Головна Всі новини за 2018 рік червень місяць

ВНЕСИ СВОЇ ДАНІ ДО РЕЄСТРУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ТА РОЗКАЖИ ПРО ЦЕ ІНШИМ!

ВНЕСИ СВОЇ ДАНІ ДО РЕЄСТРУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ТА РОЗКАЖИ ПРО ЦЕ ІНШИМ!

Дата публікації:15 червня 2018 р.

Послуги з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання є одними з найбільш запитуваних: кожен криворіжець хоча б раз за життя звертається за «пропискою».

Для зручності мешканців міста ще з квітня 2016 року за рішенням Криворізької міської ради повноваження з реєстрації місця проживання громадян передано виконкомам районних у місті рад, а в них створено модернізовані «офіси прописки». Адже «прописка» у кожному районі міста – це зручно та доступно для криворіжців!

З самого початку своєї діяльності відділи прописки наповнюють Реєстр територіальної громади м. Кривого Рогу! Електронні картотеки створено – сьогодні це вже реальність!

Ведення електронного Реєстру територіальної громади м. Кривого Рогу дозволяє забезпечити додаткові зручності для містян, зекономити в майбутньому їх час, що витрачався на очікування довідок про зареєстрованих осіб для надання в різноманітні установи, зокрема, для отримання соціальних допомог.

Службовці органів місцевого самоврядування м. Кривого Рогу не «ганяють» людей по кабінетам за даними довідками, адже вони взаємодіють з відділами реєстрації місця проживання громадян і отримують таку інформацію у відповідь на свої запити. А фахівці органів праці та соціального захисту населення м. Кривого Рогу мають змогу уточнити відомості про зареєстрованих осіб в електронному реєстрі самостійно!

На жаль, не всі мешканці міста поспішають реєструвати своє місце проживання, а про «прописку» дітей – і взагалі забувають.

Спрощення процесу надання адміністративних послуг залежить від кожного з нас, адже повноцінна взаємодія службовців між собою можлива виключно у разі наповненості електронного реєстру!

Для внесення відомостей до Реєстру територіальної громади м. Кривого Рогу необхідно звернутись до «офісу прописки» з:

1)    документом, до якого вносяться відомості про реєстрацію місця проживання. Це паспорт у формі паперової книжечки або у вигляді ID-картки.

Нагадуємо, що діти, які досягли 14 років, обов’язково повинні оформити паспорт у формі ID-картки. А для тих, кому ще не виповнилось 16 років, також обов’язково подається свідоцтво про народження.

2)    квитанцією про сплату адміністративного збору;

3)  документами, які підтверджують право на проживання в житлі. До таких документів можуть відноситись документи, на підставі виникає право власності або право користування (рішення суду, свідоцтво про право власності, договір найму), або документи, які свідчать про відчуження житла (нотаріальні договори). У разі відсутності таких документів «прописка» здійснюється виключно за наявності згоди власника житла;

4) військовим квитком або посвідченням про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

5) документом, що посвідчує повноваження, якщо заява подається представником. В залежності від випадку, це може бути нотаріальна довіреність, рішення про опіку чи піклування, свідоцтво про народження ( у разі реєстрації батьками місця проживання своєї дитини).

Нагадуємо, що зареєструватись за новою адресою необхідно протягом 30 днів з моменту переїзду на нове місце проживання. Це передбачено законом!

Наші контакти:

 • Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради:                        м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-34, 92-03-22, 74-29-49;

 e-mail: vpr@kr.gov.ua.

 • Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: viza@kr.gov.ua.