Перелік установ організацій Виконкоми райрад Інгулецького району Виконавчий комітет Інгулецької районної у місті ради

Гаркуша Олена Володимирівна

Гаркуша Олена Володимирівна


Гаркуша Олена Володимирівна
Посада: Головний бухгалтер
Місце роботи: Виконавчий комітет Інгулецької районної у місті ради
Рік народження: 1971
Освіта: вища
Загальний стаж:
(роки)
30
18 (стаж державної служби)
Телефон: 94-80-13

Прийом громадян

Порядок запису:

 

В поряку наявної черги
Розпорядок (дні та часи прийому):
  • Пн (830–1230) перерва (1230–1300)
  • Вт (830–1230) перерва (1230–1300)
  • Ср (830–1230) перерва (1230–1300)
  • Чт (830–1230) перерва (1230–1300)
  • Пт (830–1230) перерва (1230–1300)
Адреса: пл.Гірницької Слави, 1
Кабінет, де проводиться прийом: 313

Повноваження за розподілом посадових обов’язків

забезпечення розрахунку фінансової основи для проектів рішень сесій районної у місті ради про районний бюджет на відповідний рік та складання бюджетного запиту;
- забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів;

- організація контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;

- забезпечення дотримання порядку оформлення та надання до обліку первинних документів всіма відділами, службами та працівниками виконкому;

- забезпечення збереження оброблених документів, ресурсів і звітності протягом встановленого терміну, та вживання всіх необхідних заходів для запобігання виправлених записів у первинних бухгалтерських документах і регістрах;

- контроль за правильністю витрачання фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів, суворе дотримання штатної дисципліни;

- здійснення заходів щодо надання повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан, результати діяльності та рух коштів установи;

- забезпечення складання бухгалтерської та фінансової звітності установи, підписання її та подання в установлені строки користувачам;

- забезпечення перерахування податків і зборів, передбачених законодавством, проведення розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов’язань.

- здійснення контролю за веденням касових операцій, раціональним і ефективним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів;

Приймає участь у проведенні інвентаризаційної роботи, оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачею та відшкодуванням витрат від нестачі, крадіжки, псування активів установи.

Є можливість задати питання: