Головна Всі новини за 2019 рік березень місяць

Зустріч з інгульчанами з питань реформи децентралізації послуг: що хвилює мешканців?

Зустріч з інгульчанами з питань реформи децентралізації послуг: що хвилює мешканців?

Дата публікації:22 березня 2019 р.

Кожен мешканець міста має право на  доступні та якісні адміністративні, комунальні, соціальні послуги, сучасну медицину й освіту,  гарні дороги, чисті й освітлені вулиці. Але люди можуть впливати на якість цих послуг лише тоді, коли відповідальні за їх надання знаходяться близько. Найближчою владою є органи місцевого самоврядування та органи самоорганізації населення. З метою з’ясування актуальних питань мешканців міста та ознайомлення їх з основними напрямками децентралізації, другий місяць поспіль проводяться робочі зустрічі керівників органів місцевого самоврядування з представниками органів самоорганізації населення м. Кривого Рогу.

На робочих зустрічах представників органів самоорганізації населення знайомлять з повноваженнями органів місцевого самоврядування  щодо надання адміністративних, інших публічних послуг, які передані їм у рамках проведення децентралізації: реєстрація місця проживання, видача паспортних документів, державна реєстрація юридичних та фізичних осіб, підприємців, об’єднань громадян, реєстрація актів цивільного стану, речових прав, вирішення земельних питань тощо. Всі ці послуги та інші, разом їх майже 300, надаються у Центрі адміністративних послуг «Віза» та його територіальних підрозділах, більшість з них можна отримати і в мобільному офісі муніципальних послуг .

Для створення простих, якісних, доступних та комфортних умов в отриманні послуг, за завданням міського голови Ю.Г. Вілкула, у місті працюють два мобільних офіси муніципальних послуг – унікальні автомобілі-трансформери, які протягом 15 хв. із  звичайних автомобілів перетворюються на сучасні офіси для прийому мешканців міста.

Саме такий мобільний офіс обслуговував 20 березня 2019  року інгульчан біля комунального позашкільного навчального закладу ЦДЮТ «Ріднокрай», де проходила робоча зустріч з органами самоорганізації населення.

 

Мешканці ж/м Інгулець зверталися до фахівців мобільного офісу з наступних питань: оформлення матеріальної допомоги на дитину-інваліда, отримання санаторно-курортної путівки на лікування для учасника бойових дій, реєстрації місця проживання громадян, перевірки інформації щодо заявника у реєстрі виборців, оформлення нерухомого майна, земельної ділянки. За час роботи з 13.00 до 17.00 у мобільному офісі обслужено 98 замовників.

 

 

Ми працюємо для Вас!

# ВсеБудеЦНАП!

 

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
тел. 0-800-500-459 (безкоштовно)
e-mail:
 viza@kr.gov.ua;

                                                                                                                           https://viza.kr.gov.ua