Головна Всі новини за 2019 рік лютий місяць

Адміністративні послуги On-line для мешканців міста

Адміністративні послуги On-line для мешканців міста

Дата публікації:11 лютого 2019 р.

 

Запровадження он-лайн сервісів – це реальний крок для спрощення ведення бізнесу, для зручності громадян, які звертаються за адміністративними послугами. Це сучасно, зручно, швидко. Електронні послуги спрощують нам життя через те, що не потрібно витрачати час на візити до держструктур, значно спрощують відносини між суб’єктами господарювання та контролюючими органами, усувають можливі корупційні ризики при наданні адміністративних послуг та роблять можливим не відходячи від комп’ютера, в електронному форматі замовити ту чи іншу послугу On-line.

Переваги отримання послуг он-лайн:

  • отримання відповідної інформації в режимі он-лайн;
  • зручність, відсутність черг та економія часу;
  • можливість оплати в он-лайн режимі при подачі заяви/запиту щодо отримання витягу/інформаційної довідки;
  • електронні форми документів з автоматичною перевіркою та підказками максимально мінімізують ризик допущення помилок при їх заповненні;
  • кожному електронному документу присвоюється електронний номер документа, за яким в електронній системі можна віднайти оригінал документа;
  • розмір адміністративного збору за отримання інформацїй/відомостей в електронній формі значно менший, ніж розмір адміністративного збору за отримання інформації у паперовій формі;
  • цілодобовий доступ до он-лайн сервісу.
  • Зараз громадянам доступні 118 електронних послуг, і цей показник на всеукраїнському рівні, за запевненнями Кабінету Міністрів України буде збільшений ще на 50 пунктів.
  • отримання інформації про суми, нараховані до сплати комунальними та іншими службами міста;
  • отримання інформації, накопиченої в базах даних персоніфікованого обліку ДФС;
  • реєстрація декларації про відходи;
  • отримання інформації з державного реєстру речових прав на нерухоме майноз державної реєстрації бізнесу (реєстрація, внесення змін, припинення  стосовно юридичних осіб, їх філій, фізичних осіб-підприємців, громадських організацій, отримання  відповідних виписок);
  • соціальні (оформлення субсидій, допомоги по народженню дитини та інші соцпослуги).

Найбільш популярними серед суб’єктів звернень є такі:

Для зручності мешканців міста та можливості он-лайн замовлення послуг на сторінці Центру «Віза» офіційного сайту Криворізької міської ради та її виконавчого комітету створено розділи «Електронні послуги» та «Публічні реєстри», які постійно оновлюються та знаходяться в активному стані.

 

 

Пропонуємо користуватися запропонованими зручностями!

 #ВсеБудеЦНАП!

 Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: viza@kr.gov.ua