Головна Всі новини за 2020 рік вересень місяць

«Гарячі» питання ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ «Візи»: роз’яснюємо актуальне

«Гарячі» питання ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ «Візи»: роз’яснюємо актуальне

Дата публікації:28 вересня 2020 р.

З початку року операторами «Гарячої» лінії Центру «Віза» 0-800-500-459 прийнято більше 24 тисяч вхідних дзвінків, що в три рази  більше за аналогічний період минулого року. Під час карантину кількість звернень збільшилась в 4 рази. Ми уважно аналізуємо тематику звернень на «Гарячу» лінію Центру «Віза» та постійно проводимо роз’яснення з актуальних питань, шляхом розміщення інформації на вебпорталі Центру «Віза», офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету. Сьогодні роз’яснюємо таке:

  • Чи можна замовити виїзне обслуговування на дому кейс-адміністраторами під час карантину?

 

22 вересня 2020 року, прийнято рішення Криворізької міської комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при виконкомі міськради, яким департаментам адміністративних послуг та соціальної політики, як виняток, у разі виникнення потреби мешканців у наданні невідкладних, у першу чергу соціальних послуг, дозволено здійснювати виїзне обслуговування населення у Мобільних офісах муніципальних послуг, а через кейс-адміністраторів, за місцем проживання (перебування).

Скористатись сервісом виїзного обслуговування кейс-адміністраторів можуть слідуючі категорії мешканців міста:

  • особи з інвалідністю внаслідок війни;
  • учасники бойових дій;
  • учасники війни;
  • Герої України;
  • Герої Соціалістичної Праці;
  • особи з інвалідністю І, ІІ груп, діти з інвалідністю;
  • особи, які досягли 75-річного віку
  • особи, які за висновком лікарсько-консультативної комісії не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги;
  • багатодітні сім’ї, у яких виховується 5 і більше дітей, та сім’ї, матері яких мають почесне звання «Мати-героїня»
  • особи, які тимчасово втратили можливість самостійно пересуватися, та породіллі (під час перебування у лікарняних закладах, удома), які особисто не можуть звернутися до Центру «Віза.

Оформити заявку можна:

* за телефоном «Гарячої» лінії Центру «ВІЗА» 0-800-500-459 (безкоштовно);

* оформивши електронне звернення на вебпорталі  Центру «Віза» http://viza.kr.gov.ua,  на e-mail: viza@kr.gov.ua, мобільному застосункі «Ваш Центр адміністративних послуг «ВІЗА» - «Виїзне обслуговування» (цілодобово).

Наголошуємо прийом документів буде здійснюватись за умови чіткого дотримання протиепідемічних заходів (наявність респіратору чи захисної маски, дотримання соціальної дистанції (не менше 1.5 м).

  • Як можна зареєструвати громадську організацію онлайн?

 

Громадські організації мають можливість скористатись низкою доступних електронних сервісів та послуг, перевагами яких є економія часу та відсутність необхідності відвідувати орган державної влади, як:

Електронна державна реєстрація громадського об’єднання – створення та реєстрація нового громадського об’єднання не виходячи з дому на вебпорталі «Онлайн будинок юстиції» за посиланням: https://online.minjust.gov.ua/registration-ur;

Попередній правовий аналіз документів на реєстрацію громадської організації (https://online.minjust.gov.ua/dokumenty/go);

Пошук відомостей про громадське об’єднання в Реєстрі громадських об’єднань  (https://rgo.minjust.gov.ua/);

Пошук відомостей про будь-яку юридичну особу в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch);

Отримання результатів надання адміністративної послуги  (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch розділ «Результат надання адміністративних послуг»);

  • Як можна дізнатись про готовність документів в Центрі «Віза»?

При подачі пакетів документів, адміністратор Центру «Віза» з’ясовує прийнятний спосіб інформування - телефоном, шляхом направлення СМС-повідомлення, повідомлення на електронну пошту та його отримання - особисто, засобами поштового  або телекомунікаційного зв’язку.

В Центрі «Віза» та його територіальних підрозділах інформування замовників послуг про результат, за їх бажанням, відбувається, як правило, шляхом направлення СМС-повідомлення щодо готовності документів.

СМС-повідомлення направляється на зазначений у зверненні номер телефону наступного тексту: «Документи  готові (Код № ХХХХХХ), реєстрація: https://cutt.ly/myPGz6F», де номер коду ідентифікує саме Ваше звернення.

Крім того, кожному замовнику доступний ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ для перегляду всіх звернень до Центру «Віза» та перевірки стану розгляду поданих документів. А користуватися електронним кабінетом ПРОСТО:

перейти на вебпорталі Центру «Віза» у розділ «Мій кабінет»: http://viza.kr.gov.ua/#/login
авторизуватися зручним способом
переглянути стан своїх звернень

А ще, замовники біометричних  паспортів можуть самостійно відстежити стан оформлення паспорта в режимі он-лайн, на офіційному веб-сайті Державної міграційної служби Україничерез електронний сервіс: «Перевірка стану оформлення документів» за наступним посиланням: https://dmsu.gov.ua/services/docstate.htm.

 

Бережіть себе – будьте здорові!

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: 
viza@kr.gov.ua,

http://viza.kr.gov.ua/