридичної особи: 41971048
Детальний опис:

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт системи опалення з заміною елеваторного вузла на індивідуальний тепловий пункт в комунальному закладі "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №70 комбінованого типу" по вул. Кривбасівська, 54а в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області». Ознайомлення з видами робіт на об’єкті. Замовником експертизи виступає проектна організація. До пропозиції надавати копію кваліфікаційного сертифіката ГІП/ГАП, копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 25.01.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Надання послуги з поточного ремонту по заміні вікон та улаштуванню укосів в КЗШ №119

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ВКФ Конкорд
Код юридичної особи: 33873720
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту по заміні вікон та улаштуванню укосів в КЗШ №119. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. Варіант скління 4і-10-4-104і, 5-ти камерний склопакет До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Сертифікат відповідності на конструкцію та протокол випробувань. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 25.01.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Поточний ремонт ДНЗ №104

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ВКФ Конкорд
Код юридичної особи: 33873720
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту по заміні вікон та дверей з улаштуванням укосів в ДНЗ №104. З виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. Варіант скління 4і-10-4-104і, 5-ти камерний склопакет До пропозиції надавати копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста, підтвердження гарантійного терміну. Сертифікат відповідності на конструкцію та протокол випробувань. Уставні документи. Пропозиції у запакованих конвертах розглядатись не будуть. Кінцевий термін подання пропозицій 25.01.2019 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН) сума: 190 000,00 грн.

Вогнегасники

Вид закупівлі: товар Кількість: 384
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Севпромснаб"
Код юридичної особи: 35913088
Детальний опис:

Придбання вогнегасників ВП-5 (орієнтовно 200 шт.) ВП-6 (орієнтовно – 184 шт.). Вартість надавати за одиницю товару. До пропозиції надавати копію договорів на аналогічну продукцію з бюджетними установами міста. Документи, що підтверджують якість. Кінцевий термін подання пропозицій 18.01.2018 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Лампи світлодіодні

Вид закупівлі: товар Кількість: 2 500
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Селект-груп"
Код юридичної особи: 41422599
Детальний опис:

Придбання ламп світлодіодних (потужність 10Вт, тепле світло (3000К), цоколь Е27, форма - груша, тип-LED, клас-А+, гарантія 12 міс.). Вартість надавати за одиницю товару. До пропозиції надавати копію договорів на аналогічну продукцію з бюджетними установами міста. Документи, що підтверджують якість. Кінцевий термін подання пропозицій 14.01.2018 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Бойлери

Вид закупівлі: товар Кількість: 30
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Волков Володимир Володимирович
Дата договору: 18 січня 2019 р.
Детальний опис:

Придбання бойлерів (100л., вертикальний, потужність 1200-1500 Вт, Тен – мідний, гарантія 5 років) Вартість надавати за одиницю товару. До пропозиції надавати копію договорів на аналогічну продукцію з бюджетними установами міста. Документи, що підтверджують якість. Кінцевий термін подання пропозицій 14.01.2018 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

М’ячі

Вид закупівлі: товар Кількість: 100
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Забейда Олена Миколаївна
Дата договору: 18 січня 2019 р.
Детальний опис:

Придбання м’ячів футбольних (розмір №5, матеріал PU, ручний пошив, гарантія на камеру 12 міс.) Вартість надавати за одиницю товару. До пропозиції надавати копію договорів на аналогічну продукцію з бюджетними установами міста. Відгук від користувачів м’ячами. Документи, що підтверджують якість. Кінцевий термін подання пропозицій 14.01.2018 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)

Рамки

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 800
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Забейда Олена Миколаївна
Дата договору: 18 січня 2019 р.
Детальний опис:

Придбання рамок (А4, розмір 21*30 см., зі склом) Вартість надавати за одиницю товару. До пропозиції надавати копію договорів на аналогічну продукцію з бюджетними установами міста. Відгук від користувачів м’ячами. Документи, що підтверджують якість. Кінцевий термін подання пропозицій 14.01.2018 до 10-00 року каб. 542 (приймальня УОН)